Oletko harrastanut seksiä ulkomaalaisen kanssa?
Ulkomaalaisella tarkoitetaan henkilöä, joka on asunut jossain muualla kuin Suomessa lapsuutensa ja ainakin osan nuoruudestaan, eikä ainakaan tuolloin omannut suomen kansalaisuutta.
Kommentit (141)
Miehet näköjään ovat yliedustettuna tässäkin, vaikka itse vinkuvat kuinka suomalaisia naisia kiinnostaa muka vaan ulkomaalaiset miehet...
Itse en ole pannut kuin suomalaisten kanssa.
Kyllä. Harrastan seksiä vain ja ainoastaan ulkomaalaisen kanssa. Oman aviomieheni kanssa joka on norjalainen.
Vierailija kirjoitti:
M57: virolaisen, marokkolaisen, englantilaisen ja afrikkalaisen.
niin marokkolaisen on afrikkalainen.
Olen asunut Suomen lisäksi kolmessa muussa maassa, eli kyllä olen.
Olen. Olen asunut kolmekymmentä vuotta ulkomailla ja ennen aviomiestäni minulla oli kaksi miesystävää.
Onhan se vähän niinkuin avaruusolennon kanssa olemista; outoa ja kummallista. :O
Joopa joo.
Meillä on kaksi lastakin yhdessä ja toinen heistä, tytär naimisissa ulkomaalaisen kanssa siten että hänen miehensä ei ole kotoisin täältä misssä asumme eikä Suomesta. Pojalla täkäläinen vaimo.
Eikö olekin hir-vee-tä!!!!
En ole enkä koskaan aikoisikaan. Ehkä joku Ruotsi-Norja akseli voisi mennä jossain tilanteessa, mutta ei mielellään niitäkään.
M38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M57: virolaisen, marokkolaisen, englantilaisen ja afrikkalaisen.
niin marokkolaisen on afrikkalainen.
Voi olla Espanjalainenkin
Toisen mantereen tyttö oli mustan vyön karateka ja notkein partnerini ikinä. Ja myös täysin kyltymätön ja sanoi itsekin, että arvelee voivansa ja haluavansa jatkaa vaikka kuinka pitkään.
- Kuulostaa hauskalle, mutta kun parhaasi tehtyäsi ei edes maali häämötä, niin väistämättä se laski tunnelmaa. Hän on itselle ainoa laatuaan ja olen joskus arvuutellut, onko daamin maanjäristysorkun vaihtuminen lukemattomiin pienempiin se salaisuus, jolla hänenlaisensa jaksavat vaikka kuinka?
paria maksullista on tullut aikoinaan kynnettyä
Saksassa asuessani olin avoliitossa länsi- Afrikasta kotoisin olevan miehen kanssa.
Olen ollut jo pitkään aviossa ital./ esp. miehen kanssa.
Edesmennyt elokuvaohjaaja Johan Af Graan kertoi harrastaneensa seksiä kolmen alienin kanssa. Af Graan osasi puhua myös heidän kieltään...
Vierailija kirjoitti:
Melkein puolet vastaajista naisia, jotka ovat harrastaneet seksiä ulkomaalaisen kanssa. Tosin tuon vaihtoehdon valitsevat varmasti myös trollit ja varmaankin tätä harrastaneet ihmiset tarttuvat herkemmin tähän ketjuun.
Olen asunut ulkomailla. Nykyinen työpaikkani on kansainvälinen. Miksi ihmeessä en olisi harrastanut seksiä ulkomaalaisen miehen kanssa?
Reissumiehelle kyllä lohkeaa, jos uskaltaa mennä sinne, missä voi tavata tavallisia maksuttomia naisia. Mulla edustettuna on ainakin Ruotsi, Espanja, Thaimaa, Yhdysvallat, Kiina ja Intia. Kunkin maan edustajaa/edustajia olen tavannut useamman kerran kun tulee käytyä samalla paikalla aina muutaman kerran. Huorissa en käy ja seksistä en maksa. Kansallisuuksista Espanja oli oma-aloitteisin ja kiihkein, mutta sehän on vain henkilön ominaisuus. En ymmärrä tätä juttua, että tietyn maan kansalaiset olisivat kiihkeämpiä kuin toiset. Kaikki imevät mielellään munaa. Ruotsi ja Yhdysvallat ottivat mielellään isoakin kalua pyllyyn, jos se ketään kiinnostaa.
Nuorena kloppina olin jenkeissä vaihdossa. Siellä pääsin tutustumaan muutamaan paikalliseen, ja yhteen sveitsiläiseen. Alppimaan tytöstä jäi muistoksi uskomattomat ratsastustaidot 🥳 Tästä nyt on aikaa lähes 15 vuotta, mutta on kyllä elävästi mieleen jäänyt.
Sittemmin seukkasin muutaman vuoden tanskalaisen naisen kanssa, siinä minun kokemukset ulkomaalaisista.
Olen naimisissa ulkomaalaisen naisen kanssa. Kaikin tavoin parempia kuin Woken ja vihervasemmiston pilaamat suomalaiset.
Tietysti olen, monenkin kanssa, mutta niillä oli väärennetyt Suomen passit. Vsrmaan jotain huippuvakoojia olivat.
Virolainen, venäläinen, tsekki, slovakki, puolalainen, saksalainen, parit tummat tytöt (en kehdannu kysyy mistä oli)
Iloisia tyttöjä kaikki, if u know :)
Olen.
Pohjoismaiden tytöt on koettu.
Näiden lisäksi jenkkigimma, johon tutustuin tämän ollessa täällä vuoden työkokemuksella. Kaikin puolin hyvä kokemus. Sain elämäni ekaa, ja toistaiseksi vikaa kertaa tummaa piparia.
Asuin töiden takia hetken Torniossa ja sikäläisessä baarissa tapasin Haaparantalaisen tyypin. Loput arvaatte.
Satojen kanssa, suomalaisia saman verran. Reissutyötä kun aikoinaan teki niin hotelliin tuli vietyä paikallisten juottoloiden naisia. Samanlaisia naiset on pohjimmiltaan joka maassa, varsinkin jos ovat humaltuneet.