Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL
Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...
https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html
Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.
Kommentit (4729)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta, jos tyyppi itse on kouluja käymätön lätkäjätkä, ei varmaan pieni lapsellisuus haittaa.
Ei kai pankkiin vakuutusneuvojaksi oteta koulut käymättä jättänyttä työnhakijaa? Eikös hän ollut merkonomi, eli koulun on käynyt myös peruskoulun jälkeen.
Merkonomi on käytännössä kouluja käymätön. Sen verran mitättömästä peruskoulun jälkeisestä ”tutkinnosta” kuitenkin on kyse.
Mutta hienoa että sillä pääsee muuallekin kuin kaupan kassalle jonne sinnekin on nykyisin tulossa AMK-tradenomeja jonoksi asti!
Ennen merkonomin tutkintoa arvostettiin etenkin miehillä, ja saattoivat edetä jopa pankinjohtajaksi. Tunnen yhden tällaisen.
Niin. Korostus sanalle ”ennen”.
Ennen = 1940-1970-luvuilla.
Nykyisin merkonomin tutkinto ja oikeastaan koko kauppaoppilaitos on peruskoulun jälkeinen jämäjäänne, jonne ne jotka ei ole päässeet lukioon tai edes amikseen ajautuvat kun työkkärin tilastoja pitää siivota.
Vierailija kirjoitti:
Ei lääkärit ja juristit lähde tuollaiseen hömppään.
Koska lääkärit ja juristit on aina vaan parempia ihmisiä...
Alkujärkytyksen jälkeen olen alkanut pitää tosta bachelorin Kummeli-murteesta. Ainakin se kuulostaa aidolta, toisin kuin vaikka Rouvisella, jonka opeteltu, huoliteltu puhetapa antoi epäluotettavan vaikutelman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en yhtään tykkää siitä Mariasta! Eikä se mun mielestä ole kauniskaan. Kauneus tulee nimenomaan sisältäpäin ulos, ja epäilyttävän oloinen ihminen ei ole kaunis, ei vain ole. Porukan kaunein on Riikka ehdottomasti!
Onko kuvankaunis ihminen aina epäilyttävä?
Mä en vaan tajua, musta se Maria ei ole mitenkään erityisen kaunis. Ihan taviksen näkönen? Miksi kaikki ajattelee sitä erityisen kauniina. Samaa mieltä, Riikka poikkeuksellisen kaunis. Oikeastaan muut aika taviksia. Niin ja se toinen, Janina/Janita on sellanen "uhkean" kaunis, mutta ei missikaunis.
Vierailija kirjoitti:
Mistä toi Riikka on niin tuttu???? Onko ollut jossain?! Temptation island??
Näyttää vähän siltä bloggari-Annikalta. Tosin Annika nuoremman näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kyllä yhden porvoolaisen avoautoilevan miespissislääkärin, joka sopisi ohjelmaan kuin nenä päähän. Tunnetaan myös lempinimellä Dr. EasyMoney. Osti itselleen mm. kultaisen stetoskoopin, tykkää selfieistä ja taisi tilata custom made -lenkkareihinsa koulutuksestaan kertovan tekstin "M.D."
Vierailija kirjoitti:
Riikka ei todellakaan ole ollut mukana temptation islandissa.
Riikka muistuttaa paljon vuoden 2016 sinkkutytöissä ollutta TIS- Jasmiinaa:
https://st01.nelonenmedia.fi/sites/default/files/styles/story_main_imag…
Totta!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kyllä yhden porvoolaisen avoautoilevan miespissislääkärin, joka sopisi ohjelmaan kuin nenä päähän. Tunnetaan myös lempinimellä Dr. EasyMoney. Osti itselleen mm. kultaisen stetoskoopin, tykkää selfieistä ja taisi tilata custom made -lenkkareihinsa koulutuksestaan kertovan tekstin "M.D."
Mikä tän instatili olikaan?😁
Mä luulen et Janette jättää bätsen kylmäks, kun jossain oli juttu, että tällä kertaa bätsenkin sydän särkyy tms
Katson ekaa jaksoa netistä ja haluan ilmoittaa, että Kaisa voittaa koko kisan! Loppujaksoa näkemättä. :D Palaan asiaan sitten finaalin jälkeen.
Mielestäni naisilla on parempi persoonallisuus kuin aiemmilla kausilla. Ulkonäkökin monella tosi kiva, ei liikaa muovia ja pingottamista.
Ohjelmaan voi lähteä myös ilmaisen loman perässä :D
Höpö höpö. En kyllä usko Kaisan voittoon.
Vierailija kirjoitti:
Suomen Bachelorette olis ihan kiva mutta mahdotonta. Koska ei täältä löytyis sellasia jätkiä jotka lähtis tosissaan tuollaiseen ohjelmaan. Suomalainen juntti ei vois mennä ohjelmaan kuin läpällä tai kännissä. Sit siel pyöris just näit samoja sekoilijoita kuin jossain Temptation Islandilla tai Paratiisihotellissa, jotka haluasi vaan bilettää ja vetää viinaa keskenään. Kukaan itteään arvostava mies ei lähtis ohjelmaan, kun tietää miten sais kuulla siitä vinoilua koko loppuikänsä tutuilta ja tuntemattomilta.
Aivan, ja lisäksi suomalainen mies ei vain siedä olla kilpailuasetelmassa muihin miehiin nähden, kun tavoitellaan naisen huomiota. Sen näkee mm. lukuisista palstakeskusteluista, joissa haukutaan Tinderiä käyttäviä naisia h*oriksi ja voivotellaan kun ei saada matcheja. Sitten kun joku nainen selventää, mikä miesten profiileissa mättää, miehet ulisevat että ai pitääkö sen profiilin eteen muka vaivaakin nähdä. Ei onnistu. Mielenkiintoisen keskustelunavauksen keksiminen on tähtitieteellisen vaikeaa, ja jos täällä mainitsee että asialla on itse asiassa paljonkin väliä (itse ainakin sain niin paljon avauksia että tuli juteltua lähinnä niille, jotka jo avauksen perusteella tiesin kiinnostaviksi), niin alkaa valitus kuinka on niin epäreilua että naisella on muitakin vaihtoehtoja kuin kyseinen mies itse.
Suomen Bachelorettessa miehet varmaan lampsisivat limusiinista pieruverkkareissa ja nyppyisessä college-takissa, purkka suussa, jonka sylkäisisivät bacheloretten helman viereen tämän tervehtiessä tulijaa. Osalla voisi olla toki nuuskamällikin. Alkoa oisi otettu muutaman päivän ajan etukäteen, siltä varalta ettei kuvauksissa viini virtaa riittävästi. Kanssakilpailijoita kyräiltäisiin ja mulkoiltaisiin ja kameralle kerrottaisiin kuinka muut kilpailijat ovat hinttareita, jos ovat vaikkapa erehtyneet laittamaan hieman hiusgeeliä, ja kuinka itse ei ainakaan aiota saattaa itseä niin naurunalaiseksi jonkun ihmeen naisen miellyttämisen takia.
...Toisaalta, voisihan se olla ihan viihdyttävääkin seurattavaa. Ei vain oikein sopisi formaattiin.
Joko tässä ketjussa on ruodittu koltut. Minusta on hämäävää, että naiset pakotetaan pukeutumaan sponssiliikkeen mekkoihin, koska kaikille ne mekot eivät sovi. Siinä mielessä väärin, että yleensä mies tekee visuaalisella otteella päätöksensä, ainakin alkuvaiheessa, eivätkä naiset näytä omilta itseiltään.
Naiset, joille valitut mekot sopivat, eivätkä aiheuttaneet silminnähden olevaa ristiriitaa olivat Peppi, Yana, Jonnat ja Jenina. Ne, joiden mekot huononsivat naisten ulkonäköä olivat Kaisa, Taina, Veronika, Anna, Petra ja Sofia, ehkä Emilakin.
Naisten olisi pitänyt saada valita itse juhla-asunsa oman tyylinsä mukaisesti tai sitten voisi olla villi kortti, että bachelor joutuisikin tekemään alkukarsinnan sokkona vaikkapa vartin puheluiden perusteella. Nuo naisethan voivat näyttää miltä tahansa omissa tyyleissään.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen Marian kouluajoilta, ja oli jo silloin kuin hemmoteltu prinsessa ja huomionkipeä. Tottunut saamaan aina kaiken mitä haluaa, koska rikas perhe ja kauniilla ulkonäöllä moni jätkä lankes ihan helposti. Esittää tosiaan mukavaa, vaikka on oikeesti kaksnaamanen, puhuu paskaa selän takana ja käytös tosi passiivis-aggressiivista. Paistaahan toi feikkiys tossa ohjelmassakin jo kilometrien päähän. Luulis, että ois jo tässä iässä vähän kypsempi, mut näköjään jotku ihmiset ei vaan muutu. Varsinkin ton tokan jakson loppupuolella iski kauheet myötähäpeät. 😬😬😬
Itsekin olen ollut Marian kanssa tekemisissä. Töissä ollut ihan ok.
Muuten aika tekopirteä prinsessa joka ei omaa lojaaliutta miehille, ystäville tai parisuhteille. Oli sitten itse tai toinen varattu, ei ole väliä. Ehkä tämä herra on sen verran kiinnostava, että pysyy vierasilla housut jalassa. :)
-M
Joni seuraa instagramissa pelkästään Tarua näistä naisista.. hmm
Vierailija kirjoitti:
Iiro Välimäki
www.instagram.com/p/1z7SxqC7RE/
Apua mikä lääkäri :D :D Kiitos tästä! (Ja pahoittelut ohiksesta)