Vietättääkö kumppanisi ulkonäkö oikeasti?
Tai onko alun pitäenkään viehättänyt? Olen taas tavannut kivan oloisen kumppani-ehdokkaan mutta ulkonäkö ei hirvittävästi sytytä, vaikka ei hän nyt rumakaan ole.
Elämän varrella minulla on ollut muutamia kumppaneita joiden ulkonäkö on todella sytyttänyt mutta muut jutut ei sitten olekkaan kohdannut.
Ystävien kumppani-valintojakin olen ihmetellyt. Esimerkiksi urheilullinen hyvännäköinen ihminen on ottanut ruman plösön.
Haluaisin perustaa jo perheen ja vakiintua mutta se tuntuu vaikealta kun vain 2/10 näyttää oikeasti minua sytyttävältä.
Toivon neuvoja ja mielipiteitä en haukkuja kiitos!
Kommentit (37)
Kyllä viehättää. Viehätti heti ensi tapaamisella.
Joo. Mieheni on komea kuin katalogimalli. Ja rikaski vielä.
Ärsyttävää.
Ihan ok, ei silleen mikään erityisen kaunis, mutta ihan nätti.
Minusta on väärin olla ihmisen kanssa, joka ei viehätä. Oksettava ajatus, että tuhlaisi aikaansa tyypin kanssa, joka ei aidosti viehäty minusta. Tiedän, että on olemassa niitä, jotka viehättuvät, joten en todellakaan haluaisi olla suhteessa, jossa toinen tyytyy minuun.
Viehättää, en voisi ajatella että seurustelisin ilman seksuaalista vetovoimaa. Se olisi silloin enemmänkin ystävyyssuhde. Haastetta siinä kyllä on että tapaa viehättävän ihmisen kenen kanssa arvomaailma ja elämäntapa vielä kohtaa.
Tottakai. En edes lähtisi suhteeseen ellei ulkonäkö viehätä.
Vierailija kirjoitti:
Viehättää, en voisi ajatella että seurustelisin ilman seksuaalista vetovoimaa. Se olisi silloin enemmänkin ystävyyssuhde. Haastetta siinä kyllä on että tapaa viehättävän ihmisen kenen kanssa arvomaailma ja elämäntapa vielä kohtaa.
Tuohan on melkein mahdottomuus. Ehkä juuri siksi niin moni yli 30 vuotiaskin on vielä sinkku kun on niin ronkeli. Sitten 40 vuotiaana otetaan joku joka itseen tyytyy tai sitten jäädään yksin ja surraan kun ei ole lapsiakaan.
Kirjoitin pitkän viestin jossa oli kyr pä -sana. Kiitos vauva kun et päästänyt läpi.
Mä luen aloituksesta kerta toisensa jälkeen että joku on ottanut kumppaniksi ruman pösilön! 😂
Itse olen juuri viime aikoina koittanut ihan hirveästi päästä yli siitä, että tapailemani miehen ulkonäössä minua yksi asia häiritsee. Meillä on kyllä kemiaa ja sängyssä puuhatessa tätä ei edes huomaa. Mut muulloin, äh, tunnen itseni niin kamalaksi kun mua häiritsee se että hänellä Ei ole Persettä ollenkaan! Aivan ihana mies ja kohtelee mua kuin kuningatarta 😢 Mut mä en vaan pääse eroon tästä tunteesta..
Viehätti aluksi ja ihastuin heti. Sitten kun näin hänet paremmin, näin puutteet mutta en välittänyt niistä. Kun luonteesta paljastui aina lisää ikäviä puolia, aloin nähdä miehen sellaisena kuin hän oikeasti oli: 20 kg ylipainoa, huono suuhygienia, näppyläinen vartalon iho, huonot hampaat, iso, löysä takapuoli, paksut, lyhyet sormet, miestissit ja kaksoisleukoja + tyylittömyys pukeutumisessa ym.
Ei ne haitanneet, kipinä paloi niin kauan kuin mies kohteli mua mukavasti. Se sai näkemään hänet todella kuumana. Kun tutustuin häneen paremmin, mies alkoi näyttää todella rumalta. Erottiin liian kauan sen jälkeen.
Kyllä viehätti alussa ja viehättää edelleen vaikka miehen ulkonäkö on muuttunut. Kaiken lisäksi miehessä on ihan uskomattoman ihana ominaistuoksu.
En syty ulkonäöstä.. sen sijaan hyväluonteisia miehiä ei tunnu löytyvän
Vierailija kirjoitti:
Minusta on väärin olla ihmisen kanssa, joka ei viehätä. Oksettava ajatus, että tuhlaisi aikaansa tyypin kanssa, joka ei aidosti viehäty minusta. Tiedän, että on olemassa niitä, jotka viehättuvät, joten en todellakaan haluaisi olla suhteessa, jossa toinen tyytyy minuun.
Se vaan olisi aika rankkaa vaihtaa aina, kun toinen lakkaa viehättämästä. Voi olla jo muutoin hyvin kiintynyt toiseen. Saattaa olla lapsiakin. Ei se ulkoinen viehätys ole kaikki kaikessa.
Viehättää todella paljon edelleen 30 vuotta myöhemmin. Ukko on pitänyt itsensä kunnossa jo ammattinsakin puolesta, vuosittaiset kuntotestit.
Tapasimme yli 20 vuotta sitten, jolloin puoliso oli hoikka ja pelkkää lihasta. Ihastuin välittömästi ja olin todella mustasukkainen hänestä.
Arki ja vanheneminen vie mehut, mutta rakastan edelleen. Hän on lasteni isä ja ystävä, joka on aina ollut tukena.
T: tuntematon
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin pitkän viestin jossa oli kyr pä -sana. Kiitos vauva kun et päästänyt läpi.
Mäkin kirjoitin seksipalstalle viestin, jossa oli tuo sana ja se meni moderointijonoon. Korvasin sen munalla ja viesti julkaistiin heti.
Ensimmäisen miehen ulkonäkö ei viehättänyt, mutta toki rakastin miestä paljon. Toinen mieheni oli puolestaan ihan vastakohta: ihan järkyttävän komea, ja häntäkin rakastin. Ei se ulkonäkö ole kaikki kaikessa mutta esim kyllähän se seksin laatuun vaikuttaa aika paljon, pakko myöntää..
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on melkein mahdottomuus. Ehkä juuri siksi niin moni yli 30 vuotiaskin on vielä sinkku kun on niin ronkeli. Sitten 40 vuotiaana otetaan joku joka itseen tyytyy tai sitten jäädään yksin ja surraan kun ei ole lapsiakaan.
No voi että. Ei pidä tehdä tuolla tavalla.
Ei. Vaimo lihonnut 40 kiloa suhteen aikana
M40
Ei enää. Nuorempana kyllä.