Mies yrittää pakottaa minua käyttämään ehkäisyä, jota en halua :(
Olemme tuore pari, jolla on ikäeroa. Miehellä on kovat halut ja haluaisi sekstailla päivittäin. Ongelmana on riidaksi asti puhjennut aihe eli ehkäisy - Mies ei suostu kortsuihin ja vaatii minua syömään pillereitä, joita en halua. Mies on alkanut käyttäytymään lapsellisesti ja vetoaa erilaisiin syihin miksi pillerit olisivat paras vaihtoehto. Mies on sanonut yleistämällä että kaikki naiset syövät niitä myös hänen exät ja heillä ei ollut ongelmia, seksi maistuu paremmalta ja on vapaampaa sekä ainainen kumin kanssa mies ei tule. En halua syödä pillereitä, mutta mies ei tajua! Turhauttaa koko ajatus! :( Viimeisin oli, kun mies puolusti pillereitä sanomalla, että rinnatkin kasvaisivat ja häntä tekisi enemmän mieli minua - Vedin herneen nenään! :( En halua syödä hormooneja.
Kommentit (270)
Vierailija kirjoitti:
Pillerit maksaa ihan hirveästi. Siis ihan järkyttävästi!
Tähänkin miehellä oli vastaus valmiina, että hän maksaa ne enemmän kuin mielellään.
Vierailija kirjoitti:
Tähän mennessä 83 vastausta joista suurin osa haukkuu miehen pataluhaksi ja kannustaa Ap:tä jättämään se ym ym... Eikö teistä vastaajista yksikään käytä mitään muuta ehkäisyä puolison kanssa kuin kondomia?
Ei kyse ole ehkäisystä, vaan siitä, että painostetaan syömään jotain pillereitä, jotka vaikuttavat kehoon ja sen toimintoihin ja jota ei oikeasti halua tehdä omalle keholle. Ehkä suurimmalle osalle nuo vaikutukset koskevat vain hedelmällisyyttä, mutta monille ne vaikuttavat haluihin, verenkiertoon, lihoamiseen jne. Moni vaan ei halua edes kokeilla tai ottaa riskiä, jonkun miehen seksihalujen takia, että ne osuvat omalle kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Tähän mennessä 83 vastausta joista suurin osa haukkuu miehen pataluhaksi ja kannustaa Ap:tä jättämään se ym ym... Eikö teistä vastaajista yksikään käytä mitään muuta ehkäisyä puolison kanssa kuin kondomia?
Voi pyhä yksinkertaisuus. Olisiko paremminkin kysymys siitä, että mies yrittää painostaa ap:n johonkin mitä tämä ei halua?
Vierailija kirjoitti:
Minkähän takia sillä miehellä naiset ovat entisiä?
Tuskin niistä kukaan käytti pillereitä jos tuo on perustelu! Omat lapset käyttävät tuota perustelua. Minä itse päätän mitä kehooni laitan.
Mies vaihtoon jos ette pysty päättää ehkäisystä muuten.
Miehellä on viisi exää ja muutama baaripanokin ollut. Ei halunnut puhua eroihin johtaneista syistä, kun olen kysynyt.
Älä vaan anna painostaa itseäsi tuohon liemeen!
Jos kumi ei kelpaa, älä anna pillua.
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole siitä mitä ehkäisymuotoa kommentoijat käyttää. Vaan siitä, että ap:n mies painostaa ap:ta käyttämään hormonaalista ehkäisyä, jotta hänen oma nautintonsa pysyisi ennallaan. Tahtonsa saavuttaakseen ap:n mies painostaa ja ahdistaa henkisesti, sekä vetoaa ap:n riittämättömyyteen, sanoen että pillerit kasvattaisivat rintojen kokoa, jolloin miehen halut lisääntyisivät. Pääpointti ap:n miehellä on oma nautintonsa, jonka saavuttamiseksi toinen on vain objekti. Jos kenenkään mielestä miehen käytös tässä on normaalia, on se tosi huolestuttavaa.
Seurustelin itse samankaltaisen miehen kanssa, ja lopputulos oli, että ensin harrastettiin seksiä ilman ehkäisyä. Pelkäsin hulluna raskaaksi tuloa ja tiesin, että jos niin käy on mun pakko tehdä salaa abortti. Mies olisi onnistunut painostamaan pitämään lapsen. Sitten aloitin pillerit, jotka pahensivat suhteesta aiheutuvaa ahdistusta ja masentunutta mielialaa entisestään. Mietin kuitenkin, että ehkä haluttomuus (ja miehen mököttäminen siitä kun ei saa) oli pienempi paha, kuin mahdollinen abortti.
Ap, lähde vielä kun voit. Normaali, terve aikuinen ihminen ei painosta tai yritä määrätä kumppaninsa kehoa tai mieltä, etenkään alistamalla. Ja se menee pahemmaksi, mitä pidemmän aikaa suhteeseen jää.
Vierailija kirjoitti:
Olemme tuore pari, jolla on ikäeroa. Miehellä on kovat halut ja haluaisi sekstailla päivittäin. Ongelmana on riidaksi asti puhjennut aihe eli ehkäisy - Mies ei suostu kortsuihin ja vaatii minua syömään pillereitä, joita en halua. Mies on alkanut käyttäytymään lapsellisesti ja vetoaa erilaisiin syihin miksi pillerit olisivat paras vaihtoehto. Mies on sanonut yleistämällä että kaikki naiset syövät niitä myös hänen exät ja heillä ei ollut ongelmia, seksi maistuu paremmalta ja on vapaampaa sekä ainainen kumin kanssa mies ei tule. En halua syödä pillereitä, mutta mies ei tajua! Turhauttaa koko ajatus! :( Viimeisin oli, kun mies puolusti pillereitä sanomalla, että rinnatkin kasvaisivat ja häntä tekisi enemmän mieli minua - Vedin herneen nenään! :( En halua syödä hormooneja.
Itse olen yrittänyt saada tyttöystävääni lopettamaan e-pillerit jo vuosia, sillä en usko niiden olevan hyväksi hänelle. Lupasi lopettaa ainakin muutama kuukausi ennen kuin aletaan yrittämään lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vinkiksi vaan Ap:lle, että "miehesi" ei ole ainoa mies maailmassa. Meitä fiksuja, tai fiksumpia miehiä on vielä ns. vapaan ja sinkkuna, jotka mielellämme löytäisimme itsellemme rakastettavan naisen rinnallemme jakamaan yhteistä eloa.
Ei olekaan ainoa mies maailmassa, mutta katson vielä viikon alkaako mies suhtautumaan asiaan erilailla. Jos ei niin se on adios!
Vierailija kirjoitti:
No eikös Ap voi edes harkita mitään muuta ehkäisyä? Helpompi se naisen on hoitaa ku miehen. Ihme nirppanokka kermaperse.
Helpointa on vaihtaa sopivampaan mieheen. Tässä tapauksessa kermaperse nirppanokkailia on mies. Hänelle kun ei kelpaa kun hormoonaalinen ehkäisy.
Vierailija kirjoitti:
Vinkiksi vaan Ap:lle, että "miehesi" ei ole ainoa mies maailmassa. Meitä fiksuja, tai fiksumpia miehiä on vielä ns. vapaan ja sinkkuna, jotka mielellämme löytäisimme itsellemme rakastettavan naisen rinnallemme jakamaan yhteistä eloa.
Jos rakastamasi nainen pyytäisi käyttämään kortsua - Myöntyisitkö heti? Pakottaisitko syömään pillereitä?
Ja Ap painostaa miehen käyttämään kumia mitä se ei tahdo. Aikamoinen patti tilanne. Joko elätte seksittömässä suhteessa tai eroatte. Hyvin yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvon aikana käytetään vuorotellen sitten miesten ja naisten kondomeja. Yleensä tässä vaiheessa naisilta alkaa tulla vaikka mitä tekosyitä miksei kortsun käyttö onnistukaan. Hormoniehkäisy tai kierukka ovat turvallisia ja toimivia ratkaisuja. Älkää naiset puhuko pa*kaa.
Minulle tuli e-pillereistä veritulppa. Hengenlähtö oli lähellä. Nuorten aikuisten aivoverenkiertohäiriöt ovat lisääntyneet valtavasti ja naisilla e-pillerit ovat yleisin syy veritulppiin.
Piuhat poikki idiootilta. Problem solved
Vierailija kirjoitti:
E-pillerit aiheuttavat ruokahalun kasvua, lihomista, nesteen kertymistä, masentuneisuutta, itkuherkkyyttä, ahdistuneisuutta, veriarvojen muutoksia, aknea, vuotohäiriöitä, tunteiden muutoksia, hiustenlähtöä, aggressiivisuutta, lisäävät riskiä syöpiin
En halua mitään noista, joten siksi en aio syödä pillereitä!
Pillerit voi lihottaa, voi tulla mielialamuutoksia ja muuta yhtä mukavaa. Jätö se mulkku!
Vierailija kirjoitti:
Ja Ap painostaa miehen käyttämään kumia mitä se ei tahdo. Aikamoinen patti tilanne. Joko elätte seksittömässä suhteessa tai eroatte. Hyvin yksinkertaista.
Käsittääkseni kondomit eivät nosta veritulpan riskiä, aiheuta migreeniä, painonnousua tai mielialan vaihteluita. Joten eri asia vaatia toista käyttämään kortsua tai pillereitä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on vain se ero että kortsu ei aiheuta sivuvaikutuksia kuten pillerit.
Mä en enää moiseen myrkkyyn koske. Ehkäisyteho oli kyllä 100 prosenttia koska seksiä ei ollut haluttomuuteni takia (sivuvaikutus).
Pillereiden aloittaminen aiheuttas erinäisiä oireita samoin kuin niiden lopettaminen. Minä söun pillereitä 15-vuotiaasta aina 28-vuotiaaksi. Lopetin ne ja helvetti pääsi irti. Puhkesi akne selkään ja kasvoihin. Hiuksista lähti vähintää kolmasosa. Hormonitoiminta näin 2 vuotta lopettamisen jälkeen edelleen täysin sekaisin.
En misdään nimessä suosittele pillereitä!!!
Joko ap jätit sen hirviö miehesi joka haluaisi rakastella sua ilman häiriötekijöitä ja kehtasi ehdottaa sulle ehkäisyn käyttöä? Kamala, KAMALA mies. Vankilaan joutais mokoma rikollinen. Miten ap, teidän korkeutenne on koskaan voinut haksahtaa moiseen rahvaaseen.... Oh dear.
Mikä tässä nyt ärsytti? Eivätkö hormoonit ollutkaan vaarattomia? Vai ainoastaan silloin vaan kuin muokkavat naisen toimintoja? Vai eivätkö pillerit muokkaakaan hormoonitoimintoja?
Jos joku suhtautuu positiivisesti hormoonien toiminnan muokkaamiseen, niin eikö silloin pitäisi aloittaa ihan niistä omista hormooneista? Ei muiden, eikä varsinkaan sitä vastustavan?