Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko harrastanut seksiä ulkomaalaisen kanssa?

Vierailija
20.02.2018 |

Ulkomaalaisella tarkoitetaan henkilöä, joka on asunut jossain muualla kuin Suomessa lapsuutensa ja ainakin osan nuoruudestaan, eikä ainakaan tuolloin omannut suomen kansalaisuutta.

Oletko harrastanut seksiä ulkomaalaisen kanssa?

Vaihtoehdot

Kommentit (141)

Vierailija
61/141 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan suomenruotsalaisten kanssa.

Vierailija
62/141 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/141 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvostoliittolaisen,virolaisen,thaikunx10 ja jonkun tummaihoisen kanssa 

Vierailija
64/141 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ainakin 300 kertaa.

Vierailija
65/141 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin kerran porilaista naista ja se oli kyllä niin vahvasti eksoottinen kokemus, että on vaikea tehdä eroa ulkomaalaisen panemiseen.

Vierailija
66/141 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa kai olen. Miesystävälläni on kotimaansa kaksoiskansalaisuus ja indentifioituu ehkä enemmän synnyinmaalaisekseen. On kuitenkin asunut suurimman osan elämästään Suomessa ja tosiaan myös Suomen kansalainen.

Vierailija
67/141 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nigerialaista naista olen pannut

Vierailija
68/141 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu, tai no britti mutta nigerialaista sukua. Kaunein koskan näkemni ihminen .

Myös tanskalaista, hän taas oli pervoin tapaamani.

Vierailija
69/141 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu, tai no britti mutta nigerialaista sukua. Kaunein koskan näkemni ihminen .

Myös tanskalaista, hän taas oli pervoin tapaamani.

Mitä sukua tanskalainen oli.

Vierailija
70/141 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ulkomaalaista on pantava, jos ei pettämään rupea. Näin jo viimeiset 12 vuotta. Vaimo on Kambotzalainen ja sellaisena pysyy nykyisellä hallitusohjelmalla.

Vierailija
71/141 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt kirjaa kuinka monen eri maalaisen kanssa olen ollut. Nyt koossa 31 maata. Kokemukset ulkomailta lomilta, muutaman kanssa olen lähtenyt Suomen baareista ja sitten Kirkkonummen Villan gang bangeista. Seikkailut jatkuvat....

Vierailija
72/141 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neuvostoliittolaisen,virolaisen,thaikunx10 ja jonkun tummaihoisen kanssa 

samassa sarjassa: neljän tsekkiläisen, yhden vänäläisen, parin romanialaisen ja muutaman thaimaalaisen naisen kanssa ja sitten eri sarjaan kuuluvana kahden yhdysvaltalaisen, yhden ruotsalaisen, yhden norjalaisen, yhden ranskalaisen ja yhden italialaisen naisen kanssa.

Vierailija
73/141 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useamman saksalaisen, yhden britin ja usa:laisen kanssa. Ja joo, asuessani Saksassa nämä. 

N46

Vierailija
74/141 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu paremmalta.

Vierailija
75/141 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norjalaisen, islantilaisen, saksalaisen, itävaltalaisen, japanilaisen, kahden vietnamilaisen... Yhtä kiinalaista (suomessa asuvaa) naista sormetin mutta se pillu oli niin kireä että mitään sormea isompaa sinne ei olisi saanut mahtumaan. Se harmitti, kun olin käyttänyt paljon aikaa naisen viekotteluun ja halut oli kovat. M35.

Vierailija
76/141 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta juniori-ikäisenä nuorena miehenä hoksasin, että purjehdusseurassamme naimisissa olevat naiset harrastivat seksiä saksalaisvieraiden kanssa, ja varmaankin miestensä tieten ja suostumuksella. Päivystysvuorooni kuului seuralle kuuluvasta saunasta huolehtiminen, ja kun menin tilannetta elokuun illassa tarkistamaan, siellä olikin vielä saunojia, ylimääräinen vuoro, ja ajatuksissani paikalle tömähtäessäni yllätin tutun rouvan rantavedestä pimppiä pesemästä. Rouva naurahti sillä tavalla, että arvasi minun arvanneen. Pyysin kohteliaasti anteeksi häiriötä ja ahmin silmillä häikäilemättä uhriani. Komeat tissithän rouvalla oli, synkkä karvakolmio tuhtien reisien välissä. Ymmärsin sanoa, että minä en sitten nähnyt mitään, ja viivyttelin vielä hetken kuin vakuudeksi, että sanaan voi luottaa.

Petänkö minä nyt ketä, kun tästä kerron. Kauan tästä jo on, ja luulen ettei ketään loukattu, kun nämä pari rouvaa tarjosivat viihdykettä vierailleen. Saivathan he siinä vastiketta itsekin.

Vierailija
77/141 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 30. Nainen olen.

Kotimaiseen olen tyytynyt, ainakin melkein.

Yksi ruotsalainen löytynyt pedistä , ja pari jamaikalaista ( lomamatkalla).

Vierailija
78/141 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Brittiläistä naista, tai kansalaisuus oli britti mutta oli alunperin jostain länsi-Karibian saarelta, en muista mistä. Kiima oli valtava niin ei paljoa muu kiinnostanut kuin paneminen. Perse oli juuri niin pyöreä kuin tuollaisilla tummilla parhaimmillaan. Pienehköt tissit mutta se ei kyytiä haitannut. Itse olisin jatkoa halunnut mutta perusduunari ei sitten kelvannut paria yötä pidemmäksi seuraksi.

Vierailija
79/141 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystävä on mustaihoinen jenkki.

Jenkit paljon avoimempia ihmisinä ja yleensä ympärileikattuja joten aamulla voi herättää miehen suikkarilla ilman että miehen täytyy käydä pesulla sillä esinahaton pysyy hajuvapaana.

Vierailija
80/141 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, yhden siemensin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi