Li Anderssonin kommentit huumeista....
https://yle.fi/uutiset/3-10078252
"Vasemmistoliiton puheenjohtaja Li Andersson huomauttaa, että yksittäisen nuoren näkökulmasta merkintä huumeiden käytöstä poliisin rekisterissä voi aiheuttaa paljon haittaa."
Pitäisikö nuorille viedä viestiä, ettei kannata kokeilla huumeita, koska sillä on monesti loppuelämään vaikutukset.
Varmaan kohta jo vaaditaan, että jos juopuneena ajaa autolla, niin siitä ei saisi jäädä papereihin merkintää.
Kommentit (257)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huumeita vastaan voisi alkaa vihdoinkin sen taistelun, tähänasti sitä vastaan on ainoastaan pelleilty.
Eli,m suuremman määrän hallussapidosta tai huumeiden myynnistä aina poikkeuksetta kuolemantuomio ja käytöstä tai pienen erän hallussapidosta 10 vuoden ehdoton vankeustuomio.
Kuka haluaisi olla puolen vuoden jälkeen missään tekemisissä huumeiden kanssa, kun esimerkkejä olisi mitä siitä seuraa jo tuomituissa huumehörhöissä.
On sulla haaveet. Ja että puolessa vuodessa olisi ongelma ratkaistu? Jep jep. Mistä muuten meinaat että otettaisiin rahat ja tilat näille pienen määrän takia 10 vuotta istumaan joutuneille? Ei oo kauhean halpaa lystiä toi vankilassa istuttaminen. Mutta kyllähän se ongelman ratkaisisi jos vaikka parista grammasta pilveä istuis 10 vuotta. Siinä sitä yhteiskuntakelpoistuu. Koska onhan se nyt fakta, että elämänhallinta on täysin, siis aivan täysin hukassa jos pilveä polttaa. Ei yksikään pilvenpolttaja kuitenkaan töissä käy tai mitään tälle yhteiskunnalle tuota, nehän on kaikki takkutukkaisia työnvieroksujia jotka vaan makaa sohvalla ja haisee.
Kaltaistesi pilvi- ja huumeveikkojen kanta on kyllä kaikille selvillä.
Ei ole ainakaan sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oottepa te pihalla... Se huumeita kokeillu nuori voi olla vaikka oma kummityttös, ei näy nimittäin naamasta... Toki toivot moiselle nistille kovia rangaistuksia ja loppuelämää katuojassa persettä myyden..
Teidän ikäpolveen on selkeästi tehonnut pelotteluvalistus. Ajat muuttuu, te jäätte jälkeen.Mahtava logiikka narkilla!
Aika paljon varmempi tie katuojaan persettä jakelemaan on sillä joka kokeilee ja jatkaa huumeiden käyttöä.
Joo niin varmasti on. Mutta miten tämä estää totuudenmukaisen valistuksen valheilla pelottelun sijaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oottepa te pihalla... Se huumeita kokeillu nuori voi olla vaikka oma kummityttös, ei näy nimittäin naamasta... Toki toivot moiselle nistille kovia rangaistuksia ja loppuelämää katuojassa persettä myyden..
Teidän ikäpolveen on selkeästi tehonnut pelotteluvalistus. Ajat muuttuu, te jäätte jälkeen.Mahtava logiikka narkilla!
Aika paljon varmempi tie katuojaan persettä jakelemaan on sillä joka kokeilee ja jatkaa huumeiden käyttöä.
Kannabis ei vie mihinkään katuojaan. Onneksi en uskonut valistajia/valestajia. Vieläkään en ole edes kokeillut kovempia vaikka porttiteorian selittivät väistämättömänä jos pajauttelee. Vasta 30 vuotta satunnaista pössyttelyä.
Se jos ja kun kannabis erotetaan huumeista vähentää niiden kovien aineiden käyttöä. Se on fakta.
Vierailija kirjoitti:
Jännää tuo vasemmiston logiikka, joka perustuu todellisiin esimerkkeihin maailmalta. Mitä puppua!
https://www.washingtonpost.com/news/wonk/wp/2015/06/05/why-hardly-anyon…
Suomessakin kuolee enemmän huumeisiin kuin Portugalissa vaikka kaikki on vapaata sielä. Portugalissa on myös tuplasti enemmän ihmisiä Suomeen verrattuna.,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännää tuo vasemmiston logiikka, joka perustuu todellisiin esimerkkeihin maailmalta. Mitä puppua!
Suomessakin kuolee enemmän huumeisiin kuin Portugalissa vaikka kaikki on vapaata sielä. Portugalissa on myös tuplasti enemmän ihmisiä Suomeen verrattuna.,
Joo mut toi nyt on tota faktatietoa. Ei se täällä päde.
Vierailija kirjoitti:
Teidän ikäpolveen on selkeästi tehonnut pelotteluvalistus. Ajat muuttuu, te jäätte jälkeen.
Pitäähän jonkun persettä myydä että tällainen runkkari saa edes joskus pil*ua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mut toi nyt on tota faktatietoa. Ei se täällä päde.
Hah, hah. :D Fakta tieto ei täällä päde. Oikeastaan hyvin sanottu. Totuudessa on se ikävä puoli että se ei aina sovi siihen oman mailmankuvan kuplaan.
Ei voi verrata Portugaliin, siellä on moni muukin asia eri lailla. Ihmiset ovat hyvin erilaisia ja heillä paljon positiivisempi asenne elämään.
Suomessa hiton paljon enemmän mt-ongelmia ja itsemurhia. Suomalainen masentunut vajaa sisäänpäinkääntynyt juntti ei osaa hallita päihteiden käyttöään yhtä hyvin, kuin onnellisempi ihminen jossain toisessa maassa. Meillä on myös riippuvuus enemmän geeneissä käytösmallien lisäksi.
En kannata kannabiksen laillistamista, vaikka olen itsekin sitä useasti kokeillut.
Vierailija kirjoitti:
En kannata kannabiksen laillistamista, vaikka olen itsekin sitä useasti kokeillut.
Älä viitsi taas valehdella. Et ole koskaan kokeillut kannabista.
Vierailija kirjoitti:
Huumeita vastaan voisi alkaa vihdoinkin sen taistelun, tähänasti sitä vastaan on ainoastaan pelleilty.
Eli,m suuremman määrän hallussapidosta tai huumeiden myynnistä aina poikkeuksetta kuolemantuomio ja käytöstä tai pienen erän hallussapidosta 10 vuoden ehdoton vankeustuomio.
Kuka haluaisi olla puolen vuoden jälkeen missään tekemisissä huumeiden kanssa, kun esimerkkejä olisi mitä siitä seuraa jo tuomituissa huumehörhöissä.
Paremmin tehoaisi mt-ongelmista kärsivien pakkohoito. Sairaalaan siksi aikaa, kunnes mieli on terve. Ei varmaan tee päihteitä niin mieli, kun pääsee ulos ja on henkisesti tasapainoinen. Alkoholin ja huumeiden käyttäjistä lähes jokainenhan on mielenterveysongelmainen.
En kyllä ymmärrä, miksi näitä pitäisi hyysätä. Sama rikollisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa? No olen kyllä ja aika monta kertaa. Mikä meedio kuvittelet olevasi?
Onko vähän ongelmia hyväksyä erilaisia mielipiteitä? Ei ihan tervettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa? No olen kyllä ja aika monta kertaa. Mikä meedio kuvittelet olevasi?
Mitä mieltä olet sellaisesta ihmisestä, joka leikkii MS-tautipotilasta kannabista vastustaessaan? Ei ihan tervettä minun mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sitten ilmeisesti huumekauppias, joka ei halua kannabiksen laillistuvan.
"Saitte tänään käsityksen Raakkunan faijasta, Joka on aina mua sortanut, mun teini iästä asti. Kun ei edes hyvästä yrityksestäni huolimatta, voinut ÄIJÄ koskaan olla asiallinen ja mukava. Vaan koitti mun omia ajatuksia muuttaa omiensa kaltaiseksi, ja valtaansa aina mun yli pommittaa. Sitä on kestänyt pojat kuulkaa näihin päiviin asti, vaikka ikää on mulla about 50v. Ja lopulta se tais tajuta, minkälainen HÖLMÖ se on asenteessaan ollutkaan. Kun ainoaa Esikois poikaa on ainoastaan valtansa alle sovittaa. Vai voinko iloita tästäkään. Sillä vähän käy sääliks jo äijää, vaikka vieläkin se nyrkit pystyssä mun edessä heristelee, ja olis tosi tyytyväinen jos poliisit sai syyn mut pidättää. SAASTA!"
Kirjoittaja on Irti Huumeista ry:n perustajan poika.
Aikoinaan rasismin vastaisessa dokumentissa joku mustaihoinen amerikkalainen nainen selitti vankilatuomioiden olevan rasismia. Perusteena oli, että koska mustaihoiset tekevät huomattavan paljon rikoksia enemmän väestönmäärään nähden ja heitä tuomitaan vankilaan keskiarvoa enemmän niin vankila on syypää, että mustaihoisilla menee huonosti. Ongelma ei ollut rikosten tekeminen vaan pitkistä tuomioista johtuvat ongelmat.
Tehdään Sillanpäästä uusi vasemmistoliiton puheenjohtaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
on se. Lajikkeen nimi on mytomanius kush.
Mitenkäs mytomaani aikoo perjantain valehdella menemään? Perustapa muutama valhe aihe vapaalle niin naureskellaan taas.
Laita edes linkkejä parhaimpiin valheisiisi tällä viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paremmin tehoaisi mt-ongelmista kärsivien pakkohoito. Sairaalaan siksi aikaa, kunnes mieli on terve. Ei varmaan tee päihteitä niin mieli, kun pääsee ulos ja on henkisesti tasapainoinen. Alkoholin ja huumeiden käyttäjistä lähes jokainenhan on mielenterveysongelmainen.
En kyllä ymmärrä, miksi näitä pitäisi hyysätä. Sama rikollisten kanssa.
Et sinäkään ihan tasapainoiselta kyllä vaikuta.
Narsistit pitäisi ainakin saada pakkohoitoon. Sen verran vakava mielisairaus on kyseessä. Pahoinpitelevät lapsensa mielisairaiksi ja syyttelevät kaikkea muuta kuin itseään. "Narkomaanit" ovat pieni riesa narsistien rinnalla.
Mahtava logiikka narkilla!