Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko harrastanut seksiä ulkomaalaisen kanssa?

Vierailija
20.02.2018 |

Ulkomaalaisella tarkoitetaan henkilöä, joka on asunut jossain muualla kuin Suomessa lapsuutensa ja ainakin osan nuoruudestaan, eikä ainakaan tuolloin omannut suomen kansalaisuutta.

Oletko harrastanut seksiä ulkomaalaisen kanssa?

Vaihtoehdot

Kommentit (141)

Vierailija
101/141 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, 2metrisen mustan jenkkimiehen kanssa.

Pitkä mies oliko myös kookas penis kun kuitenkin aina niin oletetaan.

Kyllä oli todella iso penis.

Onnistuiko yhdynnässä liukkarilla  vai riittikö oma kosteus

Ei käytetty liukkaria.

Vierailija
102/141 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, 2metrisen mustan jenkkimiehen kanssa.

Pitkä mies oliko myös kookas penis kun kuitenkin aina niin oletetaan.

Kyllä oli todella iso penis.

Onnistuiko yhdynnässä liukkarilla  vai riittikö oma kosteus

Ei käytetty liukkaria.

Varmaan myös tietyt asennot yhdynnän onnistumiseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/141 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta Suomen maakunnat ja kaupungit on käyty aika tarkkaan läpi.

Vierailija
104/141 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastan seksia vain ulkomaalaisten kanssa - ihan vaan senkin takia etta asun ulkomailla ja suomalaisia panoja ei vaan ole saatavilla

M46

Itse asuin reilut 20 vuotta ulkomailla eri työkomennuksilla ja siitä johtuen seksi- ja seurustelukumppanit luonnollisesti ulkomaalaisia tuona aikana.

Vierailija
105/141 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eurooppalaisen ( tietysti ), aasialaisen, afrikkalaisen ja etelä - amerikkalaisen kanssa. Useamman joka muusta paitsi etelä - Amerikasta. Sieltä en ainakaan muista kuin yhden.

Pohjois - amerikkalainen ja australialainen vielä kokematta.

Vierailija
106/141 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oltiin buerto rigossa ja vaimo ei reissulla antanut niinkuin ei edellisen 1 kk aikana. Siinä altaalla tuli jonkun nuorehkon naisen kans useampikin katsekontakti ja näin hänen minulle hymyilevän. Kerran kun kävin vessassa tämä pyöreähkö nainen tuli käytävällä vastaan ja moikattiin, nainen tarttui kaulaan ja suudeltiin, sitten heidän kämppään. Nainen makasi sängyllä ja otti kullini suuhun, samalla hiplasin naiselle orgasmin. Nainen tuli senjälkeen päälleni ja laukesin viikon lastin sisään. En ymmärtänyt hänen kieltään mutta hyvältä tuntui. Seuraavana päivänä uusittiin, kiinnijäämisen pelko teki siitä nautittavaa. Gabriel 43

Vierailija
107/141 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalainen, saksalainen ja ruotsalainen. Kaikki olleet potentiaalisia avioliittokandeja mutta osoittautuneet pelkiksi roskiksi, sori vaan että näin sanon. En voi sanoa että vika olisi varsinaisesti minussa vaan olosuhteissa/tilanteissa ennemminkin joiden vuoksi hommat päättyivät eli suhteet eivät johtaneet mihinkään.

Vierailija
108/141 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

103 maan naista pannut. Tavoite panna joka maailman maan naista

Vierailija
109/141 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran oltiin buerto rigossa ja vaimo ei reissulla antanut niinkuin ei edellisen 1 kk aikana. Siinä altaalla tuli jonkun nuorehkon naisen kans useampikin katsekontakti ja näin hänen minulle hymyilevän. Kerran kun kävin vessassa tämä pyöreähkö nainen tuli käytävällä vastaan ja moikattiin, nainen tarttui kaulaan ja suudeltiin, sitten heidän kämppään. Nainen makasi sängyllä ja otti kullini suuhun, samalla hiplasin naiselle orgasmin. Nainen tuli senjälkeen päälleni ja laukesin viikon lastin sisään. En ymmärtänyt hänen kieltään mutta hyvältä tuntui. Seuraavana päivänä uusittiin, kiinnijäämisen pelko teki siitä nautittavaa. Gabriel 43

buerto rigo on unissas.

Vierailija
110/141 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa ulkomaalaisen kanssa.

Vierailija
111/141 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

103 maan naista pannut. Tavoite panna joka maailman maan naista

Vatikaani voi tuottaa haasteita😄

Vierailija
112/141 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghanalaisen, sambialaisen, brassin, sudanilaisen, italialaisen ja ruotsalaisen.

Vierailija
113/141 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun on saanut edes suomalaista naista 🙄

Noh, maksulliset eivät kiinnosta ja vaikka niitä olisi pitkin ja poikin maailmaa ollut tarjolla, niin on tullut jätettyä väliin ne kaikki.

Vierailija
114/141 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena tutkijanplanttuna olin Brasiliassa suuressa kongressissa. Vieressä sattui istumaan tumma, kaunis opiskelijatyttö. Juttu alkoi luistaa mukavasti, ja uskalsin pyytää häntä illalliselle. Pitihän sinne varustautua, joten pyysin suomalaiskollegalta paria kondomia. 

Hyvään ravintolaan tuli tyylikäs nuori lady - äidin seurassa. Esiliina madalsi ainakin minun tunnelmaani. Seurusteltiin (äiti ei puhunut englantia), syötiin ja hieman juotiinkin viiniä (minä). Saattelin seuralaiset metroasemalle. 

Kulttuuriero kai. Opin (liian myöhään) että suomalainen rento meno ei kuulu sikäläisen yläluokan tytön tapoihin. Kondomit palautin jkv. nolona. 

Vierailija
115/141 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti ihan miettiä...Kanukki, hollantilainen, sveitsiläinen, brassi, israelilainen, syyrialainen, jordanialainen, libanonilainen...itse asiassa aika vähän noita ns. 'maapisteitä'. Suomalaisia miehiä ollut kyllä sitten yli 100. N46

Vierailija
116/141 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kongolaisen miehen kanssa. Kalu noin 30cm pitkä ja järkky paksu. Alkuun ihan kivaa, mutta kun tollaisella halolla puolituntia rynkyttää takaapäin, niin ei kiitos pidemmän päälle. Kohdunsuu ja pillu muutenkin tuli liian kipeäksi.

Vierailija
117/141 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätellään nyt tätäkin ketjua. 

Mä oon 40 v mies, merkittävin kokemus ulkomaalaisen naisen kanssa on oma vaimo, Islantilainen. Ollaan oltu kohta 5 vuotta yhdessä. 

Sitä ennen kokemuksia seuraavista : Ranska, Kap Verde, Tunisia, Kreikka, Tanska, Ruotsi, Eesti, Englanti.

Nämä kaikki ovat sellaisia, että on tutustuttu työn tai harrastusten myötä. Ei mitään kännipanoja siis. 

Vierailija
118/141 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sveitsissä aasialaisen toplestarjoilian kanssa. Kivastihan urahteli. Ei siinä montaa sanaa vaihdettu.

Vierailija
119/141 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti. Mustilla on iso ja into.

Vierailija
120/141 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vietnamilainen vaimo, eli jatkuvasti. Kolmas lapsi tekeillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan