Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
2261/4975 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsen asiointipaikkani sijainnin, palvelun, valikoiman ja viimeiseksi hinnan mukaan.

Olen lopettanut huonon asiakaspalvelun vuoksi monessa paikassa asioinnin kokonaan. Huonoa asiakaspalvelua on huomioimattomuus, vaikka asiakas saapuu liikkeeseen, ylenmääräinen tavaroiden tyrkyttäminen, vaikka olen juuri kertonut mitä etsin ja haen. Ei, en halua saman sarjan muuta tuotetta tai kalliimpaa ja huonompaa toisen sarjan tuotetta. Olen lopettanut asioinnin myös, jos aiemmin jostain paikasta saatu tuote on poistunut hyllystä, eikä sitä kyselyistä huolimatta saa seuraavien käyntikertojen aikana kauppias edes tilattua. 

Vierailija
2262/4975 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K kirjoitti:

Hesburgerissa lopetin käymisen sen jälkeen kun luin perustajan Heikki Salmelan kommentin jostain lehdestä.

En muista enää miten se meni, mutta kuitenkin hänen mielestään ihmisten pitäisi tehdä töitä pienemmällä palkalla. Tyyppi tienaa firmallaan miljoonia, ja haluaa muiden palkat alas. Tuskin noiden burgeripaikkojen duunareilla mitkään ökypalkat muutenkaan on.

En nyt ole käynyt Hesessä varmaan 7-8:aan vuoteen. En tosin muissakaan pikaburgeripaikoissa, mutta enemmänkin laadullisista syistä.

Sama täällä! Mutta kaverien kanssa on päätynyt Hesen jonoon. Itellä vilja-allergia, joten pariinkiin otteeseen tiedustellut olisiko ollut mahdollista saada gluteenittomalla sämpylällä eri pihvi. Aina paikasta ja asiakaspalvelijasta riippumatta tyly meininki, "niin siis onksul joku keliakia vai miks kyselet?" eikä onnistu. Ei kuuluisi kyllä heille mikä autoimmuuniongelma mulla tarkalleen on. Ei tarvi mennä Heseen kun McD, BK saa valita pihvin vapaasti eikä kukaan tivaa mitään. Joskus saattaa joku huomauttaa, ettei tuote ole silloin täysin gluteeniton. Mutta se on OK.

Palautetta lähetetty, heidän mielestään tuotteet ovat täydellisiä. Menen siis hakemaan muualta mättöbursani, vaikka periaatteessa olisi kiva tukea suomalaista firmaa. Ei sitten.

Ot mutta Hese ei ole suomalainen

Suomalainen yrittäjä perustanut Suomessa, Turun Kristiinankadulla tarkemmin sanoen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2263/4975 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raision Neste-aseman yhteydessä oleva autokorjaamo. Antoi väärän diagnoosin katsomatta, ei suostunut auttamaan, oli pahantuulinen ja ilkeä. Oli siinä ja siinä, että sain pysäköityä matkan varrelle enkä jäänyt tien tukkeeksi.

Naantalilainen korjaamo nosti hintoja ja kohtelusta tuli ylimielistä, kun firma muutti ja kasvoi. Nykyään ajan mieluusti kauemmas tavalliseen, halvempaan ja ystävällisempään paikkaan.

Vierailija
2264/4975 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuputetaan ideologiaa, ollaan vassarisossuja, tai muuta paskaa

Harhaista hurinaa.

Vierailija
2265/4975 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene enää ravintolaan, missä ei saa nauraa. Jos naurat, sinulle tuodaan lasi vettä pöytään, etkä saa enää muuta tarjoilua. Pitää istua kuin kirkossa ja mieluummin kuin isoenon hautajaisissa. Kaikenlainen iloisuuden ilmaiseminen on kielletty, kun omistaja itse on töissä ja hän on kuin sitruunakilon niellyt kuorineen turpa rullalla.

Vierailija
2266/4975 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin 12v lapsen kanssa synttäripäivänä elokuvissa ja syömässä.

Jälkkäriksi lapsi halus Arnolds donitsin. Liike oli just menny kii 5min sitten. Sellanen lasinen liukuovi oli raollaan ja sisällä työntekijä. Kysyin ovenraosta ettet myis meille

paria donitsia vielä.

Ei myynyt. Sanoi että liike on kiinni. Kysyin mihin ne loput donitsit menee (näin niitä olevan siinä). Se sanoi että roskiin. Kysyin uudelleen mutta täti oli tiukkana, roskiin vaan.

Tämä kuvastaa sitä "mä oon vain töissä täällä" -asennetta.  Jos kyseessä olisi ollut myyjän oma yritys, varmaan olisi donitsin antanut.  Usein ihmiset, joilla on vähän valtaa, tykkää käyttää sitä silloin harvoin kun siihen tulee tilaisuus. :)

Vierailija
2267/4975 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jälkkäriksi lapsi halus Arnolds donitsin. Liike oli just menny kii 5min sitten. Sellanen lasinen liukuovi oli raollaan ja sisällä työntekijä. Kysyin ovenraosta ettet myis meille

paria donitsia vielä.

Ei myynyt. Sanoi että liike on kiinni. Kysyin mihin ne loput donitsit menee (näin niitä olevan siinä). Se sanoi että roskiin. Kysyin uudelleen mutta täti oli tiukkana, roskiin vaan.

Tämä kuvastaa sitä "mä oon vain töissä täällä" -asennetta.  Jos kyseessä olisi ollut myyjän oma yritys, varmaan olisi donitsin antanut.  Usein ihmiset, joilla on vähän valtaa, tykkää käyttää sitä silloin harvoin kun siihen tulee tilaisuus. :)

Veikkaan, että kassa oli suljettu eikä ylijäämiä saa lahjoittaa. Tietysti niin voisi tehdä, kun kukaan ei ole näkemässä, mutta säännöt on joskus tiukkoja ja älyttömiä.

Vierailija
2268/4975 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää käydä esim Askossa tai Maskussa täällä meidän paikkakunnalla koska siellä henkilökunta on jotenkim tosi ahdistavaa, ne tarkkailee tai seisoo jossain kauempana tuijottamassa vaikka sanoo ettei tarvii apua. Eikö ne vois mennä vaan sinne tiskin eteen ja esittää tekevänsä vaikka jotain paperitöitä.

Sokoksella melkein aina sama homma, kun menen sinne niin kohta on myyjä jossain patin metrin päässä muka järjestelemässä vaatteita. Ei yhtään läpinäkyvää että tullaan vaan kyttäämään siihen että oonko joku rosvo.

Vierailija
2269/4975 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kovin hyvin muista tapahtumien kulkua, mutta lopetin instrumentariumissa käynnin lopullisesti, kun mainostettu "ilmainen näöntarkastus" maksoikin yllättäen 20 euroa, koska olin toivonut saavani uuden silmälasireseptin (?) paperille tulostettuna. Missään vaiheessa lappusen maksullisuudesta ei mainittu. Muutenkin tässä liikkeessä myyjät olivat myrtsejä ja selkeästi inhosivat työtään. Nykyään käyn nissenillä, ja aina iloinen ja laadukas palvelu!

Vierailija
2270/4975 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

paria donitsia vielä.

Niin no, se raja on oikeasti pakko vetää johonkin.

Vierailija
2271/4975 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kovin hyvin muista tapahtumien kulkua, mutta lopetin instrumentariumissa käynnin lopullisesti, kun mainostettu "ilmainen näöntarkastus" maksoikin yllättäen 20 euroa, koska olin toivonut saavani uuden silmälasireseptin (?) paperille tulostettuna. Missään vaiheessa lappusen maksullisuudesta ei mainittu. Muutenkin tässä liikkeessä myyjät olivat myrtsejä ja selkeästi inhosivat työtään. Nykyään käyn nissenillä, ja aina iloinen ja laadukas palvelu!

Hinta olisi pitänyt kertoa heti alussa ennen tarkastusta. Mutta ajattelepa asiaa yrityksen kannalta. Jokainenhan kävis hakemassa sen ilmaisen näöntarkastuksen jos sen reseptin saisi maksutta mukaan. Sillä sitten haettais ne lasit jostain muusta myymälästä ja Instru tekis työt ja hyödyn sais joku toinen. Eihän siinä olis mitään järkeä, yritys konkassa parissa kuukaudessa.

Vierailija
2272/4975 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tia.a67v kirjoitti:

Minulla ei nuorena ollut mahdolisuutta kampaajaan.Kampaajani oli poikani : Polkka tukka. Kun hän muuti kotoa pois,avioitui ymm.tytär alkoi leikaamaan hiuksiani ja polkka tukka.Sama hänkin perusti perheen.jälkjelle jäi iän ikuinen kireä ponihätä kampaus vuosi kausiksi.Jos johonkin menin,siihen lisä ponnari harveneviin hiuksiin. Kampaaja löyty todella kiva: Kallis Ulkomaalaistaustainen. Ohuet hiukset, mutta pituuskasvu valtava. Jos lyhyet hiukset olisi kuosissa halunut pitää.Olisi myös pitänyt juosta kampaaja 3kk välein. Lidi ostin halvan parutri koneen.Sillä ajanut pääni kaljuksi varmaan pari vuotta jo? Vanhalle kaljukin voi olla kaunis,kun omistaa hyvän pään muodon. Nyt on hieman kasvannut,pitäisi kone ottaa esille taas. Kun en käy missään,pipo päässä ,kesällä lätsä,huivi.Ulkoilen paljon läpi vuoden ajat. Sama mitä siellä pipon tai huivin alla on.​​​​Ja kun niitä hiuksia ei ole paljon, Pälvikaljua kyllä korvan takana.Säästyy rahat,myös väri aineiden sävyjen .muotovaahtojen,lakkojen ymm.Ydin tykään kaljustani,minulle itselleni toimiva,sehän on ydin miltä tuntuu itsestä!

Hyvänen aika kun on sekavaa tekstiä.

Hyvinhän tuosta saa selvää, vaikka virheitä viliseekin. Mutta tässä se taas huomataan miten heikolla tasolla on ihmisten luetun ymmärtämisen taito.

Vierailija
2273/4975 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

joopajooniin kirjoitti:

Miesten vaateliike Tampereella , jossa mainoksissa kävellään reteesti, muuten ok mutta olivat palkanneet jonkun 2015 tulleen ukon töihin, käännyin ovella takaisin ja menin ostamaan kuteet muualta, ja näin teki muutama tuttu myös joiden kanssa asiasta juttelin.

Voit sitten valittaa niiden laiskuudesta, vaikket tiedä koska se on tullut vai syntyikö täällä.

Vierailija
2274/4975 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs paikallinen urheiluliike. Tyly palvelu, myyjät aina pahantuulisia. Kerran ostettiin kerralla lapselle paljon urheiluvälineitä, ja kun kysyin olisiko mahdollista saada vähän alennusta, koska ostettiin kerralla paljon, niin lupasi auliisti, kirjoitteli jotain laatikoihin ja alennus oli lopulta 1,5e!! Tuntui lähinnä haistattelulta. Jos ei halunnut alennusta antaa, niin olisi sanonut suoraan, ettei voi antaa, tuosta ei tullut kuin kiukkuiseksi.

Vierailija
2275/4975 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ruokakauppa Keravalla piti (ehkä pitää edelleen, tapahtuneesta on useita vuosia) oikeutenaan tarkistaa asiakkaiden käsilaukkujen ja reppujen sisällön. Olin asunut kyseisen kaupan lähellä 14 vuotta ja autottomana kävin ruokaostoksilla siellä vähintäänkin pari kertaa viikossa. Mielestäni olin siis kanta-asiakas ja henkilökunta varmasti tunnisti minut. Yleensä töistä junalla tullessani menin ensin kotiin, jätin käsilaukun ja otin vedettävän ostoskärryn mukaani, mutta sen kerran kun meninkin suoraan junalta kauppaan ostamaan jotain pientä herkkua, hyvää lihaa ja jäätelöä, jotka olisin saanut helposti kannettua kotiin muovikassissa, kassa häpeillen ja minua silmiin katsomatta pyysi saada katsoa käsilaukkuuni. Tietysti ohje on tullut kauppiaalta eikä kassahenkilö voinut ohittaa määräystä, mutta järkytyin ja loukkaannuin niin, että jätin ostokset siihen ja lähdin pois. En ole tapahtuneen jälkeen enää koskaan käynyt kyseisessä kaupassa.

Vierailija
2276/4975 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain maksullista pysäköintiä kaupan läheisyydessä tarjolla. Sellaissa en asioi.

Vierailija
2277/4975 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaamot, siis kaikki niistä. Luottokampaaja muutti Helsinkiin, ja joka paikassa jota kokeilin pätkittiin aina joko liikaa tai leikattiin ihan kaamea laatikkokampaus. Nykyään leikkaan itse, värjäyksen teetän ammattilaisella.

Vierailija
2278/4975 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut vuosia Oulun nissenin asiakas mutta sitten ostinkin lasit instrusta koska oli tosi hyvä ale ja täydelliset lasitkin löytyi. Laseissa kuitenkin oli liian vahvat voimakkuudet ja niiden kanssa sitten piti säätää jonkin verran. Minua ei haitannut tuo virhe niin paljon kuin se huono ilmapiiri mikä työpaikalla oli ja huomasin miten vanhempi naistyöntekijä syyllisti kaupan tehnyttä optikkoa tästä sanattomasti minun edessäni. Pyöritteli silmiä kun käytiin virhettä läpi yms. Huono työilmapiiri huokui paikasta. Ei enää sinne.

Vierailija
2279/4975 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

joopajooniin kirjoitti:

Miesten vaateliike Tampereella , jossa mainoksissa kävellään reteesti, muuten ok mutta olivat palkanneet jonkun 2015 tulleen ukon töihin, käännyin ovella takaisin ja menin ostamaan kuteet muualta, ja näin teki muutama tuttu myös joiden kanssa asiasta juttelin.

Mitä

Vierailija
2280/4975 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tia.a67v kirjoitti:

Minulla ei nuorena ollut mahdolisuutta kampaajaan.Kampaajani oli poikani : Polkka tukka. Kun hän muuti kotoa pois,avioitui ymm.tytär alkoi leikaamaan hiuksiani ja polkka tukka.Sama hänkin perusti perheen.jälkjelle jäi iän ikuinen kireä ponihätä kampaus vuosi kausiksi.Jos johonkin menin,siihen lisä ponnari harveneviin hiuksiin. Kampaaja löyty todella kiva: Kallis Ulkomaalaistaustainen. Ohuet hiukset, mutta pituuskasvu valtava. Jos lyhyet hiukset olisi kuosissa halunut pitää.Olisi myös pitänyt juosta kampaaja 3kk välein. Lidi ostin halvan parutri koneen.Sillä ajanut pääni kaljuksi varmaan pari vuotta jo? Vanhalle kaljukin voi olla kaunis,kun omistaa hyvän pään muodon. Nyt on hieman kasvannut,pitäisi kone ottaa esille taas. Kun en käy missään,pipo päässä ,kesällä lätsä,huivi.Ulkoilen paljon läpi vuoden ajat. Sama mitä siellä pipon tai huivin alla on.​​​​Ja kun niitä hiuksia ei ole paljon, Pälvikaljua kyllä korvan takana.Säästyy rahat,myös väri aineiden sävyjen .muotovaahtojen,lakkojen ymm.Ydin tykään kaljustani,minulle itselleni toimiva,sehän on ydin miltä tuntuu itsestä!

Hyvänen aika kun on sekavaa tekstiä.

Hyvinhän tuosta saa selvää, vaikka virheitä viliseekin. Mutta tässä se taas huomataan miten heikolla tasolla on ihmisten luetun ymmärtämisen taito.

No kai siitä jotain selvää saisi, mutta kuka viitsii edes aloittaa tuollaisen lukemista, kun yhdellä vilkaisulla näkee, että tekstiin on saatu mahtumaan enemmän virheitä kuin asiaa?