Oletko harrastanut seksiä ulkomaalaisen kanssa?
Ulkomaalaisella tarkoitetaan henkilöä, joka on asunut jossain muualla kuin Suomessa lapsuutensa ja ainakin osan nuoruudestaan, eikä ainakaan tuolloin omannut suomen kansalaisuutta.
Kommentit (141)
Olen ollut ulkomaalaisten käytettävänä ihan joka reikään , sovittu juttu ja tuttuja oli.
5 nuorehkoa 20-35v sai lykkiä minua minkä kerkesivät. Olihan se kokemus. Ei hetkeen panettanut tuon jälkeen.
N52
Olen harrastanut ulkomaalaisten kanssa. Näin siksi, että aika paljon olen ollut Venäjä-Latvia-Liettua -Saksa -akselilla duunissa.
Naiset ovat olleet näistä maista, paria poikkeusta lukuunottamatta. Nämä muut ovat olleet molemmat Slovakiasta. Sanoilla reissuilla .
Parasta kyytiä on tullut liettualaisilta tytöiltä, heidän kanssa juttu luisti kyllä muutenkin parhaiten. Kertaakaan ei ole maksullisiin sekaantua, , vaan seuraa on löytynyt ihan muuten .
Vierailija wrote:
Panin kerran porilaista naista ja se oli kyllä niin vahvasti eksoottinen kokemus, että on vaikea tehdä eroa ulkomaalaisen panemiseen.
Samansuuntaiset kokemukset porilaisesta. Hän halusi vain peppuseksiä. Vastaavanlainen tapaus on aiemmin ollut eräs espanjatar. M41
Nuorempana minulla oli kummallinen pakkomielle aasialaisiin tyttöihin; erityisesti vietnamilaisia oli useampi.
Nyt vanhempana, ja toivottavasti edes hieman viisaampana en ole etnisyyttä enää painottanut kumppania hakiessani.
Onhan näitä jonkin verran ollut.
Bahamasaarilta, Kuubasta, Jenkeissä, Brasiliasta. Juu, tykkään kovasti naisista joissa on sitä " tulta ja tappuraa". Sanokaa mitä sanotte, mutta tuolta päin kotoisin olevat naiset osaavat pitää miestä hyvänä vällyjen välissä - vakituiseksi tyttöystäväksi en ottaisi, sen verran erilainen näkökulma seurustelusta ja esimerkiksi perhe -elämästä.
Asuin pienen tovin Espanjassa, ja totta kai tutustuin paikalliseen tarjontaan. Ei mitään erityistä mainittavaa.
Sitten ollut näitä Eestiläisiä ja yksi Ruotsalainen. Ihan sama kuin panisi kotimaista.
Olen enimmäkseen ulkomaalaisten kanssa, koska ihmisiä on niin paljon helpompi tavata lomareissuilla kuin Suomessa normi arjessa. On kiireinen työ ja aikaavievä harrastus, jonka parissa toimivista valtaosa on naisia, en tule tavanneeksi Suomessa ketään. Matkoilla pari kertaa vuodessa on aikaa notkua baareissa tai jutella uusien tyyppien kanssa missä vaan. Seurustelusta on niin huonoja kokemuksia miehen kansalaisuudesta riippumatta että siihen en taida enää ruveta kenenkään kanssa.
No juu, vaikka en mitään lippukokoelmaa olekaan haalinut. Australia, Unkari ja Ruotsi. Kivoja tyttöjä olivat kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastausvaihtoehto "en tiedä" puuttuu.
Miten sinä voit olla tietämättä?
No eihän seksiin mitään puhetta tarvii ja ei kaikista näe päälle onko ulkkis.
Niin eli et kysynyt edes suostumusta? Nyt puhuttiin seksistä ei raiskauksesta.
Korjaus. Olen harrastanut seksiä ulkomaalaisen kanssa ulkomaisella seksiklubilla.
Kyllä, 2metrisen mustan jenkkimiehen kanssa.
No vaimo on Hong Kongista alunperin, niin aika usein tulee harrastettua :)
Itsellä on kiinalainen naisystävä niin onhan sitä. Asunut jo pitkään suomessa mutta pidempään kiinassa.
Yhen pirkanmaalaisen kanssa. Ei ollut kummonen tapaus. Hyvin hidas kaikessa tekemisessään ja tulemisessaan. En soitellut perään.
Vierailija kirjoitti:
Pitkä mies oliko myös kookas penis kun kuitenkin aina niin oletetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä oli todella iso penis.
Joo, vähintään viikoittain viimeisen vuoden ajan.
Kerran, eräs poika mölisi jotain sekavaa :tulloo tulloo hyvvee tekköö tiukkoo lihhoo. Saatto olla savosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnistuiko yhdynnässä liukkarilla vai riittikö oma kosteus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnistuiko yhdynnässä liukkarilla vai riittikö oma kosteus
Pyllyyn meni ihan a ala naturel.
Itseä ei ole ympärileikattu mutta, paljaana 24/7 tuohan on ihan normaalia, ainakin kun penis pidempi kuin nahkaa olisi.