Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL
Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...
https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html
Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.
Kommentit (4729)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin juuri viidennen jakson loppuun. Pudonnut Jonna oli tosi kaunis tuossa ruususeremoniassa. Hiustyyli sopi hän kasvoillensa todella hyvin ja puvun punainen väri samoin; iho oli ihanan tasainen ja raikas kauttaaltaan. Persoonaltaankin vaikuttaa todella mukavalta ja hauskalta tyypiltä. Taisi olla Jonille liian epäperinteinen, mutta luulenpa että ottajia on tämän esiintymisen jälkeen jonoksi asti! Tosi aikuismaisesti hän myös käyttäytyi pudotessaan. Hyvä Jonna! Ohjelmaa on ollut Jonnan ansiosta mukava katsoa.
t. 1682
Sä katoit sen viidennen jakson jo eilen tai viikko sitten ja tätä jonnamaniaa on nyt samanaikaisesti liikkeellä useammalla foorumilla ja silloin kun keskustelupalstoilla alkaa omia ystäviään kehumaan ja tukemaan niin kannattaa olla vähän tarkkana sen suhteen ettei laita sitä ihan totaalisen överiksi. Epäilen aika vahvasti että sen perusteella mitä tv välitti, ei neutraalissa katsojassa ihan tollasia tunneryöppyjä alettaisi yhtäkkiä viljelemään. Less is more jos frendejä täällä rupeaa hehkuttamaan. Toi viestien epäaitous paistaa Etelä-Afrikkaan saakka ja se vähän sekottaa sitä tuntumaa siitä mitä todellisia fiiliksiä ihmisillä on tästä ohjelmasta tällä palstalla.
Mä otan tän takasin. Oli vähän hölmösti sanottu multa ja tuli ulos liian jyrkästi. Käsi ylös virheen merkiksi. Mua vaan ärsyttää aika lailla kun täällä niin kovasti haukutaan usein ilman selkeetä syytä ja nyt kun niin kovasti jotain kehutaan ni rupesin vierastaa jo sitäkin.
Hei, kiva kun laitoit tämän kommentin!
Itseäni tällä palstalla ehkä kaikista eniten ärsyttää juuri nämä salaliittoteoretisoinnit. Oikeastaan aina kun itse aloitan keskustelua, siihen tulee provohuutelijoita, ikään kuin olisi suurikin meriitti tunnistaa keskustelu provoksi, sen sijaan että keskustelisi asiallisesti varsinaisesta aiheesta (en ole kertaakaan aloittanut provokeskustelua, mutta minua ei myöskään häiritse jos osa keskusteluista pohjautuukin provoaloituksiin - hyvää keskustelua ko. aiheesta voi käydä silti). Jos taas puhun kauniisti ja kannustan jonkin keskustelun aloittajaa, etenkin jos muilta on tullut ilkeitä kommentteja, aina joku tulee esittämään että minä olenkin mukamas itse se aloittaja. Jne. :/
Tälläkään kertaa tämä arvailu ei osunut maaliin. En ole Jonnaa koskaan tavannut saati tuntenut, enkä myöskään itse ole Jonna. Hän herätti minussa voimakkaita myönteisiä tunteita, koska tässä sarjassa ei ole koskaan aiemmin ollut yhtä fiksua ja assertiivista naista kilpailijana, ja olen siitä syystä aiemmilla kausilla katsonut sarjaa vähän sellaisella 'guilty pleasure' -meiningillä. Eli vaikka en pidä sarjan välittämästä joskus kainosta, joskus kanamaisesta, joskus muovisesta ja lähes aina alistuvasta naiskuvasta, olen seurannut sitä, koska sosiaaliset suhteet ja rakastumisen mekanismit kiinnostavat minua. Nyt ensimmäistä kertaa huomasin ihan oikeasti pystyväni samastumaan ohjelmassa kilpailevaan naiseen. Näen siis Jonnassa paljon itseäni, vaikka hän onkin minulle vieras ihminen. Itselläni on ollut erinomainen miesonni, enkä näe miksei Jonnallakin voisi olla, vaikka kaikki miehet eivät tietenkään hänen tyyppisestään naisesta innostu.
Luultavasti se tuntui vain niin mukavalta, että sarjaan oli päätynyt kerrankin myös minun näkökulmastani oikeasti kiinnostava ihminen, että tuli sitten hehkutettua oikein kunnolla. Hehkutin myös jo ensimmäisen jakson nähtyäni Kaisaa tässä samassa keskustelussa, tosin en ehkä yhtä paljon, koska henkilöistä ei ollut muodostunut vielä yhtä kattavaa kuvaa.
Tämä pahoittelusi oli tosi suoraselkäinen teko; juuri sellaista naisten keskuudessa aika harvinaista tervettä itsenäisyyttä osoittava, jota arvostan paljon. Kaikkea hyvää sinulle!
Nyt on kuuma kausi. Toivottvasti nähdään vielä lisää kielimoukaria seuraavissa jaksoissa.
Ja moralisoijille, jotka valittaa että suutelee joka naista (mun mielestä kannattaisi mennä pidemmällekin kuin pikku kielikoukku että saa varmuuden tunteista ja yhteensopivuudesta):
Pitäähän se autojakin koeajaa ennen ostopäätöstä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kuuma kausi. Toivottvasti nähdään vielä lisää kielimoukaria seuraavissa jaksoissa.
Ja moralisoijille, jotka valittaa että suutelee joka naista (mun mielestä kannattaisi mennä pidemmällekin kuin pikku kielikoukku että saa varmuuden tunteista ja yhteensopivuudesta):Pitäähän se autojakin koeajaa ennen ostopäätöstä.
Hyi hemmetti!
Ajattele, jos kemiaa olisikin, mut sit paljastuu, että ajattelee olennaisista asioista aivan eri tavalla. Kumman mukaan menet, fiiliksen vai järjen? Ei, eka kannattaa tutusta ihmiseen ja katsoa, onko edellytyksiä yhteiselolle. JOS niin sitten voi mennä fyysisestikin pidemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja moralisoijille, jotka valittaa että suutelee joka naista (mun mielestä kannattaisi mennä pidemmällekin kuin pikku kielikoukku että saa varmuuden tunteista ja yhteensopivuudesta):Pitäähän se autojakin koeajaa ennen ostopäätöstä.
Hyi hemmetti!
Ajattele, jos kemiaa olisikin, mut sit paljastuu, että ajattelee olennaisista asioista aivan eri tavalla. Kumman mukaan menet, fiiliksen vai järjen? Ei, eka kannattaa tutusta ihmiseen ja katsoa, onko edellytyksiä yhteiselolle. JOS niin sitten voi mennä fyysisestikin pidemmälle.
Miksi juuri tuossa järjestyksessä? Kyllä normaali ihminen kykenee laittamaan hommalle stopin kemioista huolimatta, jos paljastuu että yhdessäolo ei muilta osin ole mukavaa.
Miksi ne muutamat suudelmat pitää ottaa niin puritaanisen vakavasti?
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä! Fyysinen vetovoima ja yhteyden tunne on tärkeää. Ilman niitä ei voi tulla hyvää suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi hemmetti!
Fiilisavioliitto vai järkiavioliitto? Minä valitsen 100 kertaa enemmin fiilisavioliiton tai suhteen kuin järkisuhteen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi hemmetti!
Fiilisavioliitto vai järkiavioliitto? Minä valitsen 100 kertaa enemmin fiilisavioliiton tai suhteen kuin järkisuhteen!
Minä taas valitsin molemmat, koska olen aina tiennyt, ettei ole pakko tyytyä vain jompaan kumpaan. Siis testailin menemään miesten kanssa ja nautin elämästäni, kunnes kohdalle osui se, joka oli järkiperusteinkin ajateltuna minulle hyvä kumppani.
Kyllä pidetään suudelmia kamalina täällä! Kyllä suudella voi vaikka kuinka paljon ja ketä, se ei ole niin vakavaa, hyvät mammat! (Täti 62 v, joka on suudellut paljon elämänsä aikana, mutta ollut vain yhden miehen kanssa petipuuhissa.Sen joka suudellessa tuntui parhaalta.)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pidetään suudelmia kamalina täällä! Kyllä suudella voi vaikka kuinka paljon ja ketä, se ei ole niin vakavaa, hyvät mammat! (Täti 62 v, joka on suudellut paljon elämänsä aikana, mutta ollut vain yhden miehen kanssa petipuuhissa.Sen joka suudellessa tuntui parhaalta.)
Pisteet sulle, onnistuit asettamaan itsesi samaan aikaan h*uoraksi ja madonnaksi. *hatunnosto*
Nykyisin nuorilla on muuten tiukempi moraali, kuin aikaisemmin. Plus tajuat kai mikä ero on privaatilla ja julkisella käytöksellä? Bätsen imutteluahan seuraa puoli Suomea.
Tykkään muuten ihan hirveästi Kaisasta, hän on aikuismainen, hauska ja fiksu, mutta...jotain hirveän tätimäistä hänessä on, ja siksi epäilenkin ettei ole Jonin viimeinen valinta. Harmi sinänsä, Kaisa on varmasti jollekin loistava vaimo ja lapsille äitikin, mutta tässä tapauksessa Joni vaikuttaa nuorekkaammalta kuin Kaisa.
En tiedä onko teidän muiden silmään osunut, mutta minusta Kaisa yrittää tehdä itsestään tyttömäisempää mm.eleillään..ei tämä tiettysti välttämättä ole huono juttu
Vierailija kirjoitti:
Ei se vakavaa olekaan, mutta jotenkin ällöä, jos kaikkien kanssa imuttelee ilman sen kummempaa fiilistä, testimielessä. Vähän sama, kuin jos vaikka koettelisi kaikkien tissit, että tuntuuko hyviltä käsissä, onko fiilistä, värähtääkö viisari. Paitsi että suuteleminen on ehkä vielä intiimimpää, kuin tissien puristelu.
Kaisahan on ihan älyttömän nätti! Ne hymykuopat ja se olemus. Kaisan Instagramissa on vanhempia kuvia, joissa pidempi tukka: vau! Ja ollut myös tumma tukka aiemmin. En kyllä yhtään ihmettele, miksi Joni on ihastunut Kaisaan.
Voi, ompa noi Kaisan pitkät hiukset nätit! Itse pidän niistä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Milloin tää on kuvattu?
marraskuussa
Kaisalla on kyllä tosi nätti hymy
Ennenkun näin ton instakuvan niin ajatukset oli myös että Kaisa on nätti mutta nykyinen tukka kaamea. Pidempi ja tummempi niin olisi kaunotar!
Vierailija kirjoitti:
Ennenkun näin ton instakuvan niin ajatukset oli myös että Kaisa on nätti mutta nykyinen tukka kaamea. Pidempi ja tummempi niin olisi kaunotar!
Minä taas olen tykännyt alusta asti noista Kaisan tämönhetkisistä hiuksista. Selvä parannus aiempaan nähden, erityisesti tuolla lailla kiharrettuna.
Ei kaikille sovi se perus Barbie-, tai Disneyprinsessatyyli, jossa hiusten pitää olla ehdottomasti pitkät. Kaisa on tosi vapautunut, sensuelli ja pehmeä luonteeltaan, eikä tarvitse pitkiä hiuksia kiinnittääkseen Jonin huomion. Talossa on myös tyttöjä, joita ne pitkät hiukset eivät juurikaan auta, kun sisäinen vetovoima puuttuu. En nyt ala nimeämään ketään, mutta esimerkkejä ei varmaan ole vaikea keksiä.
Tämä ketju on nyt mennyt sit siihen, et kehutaan Kaisaa. Mun mielestä kyllä nuo kaikki ohjelmassa olevat tytöt ovat missiainesta, eikä Kaisa niistä mitenkään erotu edukseen.
Wau Kaisan pidemmät hiukset! Muistuttaa vähän Krista Pärmäkoskea noissa kuvissa joissa tummemmat hiukset.
7. jakson lähtijäksi veikkaan Sofiaa ja/tai Emiliaa.