Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maskit ovat palanneet näyttämölle

Vierailija
13.10.2024 |

Ihmisillä on jo maskeja enempi käytössä kuin 1 kuukausi sitten, he ovatkin fiksuja tyyppejä !

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos te maskittajat pidätte niitä maskejanne naamallanne, niin mä annan yhden vinkin: 

Älkää oikeasti pitäkö niitä ulkona naamallanne, pitäkää siellä väkijoukoissa. 

On todella surullista nähdä vanha henkilö kävelemässä kadulla maski naamalla, miten se saa henkee sieltä takaalta???????

Lopettakaa se. 

<3

Vierailija
2/28 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt maskia jo neljä vuotta aina isossa kaupassa tai sairaalassa käydessäni. Enkä ole ollut kipeänä kymmeneen vuoteen. Ei koronaa, flunssaa tai mahatautia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitit uskonollinen yhteisö koronistit on taas aktivoituneet ankan nokkineet snifferit naamassa. Mutta kuka niitä johtaa kun hengellinen johtaja länkky lasse on kadonnut julkisuudesta?

Vierailija
4/28 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos te maskittajat pidätte niitä maskejanne naamallanne, niin mä annan yhden vinkin: 

On todella surullista nähdä vanha henkilö kävelemässä kadulla maski naamalla, miten se saa henkee sieltä takaalta???????

Lopettakaa se. 

<3

Minä pidän pakkasella maskia. Saa haitata muita.

Vierailija
5/28 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne auta mitää. Itseasias niistä on vaan enemmän haittaa ku hyötyä, tääki tutkittii jo. 

Vierailija
6/28 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa se. 

<3

Mulla on sellainen sokeripalamaski ja hyvin saan henkeä sen kanssa. Ulkonakin se on hyvä, ei tule pölyä eikä liian kylmää ilmaa keuhkoihin.Tv 68v vanhus

Vierailija
7/28 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa se. 

<3

Minä siirryn aina kadun toiselle puolelle kun joku vetää röökii, miten ne saa henkee sen röökin takaa ????????

Vierailija
8/28 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa se. 

<3

Takaalta? Takalistolta?

Vierailija
9/28 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa se. 

<3

Mä olen niin tottunut maskiin, että en aina huomaa riisua sitä heti ulos kävellessäni. Tai en viitsi, jos olen ihan kohta menossa takaisin sisälle. Tai on kädet varattu, vaikka kauppakassit kädessä. Helpompi antaa olla, kuin alkaa säätämään. Ei mun ole yhtään vaikea hengittää.

Vierailija
10/28 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa se. 

<3

Ei kuulu sulle missä kukakin sitä pitää tai ei pidä.

Vierailija
11/28 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa se. 

<3

Höpö, höpö, olen 76v ja käytän kuntosalillakin maskia 2x1h/ vk, eikä haittaa yhtään! 

Vierailija
12/28 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukunkin maski naamalla. En voi ymmärtää miten aikaisemmin olen tullut toimeen ilman tätä loistavaa keksintöä.

Vierailija
13/28 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tekohuolissaan.

Sä nyt et vaan tiedä muiden asioita paremmin kuin he itse.

Vierailija
14/28 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa se. 

<3

Jos siirtyy paikasta A paikkaan B ja kenties C, niin säästää rahaa pitämällä koko matkan samaa maskia. Joillain on oikeasti keuhkosairauksia ym. Keväällä maski suojaa myös katuhiekalta.

Vierailija
15/28 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden tutkimuksen mukaan Yhdysvalloissa olisi voitu välttää lähes 250 000 koronakuolemaa, jos jokainen osavaltio olisi ottanut käyttöön tiukemmat maskia ja rokotteita koskevat vaatimukset, joita noudatettiin maan koillisosassa pandemian huippuvaiheessa.

https://au.news.yahoo.com/stricter-covid-mask-rules-could-202314561.html

Yhdysvaltain tautienvalvontakeskus [CDC] suosittelee nyt rokotuksia, käsihygieniaa, ilmahygieniaa, eristämistä, hoitoa, kasvomaskeja, etäisyyttä ja testausta koronataudin ehkäisemiseksi ja sitä vastaan suojautumiseksi ja kertoo, ettei koronasta ole tulossa talvivirusta.

https://johnsnowproject.org/primers/cdc-recognizes-reality/

"Me aerosolisoimme koronaviruksen ja vedimme sen maskien läpi. Yhden tunnin kuluttua pystyimme saamaan tarttuvan viruksen talteen kangasmaskeista, mutta emme N95- tai kirurgisesta maskista. Kun painoimme keinotekoista ihoa maskeja vasten, löysimme viruksen RNA:ta, mutta emme tartuntavaarallista virusta iholta."

https://pubs.acs.org/doi/10.1021/acs.est.3c01581

16/28 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin jo pari kuukautta sitten taas pitää maskia sisätiloissa, joissa on paljon ihmisiä. Kaupassa pyrin käymään ruuhka-aikoja vältellen.

Ei minun ole vaikea hengittää maskin kanssa, edes kävellessä.

Vierailija
17/28 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän haittaa kuin hyötyä maskeista.

Vierailija
18/28 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua taasko se alkaa!!!

Vierailija
19/28 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollega tuli aivastelemaan toimistolle. No kahden päivän kuluttua aivastelin itsekin. Olin pari viikkoa sairaslomalla koronan takia. Kollega olisi voinut jäädä kotiin etätöihin.  

Vierailija
20/28 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah.

tietäisitte miten paljon kosteaa bakteeripitoista ilmaa sitten hengitätte. Tai siis ettehän edes hengitä, sillä saman kierrätetyn poistoilmanne imette takaisin keuhkoihinne. Naminami. Selittää kyllä happivajeen aivoissa.

Maskeista on se hyöty että tietää kiertää jonkun tyypin kaukaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi