Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
741/4975 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle puhe meni boikottiin siksi että kanava otti tehtäväkseen alkaa soittaa musiikkia, jota kukaan ei tunnu edes toivoneen sinne.

Vierailija
742/4975 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Espoon taksi, kuski haisi likaiselle, ei nostanut takapuolta ovea avatakseen, ei nostellut laukkuja, parkkeerasi surutta pelastustielle pariin otteeseen ja se laiskuus miten vain istutaan ratin takana eikä viitsitä vaivautua mitenkään. Kerran jouduin tupakoivan kuskin kyytiin, auto haisi hirveälle. Seuraavalla kerralla soitan kovaselle.

Kovasen kuskit ne muuten vasta ylimielisiä ovatkin. Ohittelevat oikealta ja kiilaavat niin, että sepeli roiskuu tuulilasiin. Minä en Kovasen autoille soittaisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/4975 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yle puhe meni boikottiin siksi että kanava otti tehtäväkseen alkaa soittaa musiikkia, jota kukaan ei tunnu edes toivoneen sinne.

Ihan totta. Puhe oli paras radiokanava siihen saakka, kun alkoivat suoltaa urheiluselostuksia.

Vierailija
744/4975 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin alusvaatekaupassa miespuolisen kaverini kanssa. Kaikki meni ensin oikein mukavasti ja myyjäkin oli ystävällinen. Jossakin vaiheessa hän tituleerasi kaveriani poikaystäväkseni ja korjasin hänelle sitten että kyseessä on vain kaveri. Tämän jälkeen jostain kumman syystä tunnelma jäätyi täysin. Myyjä ei paljoa enää puhunut ja jos jotain kysyin hän tiuski ärtyneesti. Lopulta jotain ostinkin mutta siinäkään ei edes kiitosta sanottu tai silmiin katsottu. En ole enää ko. kaupassa käynyt.

Myyjä varmaan oletti saavansa hyvät provikat kun oli maksava kumppani mukana. Pettyi sitten kun tajusi että oletkin ostamassa omaan laskuusi.

Vierailija
745/4975 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tullintorin apteekki Tampereella. Tapauksesta on yli viisi vuotta aikaa. Lääkäri oli määrännyt minulle nukahtamisvaikeuksiin 30kpl 20mg Tenoxeja. Annoin reseptin vanhemmalle naisfarmaseutille, joka kävi noutamassa lääkepurkin. Kun hän antoi laittoi purkin tiskille, hän tokaisi, että tämä resepti jää sitten tänne. Sanoin naiselle, että eikä jää, koska tarvitsen sitä mahdollisesti reseptin uusimiseen. Nainen väitti, että tätä reseptiä ei voi uusia. Koska tiesin, että nainen valehtelee, kysyin kovalla äänellä, onko täällä apteekin esimiestä paikalla. Keski-ikäinen miesproviisori tuli pian kassalle ja kysyi minulta, onko tässä jokin ongelma.  Kerroin, että tämä nainen yrittää ottaa resptini pois ja väittää, että sitä ei voi uusia. Mies sanoi säikähtäneen näköiselle naiselle, että hän voi hoitaa asian kanssani.  Mitään ongelmaa ei tosiaan ollut, vaan sain sekä lääkkeet että reseptin mukaani. Esimies vielä pahoitteli vielä naisen käytöstä ja toivotti hyvää päivän jatkoa. Tilanteesta jäi kuitenkin itselleni sen verran ikävä jälkimaku, että tuon jälkeen en ole kyseisessä apteekissa asioinut.

No huhhuh, on tainnut tuo farmaseutti nappailla asiakkaiden unilääkkeet omiin suihin tai myynyt ne narkeille eteenpäin, jos on jollekin toiselle onnistunut noin tekemään...

Itse ajattelen, että farmaseutti oletti minun jotenkin väärinkäyttävän kyseistä lääkettä ja halusi siksi puuttua asiaan. Resepti kun on helpompi uusia kuin hakea uusi resepti.

Vierailija
746/4975 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äx kirjoitti:

Ruohonjuuressa. Myyjillä on heti ovesta tullessa sellainen asenne, että jokainen asiakas on varas ennen kuin toisin on todistettu. Johtuu ilm säästösyistä liian vähistä myyjistä. Se raukka joka on vuorossa pyörii hermostuneena kaikkialle ja sillä pitäis olla silmät selässäkin.

Itsellänikin on vähän samansuuntaisia kokemuksia Ruohojuuresta, siksi en ole siellä enää käynytkään pitkään aikaan.

Vierailija
747/4975 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin huonoa palvelua sai Cyber shop Turusta etten enää koskaan mene ko. liikkeeseen. Jos myyjä tekee virheen, ts. myy väärän tuotteen. Hänen kuuluisi olla pahoillaan ja hyvittää asia jotenkin, eikä alkaa haukkua ja syytellä asiakasta! törkeää!!! onneksi muitakin liikkeitä olemassa!!

Mulle suositeltiin vaaleisiin hiuksiin siellä pinkkiä hiusväriä.

Hiukset muuttui marjapuuron väriseksi.Kävin näyttämässä hiuksia itkien ja pyysin rahaa takaisin.

Törkeä myyjä sanoi että kyllä se väri vaalenee,eikä hyvittänyt mitään.

En käy siellä enää ikinä.

Nyt kyllä vähän ihmetyttää miksi pitää itkeä marjapuuron väristä tukkaa, jos pinkkiä on lähtenyt laittamaan. Minun käsityksen mukaan kun se on aika pinkkiä.

Vierailija
748/4975 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gigantissa en mielelläni asioi. Aina saa etsiä myyjää ja eivät palvele järjestyksessä asiakkaita. Joskus taas saattavat juoruilla keskenään ja huokaillen tulevat palvelemaan jos käyt pyytämässä apua.

Vierailija
749/4975 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen Hervannassa sijaitsevassa Sauli City -nimisessä sekatavarakaupassa myytiin erikoistarjouksena sinappia hyvin halpaan hintaan. Yritin tutkia sinappipurkeista parasta ennen -päiväystä, mutta sitä ei jostain syystä löytynyt. Aivan kuin se olisi raaputettu pois. Ajattelin kuitenkin, että tuskin sinappi pilaantuu, ja ostin.

Sinappi osoittautui pilaantuneeksi. Sitä ei voinut syödä, vaan se oli heitettävä pois. Tästä on nyt muutamia vuosia, ja sen jälkeen en ole siihen kauppaan mennyt, enkä ole suunnitellut ostavani sieltä enää koskaan mitään.

Vierailija
750/4975 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä kampaamossa en käy enää. Kävin 3kertaa edullisen hinnan vuoksi mut kyllästyin kun eivät yhdelläkään kertaa suostuneet leikkaamaan hiuksiani niinkuin olisin halunnut.

Kilpailijat kyllä leikkasi mukisematta.

Vierailija
751/4975 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengät hajosi ekana päivänä ja paskan siis myivät. Vaadin vaihtamaan parin ja vänisivät että piti oikein suuttua. En ikinä osta mitään sieltä ja meni konkkkaan just ennen joulua

Vierailija
752/4975 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkean hinnan vuoksi lakkasin käymästä kampaajallani, vaikka hän onkin tosi hyvä. Ei vaan taivu maksamaan yli kahtasataa pelkästä latvojen tasauksesta ja kiiltohoidosta... 

Vierailija
753/4975 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin käynnit lähi K-marketissani ensinnä todella töykeän palvelun takia ja toisekseen siksi ettei siellä ole juuri ikinä hintamerkinnät oikein. Eli tuoteen hinta on kassalla aina isompi kuin hyllynreunassa. Viimesellä kerralla myös koitin ostaa tarjouksessa oelvaa jotain hedelmää, mutta mistään ei löytynyt sen vaakanumeroa. Kysyin myyjältä ja se sanoi, että se puuttuu, mutta voit käyttää tätä toista numeroa. En muista mikä tuote se oli, mutta kilohinta sillä ole noin kolminkertainen tarjoustuotteeseen verrattuna. 

Eli K-market Kookos Turussa. En tule enää ikinä asiakkaaksenne!

Vierailija
754/4975 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin alusvaatekaupassa miespuolisen kaverini kanssa. Kaikki meni ensin oikein mukavasti ja myyjäkin oli ystävällinen. Jossakin vaiheessa hän tituleerasi kaveriani poikaystäväkseni ja korjasin hänelle sitten että kyseessä on vain kaveri. Tämän jälkeen jostain kumman syystä tunnelma jäätyi täysin. Myyjä ei paljoa enää puhunut ja jos jotain kysyin hän tiuski ärtyneesti. Lopulta jotain ostinkin mutta siinäkään ei edes kiitosta sanottu tai silmiin katsottu. En ole enää ko. kaupassa käynyt.

Myyjä varmaan oletti saavansa hyvät provikat kun oli maksava kumppani mukana. Pettyi sitten kun tajusi että oletkin ostamassa omaan laskuusi.

Tämä tapahtui minulle joskus parikymppisenä kun olin äidin kanssa vaatekaupassa. Siinä vaiheessa kun myyjälle selvisi että äiti on muuten vaan mukanani ja minä maksan itse kaiken mitä mahdollisesti ostan, niin ei enää kiinnostanut palvella.

Vierailija
755/4975 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, miten ihanaa olis opetella muutama lause viittomakieltä, esim. "kiitos, katselen vaan", "pyydän kyllä apua, jos tarvitsen" jne. Voisi vaan esittää kuuroa, ja saisi shoppailla kaikessa rauhassa. Tai jotain vierasta kieltä. Mieheni on turkkilainen, ja joskus olen sanonut muutaman lauseen turkiksi vaatekaupan hyeenoille, eivät tietenkään ymmärtäneet. Se mitä höpötin, ei oikeesti liittynyt tilanteeseen millään tavalla, mutta kummasti myyjätkin katosi...

Vierailija
756/4975 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs suomalainen muotisuunnittelija kielsi messuilla koskemasta messuosastollaan rekeillä esillä oleviin vaatteisiin. En ole sen koommin koskenut tai liikkeeseensä astunut. Jaa mikä merkkikö -no Rils.

Vierailija
757/4975 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin käymisen eräässä pikkukaupassa sen jälkeen kun olin kassalla ostamassa jäätelöä lapselleni (6v) . Pojalla on ollut painon kanssa ongelmia, mutta meillä ei syödä herkkuja kuin jotain pientä kerran viikossa ja lisätty liikuntaa koko perheen voimin niin on paino alkanut normalisoitua. Niin tosiaan tämä myyjä alkoi haukkua mua ja 'läskiä' lastani ja että kuinka kehtaan noin läskille kersalle ostaa kun 'näkee että syöny paljon tuokin karkkia' ym. Jäi jäätelö sinne. Voitte kuvitella että oli todella vaikea saada itkuun purskahtanutta lasta rauhoittumaan. Sen jälkeen ei olla siellä käyty ja vaikka valitus tehtiin niin edelleen tää akka on siellä myyjänä.

No kannattaako sille lihavalle lapselle ostaa herkkuja?

Vierailija
758/4975 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalta kampaajalta, jonka asiakkaana olin 10 vuotta, vuosien aikana myyty "ei oo". Ei oo tiettyjä (silloin muodissa olleita) värijuttuja, en katso kulmakarvojasi, en tee vanhaintanssikampauksia (ellei oo mun vakiasiakas - siis tyttärelleni kysyin aikaa), en sitä enkä tätä....viimeinen niitti oli kun hänellä on tapana puhua omista jutuistaan, yritin kertoa oman elämäni tapahtumasta, kampaaja meni täysin mykäksi, ei vastannut mitään ja hetken hiljaisuuden jälkeen alkoi taas selittää omista kakaroistaan. En maksa palvelusta ollakseni hänelle terapeuttina. Ihan viimeinen niitti oli kun hinta oli kolmannen peräkkäisen kerran taas noussut. Kävin hänellä 6 viikon välein eli 3 kuukaudessa korotti hintaa 3 kertaa.

Kun asuin Jenkeissä, useat kampaajat leikkasivat hiukset tosi huonosti, eivät huomioineet mm.pyöreitä hiuksissa, joista kerroin etukäteen.

Viimein löysin sitten hyvän kampaajan, joka oli myös omistaja. Ehdin käydä hänellä muutaman kerran ja olin lopputulokseen tyytyväinen. Yhtäkkiä hän alkoikin sysätä minua muille kampaajille samassa firmassa. Nämä muut kampaajat eivät olleet sitten yhtä hyviä kuin omistaja, mutta hinta oli sama.

Kampaamon  yhteydessä toimi myös kosmetologi, johon olin tyytyväinen. Mutta ikävä kyllä yhtenä kertana kosmetologille ja kampaamon omistajalle tuli riitää, ja omistaja irtisanoi hänet välittömästi. Ja mullla oli just joku kasvonaamio kasvoillani! Omistaja ei ollut mikään kosmetologi, ja hän sitten soitti kiireisesti jonkun tuttunsa apuun. Filippiiniläinen nainen, joka ensimmäiseksi sanoi: Laitetaanko villalapaset käteen, se tehostaa kasvonaamion tehoa? :)

Mainittakoon, etten enää sinne firmaan mennyt. Enkä saanut myöskään  alennusta  tuosta kosmetologikeikasta.

Vierailija
759/4975 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pyöreitä, ei pyöreitä.

Vierailija
760/4975 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörteitä!