Mies yrittää pakottaa minua käyttämään ehkäisyä, jota en halua :(
Olemme tuore pari, jolla on ikäeroa. Miehellä on kovat halut ja haluaisi sekstailla päivittäin. Ongelmana on riidaksi asti puhjennut aihe eli ehkäisy - Mies ei suostu kortsuihin ja vaatii minua syömään pillereitä, joita en halua. Mies on alkanut käyttäytymään lapsellisesti ja vetoaa erilaisiin syihin miksi pillerit olisivat paras vaihtoehto. Mies on sanonut yleistämällä että kaikki naiset syövät niitä myös hänen exät ja heillä ei ollut ongelmia, seksi maistuu paremmalta ja on vapaampaa sekä ainainen kumin kanssa mies ei tule. En halua syödä pillereitä, mutta mies ei tajua! Turhauttaa koko ajatus! :( Viimeisin oli, kun mies puolusti pillereitä sanomalla, että rinnatkin kasvaisivat ja häntä tekisi enemmän mieli minua - Vedin herneen nenään! :( En halua syödä hormooneja.
Kommentit (270)
Tasa-arvon aikana käytetään vuorotellen sitten miesten ja naisten kondomeja. Yleensä tässä vaiheessa naisilta alkaa tulla vaikka mitä tekosyitä miksei kortsun käyttö onnistukaan. Hormoniehkäisy tai kierukka ovat turvallisia ja toimivia ratkaisuja. Älkää naiset puhuko pa*kaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et sano miehelle, että kaikille sun exille on tehty vasektomia, joten se saa luvan olla ratkaisu miehellekin.
Tai sitten se klassinen: vaadi sp-tautitesteistä tulokset, ennen ei ilman suojausta tehdä mitään.
Herpeshän ei sitten varsinaisesti näy noissa testeissä. Verestä voi tutkia herpesvirukset, mutta sijainnista et saa tietoa. Toinen on kondylooma, jota testeillä ei saada kiinni.
Sinuna unohtaisin koko tyypin.
Kysy mieheltä että toivooko sinun syövän pillereitä edelleen jos niiden seurauksena saat vaikka viiden vuoden päästä veritulpan ja kuolet.
Lähde nyt hyvä nainen äkkiä karkuun! Juokse jo! Ei se tohon jää, ukko kyllä alistaa sua muissakin asioissa!
Mun mies taas uhkasi erolla jos aloitan pillerit... On aiempaa kokemusta ja olin aivan hullu
Mä olen nainen ja MINUA ärsyttää ne kortsut. Mä "pakottaisin" mihen panemaan paljaalla ja hommattais toinen ehkäisy.
Vierailija kirjoitti:
Kysy mieheltä että toivooko sinun syövän pillereitä edelleen jos niiden seurauksena saat vaikka viiden vuoden päästä veritulpan ja kuolet.
Tuo on lapsellisuudessaan samaa sarjaa kuin jos mies sanoisi naisen pyytäessä häntä käymään kaupassa, että toivooko nainen miehen käyvän kaupassa, jos sen seurauksena mies kuolee auto-onnettomuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Minä jättäisin miehen joka vaatis mua käyttämään e-pillereita. En edes neuvottelis asiasta. Exätkin söivät eivät ole mikään perustelu.
E-pillerit vievät naiselta halut. Älä jmlauta suostu tuohon vaan dumppaa tuo mies.
En ole suostunut ja siksi meille puhkesi riita. Mies mököttää, kun ei saa tahtoaan läpi eikä luvassa ole seksiä. Minunkaan mielestä exiin vertaaminen pillereiden syömisessä ei ole mikään perustelu ja saman sanoin miehelle. No mitä mies tekee? Suuttuu, kun kuulemme arvostelen hänen exiä ja puolustaa omaa näkökantaansa. Miehen mielestä pillerit ovat ainoa vaihtoehto. :(
Kaikki jotka höpisee kortsunkäytöstä, tiesittekö ettei seksi kortsun kanssa ole seksiä? Koska eihän siinä pippeli mene pilluun kun siinä on muovia välissä.
Muutenkin kortsun ja pillumehun tuoksun yhdistelmä on sellainen, että siinä menee kyllä panohalut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä jättäisin miehen joka vaatis mua käyttämään e-pillereita. En edes neuvottelis asiasta. Exätkin söivät eivät ole mikään perustelu.
E-pillerit vievät naiselta halut. Älä jmlauta suostu tuohon vaan dumppaa tuo mies.
Ei minulta vienyt. Päinvastoin.
No sä olet sitten se poikkeus joka vahvistaa säännön.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki jotka höpisee kortsunkäytöstä, tiesittekö ettei seksi kortsun kanssa ole seksiä? Koska eihän siinä pippeli mene pilluun kun siinä on muovia välissä.
Muutenkin kortsun ja pillumehun tuoksun yhdistelmä on sellainen, että siinä menee kyllä panohalut!
Kuule, meitä ei kiinnosta. Vetele sinä vaan käteesi.
Vierailija kirjoitti:
Lähde nyt hyvä nainen äkkiä karkuun! Juokse jo! Ei se tohon jää, ukko kyllä alistaa sua muissakin asioissa!
Alistaa? Mitä ihmettä? Sä et kyllä ole eläissäsi ollut yli kaksi viikkoa kestäneessä parisuhteessa, jos tä,än takia olet karkuun kusi sukassa juoksemassa.
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvon aikana käytetään vuorotellen sitten miesten ja naisten kondomeja. Yleensä tässä vaiheessa naisilta alkaa tulla vaikka mitä tekosyitä miksei kortsun käyttö onnistukaan. Hormoniehkäisy tai kierukka ovat turvallisia ja toimivia ratkaisuja. Älkää naiset puhuko pa*kaa.
Äläpä jauha itse p*skaa. Toivottavasti miehille saadaan hormonaalinen ehkäisy tuotantoon asap kun on niin turvallista.
Vierailija kirjoitti:
No sitten ollaan ilman seksiä. Yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole suostunut ja siksi meille puhkesi riita. Mies mököttää, kun ei saa tahtoaan läpi eikä luvassa ole seksiä. Minunkaan mielestä exiin vertaaminen pillereiden syömisessä ei ole mikään perustelu ja saman sanoin miehelle. No mitä mies tekee? Suuttuu, kun kuulemme arvostelen hänen exiä ja puolustaa omaa näkökantaansa. Miehen mielestä pillerit ovat ainoa vaihtoehto. :(
Mun mielestä ainoa vaihtoehto on se että sä dumppaat tuon ukon.Ihan oikeasti.Ainutkaan mies ei ole sen arvoinen että pilaa oman terveytensä pillereillä, tuollainen murjottava pikkupoika varsinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Menisikö mies vasektomiaan? Tai ottaisitko sinä kuparikierukan?
Mutta tökerö mies joten jassap.
Mies ei halua vasektomiaa, koska haluaa lapsen muutaman vuoden sisällä. Kierukasta en osaa sanoa, vaikka olen etsinyt siitä tietoa. Saakohan sitä jos on neitsyt tai ahtaat paikat?
Vinkiksi vaan Ap:lle, että "miehesi" ei ole ainoa mies maailmassa. Meitä fiksuja, tai fiksumpia miehiä on vielä ns. vapaan ja sinkkuna, jotka mielellämme löytäisimme itsellemme rakastettavan naisen rinnallemme jakamaan yhteistä eloa.
Pillerit maksaa ihan hirveästi. Siis ihan järkyttävästi!
ERO!! Ehdottomasti ero!!!