Millaisista "tekokauneusjutuista" pidät? Millaisista taas et? Ovatko mielestäsi hienoja?
Esim. ripsienpidennykset, kulmat, hiukset, silikonit.....näitähän riittää.
Kommentit (10)
Käytän klipsipidennyksiä,tekoripsiä ja värjään kulmat.
Mutta oonkin 18 enkä näytä törkyseltä toisinku +45 tätylit jotka haluu näyttää nuorelta
Vierailija kirjoitti:
Mutta oonkin 18 enkä näytä törkyseltä toisinku +45 tätylit jotka haluu näyttää nuorelta
Heh, olet törkyinen tätyli paljon nopeammin kuin sieltä 18-vuotisuudestasi käsin osaat kuvitella :)
Vierailija kirjoitti:
Juu, oon kyllä samaa mieltä sun kanssa että nuorille nämä käyvätkin, eivät meille ikätätyleille. ;) Oon yli 40-v. ja mielestäni oman ikäisille käy juurikin nuo maltillisesti tehdyt microblading-kulmat, joku hyvä hiusväri ja ihan normi ehostus. Kyllä ripsienpidennykset sun muut näyttävät paremmilta nuorilla naisilla, monilla (lähes kaikilla) iäkkäämmillä ne näyttävät jotenkin hmmm....ei-niin-arvokkaalta, sama pätee klipsipidennyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, olet törkyinen tätyli paljon nopeammin kuin sieltä 18-vuotisuudestasi käsin osaat kuvitella :)
Niinpä, aika rientää, HURJAA VAUHTIA!!!
En tykkää mistään. Silikonirinnat ja muotoillut vartalot voivat olla kauniita nuorilla, jotka ovat kyllä yleensä kauniita ilmankin. Maltilliset irtoripset sopivat alle 30-vuotiaille, mutta itse en käyttäisi. Microblanding aivan karmean näköistä kenellä tahansa samoin kuin pitkät tekokynnet. Olen juuri lopettanut myös hiusten värjäämisen. Meikkiä käytän päivittäin, mutta en todellakana muotoile kulmakarvojani niin, että levein kohta on lähellä nenää. Juu, iältäni olen mummoluokkaa, en pelkästään täti :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, oon kyllä samaa mieltä sun kanssa että nuorille nämä käyvätkin, eivät meille ikätätyleille. ;) Oon yli 40-v. ja mielestäni oman ikäisille käy juurikin nuo maltillisesti tehdyt microblading-kulmat, joku hyvä hiusväri ja ihan normi ehostus. Kyllä ripsienpidennykset sun muut näyttävät paremmilta nuorilla naisilla, monilla (lähes kaikilla) iäkkäämmillä ne näyttävät jotenkin hmmm....ei-niin-arvokkaalta, sama pätee klipsipidennyksiin.
Puhu vaan omasta puolestasi. Jos haluat tätiytyä, tee se, mutta älä tyrkytä sitä meille muille ikäsiskoillesi. Katso esim Kate Winsletiä, Reese Witherpoonia, Beyoncea, ym. Älä luule, että yksikään heistä on luomu, eivätkä toisaalta ole lainkaan epäarvokkaan näköisiä. On hiustenpidennystä, kiristystä, botoxia, ym.
Tykkään ripsienpidennyksistä, jos ne on klassiset, ei volyymit missään nimessä.
Ja hiukset ok, jos ne on hyvälaatuiset ja hyvin laitettu.
Ja geelikynnet ymmärrän, jos ne on hyvän maun mukaiset.
Muita en ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että 18-vuotiaana olet todennäköisesti ihan kaunis ilman mitään lisukkeita.
Tykkään dragistä ja burleskista. Myös arkilookit jotka ottavat noista vaikutteita ovat musta usein kivoja.
Oma juttu eivät kuitenkaan ole, oon ihan tyytyväinen luonnollisen värisenä homssuna ja ihailen noita vaan silleen taiteena kaukaa.
Tykkään tosi paljon kulmakarvoista, jotka on tehty maltillisesti sillä microblading(?) tekniikalla.
Silloin ei tarvitsisi laittaa kamalan näköistä kynäsotkua kulmiin.
Joskus värilliset piilolinssit on kivan näköiset :)
Muusta en oikein pidä. näyttää halvalta.