Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL

Vierailija
14.02.2018 |

Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...

https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html

Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.

Kommentit (4729)

Vierailija
1701/4729 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä, et jos tänne erehtyy jotain kirjoittamaan Janeten valinnan puolesta, niin ne viestit kyllä poistetaan. Joni on monessa yhteydessä sanonut etsivän urheilullista naista. Ei se voi olla kukaan muu kuin Janette. Kaisa on enemmän kulttuuri ihminen.

Samaa mieltä, Janette tulee olemaan Jonin valinta.

Vierailija
1702/4729 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jotenki näen vain Marian Jonin kumppanina, vaikka Mariaa täällä haukutaankin. En näe pahana sitä miten käyttäytyy. Ei Maria oo ollu ilkeä kellekään. Mun mielestä ollu ainaki avoin ja kertoo jonillekin et miettii lähtemistä, toisin kuin esim noora tai janette. Joni oli ihan hulluna mariaan enkä käsitä kommentteja siitä että j ois ihastunut johonki toiseen enemmän.

No täällähän Mariasta tehtiin pahis jo ensimmäisen jakson perusteella. Katsoin jakson kaks kertaa enkä nähnyt hänessä varsinaisesti mitään syytä niin ylenpalttiseen kriittisyyteen. Luulen (ja pelkään), että syynä on niinkin ikiaikainen asia kuin Marian ulkonäkö. Jostain kumman syystä naiset haluaisivat kovasti nähdä Jonin rinnalla ulkoisesti vaatimattoman Kaisan, (joka taas on niiiiiiiiin huipputyyppi että!)

Maria on epävarma ja neuroottinen, mutta ainakin tuo huonot puolensa avoimesti esiin. Enemmän mua epäilyttää se, jos joltain ei näitä ei-imartelevia puolia nyt näy. Ties mitä noilta muilta paljastuu, kun kamerat sammuvat. Kaikilla ihmisillä nimittäin on omat demoninsa. Lisäksi, usein miehet eivät suinkaan pahastu siitä, että nainen on hieman epävarmempi osapuoli parisuhteessa. Jotkut voivat nähdä sen jopa viehättävänä piirteenä.

Mut katsotaan nyt rauhassa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1703/4729 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hillitty, kuulas, hienostunut puheääni, olematta kuitenkaan millään tavoin ylimielinen tai leuhka persoona.

Hyvin ja kauniisti kuvailtu Peppiä. Aluksi tuntui, ettei ehkä ole aivan oma itsensä kameroiden edessä, mutta oli sen verran kauan talossa, ettei varmasti olisi jaksanut mitään roolia niin pitkään. Jälkipuintilähetyksen juontajan kanssa myös samaa mieltä, että Pepistä tulee jotenkin kuninkaallinen/kuningatarmainen vaikutelma. Jonin kanssa eivät olleet samanoloisia, mutta toivottavasti löytää itselleen sopivaman prinssin.

Mulle tuli taas tylsä ja monotoninen fiilis. Ei ei ei.

Vierailija
1704/4729 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herranjestas ihmiset! Jos teitä ärsyttää se, että ohjelman (tiettyjä) naisia kehutaan, niin a) kehukaa niitä muitakin tai b) keskustelkaa itse jostain muusta. Jos minä näen Tilinteossa esim Mariasta aivan uuden miellyttävän puolen, niin todellakin tulen kehumaan häntä täällä, jos siltä tuntuu. Kirjoitelkaa te jostain muusta. Tai jos muiden saamat kehut tuntuu kovin pahalta, niin liputtakaa kehuvia kommentteja, niin menevät moderoitaviksi oikeaan osoitteeseen.

Kyse on siitä perinaisellisesta kanamaisuudesta, johon olen kyllästynyt, että se nokkimisjärjestys keksitään alussa ja sen mukaan ylivoimaisesti suurin osa alkaa näkemään nämä naiset. Ihan sama muussa tosi-TV -formaateissa ja sitten tuleekin niitä yllätyksiä kun "eihän se ollutkaan ollenkaan..." Maria ylistettiin hirveesti eta-ohjelmassa, kunnes sen todellinen luonto paljastui. Toki joku vois syyttää tuotantoa tästä "huijaamisesta", mut totuus oli, et kukaan ei ollut antanut mitään viitteitä siitä, että Mari vois olla niin ihanakaan. Mariaa haukuttiin bitchiksi tässä ohjelmassa ensimmäisen jakson jälkeen. Käsi sydämelle naiset; onko Maria nyt joku bitch varsinkaan ensimmäisen jakson perusteella? Kukaan ei onnistunut täsmentämään mistä se vaikutelma tulee (hän ei ollut tehnyt mitään ikävää tuolloin!) ku "se vaan tulee..."

Kun aina pitää löytää ne hyvikset ja pahikset. Ja aina kaikki kaakattaa samaa...Antaa alapeukkujen sataa. Ei kiinnosta. Tämä on niin monesti nähty

Vierailija
1705/4729 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä toi edellinen kirjotus. Oon miettiny joskus samaa muissakin realityissä.

Vierailija
1706/4729 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä toi edellinen kirjotus. Oon miettiny joskus samaa muissakin realityissä.

Voitte vaan kuvitella kuin paljon tota tapahtuu tosielämässäkin... työpaikoilla, suvussa... jne

Vierailija
1707/4729 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään Kaisan ulkonäöstä, ei ole vaatimattoman näköinen.

Joni voi etsiä jotain kriteerinsä mukaista mutta sydän sanoo muuta.

Vierailija
1708/4729 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonolla ja Janetella ei ole kipinää, ei minkäänlaista.

Vierailija
1709/4729 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun näette seuraavat jaksot niin niistä välittyy kyllä ettei ole kemiaa Joni ja Janette linjalla.

Vierailija
1710/4729 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Maria-soturi, rauhoitu. Olet kirjoittanut aika monta viestiä Mariasta putkeen tämän aamun aikana, ja viestisi meni kyllä läpi.

Maria on tämän kauden väärinymmärretty jumalatar, jonka suuhun on editoimalla saatu ikäviä juttuja. Itseäni aina ihmetyttää näiden neitojen kohdalla, että kuinka taitavia ohjaajia ja leikkaajia sarjalla onkaan, kun saavat kaudesta toiseen editoimalla laitettua sanoja suuhun ja nyrpeitä ilmeitä naamalle.

Ja Jonikin on aika kettu kuiskiessaan ihastuksestaan "ulkoisesti vaatimattomalle" Kaisalle ihastumisestaan, jos on oikeasti palavasti rakastunut Mariaan.

Vierailija
1711/4729 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ms kirjoitti:

Kaisahan on ihan älyttömän nätti! Ne hymykuopat ja se olemus. Kaisan Instagramissa on vanhempia kuvia, joissa pidempi tukka: vau! Ja ollut myös tumma tukka aiemmin. En kyllä yhtään ihmettele, miksi Joni on ihastunut Kaisaan.

https://www.instagram.com/p/335Hn8rVUw/

Kyllä toi lyhyt on paras, ihanat hymykuopat, reipas ja raikas.

Vierailija
1712/4729 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään Kaisan ulkonäöstä, ei ole vaatimattoman näköinen.

Joni voi etsiä jotain kriteerinsä mukaista mutta sydän sanoo muuta.

Totta. Tämä sarja on kyllä osoittanut monesti myös sen, kuinka iso osa kauneudesta on myös sisäistä. Kaisa ja Riikka ovat kauniita ulkoisesti ja sisäisesti, mikä saa kyllä ihmisen hehkumaan ihan omassa luokassaan.

Vierailija
1713/4729 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei Maria-soturi, rauhoitu. Olet kirjoittanut aika monta viestiä Mariasta putkeen tämän aamun aikana, ja viestisi meni kyllä läpi.

Maria on tämän kauden väärinymmärretty jumalatar, jonka suuhun on editoimalla saatu ikäviä juttuja. Itseäni aina ihmetyttää näiden neitojen kohdalla, että kuinka taitavia ohjaajia ja leikkaajia sarjalla onkaan, kun saavat kaudesta toiseen editoimalla laitettua sanoja suuhun ja nyrpeitä ilmeitä naamalle.

Ja Jonikin on aika kettu kuiskiessaan ihastuksestaan "ulkoisesti vaatimattomalle" Kaisalle ihastumisestaan, jos on oikeasti palavasti rakastunut Mariaan.

Ilmeisesti viittaat minuun, kun käytät termistöä, jota olen itsekin käyttänyt.. Kiinnostaisi tietää, millä perusteella oletat minun kirjoittaneen kaikki Mariaa puolustavat viestit? :D Et nimittäin edes ole oikeassa. Onko se niin mahdoton ajatus, että täällä voi esiintyä eriäviä mielipiteitä? Itse tuot kyllä mustavalkoisen ajattelumaailmasi hyvin esiin. Minähän en missään vaiheessa ylistänyt Mariaa minään jumalattarena... Ehkä sä oletkin itse se, jonka olis hyvä rauhoittua kun teet noi. hätiköityjä päätöksiä? ;)

1714/4729 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään muuten ihan hirveästi Kaisasta, hän on aikuismainen, hauska ja fiksu, mutta...jotain hirveän tätimäistä hänessä on, ja siksi epäilenkin ettei ole Jonin viimeinen valinta. Harmi sinänsä, Kaisa on varmasti jollekin loistava vaimo ja lapsille äitikin, mutta tässä tapauksessa Joni vaikuttaa nuorekkaammalta kuin Kaisa.

En tiedä onko teidän muiden silmään osunut, mutta minusta Kaisa yrittää tehdä itsestään tyttömäisempää mm.eleillään..ei tämä tiettysti välttämättä ole huono juttu

Kaisa on kaikin puolin ihana nainen ohjelman perusteella. Ei ole hänessä kyllä mitään tätimäistä.

Itse asiassa Kaisan kaltaisia aikuisia naisia olisi saanut olla paljon enemmänkin. Vähän kiusallista katsoa, kun aikuinen mies nuolee paljon itseään nuorempia naisia. Tai sitten olen vain ihan liian puritaaninen:)

Vierailija
1715/4729 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sit saatat viitata muhun joka puhuin siitä riidasta ja käytin sitä täytekakkuvertausta. Ja vähän kärjistettyä tekstiä sulta. Ei tässä ketään jumalattariks oo sanottu. Ei se mielipide aina tarvii olla siellä aivan jomassakummassa ääripäässä ja se on ihan luonnollista jos ihan kaikkien mielipiteet ei kohtaisikaan sun kanssa.

Vierailija
1716/4729 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sit saatat viitata muhun joka puhuin siitä riidasta ja käytin sitä täytekakkuvertausta. Ja vähän kärjistettyä tekstiä sulta. Ei tässä ketään jumalattariks oo sanottu. Ei se mielipide aina tarvii olla siellä aivan jomassakummassa ääripäässä ja se on ihan luonnollista jos ihan kaikkien mielipiteet ei kohtaisikaan sun kanssa.

Niinpä niin. No tämä -ikävä kyllä- todistaa ironisesti juuri siitä irrationaalisuudesta, josta minä (eli kanamaisesta arvostelusta kirjoittanut) kirjoitin. Musta on valitettavaa, et liian moni nainen sortuu sellaiseen käytökseen. Ei mitään faktoja, ei perusteluita... Kunhan vaan kailotetaan asioita mustavalkoisesti, koska tunne.

Vierailija
1717/4729 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä niin. No tämä -ikävä kyllä- todistaa ironisesti juuri siitä irrationaalisuudesta, josta minä (eli kanamaisesta arvostelusta kirjoittanut) kirjoitin. Musta on valitettavaa, et liian moni nainen sortuu sellaiseen käytökseen. Ei mitään faktoja, ei perusteluita... Kunhan vaan kailotetaan asioita mustavalkoisesti, koska tunne.

Noh, iskepä tiskiin vedenpitävät todisteet siitä, että Mariaa on mustamaalattu valehdellen?

Itse en ole Marian väittänyt tehneen mitään, mutta kummastelen kyllä kovasti motiiveja ne väittää talon muita tyttöjä valehtelijoiksi. Miksi ihmeessä kukaan haluaisi valehdella televisiossa toisen käytöksestä, jos ja kun kuitenkin tietää, että totuus tulee kuitenkin julki? En ymmärrä.

Vierailija
1718/4729 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun näette seuraavat jaksot niin niistä välittyy kyllä ettei ole kemiaa Joni ja Janette linjalla.

Miten voit väittää näin, kun et ole tulevia jaksoja vielä nähnyt? Ainaki. 7. Jaksossa taitaa olla aika kuumat treffit Janeten kanssa.

Vierailija
1719/4729 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mariasta on täällä sanottu mm., että hänen neuroottisuutensa vaikuttaa rasittavalta. Puolustelijoiden väite näyttää olevan, että kenestä tahansa saa leikkaamalla luotua saman vaikutelman, joten arvostelu on perusteetonta. Ei tarvitse olla Einstein tajutakseen, kumman väittämän esittäjä on enemmän tunteidensa sokaisema.

Vierailija
1720/4729 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, mä oon muuten ihmetellyt täällä, miksi kukaan mies haluaisi naista, joka taivaa jatkuvasti, mitä mies on puhunut toisille naisille ja vertailee itseään neuroottisesti muihin. Tai siis itse en ainakaan kestäisi, jos töistä kotiin tullessa olisi hullu "puhuitko sille insinöörimiehelle töissä tänään mitään ja minkä kahvin se otti kun mähän itse juon vaan mustana kahvia, ei kai vaan juonut lattee, kun sä tykkäät kuitenkin enemmän latesta kuin..."

Tokihan tuotanto on voinut tuonkin kuvan mun päähän saanut taitavasti leikaten, mutta eikös se Joni kuitenkin kieltänyt ko. naista vertaamasta itseään jatkuvasti muihin.

Ketju on lukittu.