Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL

Vierailija
14.02.2018 |

Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...

https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html

Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.

Kommentit (4729)

Vierailija
1681/4729 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on nyt mennyt sit siihen, et kehutaan Kaisaa. Mun mielestä kyllä nuo kaikki ohjelmassa olevat tytöt ovat missiainesta, eikä Kaisa niistä mitenkään erotu edukseen.

Juurihan täällä kehuttiin Jonnaa, mikä sekin oli jollekin sielunsiskollesi paha paikka.

Perisuomalaista pahastua siitä, että jotain muuta kehutaan.

Vierailija
1682/4729 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on nyt mennyt sit siihen, et kehutaan Kaisaa. Mun mielestä kyllä nuo kaikki ohjelmassa olevat tytöt ovat missiainesta, eikä Kaisa niistä mitenkään erotu edukseen.

Juurihan täällä kehuttiin Jonnaa, mikä sekin oli jollekin sielunsiskollesi paha paikka.

Kyse ei kyllä ollut pahastumisesta, ja siitä etteikö saisi ketään kehua. Ois mukavaa vaan lukea noita ylistäviä kehuja myös Sofiasta, Noorasta, emeliasta, Mariasta, Riikasta ja Janetesta. Ylipäätään ulkonäöstä keskustelu ei ole kovin syvällistä, ja kauneus on katsojan silmissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1683/4729 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva, jos keskustelu keskittyisi enemmän ohjelmaan ja sen käänteisiin. Tuo jatkuva keskustelu ulkonäöstä alkaa jo ärsyttämään

Vierailija
1684/4729 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olette ilmeisesti sitä mieltä, että Kaisa on selvästi Jonin valittu. Ohjelmassakaan ei ole tuotu mitään ristiriitaa heidän välille. Luonne, ulkonäkö, asuinpaikkaa ja harrastukset matsaa täydellisesti Jonin kanssa. Muutenkin Joni on ihastunut vain Kaisaan. 😅😉

Vierailija
1685/4729 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjestas ihmiset! Jos teitä ärsyttää se, että ohjelman (tiettyjä) naisia kehutaan, niin a) kehukaa niitä muitakin tai b) keskustelkaa itse jostain muusta. Jos minä näen Tilinteossa esim Mariasta aivan uuden miellyttävän puolen, niin todellakin tulen kehumaan häntä täällä, jos siltä tuntuu. Kirjoitelkaa te jostain muusta. Tai jos muiden saamat kehut tuntuu kovin pahalta, niin liputtakaa kehuvia kommentteja, niin menevät moderoitaviksi oikeaan osoitteeseen.

Vierailija
1686/4729 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei kyllä ollut pahastumisesta, ja siitä etteikö saisi ketään kehua. Ois mukavaa vaan lukea noita ylistäviä kehuja myös Sofiasta, Noorasta, emeliasta, Mariasta, Riikasta ja Janetesta. Ylipäätään ulkonäöstä keskustelu ei ole kovin syvällistä, ja kauneus on katsojan silmissä

Minustakin olisi kiva lukea kehuja mainitsemistasi naisista. Itse olen tähän mennessä kehunut ainakin Yanaa, Jonnaa ja Kaisaa. Seuraavaksi olin tulossa kehumaan Janettea, mutta jätän sen kuitenkin vähän myöhemmäksi, koska odotan että hänen persoonallisuutensa tulee ohjelmassa varmaan vielä paremmin esille myöhemmissä jaksoissa. En koskaan kehu pelkkää ulkokuorta, koska sisäinen kauneus vaikuttaa minulla siihen, miten koen henkilön ulkoisesti.

Ota sinä kehuttavaksesi joku noista muista mainitsemistasi, niin saat ketjuun toivomasi kaltaista sisältöä.

Vierailija
1687/4729 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli olette ilmeisesti sitä mieltä, että Kaisa on selvästi Jonin valittu. Ohjelmassakaan ei ole tuotu mitään ristiriitaa heidän välille. Luonne, ulkonäkö, asuinpaikkaa ja harrastukset matsaa täydellisesti Jonin kanssa. Muutenkin Joni on ihastunut vain Kaisaan. 😅😉

En ole huomannut, että ketjussa kukaan tällaista olisi kirjoitellut.

Itse sanoin heti Jonin ja Kaisan ensikohtaamisen nähtyäni, että siinä taitaa olla ohjelman voittaja. Olin ja olen tätä mieltä ihan vain sen kemian perusteella, mitä heidän välillään näyttää olevan. En todellakaan katso tuntevani kumpaakaan heistä niin hyvin, että voisin laskelmoida harrastuksien, luonteen tai tulevaisuuden suunnitelmien perusteella, sopivatko yhteen. En itsekään aikanaan deittaillessani mennyt treffeille vaatimuslista kädessä vaan keskityin ensisijaisesti siihen, miltä miehen seurassa tuntuu olla. Parisuhteeni ovat olleet onnellisia ja toimivia, joten luotan tähän metodiin täysin.

Olen myös kehunut Kaisaa tässä ketjussa ihmisenä, ihan siksi että pidän hänestä, mutta se on asia erikseen eikä liity tuohon voittajaveikkaukseen juurikaan. Totta kai ohjelmassa voi jatkossa ilmetä vastaavaa kipinöintiä myös Jonin ja jonkun toisen kilpailijan välillä, ja silloin saatan harkita voittajaveikkausta uusiksi. Toistaiseksi sellaista ei ole näkynyt.

Ymmärsinkö väärin, vai ärsyttääkö sinua jotenkin se, että jotakuta tytöistä kehutaan tai veikataan voittajaksi? Oletko miettinyt, miksi se ärsyttää?

Vierailija
1688/4729 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai ohjelma on leikattu niin, että saadaan ihmiset uskomaan Kaisan olevan vahvoilla...

Vierailija
1689/4729 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisa soveltuisi iän puolesta parhaiten Jonille. Muut naiset Jonin rinnalla näyttävät, noh. teineiltä.

Joni halusi kuiskata Kaisan korvaan viimeisessä ruususeremoniassa ihastuneensä häneen. Hänen ei olisi ollut mikään pakko sitä tehdä. Toki ohjelmassa pitää näyttää Jonin kiinnostuneen myös myösta naisista, muutenhan tämä ei olisi realitya.

Vierailija
1690/4729 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaisa soveltuisi iän puolesta parhaiten Jonille. Muut naiset Jonin rinnalla näyttävät, noh. teineiltä.

Joni halusi kuiskata Kaisan korvaan viimeisessä ruususeremoniassa ihastuneensä häneen. Hänen ei olisi ollut mikään pakko sitä tehdä. Toki ohjelmassa pitää näyttää Jonin kiinnostuneen myös myösta naisista, muutenhan tämä ei olisi realitya.

No ohjelma on kyllä vielä pahasti kesken. On Joni voinut paljastaa ihastumisen tunteita muillekin, kaikkia ei näytetä. On kyllä selvästi myös osoittanut kiinnostusta Janettea ja Mariaa kohtaan. Saman teki myös Tarua kohtaan, mut joutui kuitenkin lähtemään.En todellakaan usko, että valitsee Kaisan

Vierailija
1691/4729 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ohjelma on kyllä vielä pahasti kesken. On Joni voinut paljastaa ihastumisen tunteita muillekin, kaikkia ei näytetä. On kyllä selvästi myös osoittanut kiinnostusta Janettea ja Mariaa kohtaan. Saman teki myös Tarua kohtaan, mut joutui kuitenkin lähtemään.En todellakaan usko, että valitsee Kaisan

Minullakin on se tiedossa, että ohjelma on kesken. Sinunko mielestäsi voittajaa saa veikata vasta kun ohjelma on päättynyt?

Ei minua häiritse, jos sinä tai joku muu ei usko Kaisan voittoon. Itse uskon, ainakin tällä hetkellä. Kerro sinä vuorostasi, kenestä itse veikkaat voittajaa ja millä perusteella, sen sijaan että loukkistelet kun jonkun toisen veikkaus eroaa omastasi. Näin keskustelua on muidenkin hauskempi seurata.

Vierailija
1692/4729 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän toivon "voittajan" olevan Kaisa. Vaikuttaa fiksulta, täyspäiseltä ja jalat maassa olevalta tyypiltä, joka sopisi Jonille hyvin. Heidän ulkoiset habitukset sopivat myös yhteen ja näyttävät sopusuhtaiselta parilta.

Mutta koska miehet niin usein ajattelevat muutakin kuin henkistä sopivuutta, niin voipi olla, että enemmän lätkävaimomissityyppi voittaa karkelot. 

Joku muu voi kirjottaa vaikka Emiliasta, sopiiko?

Vierailija
1693/4729 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jotenki näen vain Marian Jonin kumppanina, vaikka Mariaa täällä haukutaankin. En näe pahana sitä miten käyttäytyy. Ei Maria oo ollu ilkeä kellekään. Mun mielestä ollu ainaki avoin ja kertoo jonillekin et miettii lähtemistä, toisin kuin esim noora tai janette. Joni oli ihan hulluna mariaan enkä käsitä kommentteja siitä että j ois ihastunut johonki toiseen enemmän.

Vierailija
1694/4729 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluna Mariaan? Tuskin.

Vierailija
1695/4729 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ihmettele vaik oliskin hulluna Mariaan. Tossa porukassa mun mielestä kiinnostavimman olonen henkilö. Ja tuntuu että tv:n perusteella siinä on monia puolia mikä on vastakohta tylsälle ja vaikuttaa ilosen oloselta. Se nyt on ihan sama vaikka se leipois täytekakun koko porukalle ni täällä sekin osattais varmaan kääntää negatiivisen puolelle. Silti oon tätä mieltä:)

Vierailija
1696/4729 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jotenki näen vain Marian Jonin kumppanina, vaikka Mariaa täällä haukutaankin. En näe pahana sitä miten käyttäytyy. Ei Maria oo ollu ilkeä kellekään. Mun mielestä ollu ainaki avoin ja kertoo jonillekin et miettii lähtemistä, toisin kuin esim noora tai janette. Joni oli ihan hulluna mariaan enkä käsitä kommentteja siitä että j ois ihastunut johonki toiseen enemmän.

Mistä voit noin päätellä? Ei me tiedetä kaikkia mitä Noora ja Janette ovat Jonille puhuneet. Tuo oli vain Tarun tulkinta asiasta. Ymmärrän Janeten turhautumisen, koska ei ole päässyt yksilötreffeille. Mut näköjään nekin on kuitenkin tulossa. Uskon Janeten voittoon

Vierailija
1697/4729 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täällä nyt kaikki arvostellaan sillä perusteellamitä telkkaris on näytetty ja vedetään johtopäätöksi siitä. Janette eikä noora oo telkkaris puhuneet jonille tästä lähtemisedtä, maria on.

Kyllä musta tuntuu että täällä niin paljon dissataan mariaa ihan turhaan. Kyllä nyt kaikki näki et ne marian yksilötreffit oli onnistuneimmat jonin mielestä ja se sanoikin sen aika mona kertaa ja näytti.

Mulle on ihan sama kuka lopulta valitaan mut tää yleinen dissaus on jotenkin ihmeellistä...

Vierailija
1698/4729 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä hy in voi kysyä et mistä päättelette et maria ois raivostunut nooralle? Sitäkään ei näytetty yhtään telkkarissa. Silti mässäillään ja haukutasn siitäkin mariaa.

Vierailija
1699/4729 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta, eikä annettu Marian edes kertoa omaa puoltaan niin sanotusta riidasta, kuvattiin vaan sitä ja muita istumassa jossain keittiössä joka nyt ei kovin erikoiselta käytökseltä tunnu ja samaan aikaan Noora voi sanoa kameralle ihan mitä ikinä haluaakaa ja se otetaan sitten suoraan totuutena. Jos siellä ois aitoa draamailua ollut ni varmaan olis telkkariin asti välittynyt. tuotanto metsästää kuitenkin kaikkea tollasta materiaalia melkeen ensisijasesti. Ja jos siellä on joitain tyttöjä ollut itkusina ni en ihmettelis jos siinäkin Noora kovana mimminä on sanonut rumasti. Ja ketä ihan oikeesti kiinnostaa jos joku saa kympin arvosen hierontapalkinnon jossa joni ei oo ees läsnä. Vaikee uskoo että edes ryhmä naisia sais tosta rähinää aikaseks (sori yleistys). Voin olla väärässäkin.

Vierailija
1700/4729 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä, et jos tänne erehtyy jotain kirjoittamaan Janeten valinnan puolesta, niin ne viestit kyllä poistetaan. Joni on monessa yhteydessä sanonut etsivän urheilullista naista. Ei se voi olla kukaan muu kuin Janette. Kaisa on enemmän kulttuuri ihminen.

Ketju on lukittu.