Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutin ja aloin pukeutua naisellisesti: naisten myrkylliset katseet

Vierailija
20.02.2018 |

Laihdutin ja hoikkana pukeudun nyt naisellisesti. Koska vyötärö_lantio linja on hyvä hoikkana, tyköistuvat hameet näyttävät hyviltä päällä. Painonpudotusprojektin myötä olen aloittanut myös urheilun ja kroppa on siis ns kuosissa.
Juttu on se, että olen ihan viimeaikoina alkanut saada ikäviä katseita ensimmäisen kerran, naisilta! Tähän asti miehet ovat vain tuijotelleet, mutta nyt sitten itselleni yllätyksenä naiset, Miesten kuolaamisen jotenkin ymmärrän kun varmaan kuolaavat tuhannen muunkin naisen perään (en mitenkään ajattele olevani erityislaatuinen) mutta yllättävää siis on tuo naisten myrtsikatseet. Sitä on alkanut nyt tulemaan, kun koen olevani naisellisesti pukeutunut ja koen että kroppa näyttää nyt hyvältä hoikkana vihdoin, niin NAISILTA saan katseita jotka ovat ikäviä: minua katsotaan kylmästi, halveksivasti tai jotenkin ”kuka sinäkin luulet olevasi” ylimielisesti. Tätä tapahtuu jos pukeudun niin että hoikkuus ja muodikkuus tulee esiin esim kynähameessa ja tyköistuvassa silkkipuserossa. Huom. En pukeudu minihameisiin, enkä puseroihin jotka paljastaisivat esim tissivaon tmv
Olen ihan ihmeissäni tästä naisten negatiivisuuden määrästä. Tämä on ihan uusi juttu minulle, ikinä en ole toisia naisia naisena katso tuo ” pahalla silmällä” ihan uusi juuttu että tätä oikeasti tapahtuu.

Kommentit (269)

Vierailija
221/269 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota noin... Miksi naiset katselisivat sinua? Lesbopari ehkä saattavat kats lla, mutta ainakaan minä en edes huomaa naisia, kun olen vaikka ostoskeskuksessa. En katsele muita naisia ja en katsele sitä, että katselevatko naiset minua.

Luulenpa siis, että olet nyt ihan itse keksinyt nuo katseet tai sitten olet niin överit näköinen, että porukka nauraa sinulle. :D
N43

Minä olen kyllä törmännyt usein naistyyppiin, joka katselee nenänvarttaan pitkin päästä varpaisiin ja takaisin kun menen käymään vaikka kahvilassa kahvilla. Minulla ei ole edes mitään erikoista tyyliä vaan olen todella normcore-nainen. Aluksi luulin, että olen jotenkin loukannut näitä katselijoita enkä muistanut tilannetta mutta nyt ymmärrän, että on olemassa naistyyppi, joka katselee nenänvarttaan pitkin päästä varpaisiin vaikka itse kuningatar Silvia tulisi ja istuisi ostoksineen johonkin kahvilan vapaaseen pöytään.

Todella harmi kahvilanpitäjälle, että viihtyisyyttä on pilaamassa tuollainen nenänvartta pitkin katselijatar. Arempi ihminen ei uskalla sinne toista kertaa.

Joillain ihmisillä on hapan/tyly perusilme, joille he eivät voi mitään. Älä viitsi vihata ihmisiä sellaisen asian takia.

Niinpä. Hymyilemätöntä naista ei jostain syystä kestetä. Jos nainen ei hymyile, on hän jollakin tapaa heti outo, negatiivinen, pelottava jopa. Varmaan suurin osa naisista saanut jossakin vaiheessa kehotuksia tuntemattomilta miehiltä hymyillä. Anteeksi miksi? Jotenkin se vain nähdään hirveän negatiivisena, jos nainen ei hymyile...

