Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies yrittää pakottaa minua käyttämään ehkäisyä, jota en halua :(

Vierailija
25.02.2018 |

Olemme tuore pari, jolla on ikäeroa. Miehellä on kovat halut ja haluaisi sekstailla päivittäin. Ongelmana on riidaksi asti puhjennut aihe eli ehkäisy - Mies ei suostu kortsuihin ja vaatii minua syömään pillereitä, joita en halua. Mies on alkanut käyttäytymään lapsellisesti ja vetoaa erilaisiin syihin miksi pillerit olisivat paras vaihtoehto. Mies on sanonut yleistämällä että kaikki naiset syövät niitä myös hänen exät ja heillä ei ollut ongelmia, seksi maistuu paremmalta ja on vapaampaa sekä ainainen kumin kanssa mies ei tule. En halua syödä pillereitä, mutta mies ei tajua! Turhauttaa koko ajatus! :( Viimeisin oli, kun mies puolusti pillereitä sanomalla, että rinnatkin kasvaisivat ja häntä tekisi enemmän mieli minua - Vedin herneen nenään! :( En halua syödä hormooneja.

Kommentit (270)

Vierailija
41/270 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde nyt hyvä nainen äkkiä karkuun! Juokse jo! Ei se tohon jää, ukko kyllä alistaa sua muissakin asioissa!

Alistaa? Mitä ihmettä? Sä et kyllä ole eläissäsi ollut yli kaksi viikkoa kestäneessä parisuhteessa, jos tä,än takia olet karkuun kusi sukassa juoksemassa.

Vaatii esimerkiksi naista tekemään keholleen asioita joita tämä ei sille halua tehdä? Kaltaisesi ihmiset ovat päästään niin sekaisin etteivät voi edes ymmärtää että se ei ole ok.

Vierailija
42/270 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähän takia sillä miehellä naiset ovat entisiä?

Tuskin niistä kukaan käytti pillereitä jos tuo on perustelu! Omat lapset käyttävät tuota perustelua. Minä itse päätän mitä kehooni laitan.

Mies vaihtoon jos ette pysty päättää ehkäisystä muuten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/270 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama ongelma eksän kanssa. Itki jatkuvasti kun kumin kaa ei tunnu miltään... No, ei sitten harrastettu seksiä ja lopulta erottiin. Nykyisen miehen kanssa ratkaisin ongelman ottamalla kuparikierukan.

Vierailija
44/270 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillerit teki mut lapsettomaksi

Vierailija
45/270 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et sano miehelle, että kaikille sun exille on tehty vasektomia, joten se saa luvan olla ratkaisu miehellekin.

Tai sitten se klassinen: vaadi sp-tautitesteistä tulokset, ennen ei ilman suojausta tehdä mitään.

Herpeshän ei sitten varsinaisesti näy noissa testeissä. Verestä voi tutkia herpesvirukset, mutta sijainnista et saa tietoa. Toinen on kondylooma, jota testeillä ei saada kiinni.

Sinuna unohtaisin koko tyypin.

Nuorena ja naivina taivuin miehen painostukseen ja aloitin e-pillerit (ekaa kertaa). Sain sitten mieheltä kondyloman - sitten muisti kertoa, että exälläänkin oli ollut oireita (!) Vuosia myöhemmin sain tuon virustartunnan takia kohdunkaulan syövän esiasteen!! Kun olisin tajunnut jo aiemmin, mikä kusipää tuo "mies" oli!

Kokeneemman neuvo: älä todellakaan taivu painostukseen vaan jätä se äijä!! Parempia on todellakin tarjolla.

Vierailija
46/270 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oikeesti mikä äijä. Miten kestät tota?

Juuri nyt en kestäkään! :( Mies ajattelisi eri tavalla jos itse joutuisi syömään pillereitä, mutta ei se tajua!

Vierailija
47/270 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin tuollaisen miehen. Kuulostaa hirveältä mieheltä! Yöks! Ja puhuu eksistään? hYi!!! Yöööök

Vierailija
48/270 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole AP noin heikko nainen. Eroa ja etsi kunnollinen mies itsellesi!

Vierailija
49/270 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nainen ja MINUA ärsyttää ne kortsut. Mä "pakottaisin" mihen panemaan paljaalla ja hommattais toinen ehkäisy.

Varmaan enemmistö naisista inhoaa kortsuja ja syö mielummin e-pillereitä.

Vierailija
50/270 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy mieheltä että toivooko sinun syövän pillereitä edelleen jos niiden seurauksena saat vaikka viiden vuoden päästä veritulpan ja kuolet.

Tuo on lapsellisuudessaan samaa sarjaa kuin jos mies sanoisi naisen pyytäessä häntä käymään kaupassa, että toivooko nainen miehen käyvän kaupassa, jos sen seurauksena mies kuolee auto-onnettomuudessa.

Niille ihmisille varmasti lapsellisuudessaan samantyyppinen vertaus joille hormonaalisen ehkäisyn riskit ei ole tutut. Sen sijaan kun kuulet että pari kolmekymppiset naiset saavat nykyään veritulppia ei naurata enää yhtään.

Vierailija
51/270 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillerit on p*skaa! Oma hormonikierto oli sekaisin lähes 10 vuotta. Ihan sairasta ja me halusimme alkaa yrittämään lasta ja siksi lopetin pillerit. No kuten jokainen voi arvata, mitään lasta ei sitten tullutkaan. Ihan hirveää tavaraa noi napit ja olen todella katkera! Ennen pillereitä kaikki oli hyvin.

Vierailija
52/270 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies puhuu Eksiensä ehkäisystä sinulle? Hyi mikä sika! En katselisi hetkeäkään!

Vierailija
53/270 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittää pakottaa tarkoittanee siis suomeksi yrittää suostutella?

Päivällä sanoi, että on ehdoton asiassa ja käyttäytyy näin, koska laitan vastaan toisin kuin exänsä jotka söivät enemmän kuin mielellään pillereitä. :( Miehen väite, että kaikki naiset syövät pillereitä ei pidä paikkaansa - kukaan ystävistäni ei syö eikä iso siskonikaan syö.

Vierailija
54/270 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillerit teki mut lapsettomaksi

Harvinaista kuin lottovoitto. Mistä muuten tiedät, että juuri pillerit aiheuttivat sen?

Vierailija
55/270 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy mieheltä että toivooko sinun syövän pillereitä edelleen jos niiden seurauksena saat vaikka viiden vuoden päästä veritulpan ja kuolet.

Tuo on lapsellisuudessaan samaa sarjaa kuin jos mies sanoisi naisen pyytäessä häntä käymään kaupassa, että toivooko nainen miehen käyvän kaupassa, jos sen seurauksena mies kuolee auto-onnettomuudessa.

Niille ihmisille varmasti lapsellisuudessaan samantyyppinen vertaus joille hormonaalisen ehkäisyn riskit ei ole tutut. Sen sijaan kun kuulet että pari kolmekymppiset naiset saavat nykyään veritulppia ei naurata enää yhtään.

No kun sinulle ne kerran ovat tutut, niin kerropa kuinka moni pari-kolmekymppinen nainen kuolee Suomessa vuosittain pillereiden aiheuttamaan veritulppaan. 

Vierailija
56/270 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toimii keskeytetty yhdyntä oikein hyvin.

Koko homma luomuna ja lopuksi mällit vatsalle tai selälle. Jos haluan hemmotella miestä niin otan ne joskus suuhunkin.

Kuulostaa kyllä aika hysteeriseltä seurustelusuhteen osalta luetella kaikki kumppanilla mahdollisesti olevat herpekset ja kondyloomat yms.

Vierailija
57/270 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et sano miehelle, että kaikille sun exille on tehty vasektomia, joten se saa luvan olla ratkaisu miehellekin.

Tai sitten se klassinen: vaadi sp-tautitesteistä tulokset, ennen ei ilman suojausta tehdä mitään.

Voisin sanoakin noin, mutta minulla ei ole exiä. :(

Vierailija
58/270 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun sinulle ne kerran ovat tutut, niin kerropa kuinka moni pari-kolmekymppinen nainen kuolee Suomessa vuosittain pillereiden aiheuttamaan veritulppaan. 

Googlasin itse artikkelin muutaman vuoden takaa.

"Suomessa on vuodesta 1975 rekisteröity kaikkiaan 16 veritulpan aiheuttamaa kuolemantapausta, joissa henkilöllä on ollut käytössä ehkäisypilleri."

https://yle.fi/uutiset/3-6685904

Eli useamman kymmenen vuoden ajalta löytyy vain 16 tapausta, joissa on edes ollut ehkäisypilleri käytössä. Ja noistahan ei voida sanoa, että onko veritulppa ja kuolema edes johtunut ehkäisypillereistä. Liikenneonnettomuudessa on kuollut samana ajanjaksona jokunen mies ja nainen enemmän, joten minusta oli aivan oikein sanoa sitä ensimmäistä viestiäsi lapselliseksi.

Vierailija
59/270 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-pillereiden syönti on rajussa laskussa ollut jo kauan.

Vierailija
60/270 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-pillerit aiheuttavat ruokahalun kasvua, lihomista, nesteen kertymistä, masentuneisuutta, itkuherkkyyttä, ahdistuneisuutta, veriarvojen muutoksia, aknea, vuotohäiriöitä, tunteiden muutoksia, hiustenlähtöä, aggressiivisuutta, lisäävät riskiä syöpiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan