Huvittaa Tinderissä olevat 35-45 -vuotiaat naiset
Tinder näyttää olevan pullollaan nirsoja, urheilusta ja terveellisestä ruoasta pitäviä 35-45 -vuotiaita naisia, joiden”haaveena on perhe”. Varsinkin noilla nelikymppisillä (joukossa paljon akateemisia) luulisi olevan tietoa siitä, että vaikka on kuinka zen ja vegaani niin ei hedelmällinen aika siitä muutu. Kannattaisi ehkä lopettaa nirsoilu jos haluaa perheeseen kuuluvan luomumenetelmällä saatuja lapsia.
Kommentit (197)
Perhe voi olla pienikin, kahden hengen perhe on hyvä sekin. Ei kaikki saa lapsia todellakaan, sellainen aviopariko ei ole perhe?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä Tinderä.
Olen 43 mies.Olen etsinyt kutakuinkin ikäistäni seuraa. Ei matsejä,
Mätsejä saan vain 20-25 vuotiasta jotka haluvat vakipanokumppanin.
Ihan oikeesti? En ole käyttänyt Tinderiä, mutta jos näin on, niin liityn heti.
Just nämä sisustukseen ”live, love, laugh”-sisustustarralla varustautuneet tai ”eat. Sleep. Train. Repeat” -sloganilla ”urheilulliset naiset saavat mut painamaan ruksia välittömästi.
Tarjoustalon sisustustarra eivät tee susta interiordesigneria eikä better bodiesin trikoot laihaläskistä tee salikissaa.
Mutta ainahan sitä saa haaveilla..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä Tinderä.
Mätsejä saan vain 20-25 vuotiasta jotka haluvat vakipanokumppanin.Ihan oikeesti? En ole käyttänyt Tinderiä, mutta jos näin on, niin liityn heti.
En laittanut ikaani nakyviin.
Olen hoikka ja urheilullinen. Ei ryppyjä.
Misut luulee että olen 30-35.
Kaipaisin kutakuinkin oman ikäistä fiksua seuraa. Ikävä kyllä suurella oasalla naisia on jonkin sortin prinsessa kompleksi. Mailmapyorii heidän navan ympäri.
Juuri autoin erästä oman ikäistä daamia ratkomaan teknistä ongelmaansa. Ei jaksanut kuunella loppuun vaan moikkasi ja sulki luurin. Huomenna tuo sitten saa ajaa kaksi kerta rautakauppaan saadaakseen ongelmnsa ratkaistua. En viitsi soitella ja yritää opastaa uudelleen.
Mä oon käyttänyt Tinderiä nyt vuoden, aina välillä asennan ja kokeilen onneani. Olen nelikymppinen, mies jätti joten ei ollut vaihtoehtoja valita toisin. En asu Suomessa, ehkä juuri sen takia olen tavannut pääsääntöisesti tosi ihania tyyppejä, joista moni olisi ollut etsimässä vakavampaakin juttua. Mutta jos ei kolahda ei sellaista väkisin voi jatkaa. Ystävyys voi kuitenkin jatkua. Joidenkin kanssa se voi sisältää myös seksiä.
Elämä ei ole enää niin mustavalkoista kun on takana jo elämää ja pitkä parisuhde.
Aluksi hirvitti lähteä pahaan tindermaailmaan mutta samat ihmiset siellä pyörii kun muuallakin elämässä tapaa. Törkeät ja negatiiviset joita tässäkin ketjussa näkee, voi helposti rastittaa jo selausvaiheessa, poistaminen on helppoa myöhemminkin jos virhearviointi on tullut.
Tinderissä on ne muutamat pelimiehet jotka panee uutta naista sadan tavismiehen edestä. Ja siitähän naiset tykkää. Sitä vaan en ymmärrä että samat naiset vinkuu etteivät löydä miestä.
Kyllä kai lapsetonkin pariskunta on perhe. Lapsiperhe on taas perhe, jossa on myös lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä Tinderä.
Mätsejä saan vain 20-25 vuotiasta jotka haluvat vakipanokumppanin.Ihan oikeesti? En ole käyttänyt Tinderiä, mutta jos näin on, niin liityn heti.
En laittanut ikaani nakyviin.
Olen hoikka ja urheilullinen. Ei ryppyjä.
Misut luulee että olen 30-35.
Mun vuokra emanta arveli mun olevan 28.
Yritti etta veisin hanen 26 vuotiaan, ihan natin tyttaren vaikka syomaan.
Huolissaan kun tytto ei treffaile ketaan.
Niin olen se 43 vuotias
Kannattaisi lähteä baariin tapaamaan igmisiä elävässä elämässä. Näkee heti, onko kemiaa. Niin sitä ennenkin tavattiin, tinder on.enemmän hakuammuntaa ja sopii vain.miehille, jotka haluavat seksiä kenen kanssa tahansa. Naiset yleensä tarvitsevat sitä, että näkevät miehen livenä, eleet ja ilmwet ja voivat olla normaalissa vuorovaikutuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi lähteä baariin tapaamaan igmisiä elävässä elämässä. Näkee heti, onko kemiaa. Niin sitä ennenkin tavattiin, tinder on.enemmän hakuammuntaa ja sopii vain.miehille, jotka haluavat seksiä kenen kanssa tahansa. Naiset yleensä tarvitsevat sitä, että näkevät miehen livenä, eleet ja ilmwet ja voivat olla normaalissa vuorovaikutuksessa.
Entä jos ei oikeasti ole aikaa ja kiinnostusta notkua baareissa. Nuorempana se onnistui, mutta ei enää 38-vuotiaana. Sitä paitsi siellä baarissa on vain teinejä.
Vierailija kirjoitti:
Tinder näyttää olevan pullollaan nirsoja, urheilusta ja terveellisestä ruoasta pitäviä 35-45 -vuotiaita naisia, joiden”haaveena on perhe”. Varsinkin noilla nelikymppisillä (joukossa paljon akateemisia) luulisi olevan tietoa siitä, että vaikka on kuinka zen ja vegaani niin ei hedelmällinen aika siitä muutu. Kannattaisi ehkä lopettaa nirsoilu jos haluaa perheeseen kuuluvan luomumenetelmällä saatuja lapsia.
Huvittaa ap joka valittaa täällä ettei kelpaa naisille. Kannattaisko asialle tehdä jotain sen sijaaan että käy täällä säälimässä itseään?
Kaikilla on oikeus olla valikoivia. Sinäkin olet valikoiva joten pidäpä suusi soukemmmalla.
No mä pamahdin paksuksi ekakertaa 45-vuotiaana, vaikka kuvittelin että ei olisi kovin todennäköistä. Perheestä haaveilevat saavat etsiä toivomaansa. Perhe voi olla lapsilla tai ilman, eikä se lapsilla varustettukaan ole mitenkään mahdoton tuossa ikähaarukassa. En ymmärrä ap:n ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa viimeisimpien tutkimusten mukaan miehen ikä vaikuttaa naisen kykyyn saada lapsi. Nelikymppisten naisten kannattaisi suosia parikymppisiä miehiä, siittiöiden taso laskee kolmenkympin korvilla.
age is just a number kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa viimeisimpien tutkimusten mukaan miehen ikä vaikuttaa naisen kykyyn saada lapsi. Nelikymppisten naisten kannattaisi suosia parikymppisiä miehiä, siittiöiden taso laskee kolmenkympin korvilla.
Kiva kuulla taas kerran olevansa valio yksilo.
Saan spermapankista rahaa kaksi kertaa kuussa.
Ika 43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ei oikeasti ole aikaa ja kiinnostusta notkua baareissa. Nuorempana se onnistui, mutta ei enää 38-vuotiaana. Sitä paitsi siellä baarissa on vain teinejä.
Totta..diskot ja baarit ovat täynnä 20-30 vuotiaita.
40-vuotias nainen näyttää miehen silmiin rumalta niihin verrattuna..ja kännissä miehet lähentelevät niitä nuoria.
Tinderissä on vanhalle akalle enemmän mahkuja
Miksi ei perusteta tinderiä vain yli 30 vuotiaille?
Ois loistava liike idea
Toinen vain alle 40 vuotiaille
30-40 vuotias vois olla kummassa vaan....:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori vaan naiset, kyllä se Tinder meille miehille on pääasiassa seksiä varten. Tietty hyvä jos tyttöystävä löytyy sieltä, mutta ainakin itse ja kaveripiirini hakee pääasiassa seksiä sieltä.
Vakavampaa haetaan ihan muuta kautta! Ehkä tämä asenne Tinderiä kohtaan on kuitenkin muuttunut hieman alkuajoista, mutta ainakin meille se on seksiä varten.
Ja ihan luonnollistahan se on? Ulkonäön perusteella mennään, minimaalinen esittelyteksti. Vaihdetaan pari sanaa chatissa ja tapaamaan. Miehellä mielessä ensimmäisenä seksi, ei tutustuminen.
Toista on muilla deittisivustoilla, jossa kerrotaan itsestään enemmän ja haluistaan. Ei välttämättä edes kuvaa. Siellä olen vakavammalla mielellä.
No joo joo, tämä on kuultu jo niin monta kertaa. Se sovellus ei mitenkään rajoita sitä, mihin tarkoitukseen sitä saa käyttää, joten tämä määrittely on niin naurettavaa. Ja yhtä naurettavaa on minusta se, että Matti hakee seksiseuraa tinderistä, mutta samanaikaisesti parisuhdetta jostain muualta. Silloin Matin ajatusmaailma on vähän vinksahtanut.
Hah. No eihän naiset miehistä mitään tiedäkkään :)
Ei minulla ainakaan ole mitään vaihdetta päällä. Voin hakea seksiä ja suhdetta samaan aikaan! Voin vaikka mennä baariin etsimään seksiä, ja aamulla tutustua mukavaan naiseen deittisivustolla (ei Tinderissä).Ainakin minulla menee niin että tietyt paikat, esmes baarit ovat seksiä varten. Työpaikalla ja harrastuksissa sitten vakavammalla mielellä.
Eli sinusta siinä ei ole mitään kummallista, että jos kohtaat Tiinan baarissa, hän on sinun silmissäsi ainoastaan h*r*, joka kelpaa vain seksiin, mutta jos tapaat Tiinan harrastuksessa, haluat hänet parisuhteeseen? Miksi Tiinan pitäisi haluta kanssasi parisuhteeseen, jos arvotat hänet ainoastaan sen perusteella, missä hänet tapasit?
Enkä tarkoita nyt sitä, mikä fiilis sinulla missäkin tilanteessa on, vaan ihmettelen, miksi suhtaudut Tiinaan noin törkeästi siellä baarissa.
Onko seksi törkeää vai? Sulla taitaa olla vääristynyt kuva seksuaalisuudesta. Sanoin vain että jos olen baarissa bilettämässä, päällimmäinen ajatus on seksi, ei suhde. Eihän se muuta sulje pois, mutta itsellä se on lähtökohta.
Minusta se, että päällimäisin ajatus on seksi ja hu0railee ympäriinsä on törkeää. Seksi rakastavien puolisoiden välillä ei tietenkään ole törkeää vaan kaunista <3
Asteikolla 4-10, kuinka tinderlortto ja kyläpyörä olen? Kävin treffeillä NELJÄN miehen kanssa tinderin kautta. Kolmen kanssa kerran, yhden kanssa hieman enemmän, koska hänestä tuli minun poikaystäväni. Kenellekkään en avannut haaroja saati edes halannut treffeillä. Mieheni taas jaksoi odottaaa minua 5 kuukautta, että olin kunnolla valmis. Se oli molemmille ensimmäinen kerta. Kukaan ei tinderissä edes ehdottanut seksiä, vaikka moni tuli juttelemaan.
T: silloin 21v, nyt 24v, entinen tinderlortto, mutta se leima ei ehkä lähde minusta koskaan pois.
Vierailija kirjoitti:
age is just a number kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva kuulla taas kerran olevansa valio yksilo.
Saan spermapankista rahaa kaksi kertaa kuussa.
Ika 43
Käsitit väärin. 43-vuotiaan miehen siittiöt ovat ihan kelpoja, jos vastaanottaja on nuori nainen. Mutta jos nelikymppinen nainen haluaa raskautua vielä tällä vähemmän hedelmällisellä iällä (olen itsekin 43), kannattaa suosia parikymppistä spermaa. Tällöin todennäköisyys tulla raskaaksi on suurempi; naisen hedelmällisyys on laskenut, mutta miehen siittiöt ovat vielä superkunnossa. :) Toki voi yrittää niillä 43-vuotiaankin siittiöillä, mutta todennäköisyys laskee.
Joskus on tullut päästyä kuulemaan aitojen puliukkojen pulirinkijuttuja. Katselivat ohikulkevia naisia ja antoivat heille pisteitä ulkonäön mukaan kouluarvosanoin ja todella hävyttömin sanallisin arvioinnein.. Joka jampasta näki ja haistoi kilometrin päähän, että latiakaan ei oo laitettu muuhun kuin viinaan moneen vuoteen. Kai siinä on tavoitteena kääntää se häpeä jonnekin muualle kuin itseen, alentaa sellaista mitä ei voi saavuttaa.