Tämä on niin totta. Muistan kerran kun olin tavannut erään ystäväni vuosien jälkeen. Illan jälkeen olin ihan älyttömän iloinen ja hyvissä fiiliksissä paikallisbussissa matkalla kotiin. Katselin ulos bussin ikkunasta kun joku mies pysähtyi kohdalleni ja alkoi kysellä, että "miksi olet niin surullinen, hymyilisit vähän, ei voi olla mitään niin kauheaa etteikö vähän voisi hymyillä". Menin ihan hämilleni, enkä oikein osannut vastata mitään järkevää. Varmaan mulla onjoku todella paha resting bitch face, mutta tarvitseeko siitä silti huomautella. Ei tulisi mieleenkään mennä selittämään jollekin miehelle, että voisit säkin näyttää ihan hyvältä jos vähän edes hymyilisit.

Uli pelkää kaikkia naisia, siksi se tekee näitä aloituksia naisten pahuudesta. Ja kertoo lähinnä itsestään, hän on paitsi niin pieni niin ennenkaikkea epävarma, että menee ihan puihin kun paikalle tulee oikea mies. Ja sitten projisoi tämän kateuden naisten ominaisuuksiksi.

Vierailija
222/269 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää että koet noin, ap. Mielestäni on kuitenkin vain kaksi satavarmaa tapaa todeta tuijottaako joku juuri sinua. Yksi on se että joku kolmas osapuoli huomaa tuijotuksen kohdistuvan sinuun, kun itse et katso oletettavaan tuijottajaan päin.

Toinen on se jos näet vaikka heijastavan ikkunan kautta että joku tuijottaa sinua.

Muissa tapauksissa on enemmän kuin yleistä että esim ruuhka bussiin sattuessa ihmisten katseet kohtaa väkisin useiden sekuntien ajaksi, eikä se välttämättä tarkoita mitään.

Ihmisellä on taipumus haluta etsiä syvällisempää merkitystä näistä normaaleista arkielämän kohtaamisista tuntemattomien kanssa.

Myöskään kaikki katseet eivät ole vihaisia tai kateellisia. Ne voivat olla pelkkää ihailua, mutta katselija ei työpäivän jälkeen väsyneenä älyä että naama on mutrussa.

Ihmiselle on luontaista pitää kauniista ja esteettisistä asioista. Jos joku näkee kauniin vaatteen päälläsi, saattaa hän vaistomaisesti jäädä tuijottamaan , koska siinähän silmä oikeasti lepää.

Itse huomaan ainakin katselevani ihmisiä, myös naisia (olen siis päälle parikymppinen heteronainen) jos joku on mielestäni kaunis tai vetävän näköinen, en häpeä myöntää itselleni että tuosta näystä nautin. Puhtaan estetiikan nimissä.

Kokeileppa seuraavan kerran hymyillä ja katsoa suoraan silmiin kun saat ns. Tuijottelijan itseteossa kiinni. Näin viestität ympäristölle että olet ilomielinen ja ystävällinen. Voi olla että tuijottelun laatu tosiaan muuttuu.

Moni minunkin tuttavani sanoo että naiset katsovat kateellisina. Joskus tilanteita sivusta seuranneena olen kuitenkin huomannut, että heidän oma ilmeensä ja olemuksensa on alusta alkaen ylimielinen ja he kyttäävät muita etsien muiden reaktiota jo ennenkuin kukaan on ehtinyt vilkaistakaan heitä. Millä tavoin itse katsoisit takaisin jos tuntematon naishenkilö katsoisi sinua ylimielisesti? Niimpä.

Ja edelleen nämä "kateelliset katseet" ovat yleensä epävarman mielen tuotosta koska kukaan ei oikeasti tiedä mitä toisen päässä liikkuu eikä kukaan tiedä miltä tuntematon näyttää ollessaan kateellinen. Näin ollen on helppo tehdä toisen ilmeistä johtopäätös jonka avulla on ehkä helpompi matkustaa rauhassa vaikka juuri se bussimatka kun kaikki tuijottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/269 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten jos joku nainen ei kiinnitä mitenkään huomiota saati vilkaise, on pakko mennä selittämään jotakin "siis mun hiukset on niin KAMALAT", "miten sais tän sellun reisistä pois", "miten tää pusero näyttikin paljon paremmalta kaupassa", jotta se huomiotakiinnittämätön nainen kehuisi, että ei kun upeat hiukset, ei sulla mitään sellua ole upeat hoikat sääret, kylläpä tuo pusero sopiikin sulle".

Tuollaisia naisia on jokaisella työpaikalla ja jumpparyhmässä. Oikein kytätään, jos joku katsoo ja sitten se tulkitaan tietenkin kateelliseksi/vähätteleväksi/halveksuvaksi ja jos jotakuta ei kiinnosta eikä joku kommentoi (mieluiten kehumalla), aletaan em. kaltainen itsensä moittiminen, jotta toinen vastaisi niinkuin kuuluu =kehumalla.

Kun tuollaiseen vastaa, että mene kampaajalle ja laita vaikka väriä tukkaasi, jumpassa sellut lähtee ja olisit vaihtanut puseron paremmannäköiseen, alkaa märinä, kuinka "inhottavasti" hänelle nyt sanottiin. Vaikka nimenomaan nuo ovat oikeita vastauksia asiaan. Ei kannata kysyä, jos ei halua vastauksia.

Vierailija
224/269 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaunis (tuntuupa typerältä kirjoittaa noin itsestään) ja olen yhden kerran kuullut ikävän kommentin ulkonäöstäni vieraalta naiselta. Odotin junaa ja vieressäni seisoi nainen joka kiekaisi kovaan ääneen kaverilleen "en tajua kuka haluaisi punaisen tukan?!" Ja vilkuili minuun virnistellen. En ottanut sitä itseeni, hän ei ilmeisesti hiuksistani pidä mutta minä pidän, on vielä oma luonnollinen värini. Enemmän olen kuitenkin saanut positiivisia kommentteja naisilta.

Uskon että suurin osa ajattelee muista hyvää, ap;n kohdalla voi olla kyse kummastelevista katseista jos on yhtäkkiä muuttanut tyyliään.

Vierailija
225/269 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

gfhgfhgdf kirjoitti:

Naisen biologia toimii sillä tavalla, että kun paikalle tulee viehättävämpi nainen niin hänet koetaan heti uhaksi, koska hän kiinnittää paremmin miesten huomion.

Miksi ihmeessä? Tuollainen elämä olisi rasittavaa.

Vierailija
226/269 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kaunis (tuntuupa typerältä kirjoittaa noin itsestään) ja olen yhden kerran kuullut ikävän kommentin ulkonäöstäni vieraalta naiselta. Odotin junaa ja vieressäni seisoi nainen joka kiekaisi kovaan ääneen kaverilleen "en tajua kuka haluaisi punaisen tukan?!" Ja vilkuili minuun virnistellen. En ottanut sitä itseeni, hän ei ilmeisesti hiuksistani pidä mutta minä pidän, on vielä oma luonnollinen värini. Enemmän olen kuitenkin saanut positiivisia kommentteja naisilta.

Uskon että suurin osa ajattelee muista hyvää, ap;n kohdalla voi olla kyse kummastelevista katseista jos on yhtäkkiä muuttanut tyyliään.

Miksi pitää saada positiivisia kommentteja toisilta naisilta (tai miehiltäkään sen enempää)? Näkeehän sen itsekin peilistä, miltä näyttää, ei ulkonäkö siitä kauniimmaksi muutu vaikka muut kuinka (kohteliaisuus)kehuisivat tai sen rumemmaksi vaikka kukaan ei kehuisi. Ihan samalta näyttää.

