Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olette tänään saaneet aikaiseksi.

28.02.2018 |

Mitä olette tänään saaneet aikaiseksi. Mä päivitin firman sivuja ja ja käytin koirat ulkona ja pitäisi vissiin touhuta pojan kanssa jotain.
Me lähdetään mihen siskon kanssa heppatarvike liikkeeseen ostosille ja siellähän sitä aikaa saa kulumaan.

Kommentit (152)

Vierailija
141/152 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin aamulla, kävin yrittämässä työntekoa, poikkesin illalla töistä tullessa kirpparilla, laitoin ruokaa, söin, kävin pitkäksi, nousin saunaan, kävin uudelleen pitkäkseni, soitin yhden puhelun, pesukone pyörii toista kertaa tänä iltana, jos jaksan nousta, syön vähän lisää, ehkä siivoan keittiön ja käyn nukkumaan. Ihan mälsä päivä. Eilen ja huomenna lenkkipäivä, ne on kivempia!

Vierailija
142/152 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 06.30

Aamutoimia ja kahvia, tupakkaa.

Töissä 8-16.30

Kaupan kautta kotiin.

Iski totaalinen väsymys, ihan kaamea! En jaksanut edes kauppakasseja purkaa, tai pakko se olisi ollut jos ei joku muu olisi sitä sitten tehnyt. Olen vaan maannut. Ärsyttää tämä ainainen väsymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/152 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kuntouttavassa työtoiminnassa, sain melkeen yhden piirroksen valmiiksi, kävin äidin luona kylässä, kävin kaupassa, treenasin, vaihdoin sängyn paikkaa makkarissa ja siinä samalla vähän imuroin.

Vieläkin ois energiaa tehdä jotakin, mut en taida viitsiä. Jos vaikka jois kaljaa.

Vierailija
144/152 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin klo 6.30. Vein lapset kouluun ja päikkyyn kasiksi. Olin töissä klo 8-15. Kävin kaupassa. Söin take away-sushia. Olin seminaarissa klo 16-18. Tulin kotiin. Laitoin veden kiehumaan. Tulin vauvaamaan sohvalle.

Vierailija
145/152 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käänsin kylkeä. Heräilin taas painajaisiini, päätin etten mene kouluun. Itkin koko aamupäivän, join pari kaljaa. Tein ruokaa vaikkei nälkä, ja kävin vähän pidemmällä kaupassa polttaen usean tupakin matkalla. Kauppareissulla tarttui sitten tolkuttomasti kaljaa matkaan mukaan ja kurkkupastilleja. Ehkä mä joskus selviän vielä näistä ongelmista.

Vierailija
146/152 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin koiran kanssa aamulenkillä, joogasin, brunssille Birren kanssa ja shoppailemaan. Katseltiin ihania koruja käytiin lakkauttamassa kynnet ihan ex tempore. Takaisin kotona maalasin ateljeessani, kunnes oli aika alkaa laittaa päivällistä. Sisko ja miehensä tulivat syömään lammasta. Nyt tulin kävelyltä koiran kanssa ja kaadoin itselleni kunnon viskin. Luen vielä tunnin pari (Murakami, 1Q84), kunnes on aika mennä nukkumaan.

Vierailija
147/152 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En paljon mitään, koska olen flunssassa. Heräsin aamulla ja vein koiran, mies hoiti sen sitten iltapäivällä ja illalla. Alkuillasta tein simppelin ruoan ja heittelin vähän tiskejä koneeseen. Raahauduin myös vasta tuolloin suihkuun ja vaihdoin puhtaan pyjaman ja villatakin. Muun ajan olen vain maannut sängyssä tai sohvalla, katsonut sarjoja ja lukenut. Juonut välillä kuumaa teetä, välillä kylmää cokista ja imeskellyt irtokarkkeja. Että voikin olla TYLSÄÄ!

Vierailija
148/152 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain työpaikan itselleni! Olen niin onnellinen!!

Vierailija
149/152 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskannut viikon altaassa lilluneet tiskit. Pessyt suihkun lattiakaivon ja vaihtanut sinne suodattimen. Pessyt ja puhdistanut karvoista hiusharjat. Pessyt koneellisen pyykkiä ja ripustanut ne kuivumaan. Tanssinut itseni hikeen ja käynyt suihkussa.

Vierailija
150/152 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä, töitä ja töitä. Oliko muuta kysyttävää? 

Vierailija
151/152 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihku, aamukahvi, laskujen maksua, vaatteiden sovitusta...

Oon saanu joulun jälkeen 4 kg pois, tiukassa on, kun lääkitys, vaihtarit ja sydän reistailee. Yritän hitaasti kesään mennessä viel 7-10kg, olis noi vaatteet istuvampia. Liukas keli, liikkuminen vähäistä. En tykkää sisätiloissa liikkua, en varsinkaan uimahallussa

Pitäkää peukkuja

Vierailija
152/152 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiskannut viikon altaassa lilluneet tiskit. Pessyt suihkun lattiakaivon ja vaihtanut sinne suodattimen. Pessyt ja puhdistanut karvoista hiusharjat. Pessyt koneellisen pyykkiä ja ripustanut ne kuivumaan. Tanssinut itseni hikeen ja käynyt suihkussa.

Menikö 7 vuotta näihin vai vastausta miettiessä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän