Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olette tänään saaneet aikaiseksi.

28.02.2018 |

Mitä olette tänään saaneet aikaiseksi. Mä päivitin firman sivuja ja ja käytin koirat ulkona ja pitäisi vissiin touhuta pojan kanssa jotain.
Me lähdetään mihen siskon kanssa heppatarvike liikkeeseen ostosille ja siellähän sitä aikaa saa kulumaan.

Kommentit (152)

Vierailija
121/152 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskenu tämän kuun laskuja joita on 400€ enemmän kuin on tuloja. Tuohon kun lisää ruuat ja bensan niin mennään tonnin miinuksella. Vituttaa.

Vierailija
122/152 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehnyt kolmen tunnin nettitentin ja sitä ennen lukenut siihen. Nyt vielä toisen kurssin tehtäviä. Puoleenyöhön saakka aikaa... Välissä ehtinyt kahvitella ja somettaa, käväistä kaupassa, laittaa ruokaa, soitella porukoille. Onneksi ehdin nauttia talvisäästä eilen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/152 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräämisen 8.00 jälkeen tein hyvän aamupalan mulle ja tytöille 3&5v, syötiin ja lueskelin&kuuntelin radio Helsinkiä n. 9:30 asti. Jätin miehelle ruuat pöytään ja radion päälle, mentiin kellariin tsekkailemaan ja ottamaan kuvia pieneksi jääneistä lastenvaatteista kaverille. Lähdettiin pulkkamäkeen koko perhe, jälkeen syötiin eilisiä lohkiksia ja muita jämiä kaapista lounaaksi. Kävin ostamassa illan lastensynttäreille lahjan, paketoitiin se tytön kanssa. Kaivoin maaliskuun kunniaksi siemenet&ruukut esiin ja istutettiin oreganoa ja basilikaa, minttua, tilliä, vesimeloneja 😂, paprikoita ja rairuohoa. Mies ja tyttö lähti futistreeneihin ja synttäreille, kuopus meni myöhäisille päikkäreille. Sometin ja puhuin puoli tuntia äitin kanssa puhelimessa. Sitten tein tunnin töitä, hain tietoa maanantaina annettavaa lausuntoa varten. Aloin kokkaamaan, tein thai green currya kanaliemellä ja quornilla. Ihan törkeän hyvää. Lähdettiin toisen tytön kanssa pimeäkävelylle ja vielä vähän pulkkamäkeen. Tultiin iltapalalle takaisin, nyt mies hoitaa iltatoimia loppuun ja idlaan sohvalla. Pitäis vielä katsoa sitä lausuntoa hetki, sitten jotain brainmeltteriä pari tuntia ja tuuti lulla.

Vierailija
124/152 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehnyt kolmen tunnin nettitentin ja sitä ennen lukenut siihen. Nyt vielä toisen kurssin tehtäviä. Puoleenyöhön saakka aikaa... Välissä ehtinyt kahvitella ja somettaa, käväistä kaupassa, laittaa ruokaa, soitella porukoille. Onneksi ehdin nauttia talvisäästä eilen.

👍👍 opiskelu on rankkaa, mitä alaa opiskelet?

Vierailija
125/152 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin tänä aamuna klo 9.30. Hieman matkaväsymystä vielä, kun eilen illalla tultiin viikon etelänlomalta. Tänään olen pessyt viisi koneellista matkapyykkiä, huomiseksi jäi vielä kolme koneellista. Koiran ja miehen kanssa lenkkeilin ihanassa aurinkoisessa talvisäässä tunnin verran. Torkuin iltapäivällä sohvalla puolisen tuntia. Sitten katsottiin koko perheen voimin katsomatta jääneitä Putous-jaksoja ja syötiin jäätelöä. Kun lapset kohta nukahtaa, alkaa minun ja mieheni laatuaika makuukammarin puolella :)

Vierailija
126/152 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin n. 7.30. Koira aamupissalle.

Sitten suihkuun ja aamupala. Hesarin lukua ja vähän telkkaria.

3 tunnin metsälenkki koiran ja sen ja mun kavereiden kanssa.

Ruokakaupan kautta kotiin.

Pesin 2 koneellista pyykkiä ja koneellisen tiskejä.

Imuroin ja siivosin keittiön.

Vierailija
127/152 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin verkoilla ja saatiin siikaa, kuhaa ja kuoreita. Hiihdettiin samalla kymppikilsa jäällä. Laitettiin uunisiikaa ja pottumuusia, hemmetin hyvää valkkaria. Nyt katotaan Selvitytyjiä. Paras vapaapäivä! <3

128/152 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avio ero vireille ja seuraavaksi mietin että tekisinkö testamentin

Vierailija
129/152 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

EnEnääJaksais kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

👍👍 opiskelu on rankkaa, mitä alaa opiskelet?

Enempää en viitsi paljastaa kuin että korkeakoulussa ollaan. Vaikka tekisi töitä koko jakson ajan, hommia kertyy helposti ennen deadlineja. Eilisen 15h rupeaman jälkeen voikin sitten aloittaa maanantain laiskasti :)

Vierailija
130/152 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin klo 5, menin kuuteen töihin, pääsin klo 12, kaupan kautta kotiin ja just sain nakkikeiton valmiiksi. Lopun päivää voikin sitten ulkoilla ja katsella Netflixiä.

Vierailija
131/152 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello soi kello 4:30. Koirat pihalle, koirille ruuat. Itse join lämmintä sitruunavettä ripauksella suolaa ison lasillisen. Suin itseni vessassa ihmisen näköiseksi, pakkasin kassin, laitoin koirat aidan taakse olkkariin ja annoin niille pari aktivointilelua. Läksin töihin.

06-08:30 oli mysoreharjoitus (astangajoogaa) jota olin valvomassa. Sen jälkeen tein itse lyhyen harjoituksen ja kävin aamupalalla. 11-12 pidin flowtunnin.

Kävin kahviossa hakemassa itselleni tofusalaatin kotiin. Keitin tuossa kahvit ja söin. Kohta lähdetään koirien kanssa lenkille. Sen jälkeen teen päivällisen valmiiksi (ajattelin kasvislasagnea) niin, että mies saa ruokaa heti kun tulee töistä. Itsellä on illalla vielä yksi ohjaus.

Vierailija
132/152 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuriiri toi jenkkilästä tilaamani konenäkömodulin. Asensin sen IDE:n linuksiin ja tutustuin esimerkkikoodeihin.

Vierailija
133/152 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla herättiin tytön kanssa, syötiin aamupala ja pyykkikone pyöri. Tyttö lähti klo 12 leikkimään kaverille, sillä aikaa purin vähän muuttolaatikoita, just muutettu uuteen kotiin. Klo 15 käytiin tytön kanssa vielä ulkoilemassa, sit syötiin iltaruoka ja just luettiin iltasatu, kohta iltapalalle :) Ihanan rentouttava kotipäivä, hyvää vastapainoa eiliselle kun oltiin kokopäivä menossa, mm. shoppailemassa kaupungilla.

Vierailija
134/152 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. :) Ei sitä aina tarvitse.

Vierailija
135/152 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä ja ihastelin tulevaa vaimoani. Työpäivät menevät niin rattoisasti, kun on silmänruokaa.

Vierailija
136/152 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

etänä duunissa, pari ict-tikettiä ratkaisin ja suljin, kohta lounaalle.

Minkälainen on etäpäivä duunissa?

137/152 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähden miehen siskon kanssa tallille.Pitäisi lähteä tekemään hevosten kanssa rauhallinen maastoreissu. 

Ennen lähtö pitäisi etsiä kypärä ja turvaliivi. Ne on tässä kahden viikon tauon aikana joutuneet jonnekkin varmaan talteen. 

Vierailija
138/152 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesin maton, imuroin ja pesin myös lattiat.

Pyykkikone pesi päiväpeiton. Minä ripustin sen kuivumaan.

Kyttään paikallista sushi-tarjontaa, mutta näyttää siltä, etten voi tarjonnan puuttesta johtuen pitää lupaustani eli tilata sushia myöhäiseksi lounaaksi.

Kamalan rankkaa... :D

Onneksi sentään huutokauppaan viemäni tavarat käynevät hyvin kaupaksi.

Vierailija
139/152 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesin kaksi koneellista pyykkiä, kirjoitin luentopäiväkirjaa, kävin koiran kanssa tunnin lenkillä, tein ruokaa. Ajattelin vielä rykäistä muutaman luennon päiväkirjat, jonka jälkeen aion katsoa How i met your motheria. Kotona on kyllä pölyistä ja pitkäkarvaisen koiran ulkoa tuomia risuja täynnä, joten voisin myös siivota.

On se kumma, kun joinain päivinä ei saa mitään aikaiseksi ja päivä vain lipuu ohi. Sitten on näitä touhukkaampia kotipäiviä.

Vierailija
140/152 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä. Siinä on jo tarpeeksi.

Kohta alan maalata taulua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän