50v nainen - millainen elämäntilanne sinulla on?
miten menee, oletko onnellinen ja/tai saavuttanut asioita joista nuorempana haaveilit?
Kommentit (63)
Olen melkein 50 ja elän parasta aikaa elämässäni. Elämäni ei ole mennyt tavallista rataa, tosin en ole ikinä kauheasti sitä suunnitellut eikä ns tavallinen elämä ole ollut juurikaan toiveissani. Olen opiskellut pitkään ja montaa alaa, näin ollen työurani alkoi myöhään ja taloustilanne paljon huonompi kuin ikäisilläni keskimäärin. Mutta olen löytänyt alan ja työn, joka on minulle enemmän kuin työ. Koen tekeväni jotain merkityksellistä ja työ on myös harrastus jota haluan opiskella koko ajan lisää.
Hyvän miehen löysin vasta 43-vuotiaana, joten lapset jäivät tekemättä. En ole koskaan erityisesti haaveillut lapsista mutta luulen että ehkä olisin niitä halunnut jos olisin tavannut mieheni nuorempana. Mutta ei haittaa, elämä on hyvä näin ja olen ollut tiiviisti mukana ystävieni lapsien elämässä.
Ystäviä on paljon, osa ollut mukana lapsuudesta asti. Vanhempiin on hyvät välit, parisuhde on ihana ja työyhteisö on antoisa ja tiivis. Vapaa-aikaa on reilusti ja käytän sitä paljon omaan hyvinvointiin ja liikuntaan. Syön hyvin ja voin hyvin. Olen ihannepainossani ja pidän ulkonäöstäni paljon enemmän kuin nuorena. Olin pitkään tosi ujo ja epävarma, ja on ihanaa kun nuo piirteet ovat täysin karisseet. Uskallan olla oma itseni ja hyväksyn sekä itseni että muut. Elämä on aivan ihanaa.
Aina kun meen vessaan kuselle kohtu tippuu ulos ja saan sorkkia sen takas paikalleen. Peilit oon hävittännä koska sieltä katsoi joku hirviö. Olen intohimoinen kirppisten kiertäjä.
Wau! Ihanaa, Sinä Onnellinen!