Huvittaa Tinderissä olevat 35-45 -vuotiaat naiset
Tinder näyttää olevan pullollaan nirsoja, urheilusta ja terveellisestä ruoasta pitäviä 35-45 -vuotiaita naisia, joiden”haaveena on perhe”. Varsinkin noilla nelikymppisillä (joukossa paljon akateemisia) luulisi olevan tietoa siitä, että vaikka on kuinka zen ja vegaani niin ei hedelmällinen aika siitä muutu. Kannattaisi ehkä lopettaa nirsoilu jos haluaa perheeseen kuuluvan luomumenetelmällä saatuja lapsia.
Kommentit (197)
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä on ne muutamat pelimiehet jotka panee uutta naista sadan tavismiehen edestä. Ja siitähän naiset tykkää. Sitä vaan en ymmärrä että samat naiset vinkuu etteivät löydä miestä.
Tätähän kutsutaan yhdeksi moniavioisuuden muodoksi. Naiset kuolaa YTM (ylempitasoinen mies) perään ja ovat valmiita auliisti jakamaan hänet muiden naikkosten kanssa. Mies on muka sinkku, mutta oikeasti tapailee useita naisia säännöllisesti. Toinen tähän rinnastettava moniavioisuuskuvio on se, että YTM vaihtelee tyttöystävää säännöllisesti. Naiset puolestaan odottavat kiltisti vuoroaan olla "parrasvaloissa" kunnes tulevat valituksi ja sitten hetken päästä dumpatuksi ja ryhtyvät feministeiksi. Kolmas moniavioisuuden muoto on se, että YTM pitää virallista vaimoa ja perhettä ja tapailee sen lisäksi yhtä tai useita tyttöystäviä. Sekin kuvio usein synnyttää feminismiä.
Surullista tämä on keskitasoisten ja alempitasoisten miesten kohdalla. Heitä on miehistä 80 % eivätkä he osallistu tähän naisten hyväksikäyttöpyöritykseen, mutta saavat siitä silti syyt niskoilleen.
age is just a number kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder näyttää olevan pullollaan nirsoja, urheilusta ja terveellisestä ruoasta pitäviä 35-45 -vuotiaita naisia, joiden”haaveena on perhe”. Varsinkin noilla nelikymppisillä (joukossa paljon akateemisia) luulisi olevan tietoa siitä, että vaikka on kuinka zen ja vegaani niin ei hedelmällinen aika siitä muutu. Kannattaisi ehkä lopettaa nirsoilu jos haluaa perheeseen kuuluvan luomumenetelmällä saatuja lapsia.
Itseasiassa viimeisimpien tutkimusten mukaan miehen ikä vaikuttaa naisen kykyyn saada lapsi. Nelikymppisten naisten kannattaisi suosia parikymppisiä miehiä, siittiöiden taso laskee kolmenkympin korvilla.
Kiva kuulla taas kerran olevansa valio yksilo.
Saan spermapankista rahaa kaksi kertaa kuussa.
Ika 43Käsitit väärin. 43-vuotiaan miehen siittiöt ovat ihan kelpoja, jos vastaanottaja on nuori nainen. Mutta jos nelikymppinen nainen haluaa raskautua vielä tällä vähemmän hedelmällisellä iällä (olen itsekin 43), kannattaa suosia parikymppistä spermaa. Tällöin todennäköisyys tulla raskaaksi on suurempi; naisen hedelmällisyys on laskenut, mutta miehen siittiöt ovat vielä superkunnossa. :) Toki voi yrittää niillä 43-vuotiaankin siittiöillä, mutta todennäköisyys laskee.
Tämä ei kyllä lainkaan pidä tutkimuksien mukaan paikkaansa. Isän ikä on itsessään riskitekijä. Isän iän ja äidin iän lisäksi erillinen riskitekijä on paljon isää nuorempi äiti. Syytä ei vielä tunneta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa viimeisimpien tutkimusten mukaan miehen ikä vaikuttaa naisen kykyyn saada lapsi. Nelikymppisten naisten kannattaisi suosia parikymppisiä miehiä, siittiöiden taso laskee kolmenkympin korvilla.
Ika 43Käsitit väärin. 43-vuotiaan miehen siittiöt ovat ihan kelpoja, jos vastaanottaja on nuori nainen. Mutta jos nelikymppinen nainen haluaa raskautua vielä tällä vähemmän hedelmällisellä iällä (olen itsekin 43), kannattaa suosia parikymppistä spermaa. Tällöin todennäköisyys tulla raskaaksi on suurempi; naisen hedelmällisyys on laskenut, mutta miehen siittiöt ovat vielä superkunnossa. :) Toki voi yrittää niillä 43-vuotiaankin siittiöillä, mutta todennäköisyys laskee.
Tämä ei kyllä lainkaan pidä tutkimuksien mukaan paikkaansa. Isän ikä on itsessään riskitekijä. Isän iän ja äidin iän lisäksi erillinen riskitekijä on paljon isää nuorempi äiti. Syytä ei vielä tunneta
Ja mitkähän tutkimukset tällaista kertovat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli johtopäätös: kannattaa ottaa nuori isä ja vanha äiti? :D
Perustin siis tuon alkuperäisen väittämäni Topparin tutkimukseen, jossa oltiin tutkittu nuorten vs. vanhempien miesten sperman laatua. Jos vanhemmalla naisella on hankalampaa hedelmöityä, sen voisi kuvitella olevan sitä helpompaa, mitä parempilaatuisia siittiöitä on käytössä?
Optimaali olisi tietysti nuori äiti - nuori isä kombinaatio.
Topparin tutkimuksesta mm. täällä:
https://www.city.fi/blogit/7/suosi+nuoria+miehia+lapsirakas+nuori+naine…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä Tinderä.
Olen 43 mies.Olen etsinyt kutakuinkin ikäistäni seuraa. Ei matsejä,
Mätsejä saan vain 20-25 vuotiasta jotka haluvat vakipanokumppanin.Ihan oikeesti? En ole käyttänyt Tinderiä, mutta jos näin on, niin liityn heti.
En laittanut ikaani nakyviin.
Olen hoikka ja urheilullinen. Ei ryppyjä.
Misut luulee että olen 30-35.Mun vuokra emanta arveli mun olevan 28.
Yritti etta veisin hanen 26 vuotiaan, ihan natin tyttaren vaikka syomaan.
Huolissaan kun tytto ei treffaile ketaan.
Niin olen se 43 vuotias
No ehkä senkin sitten sun ongelma. Omanikäisesi luulee, että olet pikkupoika vielä ja mahdollisesti puumametsällä. Laitas se ikäsi näkyviin, niin ehkä saat kontaktia aikuisilta naisilta.
Et arvaakaan ap, miten minua huvitta nuo huvittavat aloitukset.
Saat olla sata varma ,että en ole ainoa, joka jättää nuo ketjut lukematta, koska aina on joku huvittajajankkaaja vääntämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kun yli 40 vuotiaan pitää alentua johonkin Tinderiin. Luulisi jo ihan muuta kautta seuraa saavan. Joku vika varmaan, jos Tinderissä roikkuu.
No itse olen tuo aiemmin kirjoitellut mies, 36v alkkis. Ei sitä vuorotyöläisenä miesvaltaisella alalla vaan enää törmää kehenkään. Varmaan sama homma esim sairaanhoitajilla? Siks tinderit ja muut treffisivustot.
Kyllä näin on.4-kymppisenä hoitajana vuorotyössä. Joka ei juo eikä käy baareissa seuran löytäminen muualta on hankalaa. Kukaan ei tule kaupassa vikittelemään.
Vierailija kirjoitti:
Et arvaakaan ap, miten minua huvitta nuo huvittavat aloitukset.
Saat olla sata varma ,että en ole ainoa, joka jättää nuo ketjut lukematta, koska aina on joku huvittajajankkaaja vääntämässä.
Luithan sinä tämänkin ketjun. Kannattaa tosin opetella kirjoittamaan ennen kuin aloittelee palstailun.
No enpä ole huomannut. Päin vastoin, suurin osa ilmoittaa että ei etsi elättäjää itselleen tai lapselleen ja että lapsiluku on täynnä.
Itsellä vaan kun alkaa olla aikuiset lapset, niin epä kiinnosta naiset joilla on hoitoikäisiä lapsia.
M46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitkähän tutkimukset tällaista kertovat?
Unessa jeesus kertoi minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori vaan naiset, kyllä se Tinder meille miehille on pääasiassa seksiä varten. Tietty hyvä jos tyttöystävä löytyy sieltä, mutta ainakin itse ja kaveripiirini hakee pääasiassa seksiä sieltä.
Vakavampaa haetaan ihan muuta kautta! Ehkä tämä asenne Tinderiä kohtaan on kuitenkin muuttunut hieman alkuajoista, mutta ainakin meille se on seksiä varten.
Ja ihan luonnollistahan se on? Ulkonäön perusteella mennään, minimaalinen esittelyteksti. Vaihdetaan pari sanaa chatissa ja tapaamaan. Miehellä mielessä ensimmäisenä seksi, ei tutustuminen.
Toista on muilla deittisivustoilla, jossa kerrotaan itsestään enemmän ja haluistaan. Ei välttämättä edes kuvaa. Siellä olen vakavammalla mielellä.
No joo joo, tämä on kuultu jo niin monta kertaa. Se sovellus ei mitenkään rajoita sitä, mihin tarkoitukseen sitä saa käyttää, joten tämä määrittely on niin naurettavaa. Ja yhtä naurettavaa on minusta se, että Matti hakee seksiseuraa tinderistä, mutta samanaikaisesti parisuhdetta jostain muualta. Silloin Matin ajatusmaailma on vähän vinksahtanut.
Hah. No eihän naiset miehistä mitään tiedäkkään :)
Ei minulla ainakaan ole mitään vaihdetta päällä. Voin hakea seksiä ja suhdetta samaan aikaan! Voin vaikka mennä baariin etsimään seksiä, ja aamulla tutustua mukavaan naiseen deittisivustolla (ei Tinderissä).Ainakin minulla menee niin että tietyt paikat, esmes baarit ovat seksiä varten. Työpaikalla ja harrastuksissa sitten vakavammalla mielellä.
Voi hyvää päivää. Että jos baarissa törmäät mukavaan ja itsellesi sopivaan naiseen niin et voi ajatella mitään vakavampaa kun tapasit väärässä paikassa.
No jo on rajoittunutta ajattelua tuokin.
Kyllä 35-40-vuotias nainen on vielä hyvässä lapsentekoiässä. Mitä te mussutatte.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä 35-40-vuotias nainen on vielä hyvässä lapsentekoiässä. Mitä te mussutatte.
On, mutta jossain muualla kuin Suomessa. En voinut aiemmin edes kuvitellakaan, että hankkisin lapsia suomalaisen 35-40v naiasen kanssa. Nyt kun olen naimisissa todella kauniin filippiinan kanssa ja huomannut miten siellä naiset säilyttävät naisellisuutensa ja kauneutensa, niin suostun ehdottomasti lasten hankintaan myös sitten, jahka vaimoni saavuttaa ensin tuon 35 ikävuotensa.
Hyvät miehet on kuin palkkatyöpaikat. Niitä ei vaan riitä kaikille.
Edes kauniille ja nuorille naisille ei riitä kunnollista miestä. Siksi moni nainen on mieluummin yksin kuin kimpassa luuserin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori vaan naiset, kyllä se Tinder meille miehille on pääasiassa seksiä varten. Tietty hyvä jos tyttöystävä löytyy sieltä, mutta ainakin itse ja kaveripiirini hakee pääasiassa seksiä sieltä.
Vakavampaa haetaan ihan muuta kautta! Ehkä tämä asenne Tinderiä kohtaan on kuitenkin muuttunut hieman alkuajoista, mutta ainakin meille se on seksiä varten.
Ja ihan luonnollistahan se on? Ulkonäön perusteella mennään, minimaalinen esittelyteksti. Vaihdetaan pari sanaa chatissa ja tapaamaan. Miehellä mielessä ensimmäisenä seksi, ei tutustuminen.
Toista on muilla deittisivustoilla, jossa kerrotaan itsestään enemmän ja haluistaan. Ei välttämättä edes kuvaa. Siellä olen vakavammalla mielellä.
No joo joo, tämä on kuultu jo niin monta kertaa. Se sovellus ei mitenkään rajoita sitä, mihin tarkoitukseen sitä saa käyttää, joten tämä määrittely on niin naurettavaa. Ja yhtä naurettavaa on minusta se, että Matti hakee seksiseuraa tinderistä, mutta samanaikaisesti parisuhdetta jostain muualta. Silloin Matin ajatusmaailma on vähän vinksahtanut.
Hah. No eihän naiset miehistä mitään tiedäkkään :)
Ei minulla ainakaan ole mitään vaihdetta päällä. Voin hakea seksiä ja suhdetta samaan aikaan! Voin vaikka mennä baariin etsimään seksiä, ja aamulla tutustua mukavaan naiseen deittisivustolla (ei Tinderissä).Ainakin minulla menee niin että tietyt paikat, esmes baarit ovat seksiä varten. Työpaikalla ja harrastuksissa sitten vakavammalla mielellä.
Voi hyvää päivää. Että jos baarissa törmäät mukavaan ja itsellesi sopivaan naiseen niin et voi ajatella mitään vakavampaa kun tapasit väärässä paikassa.
No jo on rajoittunutta ajattelua tuokin.
Kiitos. Tätä minäkin yritin tuolle sanoa tuolle kommentoijalle.
5% luovuttajista kelpaa.
Tienaan kateenvetamalla 300e kuussa.
En tuota rahaa valttamatta tarvitsisi, mutta kavellessa toihin huomasin matkalla keinohedelmoitysklinikan ja paatin rohkeasti kokeilla.
Niin kay kun ei kenellekkaan kelpaa edes tinderissa. Tai siis nuorille vosuille, mutta en jaksa draamaa.