Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerron teille totuuden abiristeilystä

Abi
18.02.2018 |

Kuten moni tietää, siellä juodaan. mutta tajuatteko oikeasti kuinka paljon. Olin itse äskettäin kavereiden kanssa. On niitäkin, jotka eivät örvellä, mutta tuskin yhtään absolutistia matkassa. Älkää uskoko lapsianne, jotka väottävät muuta. Suurin osa päätyy oksentamaan aamuyöstä, käytävät ei hiljene vaan humalaiset teinit huutaa vielä viiden aikaan. Bileet jatkuu koko yön, ei juuri minkäänlaista valvontaa. Jäi ahdistunut olo, vanhemmat ei ilmeisesti tienneet mihin olivat antaneet luvan.

Kommentit (183)

Vierailija
21/183 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin olen kuullut. En edes aio osallistua ensi vuoden abiristeilylle. Mielummin pidän omat alkoholittomat risteilyt tai juhlat muuten vain

T lukion tokalla oleva

Vierailija
22/183 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän nuori on tehnyt töitä, ansainnut juhlinnan , omilla rahoillaan sen maksoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/183 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muistan omalta abiristeilyltä dokaamista ja ryhmäseksiä, jossa sattumalta olin osallisena. Yhdellä tytöllä oli vielä sellainen sininen kapteeninlakki päässä, vaikka muuten oli alasti :D Ainahan ne nuoret on bilettäneet, joten antaa heidän olla.

Vierailija
24/183 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amisjonnea vaan harmittaa, kun ei kelpaa mukaan. Mene lukioon, niin me nykyisten abien vanhemmatkin olemme menneet. 

Onhan se outoa, jos saa jo äänestää, mutta täysi-ikäinen ei saa bilettää.

Vierailija
25/183 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä?

Vierailija
26/183 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amisjonnea vaan harmittaa, kun ei kelpaa mukaan. Mene lukioon, niin me nykyisten abien vanhemmatkin olemme menneet. 

Onhan se outoa, jos saa jo äänestää, mutta täysi-ikäinen ei saa bilettää.

Anteeksi vain, mutta olen ainoa perheestäni joka on käynyt lukion. Älä yleistä

T abi

Vierailija
27/183 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa rajulta

Vierailija
28/183 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy nyt kertoa järkyttävä totuus: abien vanhemmat ovat myös olleet nuoria, osa itsekin abeja. Vielä järkyttävämpi totuus varmasti on, että silloin 80-90-luvuilla nuoret aikuiset eivät juodeet teetä ja olleet sokkosilla. Se ikäänkuin kuuluu kuvioon, että ollaan uskovinaan nuorten selitystä että abiristeilylle mennään viettämään sivistyneesti iltaa ystävien kanssa, että festareille mennään kuuntelemaan bändejä yms.

Vierailija
29/183 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli naisopettaja ja miesopettaja. Naisopettaja harrasti "vain" suuseksiä abipojan kanssa. Miesvalvoja sitten parinkin abitytön kanssa ihan pitkän kaavan mukaan. Noista tiedän siis vain siksi että noi abit kuului omaan läheiseen kaveripiiriin. Yritti se miesopettaja muakin. Kaikki estot ilmeisesti jää rannalle kun lähdetään bilettämään... Ja ihan oli naimisissa oleva mies ja pienen lapsen isä.

Älä jauha p*skaa. Siellä mitään opettajia edes ole, ja vaikka olisikin, niin en todellakaan usko tuohon tarinaan.

Vierailija
30/183 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elin ymmärryksessä että abit on yli 18 eikä tarvii kotoota poistumiseen isin lupaa.

Totta kai tarvitsevat luvan. Ei noista juuri kukaan elätä itse itseään, että se siitä "täysi-ikäisyydestä"

Aikuisuus on jotain ihan muuta kuin tietty ikä.

Lakisääteisesti ei tarvitse, toki on hyvä ilmoittaa.

Vierailija
31/183 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ei saa siellä seksiä. Ainakaan miesabeista.

Vierailija
32/183 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko perinne pitäis lopettaa välittömästi.

Vierailija
33/183 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko perinne pitäis lopettaa välittömästi.

Miksi?

Vierailija
34/183 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa abi risteily on täyttä kuraa.

Vierailija
35/183 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abi kirjoitti:

Kuten moni tietää, siellä juodaan. mutta tajuatteko oikeasti kuinka paljon. Olin itse äskettäin kavereiden kanssa. On niitäkin, jotka eivät örvellä, mutta tuskin yhtään absolutistia matkassa. Älkää uskoko lapsianne, jotka väottävät muuta. Suurin osa päätyy oksentamaan aamuyöstä, käytävät ei hiljene vaan humalaiset teinit huutaa vielä viiden aikaan. Bileet jatkuu koko yön, ei juuri minkäänlaista valvontaa. Jäi ahdistunut olo, vanhemmat ei ilmeisesti tienneet mihin olivat antaneet luvan.

Kuule abi, suurin osa niiden abien vanhemmista on itse osallistunut tuollaiselle risteilylle joten ihan turhaan tuhlasit aikaasi. Mekin olemme olleet joskus abeja.

Vierailija
36/183 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjia seksifantasoita mammoilla. Nuori juuri ja juuri uskaltaa puhua sen pojan/tytön kanssa, josta tykkää. Jos uskaltaa, niin pieni osa aloittaa seurustelun. 

Vierailija
37/183 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin yllättyneempi, jos abiristeilyllä EI ryypättäisi aamuun asti.

Vierailija
38/183 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, näin olen antanut itseni ymmärtää, kuten kerroit tapahtuvan. Te ehkä luulette, että muut luulevat, että siellä ollaan nätisti. Kai tässä on itsekin nuoria oltu, että näin.

Vierailija
39/183 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitikö sun kertoa jotain uutta? N53

Vierailija
40/183 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai onko näin aloittaja? Tosiaanko??

Noh ihan tutulle menolle kuulostaa, ei ole ajat omista nuoruusvuosista muuttuneet.

On nää teinit hauskoja kun kuvittelevat että vanhemmat on täysin pihalla eivätkä ole koskaan olleet itse nuoria. Tuntuu että teinit ina kuvittelevat että he ovat ensimmäinen sukupolvi joka on keksinyt päihtet ja seksin...