Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä naiset miehiltä toivovat

Tinder konkari
03.03.2018 |

Vuoden verran sinkkuna olleena en voi kuin ihmetellä mitä naiset miehiltä toivovat. Tuntuu että hyvä mies ei riitä. Olen ollut 25 kertaan Tinder treffeillä ja joka kerta olen tullut torjutuksi. Kaikki kerrat eivät ole jääneet yhteen tapaamiseen. Joka kerta sama juttu.. Treffit menevät todella hyvin mutta sitten saan kuulla että minusta puuttuu se jokin. Tosin paljon saa kuulla että monet miehet eivät saa ollenkaan Tinder match:ejä puhumattakaan treffeille pääsystä. Mun kai pitäisi olla tyytyväinen kun näinkin paljon säpinää on riittänyt. Tällä hetkelläkin yhdet treffit sovittuna.

Toivon vain hyvää parisuhdetta. Naista elämääni jonka kanssa mahdollisesti perustaa perhe. Onkohan tällaisia naisia vielä olemassa, tulee jatkuvasti vastaan vain noita ikuisia etsijöitä joille ei tunnu kelpaavan mikään.

Kommentit (271)

Vierailija
81/271 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä ihan perusedellytys sekä parisuhteelle että ystävyydelle, varmaan ylipäätään mille tahansa tutustumiselle on se, että mies on riittävän puhdas, ei ole päihtynyt, on kohtelias, tekee elämällään jotain (opiskelee tai käy työssä tai edes yrittää päästä töihin tai opintoihin), osaa jutella eli ei ole aivan tuppisuu, osaa kuunnella jne. Nämä ovat juttuja mitä miehet kuvittelee naisten parisuhdekriteereiksi. Ei ne ole kriteerejä, ne on itsestään selvyyksiä, miehellä ja naisella pitää olla nuo asiat kunnossa. En minä halua tutustua sellaisiin naisiinkaan, jotka vain makaa kotona tekemättä mitään eivätkä pukeudu puhtaisiin vaatteisiin. 

Sitten kun mies täyttää nuo edellä luetellut itsestäänselvyydet (ja lähes kaikki miehet onneksi täyttävät ne), niin mies ihmettelee että miksi hän ei saa naista ja ihmettelee mitä kriteerejä naisilla sitten on kun hän jo "täyttää kriteerit". Näin ajatteleva mies on naisista ihan pihalla.

Nainen haluaa miehen, joka tunnetasolla resonoi sen naisen (tunnemaailman) kanssa. Ja jota kohtaan nainen tuntee halua. Miehen voi olla vaikea tajuta sitä, että nainen tuntee halua vain harvaa miestä kohtaan, koska moni mies tuntee halua useimpia naisia kohtaan. 

Ei koulutus, työpaikka, pituus, siisteys tms saa naisen tuntemaan halua. Halu on tunnemaailman juttuja, joka ei liity tuollaisiin ulkoisiin asioihin.

Tästä olen eri mieltä.

Todella monesti olen nähnyt palstalla naisen lausuvan että haluaa ehdottomasti vaikka lääkärin ja että missä lääkäreihin voisi tutustua. Monta kertaa myös naiset on sanoneet ihastuneensa esim lääkäreihin.

Ja myös pituuden suhteen naiset ovat sanoneet että pitkien +190cm miesten kanssa vain on sitä jotain, tuntevat halua pitkiä miehiä kohtaan.

En oikein ymmärrä miksi naiset yrittävät niin kovasti mystifioida näitä pinnallisia asioita.

Tuosta pituudesta sen verran, että se ei ole varsinaisesti pinnallinen asia vaan seksuaaliseen haluun liittyvä asia. Olen itse 174 cm pitkä nainen, ja tunnen halua vain sellaisia miehiä kohtaan, joiden kanssa voin tuntea olevani nainen (naisen kokoinen). Jos mies on minua pienempi niin tunnen itseni mieheksi. Miehen korkea pituus saa minut tuntemaan itseni pienemmäksi (naisellisemmaksi), se synnyttää himoa.

Jännä ilmiö, että ilman miehen suurta kokoa tunnet, että sukupuolesi on vaihtunut.

Uskon, että vaikka nainen olisi miten pitkä ja iso tahansa niin mies ei tunne itseään naiseksi.

Vierailija
82/271 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder konkari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder konkari kirjoitti:

Mä olen kyllä suudelmia saanut ja olisi ollut tarjolla enemmänkin mutta en harrasta yhden yön juttuja. Olen siinä mielessä vanhanaikainen että toivoin vakituista.

.

Mistä etukäteen tiesit, että kyseessä olisi ollut yhden yön juttu?

Jotain johtopäätöksiä voi vetää kun nainen ei ollut enää halukas jatkamaan tapailua. Tuskin tilanne olisi kehittynyt yhtään paremmaksi vaikka oltaisiin hypätty sänkyyn heti ekoilla treffeillä. 

Hyvä puoli on, että jos nainen ei halua tavata uudestaan, niin hän todennäköisesti sanoo sen suoraan. Huono uutinen on se, että vaikka nainen haluaisi tavata uudestaan, se EI tarkoita välttämättä, että kiinnostus olisi vahvaa. Se voi tarkoittaa vain sitä, että hän haluaa tavata uudestaan, koska jäi kahden vaiheille suhteesi ja haluaa selvyyden, kumpaa mieltä hän oikeasti on.

Kokemus auttaa näissäkin näkemään, onko teillä kemiaa vai ei.

Lycka till!

Tästä voin kokemuksen myötä olla eri mieltä.

Nainen ei uskalla sanoa ei. Nainen mielummin kiertelee ja kaartelee että on kiireitä tai flunssaa tai suoranaisesti valehtelee että "nähdään vaan" ja sitten kun yrität sopia aikaa ja paikkaa niin hiljenee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/271 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä ihan perusedellytys sekä parisuhteelle että ystävyydelle, varmaan ylipäätään mille tahansa tutustumiselle on se, että mies on riittävän puhdas, ei ole päihtynyt, on kohtelias, tekee elämällään jotain (opiskelee tai käy työssä tai edes yrittää päästä töihin tai opintoihin), osaa jutella eli ei ole aivan tuppisuu, osaa kuunnella jne. Nämä ovat juttuja mitä miehet kuvittelee naisten parisuhdekriteereiksi. Ei ne ole kriteerejä, ne on itsestään selvyyksiä, miehellä ja naisella pitää olla nuo asiat kunnossa. En minä halua tutustua sellaisiin naisiinkaan, jotka vain makaa kotona tekemättä mitään eivätkä pukeudu puhtaisiin vaatteisiin. 

Sitten kun mies täyttää nuo edellä luetellut itsestäänselvyydet (ja lähes kaikki miehet onneksi täyttävät ne), niin mies ihmettelee että miksi hän ei saa naista ja ihmettelee mitä kriteerejä naisilla sitten on kun hän jo "täyttää kriteerit". Näin ajatteleva mies on naisista ihan pihalla.

Nainen haluaa miehen, joka tunnetasolla resonoi sen naisen (tunnemaailman) kanssa. Ja jota kohtaan nainen tuntee halua. Miehen voi olla vaikea tajuta sitä, että nainen tuntee halua vain harvaa miestä kohtaan, koska moni mies tuntee halua useimpia naisia kohtaan. 

Ei koulutus, työpaikka, pituus, siisteys tms saa naisen tuntemaan halua. Halu on tunnemaailman juttuja, joka ei liity tuollaisiin ulkoisiin asioihin.

Tästä olen eri mieltä.

Todella monesti olen nähnyt palstalla naisen lausuvan että haluaa ehdottomasti vaikka lääkärin ja että missä lääkäreihin voisi tutustua. Monta kertaa myös naiset on sanoneet ihastuneensa esim lääkäreihin.

Ja myös pituuden suhteen naiset ovat sanoneet että pitkien +190cm miesten kanssa vain on sitä jotain, tuntevat halua pitkiä miehiä kohtaan.

En oikein ymmärrä miksi naiset yrittävät niin kovasti mystifioida näitä pinnallisia asioita.

Totta kai on naisia joilla on kovat kriteerit ulkonäön ja koulutuksen suhteen, mutta on niitä miehilläkin. Läheskään kaikki naiset ei kuitenkaan sellaisia ole, mutta jos jäät tuohon mielikuvaan kiinni ja katkeroidut, kun "kaikki naiset haluaa pitkän lääkärin" niin se paistaa kyllä läpi, eikä kukaan sellaista miestä halua.

En minä mielestäni jää kiinni mihinkään mielikuviin, mutta kyllä se pakostikin laittaa miettimään, että miksi ei kelpaa kun on käynyt kymmenillä treffeillä. Yritän olla masentumatta ja katkeroitumatta.

Tietäisi ovat alkaneet netin kautta tutustuessa. Eli ei ole ollut mitään tarttua kemiasta välillänne.

Miksi ihmeessä et yritä tutustua naisiin elävässä elämässä ja mene treffeille niiden kanssa, jotka ovat sinusta silloin kiinnostuneet eli jo arvelleet, että kemiaa voisi löytyä. Olisihan siinä jo huomattavasti parempi pohja treffeille.

Vierailija
84/271 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä olen eri mieltä.

Tuosta pituudesta sen verran, että se ei ole varsinaisesti pinnallinen asia vaan seksuaaliseen haluun liittyvä asia. Olen itse 174 cm pitkä nainen, ja tunnen halua vain sellaisia miehiä kohtaan, joiden kanssa voin tuntea olevani nainen (naisen kokoinen). Jos mies on minua pienempi niin tunnen itseni mieheksi. Miehen korkea pituus saa minut tuntemaan itseni pienemmäksi (naisellisemmaksi), se synnyttää himoa.

Meillä on eri käsitys "pinnallisista asioista". Mulla on ihan sama juttu, että itseäni paljon lyhyempi saa tuntemaan itseni epänaiselliseksi. Olen 172 cm, leveäharteinen ja romuluinen "kölli". Mutta ei tämä muuta miksikään sitä, että pituus on pinnallinen asia. Vaikka en mielessäni arvioikaan toisen ulkonäköä halveksivasti, niin ihan selvästi tuntemus itsestäni toiseen verrattuna johtuu pinnallisesta asiasta. Jos joku vaikka pitää minua miehekkään naamani/kehoni takia liian epänaisellina ja tuntee itsensä "epämiehekkääksi" vaikkei varsinaisesti mielessään halveksisikaan ulkonäköäni, niin todellakin ajattelen, että hänen tuntemuksensa johtuvat pinnallisista asioista.

Vierailija
85/271 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelmahan on, että useimmilla naisilla voi olla useampi treffi viikossa. Tällöin jos itse käyt kerran kahdessa kuukaudessa treffeillä niin vaikutat oudolta. Itse ainakin munaan kahvikuppi treffit joten koitan saada naisen kävelylle kanssani ja jos  ei natsaa voin juosta pakoon eikä tarvitse munauksen jälkeen katsoa kuinka nainen hitaasti kahvittelee ja mulkoilee.  Lisäksi kannattaa keksiä pari aihetta mistä puhua jos nainen on tuppisuu saadakseen itsensä viihtymään. Itse puhun jääkiekosta, Italiasta ja kiinalaisesta ruokakulttuurista.

Voisin kuvitella ettei jääkiekko ole parhaita keskustelun aiheita treffeillä. Vaikka itse tätä harrastankin, niin yleensä muut naiset hieman pyörittelee silmiään tästä kuullessaan. Ehkä myöskin vähän vähäisempi ruokakulttuuritietämyksen esittely olisi sympaattiselta. Esim lemppari ravintolasta juttelu ja pohdinta. Teet tän itsellesi liian vaikeaksi.

Naisilla on myös suuria puutteita huomaavaisuuden ja sosiaalisten taitojen suhteen.

Jotkut treffit on menneet esim niin että treffien aluksi nainen kysyy koulutuksen ja ammatin ja sen jälkeen ei enää yhtään mitään. Minä joudun pitämään 100% yllä keskustelua.

Miksi sinä haluaisit tuollaisen naisen? Jos nainen ei puhu treffeillä mitään, niin treffit kannattaa keskeyttää ja lähteä eri suuntiin. Ei väkisin kannata yrittää, selvästi epäsopiva nainen sinulle. Et kai sentään ketä tahansa naista itsellesi kelpuuta, pitäähän naisen olla sellainen, johon ihastut ja kuka tuollaiseen tuppisuuhun ihastuisi.

Juu, olet ihan oikeassa enkä olisi halunnutkaan uusia treffejä noiden kanssa.

Yhden kerran kävelytreffeillä mulla tuli mieleen, että lähden vain kävelemään pois kun nainen ei ensinnäkään kysynyt multa mitään ja sen lisäksi vielä alkoi kävelemään ihan omaan suuntaansa ilman että edes katsoi että seuraanko. Mulle tuli olo että hänelle on täysin sama olenko siinä mukana vai en.

Vierailija
86/271 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en sinänsä ole kranttu, kunhan osaa käyttäytyä. Mulla on aika sellainen, monen mielestä jopa ns. vanhentunutkin parisuhdemalli missä haluan elää ja olen aika siveyden sipuli, niin olen sitten torjunut aika monta ihmistä sillä, että en halua pakottaa heitä luopumaan joistain itselleen tärkeistä asioista vain minun takiani.

Olen toki avartanut katsettani monen asian suhteen nyt parisuhteessa ollessani ja tehnyt kompromisseja, mutta tiedostan myös mitkä asiat loukkaavat minua ja miten toisen ei ole soveliasta käyttäytyä (pätee myös itseeni).

Vierailija
87/271 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse huomasin nettideiteillä käydessäni lähes jokaisesta 22 miehestä, että he eivät olleet sitä mitä profiilinsa olivat olleet. Kun menet treffeille tietyn mielikuvan kanssa ja se ei vastaakkaan sitä mitä oli luvattu, niin pettymys iskee jo heti ensivaikutelman kohdalla. Monella miehillä on jotenkin epärealistinen kuva itsestään. Liian siloitellut tai vanhat kuvat tai korulauseinen teksti todellisuuteen nähden vie sen luottamuksen jo oven avatessa.

Muistan yhdet treffit, kun ajattelin, että siinäpä sopiva ja hauska mies. Tavatessamme hän ei sitten saanut sanaa suustaan ja kuva taisi olla just sen yli 10v. vanha. Siis kuvissa oli vielä hiukset ja 25kg vähemmän painoa. Iäksi mies oli liattanut 40, mutta olikin 52. Juu ei tullut pusua eikä halausta.

Yksillä treffeillä innostuin 2v. sinkkuna olleesta miehestä ja olisin halunnut toisille treffeille ja vaikka pusunkin antaa, mutta mies ei ollut sitten kuitenkaan päässyt exästään irti. Hän perui tapaamisen, koska exä oli just samaan aikaan tulossa hakemaan heidän yhteistä koiraa. Ehdotin, että siirretään treffejä tunnilla, mutta "en tiedä kauan hän viipyy hakiessaan koiraa".

Lopputulemana 2kk nettideiteistä (sis. 22 treffiä ja yli 250 yhteydenottoa) ei jäänyt mitään käteen. Vain tieto siitä, että jotkin miehet olivat ihan ansaitusti ikisinkkuja. Näistä yhteydenotoista yli puolet etsi pelkkää seksiä, vaikka profiilissa luki "tositarkoituksella".

Vierailija
88/271 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla ainakin on erittäin tiukat kriteerit parisuhteelle. Ei niinkään miehelle sinänsä. Mutta miehen pitää haluta juuri sellaista parisuhdetta, jota minäkin haluan. Vaikka miehellä olisi mitä tutkintoja ja vaikka hän olisi kuinka ihana, niin hommasta ei tule mitään, jos hän haluaa erilaista parisuhdetta. Tiedän olevani tiukempi ja vaativampi parisuhteen osalta kuin moni muu nainen. Minulta on moni hyvä ja kiva mies saanut pakit, koska heidän ajatus parisuhteen mallista on ollut liian erilainen kuin minun.

Vierailija
89/271 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse huomasin nettideiteillä käydessäni lähes jokaisesta 22 miehestä, että he eivät olleet sitä mitä profiilinsa olivat olleet. Kun menet treffeille tietyn mielikuvan kanssa ja se ei vastaakkaan sitä mitä oli luvattu, niin pettymys iskee jo heti ensivaikutelman kohdalla. Monella miehillä on jotenkin epärealistinen kuva itsestään. Liian siloitellut tai vanhat kuvat tai korulauseinen teksti todellisuuteen nähden vie sen luottamuksen jo oven avatessa.

Muistan yhdet treffit, kun ajattelin, että siinäpä sopiva ja hauska mies. Tavatessamme hän ei sitten saanut sanaa suustaan ja kuva taisi olla just sen yli 10v. vanha. Siis kuvissa oli vielä hiukset ja 25kg vähemmän painoa. Iäksi mies oli liattanut 40, mutta olikin 52. Juu ei tullut pusua eikä halausta.

Yksillä treffeillä innostuin 2v. sinkkuna olleesta miehestä ja olisin halunnut toisille treffeille ja vaikka pusunkin antaa, mutta mies ei ollut sitten kuitenkaan päässyt exästään irti. Hän perui tapaamisen, koska exä oli just samaan aikaan tulossa hakemaan heidän yhteistä koiraa. Ehdotin, että siirretään treffejä tunnilla, mutta "en tiedä kauan hän viipyy hakiessaan koiraa".

Lopputulemana 2kk nettideiteistä (sis. 22 treffiä ja yli 250 yhteydenottoa) ei jäänyt mitään käteen. Vain tieto siitä, että jotkin miehet olivat ihan ansaitusti ikisinkkuja. Näistä yhteydenotoista yli puolet etsi pelkkää seksiä, vaikka profiilissa luki "tositarkoituksella".

Tuo on tietty ikävää, että annetaan itsestään epärealistinen kuva profiilin perusteella, mutta aika moni mies tietää että jos profiili ei ole lähellä täydellistä niin treffeille ei vain pääse koska kilpailu on niin kovaa miesten välillä. Miehen on lähes pakko pitää vähän turhan hyviä kuvia profiilissa, että pääsee treffeille, ilman treffejä mitään ei voi tapahtua, jokainen tsänssi on mahdollisuus.

En kannusta valehtelua tai 10v vanhoja kuvia mutta ymmärrän miksi tietyt miehet ei päivitä profiiliin sitä aivan tuoreinta kuvaa.

Vierailija
90/271 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kykyä maksaa laskunsa, siivota kotiaan, hoitaa hygieniaansa, hoitaa päätänsä, jos on tarvetta, juo vähän/ei ollenkaan alkoholia, ei tupakoi, ymmärtää syy-seuraus-suhdetta eikä syytä kaikesta hallitusta, Trumpia ym.

On ylipäätänsä aikuinen ihminen. Tämä on jostakin mysteerisestä syystä todella vaikeaa monelle miehelle.

Ja kysykää neuvoa, jos ette tiedä jotakin asiaa. Kukaan ei ole seppä syntyessään.

Vierailija
91/271 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kykyä maksaa laskunsa, siivota kotiaan, hoitaa hygieniaansa, hoitaa päätänsä, jos on tarvetta, juo vähän/ei ollenkaan alkoholia, ei tupakoi, ymmärtää syy-seuraus-suhdetta eikä syytä kaikesta hallitusta, Trumpia ym.

On ylipäätänsä aikuinen ihminen. Tämä on jostakin mysteerisestä syystä todella vaikeaa monelle miehelle.

Ja kysykää neuvoa, jos ette tiedä jotakin asiaa. Kukaan ei ole seppä syntyessään.

Tämä on hyvä kiteytys minunkin kriteereistä. Ja on aivan totta, että hämmentävän vaikeaa tuntuu monelle miehelle olevan noiden kriteerien täyttäminen. Lisäisin vielä, että vaadin mieheltä myös sitä, että pystyy puhumaan myös vaikeista asioista eikä vetäydy aina mykkäkoulun taakse. Tämäkin tuntuu olevan harvinainen taito ihan aikuisillakin ihmisillä.

Vierailija
92/271 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on tietty ikävää, että annetaan itsestään epärealistinen kuva profiilin perusteella, mutta aika moni mies tietää että jos profiili ei ole lähellä täydellistä niin treffeille ei vain pääse koska kilpailu on niin kovaa miesten välillä. Miehen on lähes pakko pitää vähän turhan hyviä kuvia profiilissa, että pääsee treffeille, ilman treffejä mitään ei voi tapahtua, jokainen tsänssi on mahdollisuus.

En kannusta valehtelua tai 10v vanhoja kuvia mutta ymmärrän miksi tietyt miehet ei päivitä profiiliin sitä aivan tuoreinta kuvaa.

Valheellisella profiililla saa ehkä treffejä, mutta ei saa naista. Se valhehan paljastuu heti. Ei kukaan halua valehtelijaa, ei mies eikä nainen. Ei jokainen tsäänssi ole mahdollisuus, jos pilaa sen mahdollisuuden jo ennakkoon valehtelulla.

Vierailija
93/271 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellytän kumppanilta luotettavuutta, läsnäoloa, rehellisyyttä, sitoutumista ja yritteliäisyyttä rakkauden eteen.

Muilta ihmisiltä edellytän käytöstapoja.

En ota kantaa muiden ihmisten arvoihin.

Vierailija
94/271 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valheellisella profiililla saa ehkä treffejä, mutta ei saa naista. Se valhehan paljastuu heti. Ei kukaan halua valehtelijaa, ei mies eikä nainen. Ei jokainen tsäänssi ole mahdollisuus, jos pilaa sen mahdollisuuden jo ennakkoon valehtelulla.

Mikä on teidän naisten mielestä kuvan sallittu vanhuus mitä voi pitää profiilissa?

Vierailija
95/271 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on teidän naisten mielestä kuvan sallittu vanhuus mitä voi pitää profiilissa?

Kuvan pitää näyttää samalta kuin sinä näytät tänään livenä. Ei oman arviosi mukaan vaan kysy vaikka kaverin arviota.

Vierailija
96/271 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en vastaa ilman kuvaa oleville enkä niille jotka esiintyy lippis/ arskat päässä profiilikuvassaa. Miksi? Siksi koska lippis peittelee kaljua ja arskat ryppyistä ihoa tai sitä ettei halua tulla tunnistetuksi ( todella epäilyttävää). Myös yli vuoden vanhalla kuvalla tuntuu esiintyvän valtaosa. Selittää sen miksi tavatessa usein yllätys on ei- positiivinen .... eikä jatkoa ole näille luvassa eli kannattaisko vaan olla rehellinen ihan jo alkuunsa?

Vierailija
97/271 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä että mikä siinä on niin vaikeaa ottaa itsestään uusi kuva ?

Vierailija
98/271 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mj kirjoitti:

Lisään vielä että mikä siinä on niin vaikeaa ottaa itsestään uusi kuva ?

Ehkä ne vanhemmat kuvat on onnistuneempia siis ihan sen kuvauspaikan ja ilmeiden ym takia.

Kyllähän kaikki saavat itsestään napattua täysin tuoreen olohuoneselfien mutta naiset usein sanovat että kannattaa mielummin käyttää vain kuvia esim jostain sosiaalisista tilanteista, muiden ottamia kuvia.

Jos mies ei käy paljoa tapahtumissa missä häntä kuvattaisi niin hän ei ehkä halua luopua vanhemmasta kuvastaan.

Vierailija
99/271 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderin maine on ihan muu kuin vakiparisuhteen hakupalvelu... 

Itse en ole käyttänyt mitään deittipalveluita, en tosin parisuhdetta etsikään kun vasta reilu vuosi sitten päätin yli kymmenvuotisen suhteen. Seksi- ja vapaa-ajanseura lähinnä hakusessa, joten pääkriteereinä on hyvät seksitaidot ja mukava luonne.

N35

Vierailija
100/271 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sanoisin, että tinderistä ei etsitä rakkautta vaan seksiseuraa. Myös naiset, vaikka he eivät sitä ehkä ääneen sano. Seksiä etsiessä on naisella eri kriteerit kuin parisuhdetta etsiessä.