Deittailu uuvuttaa
Olen juuri kolmekymmentä täyttänyt nainen enkä ymmärrä mitä teen kerta toisensa jälkeen väärin miesten tapailussa. Tai sellaisten miesten, jotka itse koen potentiaalisiksi kumppaniehdokkaiksi. Olen yliopiston käynyt, urheilullinen, sirokasvoinen, pitkä ja hoikka nainen. Ulospäinsuuntautunut ja seurassa nauravainen ja sosiaalinen. En pelkää puhua enkä kertoa mielipidettäni. Kuvailisin itseäni kiltiksi, reiluksi ja herttaiseksikin. Pidän itsestäni huolta, meikkaan, hoidan kehoani ja mieltäni.
Minusta kiinnostuu lähinnä vähän heikon itsetunnon omaavat, nörtähtävät miehet. He ottavat aktiivisesti yhteyttä ja osoittavat kiinnostuksensa liiankin innokkaasti. Jos seksiä harrastetaan jossain vaiheessa, kiinnostus ei heiltä lopu vaan tapailu jatkuu samaan malliin. He alkavat miellyttää ja yhtäkkiä ovat kaikesta samaa mieltä kuin minä.
Miehet, joista itse kiinnostun ovat humoristisia, miehekkäällä tavalla raamikkaita ja itsenäisiä, mutta luonteeltaan lämpimiä ja vähän introvertimpiä kuin mitä itse olen.
Tarvitsen rinnalleni jonkun, joka uskaltaa ottaa tilan haltuun ja jolla on oma tahto ja elämä. Jonkun, joka haastaa minut, mutta suo suhteelle turvallisuuden tunteen.
Kuitenkin jälkimmäinen miestyyppi kiinnostuu minusta usein vain seksuaalisesti. Tätä on tapahtunut nyt viimeisen neljän sinkkuvuoteni aikana useammin kuin kerran. Miehiä olen tavannut eri yhteyksissä: Tinderissä, ystävän juhlissa, baarissa, rinnakkaisella työpaikalla... Itseäni kiinnostavan miestyypin kanssa mennään treffeille, mennään toisille, kolmansille ja jossain vaiheessa sänkyyn. Välillä on menty sänkyyn viidensien välillä kymmenensien treffien jälkeen, joskus menty jopa ensimmäisten, myönnän. Riippumatta siitä milloin seksi astuu kuvioihin, tiedän itse lähes aina jos henkilö olisi potentiaalinen kumppani. Tuntuu kuitenkin, että ilmeisesti mies on minusta halunnut vain ja ainoastaan sitä seksiä, sillä seksin jälkeen tapahtuu jotain. Nähdään vielä ehkä kerran tai pari ja sen jälkeen auttamatta alan huomata miehen kiinnostuksen laskevan: hän ei enää viestittele, ehdota treffejä, vastailee pidemmällä viiveellä. Vaihtoehtoisesti kiinnostus hiipuu ja mies ottaa yhteyttä vain satunnaisesti (ilmeisestikin vain silloin kun haluaa seksiä.) Tämä pätee siis vain tähän itsevarmempaan ja vahvempaan miestyyppiin.
Onko todella niin, että miehet ihan oikeasti jaksavat esittää vaikka kuinka hurmaavaa niin kauan kuin vain saavat sen palkintonsa (= seksin) ja sitten jatkavat matkaansa? Onko niin, että minun pitää ottaa itselleni riippakivi kumppaniksi, sillä luonteeltaan vahvempien miesten mielestä olen vain seksuaalisesti viehättävä? Onko todella niin, että vuonna 2019 naisen täytyy edelleen odottaa, pihdata, pelailla ja testata, josko mies jaksaa odotella ja on oikein perustein tapailemassa minua?
Eikö vahva mies halua rinnalleen vahvaa naista? Joka kerta tulen varovaisemmaksi ja olenkin pitänyt pidempiä taukoja deittailusta, koska se tuntuu ihan oikeasti uuvuttavalta.
Itselläni alkaa olla jo kovasti kaipuu johonkin pysyvämpään, lasten hankintakin jossain hamassa tulevaisuudessa alkaa kiinnostaa. En vain löydä itselleni miestä, joka vastaisi omaa viehätystyyppiäni.
Kommentit (142)
En todellakaan halua sitä, että pitää jännittää onko mies kiinnostunut vai ei. Haluan miehen, joka ei nuole maata jalkojeni alla ja muuta omia mielipiteitään toisen mielipiteiden takia. Sen koen epäviehättäväksi, kyllä vain.
niin eli alfoille kelpaat panoleluksi ja betan saisit parisuhteeseen.
Perus tasoteoria taas esillä. Haluat niitä samoja tasokkaimpia jänniä panomiehiä mitä 99% naisista.
Kiltit kunnolliset miehet taas ei kelpaa.
Onko sitten jotain poppaskonsteja, joilla kiinnostuisin tästä beta-tyypistä? En halua mitään leijonakuningasta, mutta itseäni ei yksinkertaisesti viehätä mies, jolla ei ole omia kiinnostuksenkohteita, intohimoja tai omaa tahtoa. Enkä sanoisi, että ihannemieheni olisi myöskään mikään alfa, mutta haluan, että mies on oma itsenäinen yksilö eikä tarraudu minuun.
Olenko todella ainoa, joka kamppailee asian kanssa nykydeittimaailmassa?
Et ole sellaista tyyppiä joka viehättäisi miesihannettasi.
Friiiida kirjoitti:
Onko sitten jotain poppaskonsteja, joilla kiinnostuisin tästä beta-tyypistä? En halua mitään leijonakuningasta, mutta itseäni ei yksinkertaisesti viehätä mies, jolla ei ole omia kiinnostuksenkohteita, intohimoja tai omaa tahtoa. Enkä sanoisi, että ihannemieheni olisi myöskään mikään alfa, mutta haluan, että mies on oma itsenäinen yksilö eikä tarraudu minuun.
Olenko todella ainoa, joka kamppailee asian kanssa nykydeittimaailmassa?
et ole ainoa. Kaikki muutkin naiset haluavat saman miehen.
Vierailija kirjoitti:
Millaisesta naisesta ’alfa’ kiinnostuu? Kai hekin joskus vakiintuvat?
Olet itse beta, joten miksi kuvittelet, että alpha-miehet kiinnostuisivat parisuhteeseen?
Yleensä vaan trollailen täällä mutta vastaan nyt ihan asiallisesti.
Olen sellainen mies joka saa naisia. Itse en todellakaan jaksaisi kymmentä treffiä jos olisin kiinnostunut vain seksistä kanssasi. Miksi? No koska seksiä saan yleensä ekoillakin treffeillä jos haluan. Jos tapaan uudestaan olen oikeasti kiinnostunut.
Olen tosi helppo menettämään kiinnostuksen. En syytä tietenkään ikinä kerro kenellekään mutta selluliittinen löysä peppu, pepun karvaisuus (vaikka muuten posliini), roikkuvat synnyttäjän rinnat, iso karvainen luomi jne ovat tulleet esille vasta ekan kerran sängyssä ja kiinnostus meni.
Kun on helppo saada naisia sitä etsii helposti sitä täydellistä ja menettää kiinnostuksensa hyvin pienen jutun takia. Ei ole merkitystä tuleeko nuo esille ekoilla vai viidensillä treffeillä. Seksiä voin harrastaa ekoilla treffeillä ja alkaa suhteeseen, monta kerta näin käynytkin. Omalla kohdallani seksin pihtaaminen ei auta asiaa mutta olen kuullut että monen miehen kanssa se auttaisi.
Liian pitkä aloitus. Pähkäilet ja vatvot liikaa. Tuijotat omaa napaasi ja analysoit loputtomiin. Ala elää.
Vierailija kirjoitti:
Olet itse beta, joten miksi kuvittelet, että alpha-miehet kiinnostuisivat parisuhteeseen?
Juuri tämä. Alfat eivät halua tuollaista jaarittelijaa arkeensa. He saavat myös alfanaaraan jonka kanssa on jännempää.
Kyse ei ole sinusta. Parisuhde ei ole enää mikään ihanne ja normi vaan vallalla on kertakäyttökultuuri, jossa häviäjiä on ne jotka vielä sen perinteisen parisuhteen haluaa. Esim. nörtähtävät miehet haluaa sen parisuhteen ja siksi he ovat kiinnostuneita "sinusta"
Vierailija kirjoitti:
Olen sellainen mies joka saa naisia. Itse en todellakaan jaksaisi kymmentä treffiä jos olisin kiinnostunut vain seksistä kanssasi. Miksi? No koska seksiä saan yleensä ekoillakin treffeillä jos haluan. Jos tapaan uudestaan olen oikeasti kiinnostunut.
Olen tosi helppo menettämään kiinnostuksen. En syytä tietenkään ikinä kerro kenellekään mutta selluliittinen löysä peppu, pepun karvaisuus (vaikka muuten posliini), roikkuvat synnyttäjän rinnat, iso karvainen luomi jne ovat tulleet esille vasta ekan kerran sängyssä ja kiinnostus meni.
Kun on helppo saada naisia sitä etsii helposti sitä täydellistä ja menettää kiinnostuksensa hyvin pienen jutun takia. Ei ole merkitystä tuleeko nuo esille ekoilla vai viidensillä treffeillä. Seksiä voin harrastaa ekoilla treffeillä ja alkaa suhteeseen, monta kerta näin käynytkin. Omalla kohdallani seksin pihtaaminen ei auta asiaa mutta olen kuullut että monen miehen kanssa se auttaisi.
Onko sinulla jotain tuollaista mikä tulee esille vasta sängyssä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämä. Alfat eivät halua tuollaista jaarittelijaa arkeensa. He saavat myös alfanaaraan jonka kanssa on jännempää.
Jaahas. Kirjotin kyllä perusteellisen sepustuksen, koska luulen että muuten kaikki kommentit olisi olleet tasoa ”olet liian helppo” ”olet ruma”, ”olet huono sängyssä”, niin kuin täällä on ilmeisesti tapana :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietääkseni ja pyrin myös aina olemaan viehättävä - myös alasti. Pidän kropastani todella hyvää huolta, olen joogannut monta vuotta ja käyn salilla. Ja koen, että olen kyllä ihan etevä sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa alfanaarasta. Hyeenoilla taitaa olla, mutta ei ihmisillä. Tämä johtuu siitä, että naiset kiihottuvat miehen vallasta, miesten välisestä hierarkiasta. Miehet eivät juurikaan välitä naisten hiearkiasta, vaikka (naisen) korkeammalla asemalla voi olla positiivisia sivuvaikutuksiakin. Tosin voi olla negatiivisiakin.
Friiiida kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisesta naisesta ’alfa’ kiinnostuu? Kai hekin joskus vakiintuvat?
Kun eivät enää saa 20-25 vuotiasta kaunotarta sänkyyn.
Friiiida kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietääkseni ja pyrin myös aina olemaan viehättävä - myös alasti. Pidän kropastani todella hyvää huolta, olen joogannut monta vuotta ja käyn salilla. Ja koen, että olen kyllä ihan etevä sängyssä.
Naiseni ei tarvitse olla "etevä sängyssä". Aito heittäytyminen tärkeää. Nro 10
Vierailija kirjoitti:
Friiiida kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiseni ei tarvitse olla "etevä sängyssä". Aito heittäytyminen tärkeää. Nro 10
Etevä sängyssä ei tarkoita sitä, että taion kaneja hatusta, mutta se, että olen myös aloitteellinen, itsevarma, leikittelevä, osoitan kiinnostukseni enkä makaa lahnana patjaa vasten.
Hohhoijaa. Jännis pitäisi saada. Liikaa katottu romanttisia leffoja.