Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL
Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...
https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html
Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.
Kommentit (4729)
Vierailija kirjoitti:
Janette on alusta asti ollut selvä bachelorin valinta, kaikki muu on turhaa yritystä formaatilta saada ihmiset luulemaan muuta. Pakkohan heidän toki on ollut yrittää jonkinlainen ohjelma raapia kasaan silti. Sopivan oloisia toisilleen ja muutenkin ihan kivan oloisia ihmisiä molemmat.
Millä perusteella? Itse olen nähnyt Kaisan ja Jonin välillä kemiaa, en Janeten ja Jonin.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin juuri viidennen jakson loppuun. Pudonnut Jonna oli tosi kaunis tuossa ruususeremoniassa. Hiustyyli sopi hän kasvoillensa todella hyvin ja puvun punainen väri samoin; iho oli ihanan tasainen ja raikas kauttaaltaan. Persoonaltaankin vaikuttaa todella mukavalta ja hauskalta tyypiltä. Taisi olla Jonille liian epäperinteinen, mutta luulenpa että ottajia on tämän esiintymisen jälkeen jonoksi asti! Tosi aikuismaisesti hän myös käyttäytyi pudotessaan. Hyvä Jonna! Ohjelmaa on ollut Jonnan ansiosta mukava katsoa.
t. 1682
Sä katoit sen viidennen jakson jo eilen tai viikko sitten ja tätä jonnamaniaa on nyt samanaikaisesti liikkeellä useammalla foorumilla ja silloin kun keskustelupalstoilla alkaa omia ystäviään kehumaan ja tukemaan niin kannattaa olla vähän tarkkana sen suhteen ettei laita sitä ihan totaalisen överiksi. Epäilen aika vahvasti että sen perusteella mitä tv välitti, ei neutraalissa katsojassa ihan tollasia tunneryöppyjä alettaisi yhtäkkiä viljelemään. Less is more jos frendejä täällä rupeaa hehkuttamaan. Toi viestien epäaitous paistaa Etelä-Afrikkaan saakka ja se vähän sekottaa sitä tuntumaa siitä mitä todellisia fiiliksiä ihmisillä on tästä ohjelmasta tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin juuri viidennen jakson loppuun. Pudonnut Jonna oli tosi kaunis tuossa ruususeremoniassa. Hiustyyli sopi hän kasvoillensa todella hyvin ja puvun punainen väri samoin; iho oli ihanan tasainen ja raikas kauttaaltaan. Persoonaltaankin vaikuttaa todella mukavalta ja hauskalta tyypiltä. Taisi olla Jonille liian epäperinteinen, mutta luulenpa että ottajia on tämän esiintymisen jälkeen jonoksi asti! Tosi aikuismaisesti hän myös käyttäytyi pudotessaan. Hyvä Jonna! Ohjelmaa on ollut Jonnan ansiosta mukava katsoa.
t. 1682
Sä katoit sen viidennen jakson jo eilen tai viikko sitten ja tätä jonnamaniaa on nyt samanaikaisesti liikkeellä useammalla foorumilla ja silloin kun keskustelupalstoilla alkaa omia ystäviään kehumaan ja tukemaan niin kannattaa olla vähän tarkkana sen suhteen ettei laita sitä ihan totaalisen överiksi. Epäilen aika vahvasti että sen perusteella mitä tv välitti, ei neutraalissa katsojassa ihan tollasia tunneryöppyjä alettaisi yhtäkkiä viljelemään. Less is more jos frendejä täällä rupeaa hehkuttamaan. Toi viestien epäaitous paistaa Etelä-Afrikkaan saakka ja se vähän sekottaa sitä tuntumaa siitä mitä todellisia fiiliksiä ihmisillä on tästä ohjelmasta tällä palstalla.
Voi ei apua, nyt taisi joku vetää kunnolla hernettä nenään. Itse en ole Jonnaa ikinä tavannut, mutta varsinkin Tilinteossa tykkäsin hänestä. Räväkkä ja hitusen päällekäyvä toki, mutta samalla myös monitahoinen, luotettava, fiksu ja sanavalmis. Ja vaaleampien hiusten kanssa suht nätti. Ja toistan, en ole tavannut häntä.
Vierailija kirjoitti:
Miks nuo naiset dissaa aina vaan ”hiljaisia naisia”? Ihan outo asenne. Olen aina ajatellut että hiljainen, hillitty ja ehkä hieman salaperäinen nainen on monien miesten mieleen. Ennemmin ainakin kuin sellainen kauhea kälättäjä. Kuten esim tuo pudonnut Jonna on.. Huhhuh, varmaan harva mies tuollaista jaksaa katella pidemmän päälle. Ehkä joku joka on itse rauhallinen ja hiljainen? Yleensäkin introvertti ja ekstrovertti sopii paremmin yhteen kuin ekstrovertti ja ekstrovertti.
Tippuuko Taru oikeasti seuraavassa jaksossa? Jos tippuu, niin syynä tuskin on introverttiys, vaan se ettei ole tarpeeksi kiinnostunut Jonista. Ehkä on fiksumpi kuin moni muu tuolla ja tajuaa että voi saada paremmankin. On tosi kauniskin vielä..
Minä taas tykkäsin Jonnasta ja olisin hyvinkin voinut kuvitella tulevani juttuun hänen kanssaan. Olen itse introvertti luonne ja yleisesti ottaen pidän hiljaisemmista ja rauhallisemmista naisista. Se tietty itsevarmuus, joka Jonnasta huokui, vaikutti itsellä ainakin siihen, että olisin mielelläni katsellut häntä kisassa pidempäänkin, mutta formaattia pidempään seuranneena osasin kyllä odottaa tätä.
Intuitio sanoo niin. Selvästi Joni oli alkukohtaamisesta saakka täysin myyty ja jottei ohjelma jäisi täysin tylsäksi nysäksi, on Janette tähän asti käsikirjoitettu "syrjään", jotta katsojat luulisivat muillakin olevan mahiksia. Tiedän myös oikeasta elämästä, että Jonin oloiset miehet tykästyvät juuri Janeten oloisiin naisiin. Sanokaa mun sanoneen, Janette ja Joni on pari.
Vierailija kirjoitti:
Intuitio sanoo niin. Selvästi Joni oli alkukohtaamisesta saakka täysin myyty ja jottei ohjelma jäisi täysin tylsäksi nysäksi, on Janette tähän asti käsikirjoitettu "syrjään", jotta katsojat luulisivat muillakin olevan mahiksia. Tiedän myös oikeasta elämästä, että Jonin oloiset miehet tykästyvät juuri Janeten oloisiin naisiin. Sanokaa mun sanoneen, Janette ja Joni on pari.
Upsista, yritin siis vastata viestiin 1690.
Ei siinä jonnassa mitään vikaa oo kuten ei mun mielestä kenessäkään muussakaan tuolla ohjelmassa olijassa. Ja kivempihän se on toki kehuja lukea kun jatkuvia haukkuja eri tyypeistä. Toi lähinnä vaan sen takia ku nää tilanteet on vähän erikoisia ton tv:n ja näkyvyyden takia ni ei lähe intoilu lapasesta sillai et se kääntyiski lopulta itteään vastaan. Vaik pitää myös muistaa ettei tää nyt niin vakavaakaan oo:)
Minulle tuli Jonnasta fiilis, että hänellä on joku rooli koko ajan päällä, että kaiken sen vitsailun taakse näe, minkälainen ihminen siellä oikeasti on. Pitäisin itse rasittavana tuollaista jatkuvana, jopa huumorissa liika on liikaa.
Janette vaikuttaa Instagraminsa perusteella nyt Helsingissä. Liekö sattumaa vai onko muuttanut bätsen perässä ja unohtanut poliisikoulun. Se on varmaa että kaukosuhteeseen Joni ei ryhdy. Finaalissa Janette ja Emilia.
Vierailija kirjoitti:
Nooralla lapsi edellisestä suhteesta
Senkin nokkela kettu. Se on kummilapsi.
Mahtaako Kaisa antaa Jonille lemput? Eikös tulevissa jaksokuvauksissa anneta ymmärtää, että joku Jonin ihastus ei olekaan kiinnostunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaisa on ihan varmasti lopullinen valinta.
Toi Maria on ku joku 10v kakara. Ja miten joku aikuinen ihminen voi pelätä jotain oksennusta? Maria on 100% varmasti vela.
Nyt tiedän ketä Maria muistuttaa! Susanna Sievinen ja nimenomaan silloin kun oli vielä Sievinen eikä Ingerttilä! Kuin kaksi marjaa. http://www.iltalehti.fi/viihde/200612215520612_vi.shtml
Musta näyttää takavuosien "suosikkinäyttelijältä" Maria Kuusiluomalta.
Jonna oli aivan kamalan äijä, eikä lainkaan sopiva Jonille. Ihmettelin, miksi Joni piti Jonnaa sarjassa niin pitkään, koska oman tulkintani mukaan kiinnostusta ei ollut. Ehkä tuotannon käsky?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. 1682
Mä otan tän takasin. Oli vähän hölmösti sanottu multa ja tuli ulos liian jyrkästi. Käsi ylös virheen merkiksi. Mua vaan ärsyttää aika lailla kun täällä niin kovasti haukutaan usein ilman selkeetä syytä ja nyt kun niin kovasti jotain kehutaan ni rupesin vierastaa jo sitäkin.
Katsoin ensi viikon jakson ja mielestäni Jonin keskustelu Janetten kanssa oli leikattu niin, että annetaan kuva, ettei kipinää olisi ja Joni epäröisi. Kaisan ja Marian kanssa näytetään juuri niitä kohtia, joilla halutaan tuoda esiin Jonin kiinnostus heitä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin ensi viikon jakson ja mielestäni Jonin keskustelu Janetten kanssa oli leikattu niin, että annetaan kuva, ettei kipinää olisi ja Joni epäröisi. Kaisan ja Marian kanssa näytetään juuri niitä kohtia, joilla halutaan tuoda esiin Jonin kiinnostus heitä kohtaan.
Samaa minäkin mietin, ja yritetään etsiä erojakin heidän välillä. Esim. Joni kertoi tykkäävänsä herkuista Tarulle. Kun taas Janetelle on tärkeää syödä terveellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaako Kaisa antaa Jonille lemput? Eikös tulevissa jaksokuvauksissa anneta ymmärtää, että joku Jonin ihastus ei olekaan kiinnostunut?
Itse veikkaan, että se, joka keskeyttää ja särkee Jonin sydämen on joko Maria tai Janette. Viime ruutuplus-jaksossa Maria jo miettikin haluaako jatkaa, koska ei tahdo jakaa Jonia muiden kanssa ja tuntee olonsa epävarmaksi. Janette myös on pohtinut haluaako jatkaa, koska häntä on roikotettu mukana pitkään ilman yksilödeittejä. Ei myöskään vaikuta ihastuneelta Joniin.
Ootteko varma, että ennakkopätkässä siellä uuden villan uima-altaassa pussailee Joni ja Janette eikä Joni ja Riikka? Siinähän myös haastateltiin Riikkaa, joka on yhtä hymyä (pussailun jälkeiset tunnelmat?).
Vierailija kirjoitti:
Ootteko varma, että ennakkopätkässä siellä uuden villan uima-altaassa pussailee Joni ja Janette eikä Joni ja Riikka? Siinähän myös haastateltiin Riikkaa, joka on yhtä hymyä (pussailun jälkeiset tunnelmat?).
No ihan varmasti oli Janette
Jos Joni on suhteessa ohjelman kautta löytäneensä mimmin kanssa, niin miten Maria (tai Janette) on lähdöllään hänen sydämensä särkenyt? Tuskin olisi päästänyt menemään naista, johon on rakastunut.
Milloin tää on kuvattu?