Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko huono vaimo, jos lähden yksin baariin illalla?

Vierailija
14.02.2026 |

En jaksa enää mieheni henkistä väkivaltaa. Haluan antaa hänelle näpäytyksen.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. Näytä sille!

Vierailija
2/31 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ehkä huono vaimo, mutta et toisaalta varmaankaan ihan paraskaan.

Vain harvoin asiat ja ihmiset muuttuvat, joten hauskaa iltaa sinulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan normaalia, että puolisoilla on välillä omia menoja.

Vierailija
4/31 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on taksa ilman kumia? Mitä osaat?

Vierailija
5/31 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen siis lauantai-iltana menossa ulos kavereiden kanssa. Mä pukeudun tosi törkeen kiihottavasti, tällä kertaa mulla on päällä tosi lyhyt ja tiukka toppi, joka näyttää mun täydellisen muodokkaan rintavarustuksen upeasti. Alaosaksi oon valinnut ihanan tiukan minihameen, joka korostaa mun uhkeaa persehelmeä. Oon myös miettinyt tarkkaan, kuinka siististi mä meikkaan ja miten saan silmät näyttämään vieläkin kiillon vallassa olevilta.

Saavun bilepaikalle ja astun sisälle rohkealla asenteella. Tiedän, että mä oon kuuma pantteri, joka saa kaikkien katseet kiinnittymään muhun. Mä en häpeile ottaa tilaa ja liikkua sulavasti musiikin tahdissa. Katson ympärilleni ja etsin silmilläni mahdollisia kiinnostavia kohteita.

Kun mä huomaan jonkun mielenkiintoisen tyypin, kävelen itsevarmasti hänen luokseen ja esittelen itseni. Mä en ujostele, vaan kerron suoraan, että mä oon täällä etsimässä vähän jännitystä ja rakkautta. Mulla on aina hymy huulillani ja katseessa se perverssi välke, joka saa toisen ihmisen tuntemaan olonsa halutuksi. Mies saa ruikuttaa kotona.

-ap

Vierailija
6/31 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinä olet huono vaimo. Olet myös erittäin huono ihan vain ihmisenä.

Vierailija
7/31 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksat ainakin viinat ja ruuvit jos syön ja taksin jos ei vessassa naida.

ap

Vierailija
8/31 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et. Näytä sille!

Ap, jos ketju ei lähde itsestään käyntiin, on noloa vastailla itselleen. 

No, sinähän oletkin miesprovo, joka haluaa aloittaa, taas kerran, naisten haukkumisketjun.

Vierailija
9/31 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ajatella, edelleen vuonna 2026 tilanne on tämä, että jos nainen menee yksin ravintolaan joku pälli luulee, että hän on siellä myymässä itseään?

Ja sitten tämä sama pälli huutaa naamapunaisena miten feminismi on pilannut maailman, ja tasa-arvoa on jo liikaa.

Missä on tasa-arvo tässä asiassa? Mies saa mennä ja meneekin yksin ravintolaan, eikä kukaan ajattele, että hän on siellä myymässä  itseään. 

Kyllä on feminismillä vielä töitä. 

Vierailija
10/31 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ostin ruuvit äsken k-raudasta  maksan myös taksin paljon maksaa.

Vierailija
11/31 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysytkö tämän saman mieheltä joka menee yksin ravintolaan?

Ai et vai? No miksi et? Eikös yksin ravintolaan menevä ole siellä myymässä itseään. 

Onko sulla kaksoisstandardit  naisille ja miehille.  Taidat olla afgaaniukkojen kanssa samoilla taajuuksilla.

Vierailija
12/31 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et. Näytä sille!

Ap, jos ketju ei lähde itsestään käyntiin, on noloa vastailla itselleen. 

No, sinähän oletkin miesprovo, joka haluaa aloittaa, taas kerran, naisten haukkumisketjun.

Tänä aamuna onkin ollut paljon näitä paskoja provoja. Teinipojat palstalla🤔

Vierailija
13/31 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen siis lauantai-iltana menossa ulos kavereiden kanssa. Mä pukeudun tosi törkeen kiihottavasti, tällä kertaa mulla on päällä tosi lyhyt ja tiukka toppi, joka näyttää mun täydellisen muodokkaan rintavarustuksen upeasti. Alaosaksi oon valinnut ihanan tiukan minihameen, joka korostaa mun uhkeaa persehelmeä. Oon myös miettinyt tarkkaan, kuinka siististi mä meikkaan ja miten saan silmät näyttämään vieläkin kiillon vallassa olevilta.

Saavun bilepaikalle ja astun sisälle rohkealla asenteella. Tiedän, että mä oon kuuma pantteri, joka saa kaikkien katseet kiinnittymään muhun. Mä en häpeile ottaa tilaa ja liikkua sulavasti musiikin tahdissa. Katson ympärilleni ja etsin silmilläni mahdollisia kiinnostavia kohteita.

Kun mä huomaan jonkun mielenkiintoisen tyypin, kävelen itsevarmasti hänen luokseen ja esittelen itseni. Mä en ujostele, vaan kerron suoraan, että mä oon täällä etsimässä vähän jännitystä ja rakkautta. Mulla on aina hymy

Vanhanpiian keksitty paska aloitus ja itselleen vastailu  🐽🐽🐽🤮🤮🤮🤮🤮🤮

Vierailija
14/31 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kirjoittanut noita kommentteja, jollain on näköjään hauskaa. Itselläni on vain paha olo.

T. Oikea Ap

Vierailija
15/31 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mä huomaan jonkun mielenkiintoisen tyypin, kävelen itsevarmasti hänen luokseen ja esittelen itseni. Mä en ujostele, vaan kerron suoraan, että mä oon täällä etsimässä vähän jännitystä ja rakkautta. Mulla on aina hymy

Eli just se tyrkky joka vähän miehiä ehkä hymistyttää, mutta joka jätetään huomiotta. Pera saattaa sitten umpipäissään kondylooman käydä jakamassa jos sille päälle sattuu. Voi sitä tuskaa minkä joku epäonninen mies joutuu kokemaan kun tällainen tulee ahdistelemaan.

Vierailija
16/31 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ehkä huono vaimo, mutta et toisaalta varmaankaan ihan paraskaan.

Vain harvoin asiat ja ihmiset muuttuvat, joten hauskaa iltaa sinulle!

Vedä käteen.

Vierailija
17/31 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sulla moukka ruuvit löysällä. 😝

Vierailija
18/31 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen otin baarista miehen mukaan kotia mutta eihän sillä seisonut.taas jäin ilman.

Vierailija
19/31 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko sinä otat aktista ilman kumia per*sereikääsi?

Voitais nähdä illalla.  Ilman kumia tietenkin. 

Vierailija
20/31 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ravintolaanko olet menossa vai pettämään? Ravintolaan meno ei kuulu miehellesi pennin vertaa, hän rentoutuu tavallaan ja sinä tavallasi. Mutta, jos pettäminen on motiivisi niin kannattaa ennemmin sanoa miehelle, että olen vakavasti miettinyt eroa kun en jaksa jatkuvaa vittuiluasi ja jos ei ota onkeensa niin lusikat jakoon. Pettämällä teet salailuin ym kautta omasta elämästäsi vaikeampaa vaikka se hetken saattaakin auttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän