Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ja lapsi kävivät. Minulle tuli siitäkin aivan hirveä psyykkinen pahoinvointi. Mitä tämä oikein on? Auttakaa!

Vierailija
25.02.2018 |

Mies siis asuu lasten kanssa, koska minä olin lapsuuteni psyykkisesti pahoinvoiva ja se kiellettiin. Siis kukaan ei hyväksynyt asiaa, joten koitin voida niin hyvin kuin osasin. Hankin lapsiakin ja perheen, mutta siellä asiat eivät enää sujuneet lasten kannalta parhaalla mahdollisella tavalla ja muutin pois. Joku äskettäin hienosti oivalsikin, että pakenen tavallaan jotain itsessäni, ja se on varmasti totta.
Tänään mies tuli käymään lapsen kanssa (lapsen aloitteesta) luonani, ja käynti meni ihan hyvin, tosin pientä päänsärkyä tunsin jo sen aikana, mutta heidän lähdettyään mulle tuli taas kerran todella paha olo. Päänsärkyä, oksennuttaa, aivan kuin tuntisin nyt sitä kuvotusta, jota äitini aiheutti minussa pienenä, ja jota ei saanut näyttää. Voiko se olla mahdollista, että se on sitä, siis juontuu siitä?
Koska miestä ja lasta vastaan persoonina minulla ei ollut mitään, mutta jokin siinä, että tilaani vain tullaan nostaa nyt tällaista pintaan, vaikka koitan ajatella, että pitäisihän sen nyt olla aivan normaalia, että tullaan ja että käyvät ja lapsikin sitä varmasti tarvitsee.
Mulla ei ole koskaan aikaisemmin ollut tällaista oloa.
Hankalaa, koska en haluaisi torjua heitä, mutta tämä olo on huono!

Kommentit (516)

Vierailija
401/516 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ajattelinkin kun kerroit että mies ja lapsi tulivat katsomaan sinua..

Eli olet sisällä jossain. Se on tosi hyvä.

Niin, he tulivat tänne mun yksiööni käymään.

ap

Vierailija
402/516 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tytär näytti ihania ahma-, susi-, lumikko- ja pandavideioita aivan täpinöissään palattuaan reissulta :) Poikakin oli tykännyt reissusta, vaikka halusikin kotiinpaluun jälkeen ennemmin esitellä piirroksiaan ja siis kehittelemänsä maailman kaikki hahmot. Ja kertoa muutaman sanan näkemistään villisioista ja pöllöistä ❤️

ap

Sä et pysty edes peittelemään sitä, kukka paljon vihaat poikaasi.

Ei ole tarkoituskaan ❤️

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/516 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli oletko sä laitoksessa?

En todellakaan. Joku kiusaa.

ap

Harva sanoo että lapsi ja mies "tulevat katsomaan" jotakuta kotiinsa.

Vierailija
404/516 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli oletko sä laitoksessa?

En todellakaan. Joku kiusaa.

ap

Harva sanoo että lapsi ja mies "tulevat katsomaan" jotakuta kotiinsa.

Enhän mä missään niin ole sanonutkaan.

ap

Vierailija
405/516 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tytär näytti ihania ahma-, susi-, lumikko- ja pandavideioita aivan täpinöissään palattuaan reissulta :) Poikakin oli tykännyt reissusta, vaikka halusikin kotiinpaluun jälkeen ennemmin esitellä piirroksiaan ja siis kehittelemänsä maailman kaikki hahmot. Ja kertoa muutaman sanan näkemistään villisioista ja pöllöistä ❤️

ap

Ei ole tarkoituskaan ❤️

ap

Mitä?? :o

Vierailija
406/516 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vihaan poikaani siis kukkapaljon 🌷

ap

Vierailija
407/516 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei ole tarkoituskaan ❤️

ap

Huh huh. Ja sä oikeasti koet että sä olet ihan normaalilla järjellä varustettu ihminen jolla on vaan ollut ilkeä äiti!?

Vierailija
408/516 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei ole tarkoituskaan ❤️

ap

Mitä?? :o

No katso nyt itse, sitä vihaahan tirsuaa ihan joka puolella. :) Eiks nii?

ap

Vierailija
409/516 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei ole tarkoituskaan ❤️

ap

Huh huh. Ja sä oikeasti koet että sä olet ihan normaalilla järjellä varustettu ihminen jolla on vaan ollut ilkeä äiti!?

No onhan se mun viha poikaani kohtaan jotain ihan järjetöntä, ja tiedän, että teidän on siksi vaikeaa lukea näitä ketjujani. Ostakaa nitroa, niin voidaan jatkaa.

ap

Vierailija
410/516 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Kai Tämä ole kivikissaäiti. Eikös hän asu lastensa kanssa?

Ap:llä on varmaan aivan kauhea olo. Hänen lapsillaan on varmaan myös kurja olla, kun ap lähti pois.

Kannattaisiko ap:n pyrkiä sisälle psykiatriseen sairaalaan, jossa etsittäisiin toimiva lääkeyhdistelmä?

Tämä on nimenomaan Kivikissaäiti. Hän ei ole yli pariin kuukauteen ollut lastensa ja miehensä kanssa kotona.

Ahaa, no sitten. En tiennyt, että ei asu lastensa kanssa. Ehkä tuo erillään olo on lapsille hyväksi

En tiennyt tätä käännettä. Miksei kivikissaäiti hakeudu hoitoon ja syö sieltä saamiaan lääkkeitä.

Mitenkähän hänen oli suhteensa muuttuvat, kun lapset muuttavat omilleen.

Vierailija
411/516 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se poikahan oli tässäkin tarinassa se, joka ei lähde mihinkään jos ei ole mitään erityisen kivaa tiedossa. Ja ei ole mistään kiitollinen, kiukuttelee joulunakin jo valmiiksi.

Vierailija
412/516 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se poikahan oli tässäkin tarinassa se, joka ei lähde mihinkään jos ei ole mitään erityisen kivaa tiedossa. Ja ei ole mistään kiitollinen, kiukuttelee joulunakin jo valmiiksi.

Onneksi Ähtäri nosti huomion pelaamisesta niin että sinne ei tarvinnut pakottaa.

ap

Vierailija
413/516 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei ole tarkoituskaan ❤️

ap

No onhan se mun viha poikaani kohtaan jotain ihan järjetöntä, ja tiedän, että teidän on siksi vaikeaa lukea näitä ketjujani. Ostakaa nitroa, niin voidaan jatkaa.

ap

Ja silti äidissä, miehessä ja pojassa on vikaa, ei sinussa?

Vierailija
414/516 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenterveyspotilaiden hoito on Suomessa mennyt todella oudoksi. Tämä ap on ollut laitoshoidossa jo yli pari kuukautta, vaikkei hän halua sitä täällä palstalla myöntää. Perheen ja sukulaisten tapaamisoikeutta on rajoitettu hoidon nimissä, mutta nettiä saa käyttää ilmeisen rajoittamattomasti. Se ei voi olla hyväksi.

No entä sitten jos olisin laitoshoidossa, eikö se vit tu todista juuri siitä että äiti on halveksimalla ja tuomitsemalla hajottanut minuuteni ja saanut minut tuntemaan itseni huonoksi! Vtun ksipäät täällä ajattelee laitospotilaistakin että he ovat omaa syytään sairastuneet!

ap

Kukaan ei taatusti ajattele näin, sitä paitsi syyllisten etsiminen on ylipäätään todella hedelmätöntä.

Vierailija
415/516 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kyllä kertoi pojalla olleen läppärin matkalla sylissä takapenkillä 😆

Mulla ois taas mennyt käämi.

ap

Vierailija
416/516 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi Ähtäri nosti huomion pelaamisesta niin että sinne ei tarvinnut pakottaa.

ap

No joo, pikkujätkät on kovia pelaamaan, muttei niitä sen takia vihata.

Vierailija
417/516 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Kai Tämä ole kivikissaäiti. Eikös hän asu lastensa kanssa?

Ap:llä on varmaan aivan kauhea olo. Hänen lapsillaan on varmaan myös kurja olla, kun ap lähti pois.

Kannattaisiko ap:n pyrkiä sisälle psykiatriseen sairaalaan, jossa etsittäisiin toimiva lääkeyhdistelmä?

Tämä on nimenomaan Kivikissaäiti. Hän ei ole yli pariin kuukauteen ollut lastensa ja miehensä kanssa kotona.

Ahaa, no sitten. En tiennyt, että ei asu lastensa kanssa. Ehkä tuo erillään olo on lapsille hyväksi

En tiennyt tätä käännettä. Miksei kivikissaäiti hakeudu hoitoon ja syö sieltä saamiaan lääkkeitä.

Mitenkähän hänen oli suhteensa muuttuvat, kun lapset muuttavat omilleen.

Hän on hoidossa, mutta hoitomenetelmät taitavat Suomessa olla yhtä tyhjän kanssa.

Vierailija
418/516 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Pilaavat vain oman elämänsä sillä.

ap

Vierailija
419/516 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kyllä kertoi pojalla olleen läppärin matkalla sylissä takapenkillä 😆

Mulla ois taas mennyt käämi.

ap

Mihin?

Vierailija
420/516 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Pilaavat vain oman elämänsä sillä.

ap

Pilaavat? Miten se siitä pilalle menee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme