Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL
Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...
https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html
Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.
Kommentit (4729)
Vierailija kirjoitti:
Ei oo Juhan voittanutta. Juhassa oli tyyliä.
No hyi.
Kaisa on liian emäntämäinen Jonille. Tai mistäs mä tiedän mikä sen naisihanne on, mut en näe noita kyllä yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Tulispa joskus joku tumma ja tulinen bachelori, niin olis huomattavasti mukavampi katella
Joo, sellainen ekan kauden Antti Peltonen. Not :D
Nyt mä tiedän keltä Sofia näyttää: frendien Carolilta!
Marian tekohymy on kammottava. Ties millainen raivotar sinne taakse kätkeytyy.
Onko toi Maria koskaan hymyilemättä? Varmaan hymyilee kiukkuisenakin. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen se joka aiemmin veikkasi Kaisaa voittajaksi, ja veikkaan samaa edelleen. :)
Ei voita, ei veisi heti ekana varminta deiteille. Kaisa on myös liian tavallisen näköinen.
Minä kyllä veisin, jos ensitapaamisella olisi tullut sellainen olo, että voisi ihan oikeasti rakastua. Sellainen tulee itselleni niin harvoin, että en haluaisi ottaa riskiä ettei toinen saisi tietää, miltä itsestä tuntuu.
Kaisa on sievä nainen, hän ja Joni ovat ihan uskottavan näköinen pari, enkä usko että kaikki miehet valitsevat naisensa ulkonäön mukaan.
Bache taitaa olla humalassa. Ei tota tilannetta varmaan selvinpäin kestä...
Epäuskoisena kyllä luen näitä kommentteja näin miehenä. Ruma, tyylitön, "meh" ja ties mitä muuta ja omaan silmään tuo on komea, tyylikäs ja hyvävartaloinen kaveri. :D
Taitaa ne jutut naisten vaatimustasosta olla ihan totta. Itse en näytä puoliksikaan tolta, joten ei tässä kyllä muu auta kuin katsella netin deittipalveluista ulkomaalaisia naisia.
Se burleskinainen on kaunein ja mukavin.
Vierailija kirjoitti:
Maria vaikuttaa jotenkin raskaalta persoonalta ensivaikutelman pohjalta. Sellaiselta, jonka poistuessa tunnelma kevenee.
No Joopa joo. Katsoin uusinnatkin et mikä tekee muka hänestä bitchin ku täällä niin kovasti ensimmäisen jakson jälkeen haukuttiin ja ei kyllä mikään! Ihan normaali. Naisia vaan vituttaa kun joku on kaunis. Yllättävästi nää mukaviksi luonnonlapsiksi (parin hassun kommentin perusteella!) kuvaillut on niitä "ei klassisen kauniita" yksilöitä.
Huh ku kova puhumaan tuo Rovaniemen tyttö :D. Ei taida oikein miellyttää pätseä moinen.
Sofia ja Maria vaikuttaa olevan tän kauden Laura ja Veera mitä tulee muista kommentoimiseen..
Vierailija kirjoitti:
Sofia ja Maria vaikuttaa olevan tän kauden Laura ja Veera mitä tulee muista kommentoimiseen..
Eiks se Laura oo sairaanhoitaja ja Veera hammaslääkäriopiskelija? Olivat kyllä kammottavia viime kaudella.
Kaisa raukka tulee särkemään sydämensä. On niin lätkässä muttei voita.
Kaisahan on upea aikuinen nainen! Tyylikäs ja kaunis, ei mikään pissis. Sopii erittäin hyvin Jonille.
Semmonen fiilis jo nyt, että tylsä kausi. Miksi noi bachet on aina rumia? Eikä niiden oma persoona tule koskaan esiin!!!