Harvoin kukaan pitää tärkeänä, kehuvatko muut vaikkapa hänen työaikaansaannoksiaan tai luonnettaan. Pärstää ja ulkonäköä pitäisi olla kaiken aikaan kehumassa, vaikka itsehän sen näkee muutenkin. Ei ymmärrä.

Vierailija
227/269 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten jos joku nainen ei kiinnitä mitenkään huomiota saati vilkaise, on pakko mennä selittämään jotakin "siis mun hiukset on niin KAMALAT", "miten sais tän sellun reisistä pois", "miten tää pusero näyttikin paljon paremmalta kaupassa", jotta se huomiotakiinnittämätön nainen kehuisi, että ei kun upeat hiukset, ei sulla mitään sellua ole upeat hoikat sääret, kylläpä tuo pusero sopiikin sulle".

Tuollaisia naisia on jokaisella työpaikalla ja jumpparyhmässä. Oikein kytätään, jos joku katsoo ja sitten se tulkitaan tietenkin kateelliseksi/vähätteleväksi/halveksuvaksi ja jos jotakuta ei kiinnosta eikä joku kommentoi (mieluiten kehumalla), aletaan em. kaltainen itsensä moittiminen, jotta toinen vastaisi niinkuin kuuluu =kehumalla.

Kun tuollaiseen vastaa, että mene kampaajalle ja laita vaikka väriä tukkaasi, jumpassa sellut lähtee ja olisit vaihtanut puseron paremmannäköiseen, alkaa märinä, kuinka "inhottavasti" hänelle nyt sanottiin. Vaikka nimenomaan nuo ovat oikeita vastauksia asiaan. Ei kannata kysyä, jos ei halua vastauksia.

Mä oon edellisessä työpaikassa törmännyt tuollaiseen tyyppiin. Paha vaan, myötäelämisenhakunarina joulukiloista osui mun flunssan aikoihin. Olin korvat lukossa miltei puolikuuro ja tosi väsynyt, joten en päässyt mukaan tunnelmaan ja luultavasti myöntelin väärässä kohtaa, sillä sen jälkeen ei puhuttukaan paljon mitään. :S

Vierailija
228/269 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsevarmuus on se juttu. Itsevarmaa ihmistä ei kiinnosta toisten katsomiset, katsomisen laatu, ajattelut tai kommentit. Itsevarma ihminen ei kulje kaikenaikaa kytäten, miten tuo katsoo vai katsooko, nyt se sanoo jotakin kaverilleen ja ne nauraa, varmaan ne nauraa mulle, no ne on vaan kateellisia kun ne on tommosia lihavia ja rumia. Itsevarman ei tarvitse saada kehuja ilmiselvällä keinolla, muka moittimalla itseään. Itsevarma ihminen ei ole riippuvainen siitä, mitä joku random hänestä ajattelee tai ei ajattele.

Ja itsevarmuus ja hyvä itsetunto eivät ole mitenkään riippuvaisia ulkonäöstä - oikeasti kauniilla ihmisellä voi olla todella huono itsetunto ja ns. rumalla ihmisellä todella hyvä.

Vierailija
229/269 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

gfhgfhgdf kirjoitti:

Naisen biologia toimii sillä tavalla, että kun paikalle tulee viehättävämpi nainen niin hänet koetaan heti uhaksi, koska hän kiinnittää paremmin miesten huomion.

Tuollaisen kommentoijan päähän ei millään mahdu ajatus, että miehet eivät ole naisten kaiken ajattelun ja toiminnan keskipiste. Tylsäähän se olisi.

Vierailija
230/269 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi on niin epätoivoisen tärkeää, että muut kadehtivat? Onko se sitä, että on aina saanut vähemmän huomiota kun olisi halunnut, ja nyt sitten arvelee muuttuneensa kovin kiinnostavaksi vain laihduttamalla. Lihavuutta seuraa usein huono itsetunto ja kokemus että muut arvostelevat (vaikka muita ei juurikaan kiinnosta), onko niin että kun laihtuu eikä maailma ympärillä muutukaan siten kuten luuli, niin pitää väkisin hakea muista kateutta.

Sellaisen ihmisen erottaa, joka jatkuvasti peilaa itseään muihin ja kaipaa vakuutteluja omasta kelpaavuudestaan, ja sellainen tapaa herättää negatiivisia tunteita. Ihminen joka on sinut itsensä kanssa ei kuvittele kaikkien olevan kiinnostuneet juuri hänen laihtumisestaan. Jos joku nyrpistää naamaa, ensimmäinen terve ajatus on että mikähän tuolla ihmisellä on, ei se että miten asia liittyy juuri minuun.

Toki joku poikkeus on niin epävarma että kadehtii vähän kaikkia, mutta sellainen ihminen on sen verran reppana että miksi välittää hänen mielipiteestään lainkaan.

Tämä.

Olin aikeissa kommentoida, mutta sä olit jo tehnyt sen.

Vierailija
231/269 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö miksi tällä aloituksella on tällä hetkellä 319 yläpeukkua. Minä tiedän. Jos laittaa alapeukun on se kateuden merkki.

Siksi ei uskalleta laittaa. Minusta tuo on itselleen valehtelua. Kommenteista kun kuitenkin voi päätellä, ettei ap n kaltaisiin ihmisiin suhtauduta ymmärtävästi sillä he ovat humblebraggereita.

Vierailija
232/269 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

gfhgfhgdf kirjoitti:

A) Miksi kaikkia naisia kiinnostaisi jokaisen miehen huomio, vain siksi että hän on mies?

B) Oletatko, että kaikki naiset ovat sinkkuja? Miksi varattua naista kiinnostaisi muiden miesten huomio ja miksi sinkkuakaan kenen tahansa miehen?

C) Onko olemassa paljonkin naisia, joiden elämän Tärkein Asia ja Tavoite on randomien miesten huomio? Siis ihan aikuisia fiksuja naisia?

Vierailija
233/269 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedättekö miksi tällä aloituksella on tällä hetkellä 319 yläpeukkua. Minä tiedän. Jos laittaa alapeukun on se kateuden merkki.

Siksi ei uskalleta laittaa. Minusta tuo on itselleen valehtelua. Kommenteista kun kuitenkin voi päätellä, ettei ap n kaltaisiin ihmisiin suhtauduta ymmärtävästi sillä he ovat humblebraggereita.

Sitä on ihan hyvin joku yksittäinen "toisinajattelija" voinut peukuttaa ylös oikein urakalla. Ei ole vaikeaa.

Vierailija
234/269 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää saada positiivisia kommentteja toisilta naisilta (tai miehiltäkään sen enempää)? Näkeehän sen itsekin peilistä, miltä näyttää, ei ulkonäkö siitä kauniimmaksi muutu vaikka muut kuinka (kohteliaisuus)kehuisivat tai sen rumemmaksi vaikka kukaan ei kehuisi. Ihan samalta näyttää.

Harvoin kukaan pitää tärkeänä, kehuvatko muut vaikkapa hänen työaikaansaannoksiaan tai luonnettaan. Pärstää ja ulkonäköä pitäisi olla kaiken aikaan kehumassa, vaikka itsehän sen näkee muutenkin. Ei ymmärrä.

En tarvitse kehuja ulkonäöstäni tunteakseni itseni arvokkaaksi mutta pidän niistä silti. Näenhän itsekin peilistä itseni. Saan muuten kehuja töissäkin työpanoksestani ja taidoistani. Ulkonäkö ei sulje pois persoonaa ja osaamista.

Vierailija
235/269 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulkitset muiden naisten katseita omien kuvitelmiesi mukaan

Vierailija
236/269 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisella naisella on sellainen kroppa että oksat pois. oikein tiimalasimallia oikealla ruokavaliolla. kuten latinot mutta vähän muodokkaampana. Kapea uuma, leveä lantio ja rinnat. Monen vaatesuunnittelijan unelma on loihtia asuja suomalaiselle naiselle.

Ohis, mutta vaatteita ei todellakaan suunnitella tiimalasivartalolle, vaan suoralle vartalolle, jolla on massiiviset reisimuhkurat. Jos on hyvä lantiosta, hartioista ja rinnasta, vyötäröltä löpöttää AINA. Housuissa jää ihme pussit reisien sivuun, ellei osta pillihousuja.

Ei muuten juuri koskaan näe tiimalasivartaloita, joten ehkä siitä ei voida puhua suomalaisnaisen vartalona. Päärynöitä ja omppuja sitäkin enemmän vilisee katukuvassa

Vierailija
237/269 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelet :D jokainen aina kuvittelee että juuri MINUA katsotaan, ihaillaan, arvostellaan, ym. kun totuus on ettei ihmiset juurikaan kiinnitä muiden vaatteisiin, hiuksiin ym mitään huomiota

Totuus? 

JOKAINEN ei AINA kuvittele, että häntä katsotaan jne. Joskus joku kuitenkin katsoo ja arvostelee jotakuta.

Minulla on pari työkaverinaista, jotka ääneen arvostelevat toisten naisen vaatteita ja hiuksia. He eivät sano asiaa arvostelun kohteelle, vaan esim. ruokalan jonossa tahallaan tarpeeksi kuuluvalla äänellä kommentoivat esim. "onpa vanhanaikainen kampaus tuolla sinipaitaisella".

Kyllä tätä valitettavasti tapahtuu. Ei aina eikä kaikille eivätkä kaikki sitä tee, mutta kyllä sitä tapahtuu.

Itse olen 50-vuotias nainen. Tukkani on pitkä. Miehiltä on tullut yksinomaan kehuvia kommenttaja. Naisilta negatiivisia. Vasta junassa kaksi naista puhui sangen äänekkäästi keskenään, miten ikäiselleni naiselle ei sovi pitkä tukka.

Valitettavasti tiedän monia naisia, jotka valtavasti kiinnittävät huomiota toisten naisten ulkonäköön, mikä tulee esille edessä- ja takanapäin arvostelemisena. 

Täällä toinen 50-vuotias. Minullakin on urani aikana ollut pari huonosti / hölmösti käyttäytyvää työkaveria. En silti leimaa kaikkia x-vuotiaita / pirkko-jessica-nimisiä / hoikkia / rillipäisiä / lyhyttukkaisia / whatever samanlaisiksi, sillä 95% työkaverini ovat olleet mukavia, reiluja, positiivisia ja kerrassaan hurmaavia ihmisiä. Niin miehet kuin naisetkin.

Vierailija
238/269 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihdutin ja hoikkana pukeudun nyt naisellisesti. Koska vyötärö_lantio linja on hyvä hoikkana, tyköistuvat hameet näyttävät hyviltä päällä. Painonpudotusprojektin myötä olen aloittanut myös urheilun ja kroppa on siis ns kuosissa.

Juttu on se, että olen ihan viimeaikoina alkanut saada ikäviä katseita ensimmäisen kerran, naisilta! Tähän asti miehet ovat vain tuijotelleet, mutta nyt sitten itselleni yllätyksenä naiset, Miesten kuolaamisen jotenkin ymmärrän kun varmaan kuolaavat tuhannen muunkin naisen perään (en mitenkään ajattele olevani erityislaatuinen) mutta yllättävää siis on tuo naisten myrtsikatseet. Sitä on alkanut nyt tulemaan, kun koen olevani naisellisesti pukeutunut ja koen että kroppa näyttää nyt hyvältä hoikkana vihdoin, niin NAISILTA saan katseita jotka ovat ikäviä: minua katsotaan kylmästi, halveksivasti tai jotenkin ”kuka sinäkin luulet olevasi” ylimielisesti. Tätä tapahtuu jos pukeudun niin että hoikkuus ja muodikkuus tulee esiin esim kynähameessa ja tyköistuvassa silkkipuserossa. Huom. En pukeudu minihameisiin, enkä puseroihin jotka paljastaisivat esim tissivaon tmv

Olen ihan ihmeissäni tästä naisten negatiivisuuden määrästä. Tämä on ihan uusi juttu minulle, ikinä en ole toisia naisia naisena katso tuo ” pahalla silmällä” ihan uusi juuttu että tätä oikeasti tapahtuu.

Tuollaisiahan ne naiset on aina olleet ja tulevat aina olemaan. Onneksi ohjakset on miesten käsissä tässä maailmassa ja tulee aina olemaan. Kuoltaisiin muuten kaikki jonkun supreme-johtajattaren puolukoiden vuoksi.

Vierailija
239/269 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

gfhgfhgdf kirjoitti:

A) Miksi kaikkia naisia kiinnostaisi jokaisen miehen huomio, vain siksi että hän on mies?

B) Oletatko, että kaikki naiset ovat sinkkuja? Miksi varattua naista kiinnostaisi muiden miesten huomio ja miksi sinkkuakaan kenen tahansa miehen?

C) Onko olemassa paljonkin naisia, joiden elämän Tärkein Asia ja Tavoite on randomien miesten huomio? Siis ihan aikuisia fiksuja naisia?

Vaikutat jotenkin erittäin naiivilta. 

a. Missään ei ole puhuttu jokaisesta miehestä, veikkaan että suurimman osan hihat palaa täällä, kun oma mies huomioi paremman näköiset naiset. 

b. Parisuhdestatus nyt ei liity tuollaiseen millään muotoa. Tottakai haluan olla viehättävä myös muiden silmissä, vaikka minulla on mies. Miksi en haluaisi? Miehenikin arvostaa sitä, ettei tarvitse hävetä kanssani. 

c. Kyse on biologiasta, Uski tai älä niin nainen voi olla kaunis ja fiksu. Kukaan ei tässäkään taaskaan ole puhunut, että se olisi elämän tärkein asia. Älykäs nainen kyllä pystyy olemaan älykäs tästä huolimatta, vaikka viehättävyys miesten silmissä olisikin tärkeää. Ei se korreloi mitenkään. 

on ihan luonnollista haluta olla viehättävä ja kiinnostava - itse ainakin haluan olla. Tosin en koe muita naisia uhaksi mitenkään enkä tämän vuoksi arvostelekaan muiden pukeutumista, vaikka se olisi kuinka seksikästä ja näyttävää tahansa. Arvostan muita kauniita naisia, joilla on huoliteltu ulkonäkö. 

Vierailija
240/269 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tarvitse kehuja ulkonäöstäni tunteakseni itseni arvokkaaksi mutta pidän niistä silti. Näenhän itsekin peilistä itseni. Saan muuten kehuja töissäkin työpanoksestani ja taidoistani. Ulkonäkö ei sulje pois persoonaa ja osaamista.

Kovinpa ärsyynnyit omasta oletuksestasi, että ulkonäköä vähätellään netissä :D

Lukutaito olisiko mitään? Väännetään sitten alusta, en ole sanonut, että ulkonäkö ja osaaminen eivät voisi yhdistyä samassa henkilössä, vaan että KEHUJA HALUTAAN ULKONÄÖSTÄ EIKÄ OSAAMISESTA. Jos ei työkaverit kehu sun työtä, ei sitä tulla nettiin märisemään, mutta jos ne ei kehu ulkonäköä vaikka pikkujouluissa, kampaamokäynnin jälkeen tai itse vihjaillessa että voivoi kun mulla on ylipainoa, niin sitä kyllä jaksetaan vatvoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi