Mitä naiset miehiltä toivovat
Vuoden verran sinkkuna olleena en voi kuin ihmetellä mitä naiset miehiltä toivovat. Tuntuu että hyvä mies ei riitä. Olen ollut 25 kertaan Tinder treffeillä ja joka kerta olen tullut torjutuksi. Kaikki kerrat eivät ole jääneet yhteen tapaamiseen. Joka kerta sama juttu.. Treffit menevät todella hyvin mutta sitten saan kuulla että minusta puuttuu se jokin. Tosin paljon saa kuulla että monet miehet eivät saa ollenkaan Tinder match:ejä puhumattakaan treffeille pääsystä. Mun kai pitäisi olla tyytyväinen kun näinkin paljon säpinää on riittänyt. Tällä hetkelläkin yhdet treffit sovittuna.
Toivon vain hyvää parisuhdetta. Naista elämääni jonka kanssa mahdollisesti perustaa perhe. Onkohan tällaisia naisia vielä olemassa, tulee jatkuvasti vastaan vain noita ikuisia etsijöitä joille ei tunnu kelpaavan mikään.
Kommentit (271)
Tinder konkari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kyllä suudelmia saanut ja olisi ollut tarjolla enemmänkin mutta en harrasta yhden yön juttuja. Olen siinä mielessä vanhanaikainen että toivoin vakituista.
.
Mistä etukäteen tiesit, että kyseessä olisi ollut yhden yön juttu?
Jotain johtopäätöksiä voi vetää kun nainen ei ollut enää halukas jatkamaan tapailua. Tuskin tilanne olisi kehittynyt yhtään paremmaksi vaikka oltaisiin hypätty sänkyyn heti ekoilla treffeillä.
Jospa olisi halunut koeajaa ennen kuin tuhlaa aikaansa enempää. Vaikeasti tavoiteltavasta tulee hyvin nopeasti vaikeasti haluttava.
Mulla aina jotenkin pistää silmään nämä asiat.
"En kelpaa"
"En halua yhdenillanjuttua, haluan vakituista"
"En saa edes suudelmaa naisilta"
Te puhutte naisista, kuin ne olisi kaikki samanlaisia, haluaisitte jokaisen kanssa suhteeseen mutta ette vaan kelpaa mutta teille kelpaisi kaikki, kunhan joku huolisi. Ette halua omaa rakasta vaan haluatte naisen. Ikään kuin se, että saa naisen, olisi joku saavutus.
Naiset haistavat sen, että ette ole etsimässä jotakuta johon rakastua vaan jotakuta joka teidät vain huolisi, koska ette osaa tai halua olla yksin.
Neuvona: opetelkaa olemaan yksin, älkää halutko vaan jotain parisuhdetta. Halutkaa joku tietty ihminen hänen ominaisuuksiensa ja persooniensa perusteella. Kun kiinnostus on ihmistä, ei parisuhdetta kohtaan, alkaa ääni kellossa muuttua.
Vierailija kirjoitti:
Kävin jokin aika sitten treffeillä. Mies oli fiksu ja mukava, siis ihan ok kaikin puolin. Meillä oli hauskaakin. Mutta sitten myös tuli vaikutelma, että liian kiltti. En halua mitään perässävedettävää miestä.
Aloittajaa voisi auttaa joku sellainen, että tutustuu kaikessa rauhassa. Itse uskon sellaiseen.
Täytyykö itkettää kahvilan tarjoilijatarta?? Voihan mies olla vaikka kuinka ilkeä sitten tulevaisuudessa ;)
Vierailija kirjoitti:
Kävin jokin aika sitten treffeillä. Mies oli fiksu ja mukava, siis ihan ok kaikin puolin. Meillä oli hauskaakin. Mutta sitten myös tuli vaikutelma, että liian kiltti. En halua mitään perässävedettävää miestä.
Aloittajaa voisi auttaa joku sellainen, että tutustuu kaikessa rauhassa. Itse uskon sellaiseen.
Tunnistin itseni!
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen väittää että riittää kun mies täyttää pari kolme kriteeriä mut tosiasiassa sit kun ne kolme kriteeriä täyttävä mies tulee kohdalle niin miehessä on kuitenkin jotain joka häiritsee näistä ja jonka vuoksi mies ei ollutkaan "hänen tyyppiään".
Näin se elämä menee. Eli nirsoja ovat.
T. Mies
Kyllä, minä olen ainakin todella nirso, kun kyseessä on puolison valinta. En todellakaan ottaisi jotakuta vain siksi, että onpahan joku. Kuten varmaan suurin osa naisista.
Muutenkin nuo kriteerit ovat sellaisia, että ne ovat enemmänkin kriteereitä treffeille pääsyyn, eli jonkinasteinen elämänhallinta ja miellyttävä ulkonäkö. Sen jälkeen se on kiinni monesta muuttujasta. Mukaan kuvioihin astuu huumori, arvot, harrastukset, tulevaisuudentoiveet, keskustelutaito, seksuaalinen vetovoima, yleensä persoona yms.
Ei puoliso ole kuin joku työntekijä, joka palkataan kun cv on tarpeeksi hyvä. Puolisoon pitää rakastua.
Vierailija kirjoitti:
Mulla aina jotenkin pistää silmään nämä asiat.
"En kelpaa"
"En halua yhdenillanjuttua, haluan vakituista"
"En saa edes suudelmaa naisilta"Te puhutte naisista, kuin ne olisi kaikki samanlaisia, haluaisitte jokaisen kanssa suhteeseen mutta ette vaan kelpaa mutta teille kelpaisi kaikki, kunhan joku huolisi. Ette halua omaa rakasta vaan haluatte naisen. Ikään kuin se, että saa naisen, olisi joku saavutus.
Naiset haistavat sen, että ette ole etsimässä jotakuta johon rakastua vaan jotakuta joka teidät vain huolisi, koska ette osaa tai halua olla yksin.
Neuvona: opetelkaa olemaan yksin, älkää halutko vaan jotain parisuhdetta. Halutkaa joku tietty ihminen hänen ominaisuuksiensa ja persooniensa perusteella. Kun kiinnostus on ihmistä, ei parisuhdetta kohtaan, alkaa ääni kellossa muuttua.
Tämä menee aika vahvasti ylianalysoinnin puolelle.
Tietenkin me miehet etsitään sitä erityistä naista johon ihastua ja rakastua mutta se edellyttää sitä että naiselta tulee vastakaikua. Jos ei saa keneltäkään vastakaikua niin voit haaveilla ihan rauhassa siitä erityisen ihastuttavasta naisesta.
Itse luulen että meiltä miehiltä puuttuu jotain pinnallista mikä saisi naisen syttymään eli komea ulkonäkö, pitkä ruumiinpituus, korkea status, matala ääni, ekstrovertti/itsevarma luonne jne
Rakkautta, uskollisuutta ja hellyyttä. Yksikään noista ei tarkoita seksiä.
Minä haluan romanttisen herrasmiehen. Suurin osa nykymiehistä on valitettavasti kauheita juntteja vailla hyviä käytöstapoja jotka ei osaa huomioida naista, vaan pitävät itsestäänselvyytenä.
Onko siis niin, että miehet ei koskaan vaadi "kemiaa" tai "kipinää"? Mulle on nimittäin muutama mies treffien jälkeen ilmoittanut, ettei näe järkeväksi enää tavata, koska "se jokin" puuttuu, ja olettanut, että tarkoittavat sillä samaa kuin naisetkin niin sanoessaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko siis niin, että miehet ei koskaan vaadi "kemiaa" tai "kipinää"? Mulle on nimittäin muutama mies treffien jälkeen ilmoittanut, ettei näe järkeväksi enää tavata, koska "se jokin" puuttuu, ja olettanut, että tarkoittavat sillä samaa kuin naisetkin niin sanoessaan.
Voisin kuitenkin ilmoittaa yksityiskohtaiset syyt joka ikinen kerta kun en halua jatkaa. Ei ole tarvetta tuoda mitään mystiikkaa tähän, joka on kemia-sanan tarkoitus.
Mikä on "hyvä mies"? Hyveellinen? Hyvä ihminen?
Kannattaa ajatella niin, että seurustelusuhteeseen (tai sänkyyn) päätyminen ei ole mikään palkinto siitä, miten hyvä ihminen on.
Olen itse ärsyyntynyt monesti siitä, miten hyvin muilla pyyhkii kauneuden vuoksi, vaikka olisivat epäluotettavia ja muuten epämoraalisia. Se tuntuu epäreilulta. Mutta sitten kun ajattelee, että parisuhde tai seksuaalinen/romanttinen huomio ei ole mikään palkinto moraalisesta hyvyydestä (tai pahuuden puutteesta), niin on ehkä ihan hitusen helpompi hyväksyä se oma "menestymättömyys" sillä saralla. Jos haluaisin parantaa mahdollisuuksiani, niin pitäisi lisätä omaa pinnallista viehättävyyttä jotenkin. Helpommin sanottu kuin tehty. Hyvänä ihmisenä oleminen on sitten asia erikseen. Se ehkä auttaa suhteiden ylläpitämisessä, mutta ei se itsessään riitä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on "hyvä mies"? Hyveellinen? Hyvä ihminen?
Kannattaa ajatella niin, että seurustelusuhteeseen (tai sänkyyn) päätyminen ei ole mikään palkinto siitä, miten hyvä ihminen on.
Olen itse ärsyyntynyt monesti siitä, miten hyvin muilla pyyhkii kauneuden vuoksi, vaikka olisivat epäluotettavia ja muuten epämoraalisia. Se tuntuu epäreilulta. Mutta sitten kun ajattelee, että parisuhde tai seksuaalinen/romanttinen huomio ei ole mikään palkinto moraalisesta hyvyydestä (tai pahuuden puutteesta), niin on ehkä ihan hitusen helpompi hyväksyä se oma "menestymättömyys" sillä saralla. Jos haluaisin parantaa mahdollisuuksiani, niin pitäisi lisätä omaa pinnallista viehättävyyttä jotenkin. Helpommin sanottu kuin tehty. Hyvänä ihmisenä oleminen on sitten asia erikseen. Se ehkä auttaa suhteiden ylläpitämisessä, mutta ei se itsessään riitä.
Kyllä miehet tämän jo tietää. Samalla kun Axl Smith panee kymmeniä naisia niin se hyvä mies voivottelee sitä kun ei löydä itselleen parisuhdetta vaikka olisi uskollinen ja huomaavainen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin kuitenkin ilmoittaa yksityiskohtaiset syyt joka ikinen kerta kun en halua jatkaa. Ei ole tarvetta tuoda mitään mystiikkaa tähän, joka on kemia-sanan tarkoitus.
No sehän se koko kemia-jutun hankaluus onkin, kun ei siinä ole kyse mistään yksityiskohtaisista syistä. Ei treffikumppanissa ole välttämättä mitään mainittavaa vikaa, mutta jos tapaamisesta tulee tunne, että sama kuin olisi siinä kenen tahansa kaverinsa kanssa, niin ei tunnu järkevältä enää juttua jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuoden verran sinkkuna olleena en voi kuin ihmetellä mitä naiset miehiltä toivovat. Tuntuu että hyvä mies ei riitä. Olen ollut 25 kertaan Tinder treffeillä ja joka kerta olen tullut torjutuksi. Kaikki kerrat eivät ole jääneet yhteen tapaamiseen. Joka kerta sama juttu.. Treffit menevät todella hyvin mutta sitten saan kuulla että minusta puuttuu se jokin. Tosin paljon saa kuulla että monet miehet eivät saa ollenkaan Tinder match:ejä puhumattakaan treffeille pääsystä. Mun kai pitäisi olla tyytyväinen kun näinkin paljon säpinää on riittänyt. Tällä hetkelläkin yhdet treffit sovittuna.
Toivon vain hyvää parisuhdetta. Naista elämääni jonka kanssa mahdollisesti perustaa perhe. Onkohan tällaisia naisia vielä olemassa, tulee jatkuvasti vastaan vain noita ikuisia etsijöitä joille ei tunnu kelpaavan mikään.
100% sama tilanne. Lopputulos aina sama. Meidän välillä ei ole kemiaa tai kipinää.
Meinaan vähän on itsetunto maanrajassa. En tajua miksi kiusaan itseäni menemällä uusille treffeille aina vaan. Lopputulos kuitenkin on sama: " olet ihana ihminen ja sinun kanssa on helppo olla mutta väliltämme puuttuu kipinä" tästä lauseesta jos saisi joka kerta vaikka satkun, niin tonneja olisin tienannut.
Joo-o. Vaikka olisi miten pessimisti niin aina sitä jaksaa kuitenkin toivoa että ehkä nyt näillä treffeillä #32 tärppää ja sittten myöhemmin tulee taas naiselta viesti 2.treffien jälkeen "vaikutat kivalta mutta en tuntenut kipinää" ja taas matka jatkuu kohti uusia pettymyksiä.
Juur näin. En tiennytkään miten yhdestä sanasta kuten "kipinä" voi tulla noin arvolatautunut. Se nykyään tuntuu itseni kohdalla olevani synonyymi etten ole mies. Melkein alkaa olla kiusaus uskoa noita mgtow saarnamiehiä ja heidän teesejään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
100% sama tilanne. Lopputulos aina sama. Meidän välillä ei ole kemiaa tai kipinää.
Meinaan vähän on itsetunto maanrajassa. En tajua miksi kiusaan itseäni menemällä uusille treffeille aina vaan. Lopputulos kuitenkin on sama: " olet ihana ihminen ja sinun kanssa on helppo olla mutta väliltämme puuttuu kipinä" tästä lauseesta jos saisi joka kerta vaikka satkun, niin tonneja olisin tienannut.
Joo-o. Vaikka olisi miten pessimisti niin aina sitä jaksaa kuitenkin toivoa että ehkä nyt näillä treffeillä #32 tärppää ja sittten myöhemmin tulee taas naiselta viesti 2.treffien jälkeen "vaikutat kivalta mutta en tuntenut kipinää" ja taas matka jatkuu kohti uusia pettymyksiä.
Mullapa on ihan sama naisena. Sanotaan aina, että olet upea ja kaunis, mutta ei meistä tule nyt paria ja että ei ollut sitä jotain meidän välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juur näin. En tiennytkään miten yhdestä sanasta kuten "kipinä" voi tulla noin arvolatautunut. Se nykyään tuntuu itseni kohdalla olevani synonyymi etten ole mies. Melkein alkaa olla kiusaus uskoa noita mgtow saarnamiehiä ja heidän teesejään.
Niin. Sitä alkaa väistämättäkin miettiä, että mikä minussa on vikana kun naiset eivät näe minua seksuaalisessa mielessä lainkaan, kaveriksi kyllä kelpaisin mikä viestii siitä että sosiaalisissa taidoissani ei ole vikaa, vika on pinnallisissa asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan romanttisen herrasmiehen. Suurin osa nykymiehistä on valitettavasti kauheita juntteja vailla hyviä käytöstapoja jotka ei osaa huomioida naista, vaan pitävät itsestäänselvyytenä.
Katsos kun Herrasmiehet ovat kadonneet kun Hienotnaiset loppuivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Sitä alkaa väistämättäkin miettiä, että mikä minussa on vikana kun naiset eivät näe minua seksuaalisessa mielessä lainkaan, kaveriksi kyllä kelpaisin mikä viestii siitä että sosiaalisissa taidoissani ei ole vikaa, vika on pinnallisissa asioissa.
Tuskin ainakaan aina on ollut kyse esim. ulkonäöstä. Itse olen tuntenut kemiaa lyhyen ja lihavan miehen kanssa ja sellaisen mallipojun näköisen kanssa en, molemmat oli tosi mukavia, mutta toisen kanssa vaan natsasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sehän se koko kemia-jutun hankaluus onkin, kun ei siinä ole kyse mistään yksityiskohtaisista syistä. Ei treffikumppanissa ole välttämättä mitään mainittavaa vikaa, mutta jos tapaamisesta tulee tunne, että sama kuin olisi siinä kenen tahansa kaverinsa kanssa, niin ei tunnu järkevältä enää juttua jatkaa.
Kyllä hänessä on, jotain spesifistä vikaa tai puutetta jonka takia en halua jatkaa. Sinä et halua ajatella asiaa niin tarkasti, koska et halua myöntää itsellesi kuinka pinnallinen olet. Siksi meillä on tämä "kemia", käsitteena.
Sitä että olet parempi kuin sen kavereiden miehet.