Laihdutin ja aloin pukeutua naisellisesti: naisten myrkylliset katseet
Laihdutin ja hoikkana pukeudun nyt naisellisesti. Koska vyötärö_lantio linja on hyvä hoikkana, tyköistuvat hameet näyttävät hyviltä päällä. Painonpudotusprojektin myötä olen aloittanut myös urheilun ja kroppa on siis ns kuosissa.
Juttu on se, että olen ihan viimeaikoina alkanut saada ikäviä katseita ensimmäisen kerran, naisilta! Tähän asti miehet ovat vain tuijotelleet, mutta nyt sitten itselleni yllätyksenä naiset, Miesten kuolaamisen jotenkin ymmärrän kun varmaan kuolaavat tuhannen muunkin naisen perään (en mitenkään ajattele olevani erityislaatuinen) mutta yllättävää siis on tuo naisten myrtsikatseet. Sitä on alkanut nyt tulemaan, kun koen olevani naisellisesti pukeutunut ja koen että kroppa näyttää nyt hyvältä hoikkana vihdoin, niin NAISILTA saan katseita jotka ovat ikäviä: minua katsotaan kylmästi, halveksivasti tai jotenkin ”kuka sinäkin luulet olevasi” ylimielisesti. Tätä tapahtuu jos pukeudun niin että hoikkuus ja muodikkuus tulee esiin esim kynähameessa ja tyköistuvassa silkkipuserossa. Huom. En pukeudu minihameisiin, enkä puseroihin jotka paljastaisivat esim tissivaon tmv
Olen ihan ihmeissäni tästä naisten negatiivisuuden määrästä. Tämä on ihan uusi juttu minulle, ikinä en ole toisia naisia naisena katso tuo ” pahalla silmällä” ihan uusi juuttu että tätä oikeasti tapahtuu.
Kommentit (269)
En katsele naisia, miksi ihmeessä katselisin?
Vierailija kirjoitti:
Ai erikoista. Mä olen aina ollut hoikka, naisellinen ja kaunis eikä mua tuijotella ilkeästi. Hymyilen usein vastaantulijoille ja saan hymyn takaisin. Kokeile.
Jatkan vielä, että miltä se myrkyllinen ja kateellinen ilme näyttää? Mistä sen tunnistaa? Miten on suu, silmät, jne.?
Itse laihduin monta kokoa, 44-46 koosta 36-38 ja en todellakaan huomannut yhtään mitään.
Erosin ja jouduin puurokuurille, bussin sijasta fillaria jne.
Ex jossain vaiheessa, kun erosta oli vuosi, kommentoi olin laihtunut, ex-appivanhemmat tajusivat tilanteen, kun tarjottava huononi ja tuovat aina ruokakassin mukanaan.
Muuten siinä se. Töissä osataan rinnastaa laihtuminen vähävarallisuuteen.
Ap kuvittelee ja toivoo tämän esittelemänsä ilmiön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP tässä. Kiitos kommenteista!
Tiedän tuon epäuskon siitä, että naiset katsoisivat myrtsisti, koska itsekään en uskonut näihin juttuihin ennen, perustuen siihen, etten ITSE koskaan katso muita naisia vihaisesti/halveksivasti. Se tässä YLLÄTTÄVINTÄ onkin, että tätä oikeasti tapahtuu!
Ja siis tätä tapahtuu vain jos on naisellisesti pukeutunut, oman kokemukseni mukaan. Miksi näin on? Miksi naisellisuus koetaan niin voimakkaasti?Mulle on ihan sama jos jotkut ei usko kokemustani, koska itse tiedän nyt, että tätä tapahtuu.
äälä hyvä ihminen määritä itseäsi noin paljon toisten katseiden johdosta. meillä kaikilla on vaikka mitä juttuja meneillään ja mielessä ja joskus tulee katsottua ihan vahingossa pahalla silmällä vaikkei tarkoita mitään pahaa
Usko ITSEESTI, olet riittävä, kelpaat olet hyvä. Rakasta itseäsi, uskalla unelmoida kaikenlaista, kannusta itseäsi. Olet ihana. Muista nämä sana minulta. Ystävä[/
Kiitos. Ihana viesti.
Äläkäähän nyt ylireagoiko: en mä täällä kotona itke niiden ikävien katseiden perään, pahoita niistä mitenkään mieltäni, lähinnä vain olen ihmeissäni tästä, ehkä vähän huvittunut. Enkä tosiaan määritä itseäni muiden kautta, elän elämääni kuten itse haluan, muiden mielipiteet on aika yhdentekeviä siinä suhteessa. Muilla on toki vapaus ajatella mitä ajattelee, mutta minä elän elämäääni kuten haluan, pukeudun kuten haluan jne. Tämä avaus oli lähinnä sellainen, pieni, yllättävä, uusi huomio, josta olisi kiinnostava keskustella. Pieni, sosiaalinen tarkkailija minussa on kerrankin yllättynyt. Pieni, ehkä merkityksetönkin huomio, joka minulle on uusi asia.Toisekseen: ei, en ole mikään epävarma juuri aikuistunut nainen, vaan ihan täysverinen varhaiskeski-ikäinen nainen.
Kolmannekseen, kuulostaapa kivalta lookilta tuo yksi kommentti kynähameesta, hyvinlaitetuista hiuksista ja eyelinerilla rajatuista silmistä, toki kommentti oli tarkoitettu ikävään sävyyn ns rivienvällistä, mikä vahvistaa huomiota i siitä, että naisellisesti pukeutunut nainen koetaan jotenkin yli, ja minua kiinnostaakin, miksi? Siksipä teinkin tämän keskustelun avauksen, miksi hoikka, muodokas ja naisellinen nainen herättää joissakin ihmisissä niin voimakkaita reaktioita, ei toki suurimmassa osassa, mutta joissakin ihmisissä?
voit samantien kysyä ernuilta ja syrjityiltä teinipojilta miksi maailman chadit ovat niin kauheita ja miehilllä joilla on sikspäkki on arvottomampi elämä. ihmiset purkaa omia ongelmiaan muihin, what else is new ja who cares
Ap, millainen tämä ”niin voimakas reaktio” on? Kuvaile nyt ihmeessä se.
Olen ollut aina kaunis, hoikka ja elämässä asiat varmaan monelta kantilta katsottuna ovat olleet ihanteellisesti (en tarkoita rahaa). Ajan myötä opit, että kaikki naiset eivät toimi kuvailemallasi tavalla, mutta kateellisia löytyy aina (miehistä ja naisista). Milloin mistäkin syystä, oli se sitten hyvä parisuhde, koulutus, työ, luonteenpiirre tai ulkoinen olemus.
Ystäväsi saat onneksi valita itse. Sinun ei tarvitse miellyttää kaikkia tässä maailmassa, et siihen edes pystyisi. Enkä tarkoita nyt sitä, että ilkeillä saisi, vaan sitä että vaikka ottaisit aina muut ihmiset huomioon, ei kaikki voi pitää sinusta. Pidätkö sinä ihan kaikista?
Ajattele vähemmän sitä, mitä muut ajattelee.
Sen verran varoitan kuitenkin: jos joku tuttusi kertoo sinulle, että haluaisi olla sinä (ei siis niin, että voi kunpa mullakin olisi ollut päätä opiskella, oispa mulla noin kauniit kasvot tms., vaan että haluaisi oikeasti olla sinä), juokse. Yksi ihminen tullut omassa elämässä vastaan. Ei tervettä ihailua enää.
Kyllä ihmisten suhtautuminen muuttuu kun ulkonäkö ja tyyli muuttuu. Toisaalta kun laihtuu, saa esim parempaa palvelua ja toisaalta juuri osalta naisista kateutta ja kilpailua, itsestä riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Hei gootti, monet naiset katsoo sua siksi koska sä olet miettinyt ja panostanut itseeesi, ja moni joka ei niin ole tehnyt voi tuntea itsensä jotenkin vähemmäksi silloin. Eihän se niin ole, mutta jos muut panostaa, niin voihan sitä itsekin alkaa miettiä omaa makuaan ja tyyliään. virttyneet neuleet ja farkut on ihan kiva teinillä tai nuorella mutta kyllä aikuinen nainen näyttää paremmalta asiallisissa vaatteissa, tai missä viihtyykään ja kokee itsensä viehättäväksi. Jokainen nainen!
jos tyylinä oli oikeasti gootti, niin se jo selittää katseita. se voi olla outoa ajatella, mutta minä meikkaamaton ja laittamaton nainen en ole ikinä kokenut että olen vähempi kuin joku joka meikkaa ja laittaa hiukset aina tiptopkuntoon.
kaikkien ihmisten pitäs laittaa päälle mitä haluaa, minihameista haalareihin ja vaelluskengistä stilettoihin, mutta ei niiden muiden ihmisten mielipiteistä pitäisi välittää.
viimeisestä mielipiteestä ihan samaa mieltä :)
Mistä erottaa "myrkyllisen katselun" :D
Suomalainen nainen on keskimäärin äärimmäisen kateellinen verrattuna muihin kulttuureihin., Kateus on veressä ja kasvatuksessa. Tunnetaan suorastaan vihaa nuoria naisia kohtaan, jotka pukeutuvat näyttävästi ja seksikkäästi - ikäänkuin he tekisivät jotain väärää.
Itse tunnen lähinnä myötätuntoa ja lämpöä nuoria naisia kohtaan. Kannustan kaikkia naisia pukeutumaan niin seksikkäästi kuin itse haluaa ja samalla meikkaamaan ja tekemään muita asioita OMAN mielensä mukaan. Kenelläkään ei pitäisi olla siihen mitään sanottavaa. Veikkaan, että sellaiset ihmiset kokevat katkeruutta, joilla on oma nuoruus ollut pettymys (mahdollisesti myös oma ulkonäkö) ja nyt on jatkuvasti vitutus perseen alla, kun miehet katsovat näitä naisia ja esimerkiksi masturboivat, kun oma vaimo ei saa laadukasta ja tyydyttävää seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen on keskimäärin äärimmäisen kateellinen verrattuna muihin kulttuureihin., Kateus on veressä ja kasvatuksessa. Tunnetaan suorastaan vihaa nuoria naisia kohtaan, jotka pukeutuvat näyttävästi ja seksikkäästi - ikäänkuin he tekisivät jotain väärää.
Itse tunnen lähinnä myötätuntoa ja lämpöä nuoria naisia kohtaan. Kannustan kaikkia naisia pukeutumaan niin seksikkäästi kuin itse haluaa ja samalla meikkaamaan ja tekemään muita asioita OMAN mielensä mukaan. Kenelläkään ei pitäisi olla siihen mitään sanottavaa. Veikkaan, että sellaiset ihmiset kokevat katkeruutta, joilla on oma nuoruus ollut pettymys (mahdollisesti myös oma ulkonäkö) ja nyt on jatkuvasti vitutus perseen alla, kun miehet katsovat näitä naisia ja esimerkiksi masturboivat, kun oma vaimo ei saa laadukasta ja tyydyttävää seksiä.
GHahahahaahahah! En voi lakata nauramasta tälle. Nyt ei mennyt ihan uskottavaksi tämä vanhan, viisaan rouvan esittäminen :´D
huomattu on että tuijotellaan, tuijotuksia kaikilta mutta en tulkitse niitä vihaisiksi. Jos kiinnittää huomiota ulkonäöllään niin ihmiset katsoo, niin se menee. Perhe ja kaveritkin aina sanoo et hei kaikki kattoo sua. Saan myös paljon randomeita kehuja esim vaatekaupassa myyjä saattaa kehua meikkejä tai kadulla joku tulee sanomaan että olet kaunis.
itse meikkaan ja laitan hiukset näyttävästi joka päivä ja pukeudun modernisti mutta klassisesti ja käytän paljon korkkareita, tälläiset kombot kiinnittää katseita vaikka onkin yleisempiä nykyään.
Pakko kyllä myöntää että ei usein halua että ihmiset kiinnittäis huomiota, mutta on vaan itse tottunut näin laittautumaan. Joskus kun menen laittautumatta ulos niin muhun reagoidaan ihan normisti enkä pistä silmään.
N20
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät miesten masturboivan meikkaavia naisia ajatellen? :D
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelet :D jokainen aina kuvittelee että juuri MINUA katsotaan, ihaillaan, arvostellaan, ym. kun totuus on ettei ihmiset juurikaan kiinnitä muiden vaatteisiin, hiuksiin ym mitään huomiota
Totuus?
JOKAINEN ei AINA kuvittele, että häntä katsotaan jne. Joskus joku kuitenkin katsoo ja arvostelee jotakuta.
Minulla on pari työkaverinaista, jotka ääneen arvostelevat toisten naisen vaatteita ja hiuksia. He eivät sano asiaa arvostelun kohteelle, vaan esim. ruokalan jonossa tahallaan tarpeeksi kuuluvalla äänellä kommentoivat esim. "onpa vanhanaikainen kampaus tuolla sinipaitaisella".
Kyllä tätä valitettavasti tapahtuu. Ei aina eikä kaikille eivätkä kaikki sitä tee, mutta kyllä sitä tapahtuu.
Itse olen 50-vuotias nainen. Tukkani on pitkä. Miehiltä on tullut yksinomaan kehuvia kommenttaja. Naisilta negatiivisia. Vasta junassa kaksi naista puhui sangen äänekkäästi keskenään, miten ikäiselleni naiselle ei sovi pitkä tukka.
Valitettavasti tiedän monia naisia, jotka valtavasti kiinnittävät huomiota toisten naisten ulkonäköön, mikä tulee esille edessä- ja takanapäin arvostelemisena.
Reagoit yli. Itse en huomaa kenenkään laihtumisia tai uusia kampauksia, ellei ole todella suurta muutosta. Olen asiakeskeinen ja ulkoiset seikat eivät ensin ole kohteena.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihmisten suhtautuminen muuttuu kun ulkonäkö ja tyyli muuttuu. Toisaalta kun laihtuu, saa esim parempaa palvelua ja toisaalta juuri osalta naisista kateutta ja kilpailua, itsestä riippumatta.
Kun oma suhtautuminen itseen muuttuu, muuttuu ympäröivien ihmistenkin asenne. Energiat menee 50-50. Jos et pidä jostain ihmisestä, ei hänkään yleensä sinusta. Se, mitä kerrot ja mitä se aikaansaa kuulijassa, on ratkaisevaa.
Tuttava laihdutti 40kg, lähtöpainoa oli noin 120kg. Tiukka dieetti ja kuntosalit lenkkeineen tekivät tehtävänsä. Ulkoinen muutos oli upea.
Luonne muuttui kuitenkin ikäväksi: puhui jatkuvasti ruuastaan, salitreeneistään, laihtumisestaan. jokaikisen asian käänsi itsensä kautta ja ei kuunnellut enää yhtään muita. En halunnut enää olla kuin pakolliset tekemisissä.
Laihtuminen on terveyden kannalta hyvä ja on helpompi elää. Jos se määrittelee koko elämän ja olemisen ja kääntää minäkeskeisyyden esiin ja oletuksen kaikki kattoo mua, niin olisi seuraava etappi tervehdyttää itsetuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei asiakaspalvelijoita kiinnosta persekarvan vertaa asiakkaiden kilot, hameet tai korkkarit. Sori
Vierailija kirjoitti:
Minäkin laihduin syömällä fiksummin, eivät työkaverit mitään sanoneet. Onhan se varmaan uhka, että joku toinen nainen alkaa näyttää paremmalta ja itse pysyy samana.
Siis jos ei kommentoi toisen laihtumista/vartaloa, on se sinun mielestäsi merkki siitä, että pitää tätä henkilöä uhkana?
Mä taas ajattelisin niin, että henkilö ei vain halua kommentoida toisen ulkonäköä ja varsinkaan painonpudotusta, koska se voidaan kokea tungettelevana ja epäkohteliaana käytöksenä. Jos esim. kehuu laihduttamisesta, niin ajatteleeko se toinen, että muut ovat koko ajan kiinnittäneet hänen ylimääräisiin kiloihinsa huomiota? Siis minusta se on kohteliasta käytöstä, ettei tee huomioita toisen vartalosta. Kehut esim. kivasta kampauksesta, nätistä asusta jne. ovat "turvallisempia" kehujen kohteita kuin toisen vartalon arvostelu tai siihen huomion kiinnittäminen.
Tiptop-naiset onkin tunteita herättämättömiä, hyvännäköiset sutturat ne kuumentaa sekä miehet että naiset.