Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exsästä puhuminen

Vierailija
04.12.2022 |

Olen tapaillut muutaman kuukauden miestä ja olemme toistaiseksi etäsuhteessa.
Mies on tosi ihana, seksi on mahtavaa mutta alusta alkaen on puhunut exsistään. Suhteita siis useampi takana. Lähes päivittäin yhdessä olomme aikana kertoo jostain entisestään. Tai jos ollaan reissussa niin kuinka sen exsän kans sitä ja tätä. Hyvässä tai pahassa.
Asian otin puheeksi, tuli syyttely ja mykkäkoulu.
Tuntuu, että roikkuu entisissään eikä ole päässyt exsistä yli.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdoton ei tuolle. Ota etäisyyttä

Vierailija
2/15 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen exsä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti toimii noin.

Vierailija
4/15 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No unohda koko mies, jos muusta ei osaa puhua. 

Vierailija
5/15 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä riittää, kokemusta täälläkin. Ei jatkoon.

Vierailija
6/15 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Se mies on mitä on ja puhuu mitä puhuu. Ota tai jätä.

Vierailija
7/15 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin?

Se mies on mitä on ja puhuu mitä puhuu. Ota tai jätä.

Kannattaa jättää. Olin hetken tuollaisen kanssa. Suurin piirtein joka päivä piti puhua jotain jostain entisestä vaimosta tai muusta naisesta. Tuli sellainen olo, että tyyppi kokee jo eläneensä elämänsä eikä halua kokea elämää ja tehdä muistoja kanssani. No, ehkä sitten jauhoi minusta seuraavalle.

Vierailija
8/15 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Existä puhumisessa ei mielestäni ole mitään väärää. Tuo, että niistä puhutaan koko ajan kuulostaa kyllä oudolta.

Itse oon varmaa outo kun mielelläni kuulen kohtuudella tapailukumppanin entisistä. ja kerron myös omistani. Ei ne katoa sillä että niistä ei puhu :D Lisäksi, kertoohan se aina vähän ihmisestäkin millaiseen seuraan on aiemmin hakeutunut.

Vierailija
9/15 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytteli ja mykkäkoulu? Eikö se ollut siinä sitten?

Vierailija
10/15 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse erosin juuri 20 vuoden suhteesta. Kyllä siinä olisi pakko jossain määrin pakkokin puhua eksästä kun oma elämä nivoutuu häneen niin pitkältä ajalta. Pyrkisin kuitenkin minimoimaan hänestä puhumisen. Ei siis ole ok mielestäni jos jatkuvasti jauhetaan exästä.

Vierailija
11/15 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Existä puhumisessa ei mielestäni ole mitään väärää. Tuo, että niistä puhutaan koko ajan kuulostaa kyllä oudolta.

Itse oon varmaa outo kun mielelläni kuulen kohtuudella tapailukumppanin entisistä. ja kerron myös omistani. Ei ne katoa sillä että niistä ei puhu :D Lisäksi, kertoohan se aina vähän ihmisestäkin millaiseen seuraan on aiemmin hakeutunut.

Niin, tässähän ei nyt puhuttu mistään kohtuudessa tapahtuvasta toiminnosta. Lisäksi mainittiin syytttely ja mykkäkoulu.

Vierailija
12/15 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin miestä joka puhui jatkuvasti exiensä intiimiasioista. Toisaalta huvitti, toisaalta oli kiusallistakin. Tuli tunne että tämä ihminen on todella rajaton.

Vierailija
13/15 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro suoraan että asia vaiva sinua. Kysy onko hän päässyt yli noista suhteista? Jos tilanne ei keskustelulla muutu, niin ehkäpä hän on jäänyt menneeseen kiinni.

Vierailija
14/15 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin puhuin huomaamattani eksästäni nykyiselle naisystävälleni, kunnes nainen lopulta sanoi ettei se tunnu hänestä kivalta. En ollut tajunnut asiaa itse. Mutta heti kun hän sanoi siitä, pyysin anteeksi ja lakkasin puhumasta eksästäni. Taustalla ei ollut ollut mitään ikäviä motiiveja, vaan ihan vain kertoa eletystä elämästä, kun aiempi suhteeni kuitenkin kesti lähes 10 vuotta. Jälkikäteen on tietenkin hävettänyt että ajattelemattomuuttani hänestä puhuin, mutta nyt mennään sillä linjalla ettei sitä aiempaa elämää enää muistella, kun se on ollutta ja mennyttä.

En siis lähtökohtaisesti näe että se olisi itsessään paha juttu, jos joku puhuu eksästään, kun se voi johtua ajattelemattomuudesta. Mutta se ei ole hyvä merkki, että toinen suuttuu siitä jos hänelle huomauttaa asiasta.

Vierailija
15/15 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo oli tosi hyvä kun alkoi kertoilemaan ihan kysymättä miten pani milloin ketäkin, mureni aika tehokkaasti se fantasiakuva päästäni tästä henkilöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän