Tunnen itseni tyhmäksi ja huijatuksi, jouduin viekkaan pelimiehen uhriksi
Olen aina kuvitellut että pelimiehet ovat niitä alfauroksilta kuulostavia ja näyttäviä, hyvännäköisiä, räikeästi naisten kanssa flirttailevia.. no kyllä te tiedätte.
En olisi uskonut, että eräs ns. kiltiltä, vähän ressukalta vaikuttava rauhallinen "runopoika" paljastuisi kaikkein törkeimmän tempun tekijäksi.
Mies pommitti mua kolme viikkoa joka päivä, oli asiallinen, fiksu, halaili eikä edes yrittänyt heti uida pöksyihin, kertoi tunteellisesti ja avoimesti kuinka aiemmin on tullut pettyneeksi ja jätetyksi (menin ansaan, mies sai kaikki sympatiapisteet multa)
Mutta, kolmen viikon jälkeen, kun päädyimme sänkyyn, viestittely ja yhteydenpito loppui kuin veitsellä leikaten siihen paikkaan. Viikon päästä, kun ihmettelin mihin mies hävinnyt, tuli epämääräistä selitystä siitä kuinka hänestä ei ole parisuhteeseen. Ja mies siirtyi pommittamaan hyvää ystävääni!
Olen niin vihainen ja ällistynyt, miten meninkin lankaan!
Ja ei olla teinejä, nelikymppisiä.
..kunhan nyt purin mieltäni. Kiitos jos luit.
Kommentit (167)
Täällä myös yksi runopojan uhri ilmoittautuu! On se kumma, kun ei mihinkään voi enää luottaa.
Itse olen aina ollut enemmänkin sellanen reipashenkinen. Nuorena eräs sanoi että näytän Dolph Lungrenilta. Toinen sanoi että näytän jenkkifutaajalta ilmeisesti v-tyylin kropan vuoksi. Harrastuksena oli budolajit ja tutkintona dippainssi. Pakko sanoa että naisilla oli minua kohtaan ankaria ennakkoluuloja. Ajateltiin juuri että olen pelimies, vaikka en ole. Noin kaksvitosena löysin naisen ja nyt on reilu kolmevitosena perhe pystyssä ja ihanat lapset enkä todellakaan hylkäisi perhettäni jonkun random säädön takia.
Naiset retkahtaa helposti runopoikarenttuihin. Kai se on sitten toimiva pelimiesstrategia. Jos ei meillä miehillä ole helppoa naisten kanssa, niin näköjään naisilla on sitten toiset ongelmat. Pelimiehet ja pelinaiset on joka tapauksessa pelkkää parisuhdemarkkinoiden roskasähköpostia. Tyhjiä tynnyreitä jotka kolisee kovaa. Pitäis löytää sellanen treffisysteemi, jossa tallentuisi deittailuhistoria. Tällöin naiset ja miehet voisi katsoa kuka on pyörittänyt kymmeniä (tai satoja) ja ketä kiinnostaa oikea suhde.
Vierailija kirjoitti:
Pitäis löytää sellanen treffisysteemi, jossa tallentuisi deittailuhistoria. Tällöin naiset ja miehet voisi katsoa kuka on pyörittänyt kymmeniä (tai satoja) ja ketä kiinnostaa oikea suhde.
Tämä! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa että miehet tunnistaa nämä pelimiehet kilsan päästä, mutta naiset eivät vaikka ovat naaman edessä.
Huvittavaa tämä sinun provoyritys. Tuskin tiedät mistään mitään. Saat korjata kertomalla mistä ne itse muka tunnistat. Miehillä yleensä heikommat sosiaaliset taidot huomioda pieniä eleitä.
Eiköhän sen kuka tahansa sivustaseuraaja oivalla yleensä, mikä on pelin henki kun tarkastelevat kuviota objektiivisesti. Ethän sinä itse sitä siinä tajua kiihkoissasi, joten sitä on aika turha yrittää selittää.
Tämä. Nainen kun ihastuu niin hormonit ottavat vallan ja kaikenlaiset estot ja normaalit varoitusmekanismit poistuvat. Kaikki tökeröt maneerit ja pikkuvalheet menevät suodattamatta läpi, kunnes pelimies pääsee palkinnon päälle...sitten onkin aika siirtyä seuraavaan.
Toimii toisonkin päin. Mutta nainen on aina syyllinen, huono. Outoa
Vierailija kirjoitti:
Aloituksesta käy ilmi, että kaksi äärettömän huonon ITSETUNNON omaavaa ihmistä törmäsi ja kummallekin jäi huonot fiilikset.
Itsetunto korjataan itse, ei sitä kukaan muu puolestasi tee.
Sorry, yksi sana puuttui.
Jos se oli perhonen
Niinkun se Thaimaan hiv tuki henkilö
Näitä on tosiaan joka ikäluokissa. Nuorin tietämäni on (silloin kun hänet tunsin) 16-vuotias. Ja vanhin 60.
Vierailija kirjoitti:
Runopoika. Millainen habitus tulee olla että katsotaan kuuluvaksi ko kategoriaan? Onko ketään julkkista nimetä kuka vastaisi runopoikaa?
Miki Liukkonen or runopojan arkkityyppi.
En ymmärrä mikä tässä oli huijaamista. Kaksi aikuista ihmistä toimi vapaasta tahdostaan, rehellisesti hetkessä eläen, parhaaksi katsomallaan tavalla.
Tuskinpa mies oli mitenkään etukäteen sitoutunut ryhtymään parisuhteeseen AP:n kanssa.
Nythän tässä alkaa selvitä koko kuvio. Miksi niin monet miehet on naisia mielisteleviä kasvissyöjiä ynnä muita neitimäisiä mamselleja. Kyseessä on ilmiselvä pelimieskusetus. Omasta lähipiiristä voisin sanoa että kyllä ne sitoutumiskykyiset oikeat miehet on niitä miehekkäitä lihansyöjiä, joilla on armeija ja koulut suoritettuna asianmukaisesti. Pilvenpolttelijat ja muut rentut on täysin kyvyttömiä feikkejä ja pelimiehiä, jotka ei koskaan pysty lunastamaan lupauksiaan. Että oikeen kissojakin pelastettu löytökohdista.... salli mun nauraa.
Nää on näitä, säälittäviä isoja kakaroita, jotka teinimäisesti kerää lovia sängynpäätyyn... Onneksi et tuhlannut enempää aikaasi moiseen :) Häntä pystyyn ja uusia verkkoja vesille.
Otsikon perusteella luulin, että ap:ltä on huijattu hyvä summa rahaa. Mutta eihän tässä mitään vahinkoa ole tapahtunut, ei se järvi soutamalla kulu!
Miehet nyt vaan ovat oppineet toimimaan netin kaudella kusipäämeiningillä. Kuinkahan monta kokemusta täälläkin on samasta aiheesta. Osalla taatusti ollut sama mies.
Hetken tuo veetuttaa, mutta anna kusipään mennä. Ei tuollaiset ole oikeita miehiä.
Jos mies valittaa aiemmasta huonosta suhteestaan exäänsä ja on valmis vyöryttämään onnettoman olonsa syyn toisen harteille, kannattaa juosta karkuun ja nopeasti. Fiksut ja tasapainoiset ihmiset eivät syytä onnettomasta olotilastaan toista ihmistä. He ymmärtävät, että he itse ovat vastuussa omasta olotilastaan ja ovat tehneet tai valmiita tekemään itse parhaansa, jotta oma olotila paranee. Se ei parane syyttämällä aiempia kumppaneita. Se reitti on helppo mutta se ei kasvata ihmistä aikuiseksi. Aikuisuuteen kuuluu vastuunkanto omasta tunnetilanteesta. Jos aina syyttää muita omista tunteistaan, ei koskaan joudu ottamaan vastuuta itsestään. Näitä pelimiehiä ja -naisia löytyy pilvin pimein. Hakekaa tasapainoista seuraa, joka ei syyttele ketään toista, vaikka toinen olisikin ehkä aiheuttanut pahaa oloa. Siis ei syyttele, mutta toki voi mainita asiasta asiallisesti.
En ymmärrä miten aptä on huijattu. Hän halusi tapailla miestä joten hän tapaili miestä. Hän halusi seksiä, joten hän harrasti seksiä. Ap on siis saanut mitä halusi ja mitä vapaaehtoisesti teki, joten missä huijaus?
Vai sisältyikö seksiin jokin salainen "en oikeasti haluaisi harrastaa tätä, mutta koska oletan tulevaisuudessa siintävän parisuhteen, teen uhrauksen" ja huijaus oli siinä kun suhdetta ei uhrauksesta huolimatta tullutkaan? Mitenkään muuten ei huijatuksi tulemisen tunnetta voi selittää - tähän hoidoksi riittää se, että jatkossa sitä seksiä harrastaa vain kun ihan aidosti sitä haluaa, ei suhteen toivossa.
Pelimiehestähän pääsee mahdollisimman nopeasti eroon, jos sille antaa. Muutenhan se jatkaa sitä piiritystään ja jallitustaan loputtomiin, tommonen avioon asti odottamisen uhoaminen on sille kiihottava haaste. Naiselta menee paljon aikaa hukkaan ja syviä tunteitakin saattaa jo muodostua, jos ei heti anna.