Kerron teille totuuden abiristeilystä
Kuten moni tietää, siellä juodaan. mutta tajuatteko oikeasti kuinka paljon. Olin itse äskettäin kavereiden kanssa. On niitäkin, jotka eivät örvellä, mutta tuskin yhtään absolutistia matkassa. Älkää uskoko lapsianne, jotka väottävät muuta. Suurin osa päätyy oksentamaan aamuyöstä, käytävät ei hiljene vaan humalaiset teinit huutaa vielä viiden aikaan. Bileet jatkuu koko yön, ei juuri minkäänlaista valvontaa. Jäi ahdistunut olo, vanhemmat ei ilmeisesti tienneet mihin olivat antaneet luvan.
Kommentit (183)
Joo en tajua. En ole koskaan ollut 19-vuotias enkä abi.
Voi hyvää päivää. Millaisia luulit niiden risteilyjen olevan 20 vuotta sitten?
Onneksi oman aikani risteilyillä ei todellakaan eletty vielä mitään älypuhelinkautta, missä kaikki kuvaavat ja päädyt sitten nettiin. Nykyisin ei voi toilailla samaan malliin, jos maineestaan ja tulevaisuudesta välittää.
Vierailija kirjoitti:
Joo en tajua. En ole koskaan ollut 19-vuotias enkä abi.
Voi hyvää päivää. Millaisia luulit niiden risteilyjen olevan 20 vuotta sitten?
Vahva veikkaus; aloittaja takuulla kuvittelee että abiristeilyt ja muut ovat tuore keksintö eikä niitä ollut ennen 2000-lukua...
Abiristeily on vielä iän takia ok, mutta miettikääs ykkösten risteilyä. Ihan samaa örveltävistä ja katsotaan läpi sormien.
😂😂😂 ap hyvä, jokainen äiti ja isä on ollut myös nuori itse. Luultavasti suurin osa on ollut joko abiristeilyllä tai vastaavalla itse.
Joten ei huolta, tiedämme kyllä mitä siellä tehdään. Olemme tehneet sen itse myös 😁😁😁
Meillä oli risteily jo syksyllä. En mennyt, kun suuri osa porukasta todella rasittavia, ylimielisiä päänaukojia jo selvinpäin. Vanhojenkin jatkoilla hakattiin tavaraa paskaksi ja olin estämässä puukkotappelua.... Tämän jälkeen kyllä riitti.
Mieluummin vietän aikaa fiksumpien tyyppien kanssa ja teen jotain muuta. Juon sitten maissa jos haluan. Paneskelu ympäriinsä ei ole minun juttuni, vaikka menetänkin muka niin suurenmoisen "villin nuoruuden".
T. Abityttö
Vierailija kirjoitti:
Onneksi oman aikani risteilyillä ei todellakaan eletty vielä mitään älypuhelinkautta, missä kaikki kuvaavat ja päädyt sitten nettiin. Nykyisin ei voi toilailla samaan malliin, jos maineestaan ja tulevaisuudesta välittää.
Joo, tämä on yksi syy miksen viihdy aina koululaisteni keskellä. Kuulun koulun ns. epäsuosittuun porukkaan ja toilailuni päätyisivät kyllä heti muiden nähtäville.
T. Abityttö
Ap:n kaltaiset varmaan luulevat, että vanhempansa harrastivat seksiä vastentahtoisesti tasan sen yhden kerran, että hän syntyi. Sama koskee sisaruksia...
Juokaa vaan viinaa ja nussikaa, ei kuulu minulle. Olen viinani juonut ja poltan nykyään mieluummin sitä kannnnnnnnnnnnnnnnnabista.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli risteily jo syksyllä. En mennyt, kun suuri osa porukasta todella rasittavia, ylimielisiä päänaukojia jo selvinpäin. Vanhojenkin jatkoilla hakattiin tavaraa paskaksi ja olin estämässä puukkotappelua.... Tämän jälkeen kyllä riitti.
Mieluummin vietän aikaa fiksumpien tyyppien kanssa ja teen jotain muuta. Juon sitten maissa jos haluan. Paneskelu ympäriinsä ei ole minun juttuni, vaikka menetänkin muka niin suurenmoisen "villin nuoruuden".
T. Abityttö
Ei taida olla eliittilukio
Abityttö, älä välitä. Saman villin kuvion ehtii hyvin hoitaa myöhemmin sitten avioeron ja keski-iän kriisin koittaessa vähän kypsemmällä iällä. Toisaalta kaikilla ei ole tarvetta siihenkään. Sitä paitsi fiksujen ihmisten seurassa onkin paljon hauskempaa viettää vapaa-aikansa. Saa valita seuransa samankaltaisten joukosta.
Nykyvanhemmat ovat kiitollisia, että toilailut tehdään noin vanhoina. 80-luvulla ryuppääminen ja kaupungilla notkuminen piti aloittaa jo 13-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Nykyvanhemmat ovat kiitollisia, että toilailut tehdään noin vanhoina. 80-luvulla ryuppääminen ja kaupungilla notkuminen piti aloittaa jo 13-vuotiaana.
Ihan samalla tavalla häntäpäässä osa aloittaa nykyisinkin samaan aikaan tai aiemmin. Vanhemmat eivät millään voi uskoa, että 12-vuotiaansa vetää sujuvasti kannabista ja viinaa koulun jälkeen kavereiden kanssa. Aina pitää huolestua, jos on parikin vuotta vanhempia kaveriporukassa mukana. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kaltaiset varmaan luulevat, että vanhempansa harrastivat seksiä vastentahtoisesti tasan sen yhden kerran, että hän syntyi. Sama koskee sisaruksia...
Meillä on 17-v. Tosissaan kuvittelee, että me ollaan harrastettu seksiä vain keskenämme, eikä tiedetä mitään viinasta tai huumeista. Meillä ei myöskään hänen mukaansa ole elämää. Tällaisilla vanhoilla hipeillä vähän välillä suupieli nykii, mutta pokeri pitää harjoituksen myötä. Pitäköön lapsi luulonsa.
Laivalla sitä on ensikokemukset hankittu ihan muiden risteilyjen ohessa jo aiemmin. Laajempi tarjonta ja omanikäiset pojat ovat siinä vaiheessa vielä pentuja, kun kehitys laahaa perässä.
Vierailija kirjoitti:
Jeps. Ja siellä harrastetaan ihan järkyttävän paljon seksiä. Valvojaopettajat abien kanssa muun muassa :( Tai näin ainakin omalla abiristeilyllä.
Mitkä ihmeen valvojaopet? Ei abiristeily ole koulun toimintaa eikä abit tarvi mitään valvojia koska ovat täysikäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeps. Ja siellä harrastetaan ihan järkyttävän paljon seksiä. Valvojaopettajat abien kanssa muun muassa :( Tai näin ainakin omalla abiristeilyllä.
Mitkä ihmeen valvojaopet? Ei abiristeily ole koulun toimintaa eikä abit tarvi mitään valvojia koska ovat täysikäisiä.
Valvojan tarvitsee ainakin tietyilla laivafirmoilla alle 21 vuotiaat, siis ihan risteilystä riippumatta elisääntö ei koske vain abiristeilyjä. Valvojan oltava yli 25v tai yli 30v,vähän vaihtelee käytännöt.
Meillä valvojiksi ei opet aikanaan suostuneet vaan kerättiin valvojat ihan oppilaitten vanhemmista.
Siellä harrastetaan sukurutsausta, eläimiin sekaantumista, kannibalismia, huumeita, feminismiä, joukkoraiskauksia, uhkapelejä ym pahaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meillä oli opettajia mukana. Heittivät itsekin viihteelle, kun tiesivät, että poistutaan kuvioista. Osa veti itsekin kunnon kännit ja tarjosi kuuntelijalle juomat. Pari saatteli liikaa juoneita hyttiin lepäämään.
Vanhempi väki kun on pienessä hutikassa kertonut nuoruuden toilailuista, niin suurin osa nykynuorisoa on siihen verrattuna oikein kilttejä ja suhteellisen siveellisiä. Ihme, että noista rankimman kautta vetäneet ovat säilyneet ylipäätään hengissä. Nuorena kun sitä luulee moni olevansa kuolematon. Riskejä otetaan sen mukaisesti.