Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olette tänään saaneet aikaiseksi.

28.02.2018 |

Mitä olette tänään saaneet aikaiseksi. Mä päivitin firman sivuja ja ja käytin koirat ulkona ja pitäisi vissiin touhuta pojan kanssa jotain.
Me lähdetään mihen siskon kanssa heppatarvike liikkeeseen ostosille ja siellähän sitä aikaa saa kulumaan.

Kommentit (152)

Vierailija
101/152 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo 5 miehen auttaminen vessaan. Aamupuro hautumaan. Klo 7 mies heräsi,suihkuun. Pesu,rasvaus, vaipat,vaatteet. Aamupuuro, kahvi, lääkkeet. Ulkona -20; tarkistin että lämmitys toimii. Hain lehden postilaatikolta. Laitoin pyykkiä koneeseen. Tein vanhoista leikkokukista jäälyhdyn. Hoidin kissat. Kuuntelin sadatta kertaa samoja vanhoja juttuja. Kerroin miksi mies ei voi soittaa poliisille/mennä korjaamaan räystäslautoja/miksi pitää syödä. Kuuntelin muutaman solvauksen. Kuorin molemmille appelsiinit. Petasin sängyt. Siivosin vessasta lattiapissat (aina menee ohi). Alzheimer ja oheissairauksia. Laitoin ruokaa, tiskasin,järjestelin. Tulin tänne lukemaan miten ihanaa olisikaan hoitaa taas lapsia...

102/152 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli vuorossa Horse Fair messut Hesassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/152 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamusta lapset meni ensimmäistä kertaa eron jälkeen isänsä luokse yöksi. Tuntuu surulliselta ja yksinäiseltä. Siivosin, vein koiran koirapuistoon ja kävin ostamassa uudet takkakivet. Nettishoppailin 200 euron teltan.

Vierailija
104/152 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 7.30 ja lähdin töihin n. 8 tunniksi. Kotiin päästyäni istuin ruokapöytään, mies oli kokannut. Kävelin pakkasillassa kauppaan kuopuksen kanssa ostamaan karkkia ja saunalimppaa. Kotiin tultua saunottiin. Nyt istun sängyssä ja laiskottaa.

Vierailija
105/152 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä 14.5 tuntia. Aamuvuoro piti vaan olla, mutta työkaveri sairastui iltavuorosta eikä ketään saatu tilalle. Eipä mitään uutta näin terveydenhuoltoalalla. Jalkoja pakottaa, kun on koko päivän ollut jaloillaan. Ja kävellyt varmasti 10km sairaalan käytäviä. Onneksi mies oli tehnyt pizzaa, koska eihän mulla edes ollut eväitä mukana koko päiväksi. Nyt nukkumaan, että jaksaa taas aamulla lähteä...töihin.

Vierailija
106/152 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain siivottua koko huushollin, tein ruokaa ja sain leivottua pullaa. Ja pojan kanssa sain käytyä pulkkamäessä.

Vierailija
107/152 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyydyttänyt molemmat tyttöystäväni perusteellisesti.

Vierailija
108/152 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen herännyt, leikkinyt lapsen kanssa, katsonut muutaman youtube-pätkän, pukenut päälleni ja syönyt aamupalaa. Niin ja huolehtinut lapselle tietysti aamupalan ja vaatteet päälle ja pessyt hampaansa.

Vierailija
109/152 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latasin kännykän 😂

Vierailija
110/152 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Heräsin seiskan jälkeen, keitin kahvit ja tulin kahvimukin ja läppärin kanssa takaisin peiton alle. Tässä olen vieläkin ja kello näyttää 10:51. Sinkun elämää :)

Vierailija
111/152 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin aikaisin. Juttelin äitini kanssa puhelinessa. Laitoin monta tekemistä to do listalle.

Sekoilin junien kanssa. Hoidan 3 asiaa listalta nopeasti pois ja sitten kotiin siivoamaan.

Ruokaan raaka-aineet ovat valmiina, pitää vaan ruoka tehdä.

Nauttinut sunnuntaista.

Vierailija
112/152 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kukaan tosiaankaan ole vielä pannut tänään? En minäkään,mutta ilmeisesti en ole poikkeus.

Vierailija
113/152 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin pesukoneen, tyhjäsin tiskikoneen, pesin sen sisäosat ja osan astioista uudelleen riisitöhnästä koska mies, kirjoitin asiasta pitkän valitusviestin tänne ja päätin olla lähettämättä. Nyt vain odottelen että tulee kotiin niin saan sanottua miljoonannen kerran että ne helkutin riisiastiat kaavitaan ennen koneeseen laittoa.

Vierailija
114/152 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä alkoi perheriidalla. Mies lähti rauhoittumaan ulos kävelylle ja palattuaan hermostui uudelleen ja uhkasi erolla. Sitten istuttiin sohvalle ja riita alkoi selvitä. Ymmärrettiin toistemme näkökannat ja motiivit ja mieskin perui eroaikeensa, joita en ollut kyllä ottanut tosissani. Liikaa stressiä ja työhuolia kummallakin.

Riidan selvittyä on ollut ihan tavallinen sunnuntai. Pyykätty, käyty kävelyllä, kokkailtu ja syöty.

Vierailija
115/152 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Latasin kännykän 😂

Ja nyt olen ottanut päiväunet. Niin se aika kuluu.

Vierailija
116/152 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut tallilla ja ratsastamassa, käynyt kaupassa, siivonnut ja tehnyt ruokaa. Nyt päikkärit, illalla jatkuu siivous ja pyykkihommat...

Vierailija
117/152 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehnyt nelisenkymmentä käyntiä ja tehtävää kotihoidossa. Viikonloput...

Vierailija
118/152 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koko viikkona ole saanut aikaiseksi kuin kaljan hakemisen, ruokakaan ei oikein maistu. Sängystä ei jaksa herätä ja itken koko ajan.

119/152 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rupean pakkaamaan miehen ja pojan kamoja. Saavat painua helvettiin tämänpäivän aikana.

Vierailija
120/152 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesin hiukset, litkin viskiä, latasin kännykän, litkin viskiä, täytin ristikoita, litkin viskiä.

Kun pullo tyhjeni, päädyin rappiolle eli tälle palstalle. Onneksi kohta pääsee nukkumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä