Laihdutin ja aloin pukeutua naisellisesti: naisten myrkylliset katseet
Laihdutin ja hoikkana pukeudun nyt naisellisesti. Koska vyötärö_lantio linja on hyvä hoikkana, tyköistuvat hameet näyttävät hyviltä päällä. Painonpudotusprojektin myötä olen aloittanut myös urheilun ja kroppa on siis ns kuosissa.
Juttu on se, että olen ihan viimeaikoina alkanut saada ikäviä katseita ensimmäisen kerran, naisilta! Tähän asti miehet ovat vain tuijotelleet, mutta nyt sitten itselleni yllätyksenä naiset, Miesten kuolaamisen jotenkin ymmärrän kun varmaan kuolaavat tuhannen muunkin naisen perään (en mitenkään ajattele olevani erityislaatuinen) mutta yllättävää siis on tuo naisten myrtsikatseet. Sitä on alkanut nyt tulemaan, kun koen olevani naisellisesti pukeutunut ja koen että kroppa näyttää nyt hyvältä hoikkana vihdoin, niin NAISILTA saan katseita jotka ovat ikäviä: minua katsotaan kylmästi, halveksivasti tai jotenkin ”kuka sinäkin luulet olevasi” ylimielisesti. Tätä tapahtuu jos pukeudun niin että hoikkuus ja muodikkuus tulee esiin esim kynähameessa ja tyköistuvassa silkkipuserossa. Huom. En pukeudu minihameisiin, enkä puseroihin jotka paljastaisivat esim tissivaon tmv
Olen ihan ihmeissäni tästä naisten negatiivisuuden määrästä. Tämä on ihan uusi juttu minulle, ikinä en ole toisia naisia naisena katso tuo ” pahalla silmällä” ihan uusi juuttu että tätä oikeasti tapahtuu.
Kommentit (269)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
gfhgfhgdf kirjoitti:
Naisen biologia toimii sillä tavalla, että kun paikalle tulee viehättävämpi nainen niin hänet koetaan heti uhaksi, koska hän kiinnittää paremmin miesten huomion.
Miksi ihmeessä? Tuollainen elämä olisi rasittavaa.
Tuollaisen kommentoijan päähän ei millään mahdu ajatus, että miehet eivät ole naisten kaiken ajattelun ja toiminnan keskipiste. Tylsäähän se olisi.
Eikä se, että ihmisten sisäiset maailmat nyt oikeasti on vähän mutkikkaampia kuin joku evoluutiopsykologiaan (ei siis näyttöön, heh) perustuva yleistys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
gfhgfhgdf kirjoitti:
Naisen biologia toimii sillä tavalla, että kun paikalle tulee viehättävämpi nainen niin hänet koetaan heti uhaksi, koska hän kiinnittää paremmin miesten huomion.
A) Miksi kaikkia naisia kiinnostaisi jokaisen miehen huomio, vain siksi että hän on mies?
B) Oletatko, että kaikki naiset ovat sinkkuja? Miksi varattua naista kiinnostaisi muiden miesten huomio ja miksi sinkkuakaan kenen tahansa miehen?
C) Onko olemassa paljonkin naisia, joiden elämän Tärkein Asia ja Tavoite on randomien miesten huomio? Siis ihan aikuisia fiksuja naisia?
Vaikutat jotenkin erittäin naiivilta.
a. Missään ei ole puhuttu jokaisesta miehestä, veikkaan että suurimman osan hihat palaa täällä, kun oma mies huomioi paremman näköiset naiset.
b. Parisuhdestatus nyt ei liity tuollaiseen millään muotoa. Tottakai haluan olla viehättävä myös muiden silmissä, vaikka minulla on mies. Miksi en haluaisi? Miehenikin arvostaa sitä, ettei tarvitse hävetä kanssani.
c. Kyse on biologiasta, Uski tai älä niin nainen voi olla kaunis ja fiksu. Kukaan ei tässäkään taaskaan ole puhunut, että se olisi elämän tärkein asia. Älykäs nainen kyllä pystyy olemaan älykäs tästä huolimatta, vaikka viehättävyys miesten silmissä olisikin tärkeää. Ei se korreloi mitenkään.
on ihan luonnollista haluta olla viehättävä ja kiinnostava - itse ainakin haluan olla. Tosin en koe muita naisia uhaksi mitenkään enkä tämän vuoksi arvostelekaan muiden pukeutumista, vaikka se olisi kuinka seksikästä ja näyttävää tahansa. Arvostan muita kauniita naisia, joilla on huoliteltu ulkonäkö.
Ja sinä oletat, että suurin osa tai ehkä jopa useimmat naiset ovat samanlaisia kuin itse olet? Ehkä ikäryhmässä n. 20v, mutta ei aikuisissa naisissa.
a) Tottakai mies voi huomoida paremman näköiset naiset, tottakai itsekin huomaa jos joku nainen on erittäin hyvännäköinen. Ei se silti tarkoita, että siitä tarvitsee jotakin raivaria tai draamaa alkaa kehitellä, vaikka mies hyvännäköisen naisen huomaisi tai jopa kommentoisi. Eri asia tietenkin, jos on miehenä epäluotettava joka hameen perässä juoksija, joka menee vieraisiin heti ellei oma emäntä vahdi ja meuhkaa.
b) Jos on kumppani ja hyvä parisuhde, minkä takia muiden miesten huomio tai ihailu kiinnostaisi? Jos on ns. haku päällä ja miehen kanssa ollaan vain sen aikaa että parempi löytyy, ymmärrän, mutta muuten mitä väliä? Ja jos naista ärsyttää, että oma mies huomioi kauniit naiset, miten yhtäkkiä onkin ihan ok ja jopa ymmärrettävää, että tottakai nainen haluaa olla muiden miesten mielestä viehättävä ja oma mieskin haluaa ja on tyytyväinen kun muut miehet toljottavat (mutta oma mies ei kuitenkaan saa vilkaistakaan muita naisia)? Minäkin olen todennäköisesti naiivi, mutta jokin ei nyt täsmää tässä hienossa logiikassa.
c) Aika harvassa ovat ne oikeasti fiksut ja älykkäät (=koulutetut, hyvässä ammatillisessa asemassa olevat) naiset, jotka pitävät miesten huomiota erittäin tärkeänä ja tavoiteltavana asiana. Enemmän sitä tekevät sellaiset, joita ei koulutus saati työnteko juurikaan kiinnosta, kun mies ja parisuhde halutaan siksi että saadaan sitä kautta joku, joka mahdollistaa olemisen ilman työntekoa. Jos nainen on sekä kaunis että älykäs, ei häntä taatusti kiinnosta se, viheltäälö joku random arska hänen peräänsä ja pitääkö joku kaljasieppo häntä kauniina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisella naisella on sellainen kroppa että oksat pois. oikein tiimalasimallia oikealla ruokavaliolla. kuten latinot mutta vähän muodokkaampana. Kapea uuma, leveä lantio ja rinnat. Monen vaatesuunnittelijan unelma on loihtia asuja suomalaiselle naiselle.
Ohis, mutta vaatteita ei todellakaan suunnitella tiimalasivartalolle, vaan suoralle vartalolle, jolla on massiiviset reisimuhkurat. Jos on hyvä lantiosta, hartioista ja rinnasta, vyötäröltä löpöttää AINA. Housuissa jää ihme pussit reisien sivuun, ellei osta pillihousuja.
Ei muuten juuri koskaan näe tiimalasivartaloita, joten ehkä siitä ei voida puhua suomalaisnaisen vartalona. Päärynöitä ja omppuja sitäkin enemmän vilisee katukuvassa
Harvassa ovat tiimalasit (lantion ja vyötärön selkeä ero), enemmistö on tasapaksuja tai alapainotteisia. Hoikuuskaan ei tarkoita tiimalasia, koska se selkeä ero mitoissa puuttuu.
ymmärrän hyvin työkavereitasi eihän nyt miehet mekkoja käytä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
gfhgfhgdf kirjoitti:
A) Miksi kaikkia naisia kiinnostaisi jokaisen miehen huomio, vain siksi että hän on mies?
B) Oletatko, että kaikki naiset ovat sinkkuja? Miksi varattua naista kiinnostaisi muiden miesten huomio ja miksi sinkkuakaan kenen tahansa miehen?
C) Onko olemassa paljonkin naisia, joiden elämän Tärkein Asia ja Tavoite on randomien miesten huomio? Siis ihan aikuisia fiksuja naisia?
Vaikutat jotenkin erittäin naiivilta.
a. Missään ei ole puhuttu jokaisesta miehestä, veikkaan että suurimman osan hihat palaa täällä, kun oma mies huomioi paremman näköiset naiset.
b. Parisuhdestatus nyt ei liity tuollaiseen millään muotoa. Tottakai haluan olla viehättävä myös muiden silmissä, vaikka minulla on mies. Miksi en haluaisi? Miehenikin arvostaa sitä, ettei tarvitse hävetä kanssani.
c. Kyse on biologiasta, Uski tai älä niin nainen voi olla kaunis ja fiksu. Kukaan ei tässäkään taaskaan ole puhunut, että se olisi elämän tärkein asia. Älykäs nainen kyllä pystyy olemaan älykäs tästä huolimatta, vaikka viehättävyys miesten silmissä olisikin tärkeää. Ei se korreloi mitenkään.
on ihan luonnollista haluta olla viehättävä ja kiinnostava - itse ainakin haluan olla. Tosin en koe muita naisia uhaksi mitenkään enkä tämän vuoksi arvostelekaan muiden pukeutumista, vaikka se olisi kuinka seksikästä ja näyttävää tahansa. Arvostan muita kauniita naisia, joilla on huoliteltu ulkonäkö.
Mun mielestä taas tällainen näkökulma vaikuttaa erittäin naiivilta. Edellisen taas (olen eri kirjoittaja) voisi kuvitella olevan itsestään ja suhteestaan varma vanhempi nainen. Ainakin omassa elämässä ja pitkässä suhteessa viehättävyyden merkitys on laskenut siitä, mitä se oli vielä 15 tai 20 vuotta sitten. Me ollaan jo niin kasvettu yhteen, tai mies käyttää ilmaisua symbioosi, ettei paketilla ole juuri väliä, sisältö ratkaisee. Molempien sairaudet ovat varmaan muovanneet näkökulmaa. Mutta miksi hihat palaisivat, jos mies huomaa paremmannäköiset? Eivät ne ole mikään uhka, jos oma kumppani on rakas.
Sinulle, ap, uusi hoikempi vartalosi on uusi ja ihneellinen asia, mutta se ei ole sitä muille. Kauniita, hoikkia, hyvinpukeutuvia ihmisiä on paljon ihan tavallisessa kansassa. Näemme heitä joka päivä, kun lähdemme ulos kotoa, ehkä jopa omassa peilissä. Ylitulkitset muiden katseita, koska olet keskittynyt ajattelemaan itseäsi. Kun itsetuntosi paranee, etkä ole enää se entinen lihava, huomaat, että eivät ne sinua ajattele sen enempää kuin muitakaan.
Sellaiset psykoosit siellä. Tulee mieleen yksi nainen jota vilkuilin teininä bussipysäkillä, tämä kun näytti aivan kaverini äidiltä. Tämähän veti ihan karmeat kilarit ja alkoi huutaa miten nykynuorisolla ei ole mitään käytöstapoja kun mulkoillaan. Ja mies joka oli valittanut pomolleni, että olin "tuhahdellut ja pyöritellyt silmiäni". Ihmiset lukevat muiden käytöstä paljon, joskus jopa liiallisuuksin astikin. Jos alkaa oikeasti tuntua siltä että kaikki tuijottaa myrkyllisesti, kannattaa pirauttaa päivystykseen.
Minä katson kyllä kaupassa naisia joilla on minusta kauniit vaatteet päällä tai jos nainen on poikkeuksellisen ylipainoinen. Myös erityisen kauniisiin naisiin kiinnitän huomiota. Sellaiset naiset on kyllä erittäin harvinaisia :) Eilen juuri ihailin yhtä noin viisikymppistä naista jolla oli aivan mielettömän hieno takki ja huivi.
No olipas taas itsetunnonpönkityspostaus kunnon humble brag meiningillä. "Voi ei olen niin kaunis, että muut vihaavat minua. On tämä elämä kamalaa. Olkaa te rumat ja läskit tyytyväisiä asemaanne."
Ap kuule nauti uudesta tyylistäsi ja kropastasi :) älä kiinnitä liikaa huomiota muiden katseisiin. äläkä jatka muiden katseiden tulkitsemista negatiivisiksi katseiksi. ne eivät sitä välttämättä edes ole ;)
Mistä kannattaa ostaa kynähame?
Jännä juttu kun välillä tätä kuulee väitettävän, itse en ole koskaan huomannut myrkyllisiä katseita ollessani normaalia laittautuneempi. En toisaalta ole mikään kaikkein huomiokykyisin, mutta kai jopa minä huomaisin jos tuollaista tapahtuisi, koska olen lisäksi vainoharhaisuuteen taipuvainen.
Riippuisikohan asuinpaikastakin.
olen huomannut saman! kaupassakin saa naismyyjiltä (ei tietenkään kaikilta) paljon tylympää palvelua, miehet ovat ihan ystävällisiä!
Vierailija kirjoitti:
No olipas taas itsetunnonpönkityspostaus kunnon humble brag meiningillä. "Voi ei olen niin kaunis, että muut vihaavat minua. On tämä elämä kamalaa. Olkaa te rumat ja läskit tyytyväisiä asemaanne."
Ap on oman elämänsä Samantha Brick.
http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2124246/Samantha-Brick-downsi…
Tämän nyt oli ilmeisesti tarkoitus olla kertomus naisten naisvihasta.. sitä se kyllä toden totta olikin. Nainen ei ilmeisesti voi kehua itseään, saavutuksiaan ja omaa kohentunutta ulkonäköään lyttäämättä siinä samalla muita naisia kateellisiksi huonoiksi ihmisiksi. Meillähän on vain AP:n subjektiivinen käsitys muiden naisten halveksivista ajatuksista. Ymmärtäisin, jos joku suoraan olisi tullut h*orittelemaan. Mutta ei.
Vierailija kirjoitti:
Tämän nyt oli ilmeisesti tarkoitus olla kertomus naisten naisvihasta.. sitä se kyllä toden totta olikin. Nainen ei ilmeisesti voi kehua itseään, saavutuksiaan ja omaa kohentunutta ulkonäköään lyttäämättä siinä samalla muita naisia kateellisiksi huonoiksi ihmisiksi. Meillähän on vain AP:n subjektiivinen käsitys muiden naisten halveksivista ajatuksista. Ymmärtäisin, jos joku suoraan olisi tullut h*orittelemaan. Mutta ei.
Niin mikä?
Narsistinen tai epäluuloinen persoonallisuutesi on ruvennut kukkimaan, ap.
Luultavasti kuvittelet ilkeyden tai vittumaisella käytöksellä provosoit sen itse.
Entisenä läskinä vihaat itseäsi ja nyt vain projisoit tunteen muihin.
Aika usein on kyllä niin että jos joku (nainen) on lihava tms ja laihduttaa tms niin ympäristö (muut naiset) ei hyväksykään sitä vaan alkaa piiloilkeäksi.
Olisi pitänyt vain pysyä siinä roolissa jossa muut ovat tottuneet hänet näkemään.
Raadollista.
Erikoinen tulkinta, kun keskustelijat yrittävät vakuuttaa, että eivät kohtele ihmisiä ap:n kuvailemalla tavalla eivätkä ole itsekään tulleet kohdelluksi niin. Siis kaikki nämä hyvään uskovat, kiltit ja hyväksyvät ihmiset ovat katkeria? Ja sellainen, joka näkee heikkoutta ja pahuutta tuntemattomissa vastaantulijoissa, ei ole katkera?