Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?
Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?
Kommentit (4975)
Taida olla tuollaisen asiamiespostin työntekijä, kun noin kovasti puolustelet täysin surkealle tasolle ajettua välttämätöntä palvelua?
Pienenä tarkennuksena vain, että asiamiesposteista henkilökuntahan ei hoida pakettien kuskauksia, siirtoja, puhelinpalvelua tai omaposti-chattia, reklaamatioita...ne hoitaa ihan posti.
Vierailija kirjoitti:
K kirjoitti:
Hesburgerissa lopetin käymisen sen jälkeen kun luin perustajan Heikki Salmelan kommentin jostain lehdestä.
En muista enää miten se meni, mutta kuitenkin hänen mielestään ihmisten pitäisi tehdä töitä pienemmällä palkalla. Tyyppi tienaa firmallaan miljoonia, ja haluaa muiden palkat alas. Tuskin noiden burgeripaikkojen duunareilla mitkään ökypalkat muutenkaan on.
En nyt ole käynyt Hesessä varmaan 7-8:aan vuoteen. En tosin muissakaan pikaburgeripaikoissa, mutta enemmänkin laadullisista syistä.
Sama täällä! Mutta kaverien kanssa on päätynyt Hesen jonoon. Itellä vilja-allergia, joten pariinkiin otteeseen tiedustellut olisiko ollut mahdollista saada gluteenittomalla sämpylällä eri pihvi. Aina paikasta ja asiakaspalvelijasta riippumatta tyly meininki, "niin siis onksul joku keliakia vai miks kyselet?" eikä onnistu. Ei kuuluisi kyllä heille mikä autoimmuuniongelma mulla tarkalleen on. Ei tarvi mennä Heseen kun McD, BK saa valita pihvin vapaasti eikä kukaan tivaa mitään. Joskus saattaa joku huomauttaa, ettei tuote ole silloin täysin gluteeniton. Mutta se on OK.
Palautetta lähetetty, heidän mielestään tuotteet ovat täydellisiä. Menen siis hakemaan muualta mättöbursani, vaikka periaatteessa olisi kiva tukea suomalaista firmaa. Ei sitten.
Ot mutta Hese ei ole suomalainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K kirjoitti:
Hesburgerissa lopetin käymisen sen jälkeen kun luin perustajan Heikki Salmelan kommentin jostain lehdestä.
En muista enää miten se meni, mutta kuitenkin hänen mielestään ihmisten pitäisi tehdä töitä pienemmällä palkalla. Tyyppi tienaa firmallaan miljoonia, ja haluaa muiden palkat alas. Tuskin noiden burgeripaikkojen duunareilla mitkään ökypalkat muutenkaan on.
En nyt ole käynyt Hesessä varmaan 7-8:aan vuoteen. En tosin muissakaan pikaburgeripaikoissa, mutta enemmänkin laadullisista syistä.
Sama täällä! Mutta kaverien kanssa on päätynyt Hesen jonoon. Itellä vilja-allergia, joten pariinkiin otteeseen tiedustellut olisiko ollut mahdollista saada gluteenittomalla sämpylällä eri pihvi. Aina paikasta ja asiakaspalvelijasta riippumatta tyly meininki, "niin siis onksul joku keliakia vai miks kyselet?" eikä onnistu. Ei kuuluisi kyllä heille mikä autoimmuuniongelma mulla tarkalleen on. Ei tarvi mennä Heseen kun McD, BK saa valita pihvin vapaasti eikä kukaan tivaa mitään. Joskus saattaa joku huomauttaa, ettei tuote ole silloin täysin gluteeniton. Mutta se on OK.
Palautetta lähetetty, heidän mielestään tuotteet ovat täydellisiä. Menen siis hakemaan muualta mättöbursani, vaikka periaatteessa olisi kiva tukea suomalaista firmaa. Ei sitten.
Ot mutta Hese ei ole suomalainen
Mä olen usein tavannut Hesen pystyyn pistäneen yrittäjän, en tiedä onko entinen omistaja jo, välillä myi hesen mutta osti sitten takaisin mutta siis hyvin vahvasti on suomalainen firma. Ei oikein suomalaisempi firma voi olla. vai etkö sä pidä Turun seutua Suomena?
Minulle riittää yksi kerta kun asiakaspalvelija käyttäytyy ylimielisesti. En palaa takaisin vaikka olisin aiemmin käynyt useasti.
Carstation. Tässä firmassa ei asiakas ole ikinä oikeassa. Kun reklamoin vakavasta virheestä, sain kuulla yrityksen toimitusjohtajalta todella agressiiviseen sävyyn etteivät ole mitenkään vastuussa eivätkä hyvitä asiassa penniäkään. Toimitusjohtajan käytös oli niin ala-arvoista että kiinnostuin selvittämään arvioita firmasta ja keskustepalstoilla olikin kauhutarinoita sekä firmasta että toimitusjohtajasta. See you N E V E R again, Carstation.
Tk556 kirjoitti:
Tiiriön Instru, todella epäammattimainen silmälääkäri. Olettaa eikä kuuntele vastauksia, laskuttaa pidemmästä ajasta kuin vastaanottokäynti, puhuu huutamalla ja hermostui kun antoi palautetta. 112 euroa käynnistä ja lopputuloksena silmälasiresepti jonka arvoilla testitaulun kirjaimet epätarkat.
Ei tarvi uudestaan ei.
Minullakin Instrumentarium, mutta syynä toimitusjohtaja Pasi Anttilan toiminta viime vuoden henkilöstötilaisuuksissa. Niin kauan kuin Anttila on johdossa, en astu jalallani yhteenkään Instrumentariumiin (tai Nisseniin tai Keopsiin, samaa ketjua).
Pääkaupunkiseudun kierrätyskeskus. Aitoa suomalaista orjatyötä jo 30 vuotta.
Kahvilassa myyjä kaivoi räkää nenästään ja ampui sen sormellaan, mihin sitten sattuikin lentämään...
Kosmetologilla käynnin olen lopettanut. Jos kosmetologi on koko ajan äänessä, vastailee hoidon aikana useamman kerran lapselleen puhelimeen (aiheena saako korvakorut) niin siitä on rentoutuminen kaukana. On myös vaivaannuttavaa kuunnella jatkuvaa mainospuhetta tuotteista ja kuinka jäätäviä tuloksia niillä saa.
Vierailija kirjoitti:
laura`´s skyttä s market kirjoitti:
Täällä espoon keskuksen kaupoissa s ja lild liikkeissä sinut leimataan ulkonäönperusteella varkaaksi. Kun menet kauppaan asioimaan niin, alkavat sisäpuhelimen välityksellä seuraamaan liikkeitäsi kaupassa. Tekevät sen läpinäkyvästi ja tosi tökerösti. Ei ole kiva asioida kaupassa jonka koko henkilökunta leimaa sinut varkaaksi. Onneksi voi asioida Espoonkeskuksen ulkopuolella kaupoissa isommissa ostoskeskuksissa.
Tuo on inhottavaa! Mulle on käynyt noin myös, silloin kun olin saanut lapsen ja laihduin imettämisen vuoksi ja olin varmasti väsyneen ja kuluneen näköinen. Vartijat aina perässä, ilmeisesti luulivat narkkariksi kun olin ihan sekaisin yövalvomisten takia. Koskaan ei saanut asioida kaupassa rauhassa.
Nyt kun on tukeva vöyri keski-ikäinen, niin ollaan kovasti kohteliaita ja luottavaisia. Voisin sulloa vaikka mitä takkini sisuksiin, nyt ei epäiltäisi. Näin sitä muuttuu ulkonäöllä kunnianarvoiseksi kansalaiseksi kun elopainoa tulee ja on aina uudet ja siistit vaatteet.
Kyllä ihmiset on ennakkoluuloisia.
Tunnen teinipojan jota myyjät usein kyttäävät kaupassa. Poika on nuori mutta on kasvanut jo 195 senttiseksi. Se jotenkin nolottaa poikaa ja hän tiedostamattaan koittaa näyttää pienemmältä ja kävelee vähän kyyryssä. Siksi myyjät luulevat että poika on joku epäluotettava hiippari myymälävaras ja ovat aina kyttäämässä. Olen sanonut että olet ihan hyvä sellaisena kuin olet, älä yritä näyttää pienemmältä. Toivottavasti oppii pian kävelemään pystypäin.
Taisi mennä vähän aiheen ohi mutta tuli vaan mieleen.
Vierailija kirjoitti:
K kirjoitti:
Miten vilja-allergiselle sopii gluteeniton? Viljaa siinä gluteenittomassakin yleensä on.
Sama kuin maitoallerginen tilaisi laktoositonta.
Vierailija kirjoitti:
Carstation. Tässä firmassa ei asiakas ole ikinä oikeassa. Kun reklamoin vakavasta virheestä, sain kuulla yrityksen toimitusjohtajalta todella agressiiviseen sävyyn etteivät ole mitenkään vastuussa eivätkä hyvitä asiassa penniäkään. Toimitusjohtajan käytös oli niin ala-arvoista että kiinnostuin selvittämään arvioita firmasta ja keskustepalstoilla olikin kauhutarinoita sekä firmasta että toimitusjohtajasta. See you N E V E R again, Carstation.
Hahaha! Luin ensin että castration ja ajattelin että mitä helkkaria täällä kirjoitetaan!
Revolution ja Amarillo -ravintolat Jyväskylässä. Annosten laatu vaihtelee sinne tänne riippuen siitä, kuka on keittiössä. Raaka-aineet vaihdettu heikkolaatuisempiin.
Posti: mikään ei toimi, mihinkään ei voi luottaa.
Stockmann: huono liiketoiminnan johto
Tavaratalojen kosmetiikkaosastot: tungettelevat myyjät, yleensä huonot valikoimat. Tilaan kaiken Saksasta.
Kampaaja poltti ja kädet hais ihan järkylle. Toki koko ihminenkin haisi tupakalle, mut ne pään ympärillä pyörivät kädet oli ihan hirveintä.
Lähikaupassa en käy koska siellä on yksi naismyyjä jonka kanssa en viitsi asioida. Semmonen jotain neljäkymppinen pyryharakka joka työssään aloitettuaan ei koskaan sanonut ostosten summaa. Itse piti syynätä kassakoneesta lukema. Sittemmin kun kävin viimeisen kerran ja se työssä, niin oli minulle röyhkeä ja kajautti summan kovaan ääneen liioittelevalla kirjakielellä.
Yhdessä liikkeessä lopetin käymisen kun ei ollut asiakaspalvelua, ja toisessa lopetin käymisen kun myyjä tuli tarjoamaan asiakaspalvelua vaikken silloin olisi sitä halunnut.
En mene noihin liikkeisiin enää ikinä.
T. Av mamma
Huono palvelu ja mentaliteetti "rahat pois", oikeastaan ihan sama mikä palvelupaikka. Asiakas vaan yleensä maksaa palkan.. Että että.
Turun torilla oleva pieni hedelmä&vihanneskoju meni boikottiin. En saanut vanhempaan myyjänaiseen mitään kontaktia koko asiointini aikana.
Vieressä olevan kanta-asiakkaansa kanssa kävi minun vuorollani vilkasta keskustelua.
Asiakaspalvelualalla on paljon ihmisiä jotka tekee sitä kun ei muuta saa, vaikka eivät soveltuisi alalle. Itsellä on sama tilanne, eli en tykkää asiakaspalvelusta (olen enemmänkin ujo kuin tyly) mutta on vaikea löytää työtä jossa sitä ei vaadittaisi! Ja olen kyllä maisteritason koulutuksen hankkinut
Tiiriön Instru, todella epäammattimainen silmälääkäri. Olettaa eikä kuuntele vastauksia, laskuttaa pidemmästä ajasta kuin vastaanottokäynti, puhuu huutamalla ja hermostui kun antoi palautetta. 112 euroa käynnistä ja lopputuloksena silmälasiresepti jonka arvoilla testitaulun kirjaimet epätarkat.
Ei tarvi uudestaan ei.