Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olette tänään saaneet aikaiseksi.

28.02.2018 |

Mitä olette tänään saaneet aikaiseksi. Mä päivitin firman sivuja ja ja käytin koirat ulkona ja pitäisi vissiin touhuta pojan kanssa jotain.
Me lähdetään mihen siskon kanssa heppatarvike liikkeeseen ostosille ja siellähän sitä aikaa saa kulumaan.

Kommentit (152)

Vierailija
81/152 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kakalla

Vierailija
82/152 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin klo 9.30. Aamulääkkeet ja puuro, sanomalehti ja netti. Sitten kahteen eri kauppaan. Kotiin ruokaa laittamaan. Mies kävi hiihtämässä, minä juttelin äidin kanssa puhelimessa. Pyykkikone pyörimään. Päiväkahvit ja illallisen aloitus. Tytär soitti, juttelimme lapsenlapsista. Imuroin vähän. Puuron keitto. Pyykit kuivuriin. Valokuvien katselua ja järjestelyä. Tulevasta kylpyhuoneremontista juttelua miehen kanssa. Illalla tv:n katselua, suihku, iltalääkkeet ja kirjan lukemista sängyssä. Hyvä, tavallinen eläkeläismummon päivä. Valot sammuu noin klo 24.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/152 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma yksinäinen mies pyöriskelee kieli pitkällä seksikauppa saiteilla. Näyttäs olevan vaikka minkälaista fleslight härpäkettä siellä tarjolla.

Vierailija
84/152 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla heräsin kuopuksen kanssa aamulla kahdeksan pintaan rättiväsyneenä, kun olin koko yön valvonut oksentelevan esikoisen kanssa. Menimme alakertaan ja laitoin kuopukselle telkkarista lastenohjelmat pyörimään ja tein aamupalaa hänelle. Laitoin kissoille aamupalan. Vietettiin rentoa aamua, kun odoteltiin esikoisen heräämistä.

Esikoinen heräsi ja laitoin pesukoneen pyörimään, että saan likaiset lakanat ja pyyhkeet puhtaiksi. Sen jälkeen yritin tarjota aamupalaa esikoiselle, mutta ei halunnut ja joi vain vettä sekä mehua.

Koko päivä tuntui sumussa kulkemiselta ja en oikeastaan saanut mitään järkevää tehtyä. Esikoinen ravasi vessassa joko oksentamassa tai ripuloimassa. Raukka, yritin lohduttaa ettei tänään ole asiaa ulos, kun voi tartuttaa muita ja ei itsekään siitä nauti jos vessahätä yllättää.

Leikittiin junaradalla kuopuksen kanssa sekä heiteltiin ilmapalloa. Esikoinen nukkuu tällä hetkellä tässä vieressä ja on ihan vetopois. Käytännössä siis olen yrittänyt viihdyttää kuopusta ja helpottaa esikoisen oloa. Kotityöt on tekemättä ja en vaan jaksa tällä hetkellä.

Keskityn positiiviseen, tämä loppuu joskus ja tavallinen, ihana arki palaa takaisin. :)

Vierailija
85/152 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä 7-15, tein ruokaa ja pesin pyykkiä.

Vierailija
86/152 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 10 tuntia yliopistolla. Kävin kahdella luennolla, yhdellä ryhmätyötapaamisella ja luin 8 artikkelia gradun taustautkimusta varten. Kotona kirjoitin ja palautin vielä yhden pienen kotitehtävän. Nyt lähden koiran kanssa lenkille.

Vierailija
87/152 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomapäivä. Olen kävellyt koiran kanssa yhteensä noin 4,5h pakkassäässä. Sitten palautin erään opiskelutyön ja pesin vessan.

Vierailija
88/152 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikkasin puhtaat pyykit omiin kasoihin ja laitoin tiskikoneen päälle. Tunnin päästä lähden töihin.

Vierailija
89/152 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuroin koko asunnon, pesin koneellisen pyykkiä, söin aamiaista, ja kävin suihkussa. Seuraavaksi pitäisi tehdä kouluhommia kuutisen tuntia ja sitten narahtaa kaljatölkki.

Vierailija
90/152 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään mulla on vapaapäivä, viikonlopuksi taas töihin. Herätyskello soi 8:00 mulla ja miehellä. Koomattiin hetki sängyssä ja sit noustiin tekemään aamupalaa. Mies laittoi kahvit ja voileivät, minä keitin puuron. Aamupalaa syödessä katsottiin urheiluharrastukseemme liittyvää videota. Mies lähti töihin 9:15, ja minä jäin kotiin siivoamaan. Koneellinen pyykkiä hoidettu, Pesin vessat, pyyhin pahimmat pölyt pinnoilta, hain puita sisälle illan saunomista varten ja imuroin. Klo 12 aikoihin olin valmis, söin proteiinipatukan ja lähdin Tokmannille ostamaan siivouksen yhteydessä havaittuja puutteita (wc-raikastimet, huuhteluaineet, suihkusaippuat, teippiharjat...). Tulin kotiin, lämmitin eilistä ruokaa ja söin. Samalla yritin katsoa telkkarista jotain ohjelmaa, mutta päädyin koomaamaan sohvalla selaten instagramia ja facebookkia. Äsken söin taas välipalaa ja kohtapuoliin mies pääsee töistä ja lähdetään yhdessä treenaamaan. Illalla kokkailen vielä meille kunnon sapuskat ja mennään sinne saunaan. :) Vapaapäivät on huippuja :D

Vierailija
91/152 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raskaana ja kärsin varhaisista supistuksista. Olen ollut vuodelevossa viikosta 15 asti eli viisi viikkoa nyt. Seinät alkaa kaatua päälle kun mitään ei saisi tehdä. Uhmasin kieltoa pesemällä pyykkiä, käymällä kävelyllä, laittamalla ruokaa ja siivoamalla. Loppupäivä menee makoillessa ja tylsyyskuolemaa odotellessa.

Vierailija
92/152 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo 6 on noustu ylös kuten joka aamu.

Kuopus sairastaa joten häntä hoitaessa menee aikaa...

Eilen aloitin "kevätsiivousta" raivaamalla vaatehuoneen ja tänään jatkoin sitä lasten huoneessa kun kipeä lapsi lepäili. Toinen lapsi yritti estää projektiani. Siivosin kaksi banaanilaatikollista turhia leluja pois. Pistin kaikkiin huoneen lelulaatikoihin lapun jossa on kuva mitä laatikko sisältää, jotta isompi lapsi osaa jatkossa siivota lelut helpommin oikeille paikoille.

Tein ruokaa.

Tyhjensin ja täytin tiskikoneen.

Pyykkivuoro alakerrassa, kaksi koneellista pyykkiä pesty ja laitettu kuivumaan.

Tein pakkaseen kasvissoseita kuopukselle.

Siivosin oman vaatekaappini ja vaatekasan joka kerääntyy aina pikku hiljaa makuuhuoneen lipaston päälle.

Yöksi töihin.

Päikkärit olis ollu kiva juttu.

Vierailija
93/152 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 4-14.30 töissä. Hain kuopuksen eskarista. Kotona laitoin pyykkikoneen päälle ja tein ruuan. Nyt kun jaksais vielä laittaa ne pyykit kuivumaan niin enpä paljoa sen enempää enää itseltäni vaadi tänään. Niin ja onhan mulla tässä tuvan lämmittäminen vielä kesken.

Vierailija
94/152 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kello 8:15 luennolla ja kello 11:45 loppui toinen luento. Siitä menin kiltahuoneella ja luutusin lattian ja vein roskat, sen jälkeen toisen ainejärjestömme hallituslaisen kanssa käytiin vanhoja pöytäkirjoja läpi, että kärsiskö mahdollisesti hävittää vanhimmasta päästä jotakin vai digitoidaanko kaikki sieltä jostakin vuodelta 82 saakka. Sen jälkeen kirjoitin esseetä ja läyrysin kavereiden kanssa ja nyt olen lähdössä yliopistolta kotiin.

Vierailija
95/152 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olisikin saanut jotain aikaiseksi. Vajaan tunnin kävely aamupäivällä. Sukan neulomista. Seuralaisena raju huimaus, tuo kävely oli positiivisin asia päivässä.

Vierailija
96/152 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin salilla ja tein pitkästä aikaa paperityöt valmiiksi hyvissä ajoin.

Vierailija
97/152 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein siemennäkkäriä, vaihdoin lakanat, viikkasin pyykit ja laitoin kaappiin, nakkasin uudet pyykit koneeseen, täytin tiskikoneen ja pistin pyörimään, kävin kävellen parin kilsan päässä kaupassa. Kaikkeen tähän meni aikaa n. 3h, muuten oon vaan lojunut sohvalla lukemassa tai ollut puhelimella. Vielä pitäis ruoka tehdä valmiiks kun mies pääsee kymmeneltä iltavuorosta.

Työttömänä olen toista päivää ja kyllästyttää jo nyt.

Vierailija
98/152 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

18.2 Rx

Vierailija
99/152 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiralenkki aamulla

Työt 08.30-16.30

Hiihtolomalaisten kotiinvienti omalle paikkakunnalleen 17.30-19.00

Kaupassa käynti ja porukoille kylään 20.00

Nyt koiranhoitoa

Vierailija
100/152 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättiin perheen kanssa herätyskelloon klo 9. Hotelliaamiaisen jälkeen olen lojunut altaalla puiden varjossa koko päivän. Lukenut kirjaa, selannut nettiä, auttanut lapsia läksyissä ja seurannut miten leikkivät altaalla. Uinut kun on tullut liian kuuma. Tälle päivälle ei ole suunnitelmia, vasta illalla lähdetään markkinoille. Ollaan lomalla Thaimaassa, enkä muista milloin olisin edellisen kerran ollut näin toimettomana ja rentona :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi