Huvittaa Tinderissä olevat 35-45 -vuotiaat naiset
Tinder näyttää olevan pullollaan nirsoja, urheilusta ja terveellisestä ruoasta pitäviä 35-45 -vuotiaita naisia, joiden”haaveena on perhe”. Varsinkin noilla nelikymppisillä (joukossa paljon akateemisia) luulisi olevan tietoa siitä, että vaikka on kuinka zen ja vegaani niin ei hedelmällinen aika siitä muutu. Kannattaisi ehkä lopettaa nirsoilu jos haluaa perheeseen kuuluvan luomumenetelmällä saatuja lapsia.
Kommentit (197)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketju täynnä lorttoilua ja nykyajan orjuutta kannattavia lorttoja. Suurin osa ei edes ymmärrä mistä on puhumassa, mutta on pakko puolustaa ilmaiseksi ohjelmaa joka on haitallinen ja joka ei maksa käyttäjille mitään korvausta saamastaan yritysvoitosta. Tyhmempiä lorttoja saa hakea.
Minä en maksanut sovellukselle mitään eikä se antanut minulle mitään mutta sen kautta tapasin aviomieheni :)
Kai me sitten ollaan molemmat tyhmiä l*rttoja mutta mitäpä siitä kun nyt onnellisia yhdessä.
Ymmärrät varmaan mitä tarkoittaa poikkeus sääntöön. Eihän enemmistö alkoholin nautiskelijoistakaan ole alkoholisteja. Tinderissä vaan on niin kova addiktiopotentiaali että valtaosa sen käyttäjistä on tullut lorts. Siellä on monta ihan hyvää tyyppiä mennyt täysin lortoksi.
Vieläkään kukaan ei ole kertonut miksi luonnollisen tarpeen täyttämisen pitää olla normina, eli enemmistön osin jonkin aplikaation alaista toimintaa. Kritiikkihän kohdistuu siihen. Joskus 80-luvulla naurettiin avoimesti hellyhansenin talvitakkeja pitäville ilmaismainoksille. Peppukipu on nyt samanlaista kun mainitsee kiusallisen näkökulman lorttoiluksi menneestä deittiskenestä. Siis osa ihmisistä ei enää osaa muuta tehdäkään kuin säätää ympäri maata. Säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketju täynnä lorttoilua ja nykyajan orjuutta kannattavia lorttoja. Suurin osa ei edes ymmärrä mistä on puhumassa, mutta on pakko puolustaa ilmaiseksi ohjelmaa joka on haitallinen ja joka ei maksa käyttäjille mitään korvausta saamastaan yritysvoitosta. Tyhmempiä lorttoja saa hakea.
Minä en maksanut sovellukselle mitään eikä se antanut minulle mitään mutta sen kautta tapasin aviomieheni :)
Kai me sitten ollaan molemmat tyhmiä l*rttoja mutta mitäpä siitä kun nyt onnellisia yhdessä.Ymmärrät varmaan mitä tarkoittaa poikkeus sääntöön. Eihän enemmistö alkoholin nautiskelijoistakaan ole alkoholisteja. Tinderissä vaan on niin kova addiktiopotentiaali että valtaosa sen käyttäjistä on tullut lorts. Siellä on monta ihan hyvää tyyppiä mennyt täysin lortoksi.
Vieläkään kukaan ei ole kertonut miksi luonnollisen tarpeen täyttämisen pitää olla normina, eli enemmistön osin jonkin aplikaation alaista toimintaa. Kritiikkihän kohdistuu siihen. Joskus 80-luvulla naurettiin avoimesti hellyhansenin talvitakkeja pitäville ilmaismainoksille. Peppukipu on nyt samanlaista kun mainitsee kiusallisen näkökulman lorttoiluksi menneestä deittiskenestä. Siis osa ihmisistä ei enää osaa muuta tehdäkään kuin säätää ympäri maata. Säälittävää.
Tunnen meidän lisäksi toisen pari joka mennyt naisiin ja yhden jotka kihloissa, tavanneet tinderissä. Tunne myös muita jotka sitä kautta alkaneet seurustella.
Yhtään tinderlorttoa en tunne joten tähän kai voi laittaa sen perinteisen että katso sinä vähän millaisissa piireissä liikut.
Tuskin kenellekään sinun mielipiteistä peppu tulee kipeäksi, ainostaan kielenkäytöstä joka on ala-arvoista. Kertoo myös jotain niistä piireistä ja sinusta.
Vähän sääliksi käy, kun selaa noita vanhempia naisia Tinderissä. Melkoista reppanaa reppanan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai me sitten ollaan molemmat tyhmiä l*rttoja mutta mitäpä siitä kun nyt onnellisia yhdessä.Ymmärrät varmaan mitä tarkoittaa poikkeus sääntöön. Eihän enemmistö alkoholin nautiskelijoistakaan ole alkoholisteja. Tinderissä vaan on niin kova addiktiopotentiaali että valtaosa sen käyttäjistä on tullut lorts. Siellä on monta ihan hyvää tyyppiä mennyt täysin lortoksi.
Tunnen meidän lisäksi toisen pari joka mennyt naisiin ja yhden jotka kihloissa, tavanneet tinderissä. Tunne myös muita jotka sitä kautta alkaneet seurustella.
Yhtään tinderlorttoa en tunne joten tähän kai voi laittaa sen perinteisen että katso sinä vähän millaisissa piireissä liikut.
Tuskin kenellekään sinun mielipiteistä peppu tulee kipeäksi, ainostaan kielenkäytöstä joka on ala-arvoista. Kertoo myös jotain niistä piireistä ja sinusta.
Niin. Hyviksi ihmisiksi tekeytyvillä lampailla on taipumus kohottaa itsensä poikkeavasti ilmaisevia "paremmiks". Somessa näitä kuplia riittää.
Vieläkään ei ole tullut vastausta miksi ihmisen perustarpeiden täyttämisestä on tehty pinnallista yritystoimintaa joka perustuu addiktoivaan visuaaliseen kuvatulvaan ja sen vasteisiin. Sekin on hauskaa miten palvelussa jossa 90% käyttää tavalla tai toisella feikattua kuvaa ihmiset kehtaavat puhua omana itsenään olemisesta. Sarjadeittailu on joillekin ihan normitouhua vaikka se on lähinnä maanista häiriökäytöstä, läheisriippuvuutta.
Jos jollekin paremmalle normaalille ihmisille ei ole vielä käynyt selväksi, niin kaikki ihmiset eivät halua jokaisen asian elämässä perustuvan aplikaatioille. Harmillista että vapaus on paremmille ihmisille kirosana.
Onko Adoptio lapsi kuin oma lapsi?
Miten miehen lapsi eroaa adoptoidusta?
Miten adoptoitu eroaa mahasta tulleesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks vois etsiä kuumaa miestä jolla pari lasta tehtynä.
Ei tarvi pilata kroppaa synnytyksellä...
Voi hasutella ja nauttia lainalapsista..jotka varmasti kiintyvät myös kivaan bonusäitiin.En ymmärrä tätä synnytys...imetys..kakkarumba himoa?
Ei naiset kiinny samalla tavalla toisten lapsiin kuin omiinsa...
Olen adoptoitu..kyllä äiti rakastaa minua
Ettekö ymmärrä että naiset kiintyvät vain omiin lapsiinsa.
Miehen lapset vievät vain rahan ja huomion pois itsestä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin halutaan perhe, mutta ne lapset on tehty jo siihen perheeseen.
Ei siinä haluta lapsiaOsallan tietty lapsia edellisestä liitosta (kun ovat eronneet hyvästä miehestä harhaluulojen vuoksi), mutta tosi paljon on lapsettomia sinkkuja.
Anteeksi mitä? :D Meinaatko, että miehen alkoholismi oli vain minun harhaluuloa?
Juu kato se on just sitä nirsoutta kun sellasen helmen päästit käsistä ;)
Alkoholisteja on tilastollisesti paljon vähemmän kuin eroja. Joten alkoholisti on melko suhteellinen käsite, ainakin AV:lla. Se että kyllästyy miehen juomiseen ei automaattisesti tarkoita miehen olevan alkoholisti.
En tietenkään voi sanoa suuntaan tai toiseen kun tuon toisen kirjoittajan miestä tunne.
Ei kukaan ole väittänytkään, että kaikki erot johtuvat alkoholismista. Omalta kohdaltani kuitenkin tiedän, että ex-mieheni alkoholismia ei ole mihinkään koskaan tilastoitu. Ja ehkä sinä et laske työssäkäyvää piilotissuttelijaa alkoholistiksi, mutta kyllä se nyt vain on alkoholismia, jos joka viikonloppu pitää juoda niin, ettei maanantai-aamunakaan ole vielä ajokunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori vaan naiset, kyllä se Tinder meille miehille on pääasiassa seksiä varten. Tietty hyvä jos tyttöystävä löytyy sieltä, mutta ainakin itse ja kaveripiirini hakee pääasiassa seksiä sieltä.
Vakavampaa haetaan ihan muuta kautta! Ehkä tämä asenne Tinderiä kohtaan on kuitenkin muuttunut hieman alkuajoista, mutta ainakin meille se on seksiä varten.
Ja ihan luonnollistahan se on? Ulkonäön perusteella mennään, minimaalinen esittelyteksti. Vaihdetaan pari sanaa chatissa ja tapaamaan. Miehellä mielessä ensimmäisenä seksi, ei tutustuminen.
Toista on muilla deittisivustoilla, jossa kerrotaan itsestään enemmän ja haluistaan. Ei välttämättä edes kuvaa. Siellä olen vakavammalla mielellä.
No joo joo, tämä on kuultu jo niin monta kertaa. Se sovellus ei mitenkään rajoita sitä, mihin tarkoitukseen sitä saa käyttää, joten tämä määrittely on niin naurettavaa. Ja yhtä naurettavaa on minusta se, että Matti hakee seksiseuraa tinderistä, mutta samanaikaisesti parisuhdetta jostain muualta. Silloin Matin ajatusmaailma on vähän vinksahtanut.
Hah. No eihän naiset miehistä mitään tiedäkkään :)
Ei minulla ainakaan ole mitään vaihdetta päällä. Voin hakea seksiä ja suhdetta samaan aikaan! Voin vaikka mennä baariin etsimään seksiä, ja aamulla tutustua mukavaan naiseen deittisivustolla (ei Tinderissä).Ainakin minulla menee niin että tietyt paikat, esmes baarit ovat seksiä varten. Työpaikalla ja harrastuksissa sitten vakavammalla mielellä.
Eli sinusta siinä ei ole mitään kummallista, että jos kohtaat Tiinan baarissa, hän on sinun silmissäsi ainoastaan h*r*, joka kelpaa vain seksiin, mutta jos tapaat Tiinan harrastuksessa, haluat hänet parisuhteeseen? Miksi Tiinan pitäisi haluta kanssasi parisuhteeseen, jos arvotat hänet ainoastaan sen perusteella, missä hänet tapasit?
Enkä tarkoita nyt sitä, mikä fiilis sinulla missäkin tilanteessa on, vaan ihmettelen, miksi suhtaudut Tiinaan noin törkeästi siellä baarissa.
Onko seksi törkeää vai? Sulla taitaa olla vääristynyt kuva seksuaalisuudesta. Sanoin vain että jos olen baarissa bilettämässä, päällimmäinen ajatus on seksi, ei suhde. Eihän se muuta sulje pois, mutta itsellä se on lähtökohta.
Sinulta taisi mennä tuosta kommentistani ohi "hän on sinun silmissäsi ainoastaan h*r*, joka kelpaa vain seksiin". Jos et näe tuossa ajatuksessa mitään törkeää, niin en voi auttaa. Pointti ei ole siinä, että seksi olisi törkeää, vaan se, että näet siinä ihmisessä ainoastaan sen seksipuolen, etkä mistään hinnasta suostuisi edes ajattelemaan parisuhdetta tämän kanssa, vaikka tämä olisi siihen valmis.
Siis olen pienessä sievässä bilettämässä. Näen naisen, ajattelen että pääsisipä harrastamaan seksiä hänen kanssaan. Sillä hetkellä ajattelen seksiä, en suhdetta. Jos panettaa niin seksi on ensiksi mielessä. En minä nyt aamulla poiskaan potkisi ja voisin tutustuakin. Moni nainen kyllä lähtee itse pois.
Voihan olla että naiset suhtautuvat nykyään eri tavalla, mutta reilut 10v sitten nämä yhden illan jutut päättyivät usein näin. Tietenkin osa otti yhteyttä, mutta se että tahtoo seksiä jonkun kanssa baari-illan jälkeen ei tarkoita että olisimme muuten hyvä match.
Kyllä seurusteluun tarvitaan muutakin kuin seksuaalista vetoa. Siksi baarit eivät toimineet osaltani.
No niin. Jatketaanpas tätä esimerkkiä tuolle tasolle, jolla tässä nyt on asiasta keskusteltu. Sinä haluat tämän naisen kanssa seksiä ja lähestyt häntä siellä baarissa. Hän sanoo, että hän ei lähde kanssasi paneskelemaan eikä hae yhden illan juttuja. Hän on kuitenkin halukas tutustumaan sinuun myöhemmin treffien merkeissä. Palstan mukaan tässä vaiheessa tälle naiselle nauretaan ja häntä haukutaan lortoksi. Hänelle sanotaan "mitä sinä sitten baarissa teet, luuletko kelpaavasi jollekulle oikeaan parisuhteeseen".
Mä pidän tosi harvoja 'lorttoina'. Pitää olla tyyliin vuoden aikana useita kymmeniä eri miehiä, että on 'pilalla'.
Ja vastaus kysymykseesi; siirryn seuraavaan naiseen. Otan tietenkin Tiinan numeron, mutta jos haen seksiä sinä iltana, luuletko että Tiina vastaisi seuraavana päivänä?
En mielestäni kysynyt yhtään mitään. Kerroin vain, miten tilanne etenee näiden muutamien vastaajien logiikan mukaan. Jos sinä kuitenkin otat Tiinan numeron ja hänelle haluaisit soittaa myöhemmin, sinähän et ajattele samalla logiikalla kuin nämä eräät vastaajat.
Pointti oli nyt se, miten suhtaudut Tiinaan joka on baarissa, mutta ei etsi siellä seksiä kuten sinä. Kohteletko häntä a) naisena, joka itsekin tietysti etsii vain seksiä eikä hän sen takia kelpaa sinulle parisuhdemielessä vai b) naisena, joka on ihan tutustumisen arvoinen parisuhdemielessä, vaikka baarissa olikin. Tässä nyt joidenkin mielestä tinderistä ei voi mitenkään koskaan ikinä löytää parisuhdetta, mikä on täysin verrannollinen vaihtoehtoon a, kun taas itse olen sitä mieltä, että myös tinderissä voi tavata ihmisen, jonka kanssa voi tutustua parisuhdemielessä (b). Minusta on siis naurettavaa, että tapaamispaikka määrittelee sen, mitä tästä ihmisestä ajattelet. Ja se on siis eri asia kuin se, mitä juuri sillä hetkellä olet itse etsimässä, mitä sinä nyt yrität selittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kenellekään sinun mielipiteistä peppu tulee kipeäksi, ainostaan kielenkäytöstä joka on ala-arvoista. Kertoo myös jotain niistä piireistä ja sinusta.Niin. Hyviksi ihmisiksi tekeytyvillä lampailla on taipumus kohottaa itsensä poikkeavasti ilmaisevia "paremmiks". Somessa näitä kuplia riittää.
Vieläkään ei ole tullut vastausta miksi ihmisen perustarpeiden täyttämisestä on tehty pinnallista yritystoimintaa joka perustuu addiktoivaan visuaaliseen kuvatulvaan ja sen vasteisiin. Sekin on hauskaa miten palvelussa jossa 90% käyttää tavalla tai toisella feikattua kuvaa ihmiset kehtaavat puhua omana itsenään olemisesta. Sarjadeittailu on joillekin ihan normitouhua vaikka se on lähinnä maanista häiriökäytöstä, läheisriippuvuutta.
Jos jollekin paremmalle normaalille ihmisille ei ole vielä käynyt selväksi, niin kaikki ihmiset eivät halua jokaisen asian elämässä perustuvan aplikaatioille. Harmillista että vapaus on paremmille ihmisille kirosana.
Edelleen ihmettelen, miten paljon tiedät sovelluksesta, jota et omien sanojesi mukaan ole koskaan käyttänyt. Mihin ihmeeseen perustat esimerkiksi väitteen, että 90 % käyttää feikattua kuvaa? Ja mitä ihmettä tarkoitat sarjadeittailulla? Ilmeisesti oletat, että deittailu on jonkinlaista seurustelua ja seksiä. Tässä olet väärässä. Se on ihmisten tapaamista ja tutustumista. "Hei, minä olen Matti, tykkään vesivärimaalaamisesta ja salamipizzasta." En ymmärrä, miten tuo on mielestäsi häiriökäytöstä.
Tiedän yhden miehen joka pani joka päivä Tinderissä tapaamiaan naisia.
Valitti kyllä lakanapyykin määrästä.
Nykyisin on vakisuhteessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori vaan naiset, kyllä se Tinder meille miehille on pääasiassa seksiä varten. Tietty hyvä jos tyttöystävä löytyy sieltä, mutta ainakin itse ja kaveripiirini hakee pääasiassa seksiä sieltä.
Vakavampaa haetaan ihan muuta kautta! Ehkä tämä asenne Tinderiä kohtaan on kuitenkin muuttunut hieman alkuajoista, mutta ainakin meille se on seksiä varten.
Ja ihan luonnollistahan se on? Ulkonäön perusteella mennään, minimaalinen esittelyteksti. Vaihdetaan pari sanaa chatissa ja tapaamaan. Miehellä mielessä ensimmäisenä seksi, ei tutustuminen.
Toista on muilla deittisivustoilla, jossa kerrotaan itsestään enemmän ja haluistaan. Ei välttämättä edes kuvaa. Siellä olen vakavammalla mielellä.
No joo joo, tämä on kuultu jo niin monta kertaa. Se sovellus ei mitenkään rajoita sitä, mihin tarkoitukseen sitä saa käyttää, joten tämä määrittely on niin naurettavaa. Ja yhtä naurettavaa on minusta se, että Matti hakee seksiseuraa tinderistä, mutta samanaikaisesti parisuhdetta jostain muualta. Silloin Matin ajatusmaailma on vähän vinksahtanut.
Hah. No eihän naiset miehistä mitään tiedäkkään :)
Ei minulla ainakaan ole mitään vaihdetta päällä. Voin hakea seksiä ja suhdetta samaan aikaan! Voin vaikka mennä baariin etsimään seksiä, ja aamulla tutustua mukavaan naiseen deittisivustolla (ei Tinderissä).Ainakin minulla menee niin että tietyt paikat, esmes baarit ovat seksiä varten. Työpaikalla ja harrastuksissa sitten vakavammalla mielellä.
Eli sinusta siinä ei ole mitään kummallista, että jos kohtaat Tiinan baarissa, hän on sinun silmissäsi ainoastaan h*r*, joka kelpaa vain seksiin, mutta jos tapaat Tiinan harrastuksessa, haluat hänet parisuhteeseen? Miksi Tiinan pitäisi haluta kanssasi parisuhteeseen, jos arvotat hänet ainoastaan sen perusteella, missä hänet tapasit?
Enkä tarkoita nyt sitä, mikä fiilis sinulla missäkin tilanteessa on, vaan ihmettelen, miksi suhtaudut Tiinaan noin törkeästi siellä baarissa.
Onko seksi törkeää vai? Sulla taitaa olla vääristynyt kuva seksuaalisuudesta. Sanoin vain että jos olen baarissa bilettämässä, päällimmäinen ajatus on seksi, ei suhde. Eihän se muuta sulje pois, mutta itsellä se on lähtökohta.
Sinulta taisi mennä tuosta kommentistani ohi "hän on sinun silmissäsi ainoastaan h*r*, joka kelpaa vain seksiin". Jos et näe tuossa ajatuksessa mitään törkeää, niin en voi auttaa. Pointti ei ole siinä, että seksi olisi törkeää, vaan se, että näet siinä ihmisessä ainoastaan sen seksipuolen, etkä mistään hinnasta suostuisi edes ajattelemaan parisuhdetta tämän kanssa, vaikka tämä olisi siihen valmis.
Siis olen pienessä sievässä bilettämässä. Näen naisen, ajattelen että pääsisipä harrastamaan seksiä hänen kanssaan. Sillä hetkellä ajattelen seksiä, en suhdetta. Jos panettaa niin seksi on ensiksi mielessä. En minä nyt aamulla poiskaan potkisi ja voisin tutustuakin. Moni nainen kyllä lähtee itse pois.
Voihan olla että naiset suhtautuvat nykyään eri tavalla, mutta reilut 10v sitten nämä yhden illan jutut päättyivät usein näin. Tietenkin osa otti yhteyttä, mutta se että tahtoo seksiä jonkun kanssa baari-illan jälkeen ei tarkoita että olisimme muuten hyvä match.
Kyllä seurusteluun tarvitaan muutakin kuin seksuaalista vetoa. Siksi baarit eivät toimineet osaltani.
No niin. Jatketaanpas tätä esimerkkiä tuolle tasolle, jolla tässä nyt on asiasta keskusteltu. Sinä haluat tämän naisen kanssa seksiä ja lähestyt häntä siellä baarissa. Hän sanoo, että hän ei lähde kanssasi paneskelemaan eikä hae yhden illan juttuja. Hän on kuitenkin halukas tutustumaan sinuun myöhemmin treffien merkeissä. Palstan mukaan tässä vaiheessa tälle naiselle nauretaan ja häntä haukutaan lortoksi. Hänelle sanotaan "mitä sinä sitten baarissa teet, luuletko kelpaavasi jollekulle oikeaan parisuhteeseen".
Mä pidän tosi harvoja 'lorttoina'. Pitää olla tyyliin vuoden aikana useita kymmeniä eri miehiä, että on 'pilalla'.
Ja vastaus kysymykseesi; siirryn seuraavaan naiseen. Otan tietenkin Tiinan numeron, mutta jos haen seksiä sinä iltana, luuletko että Tiina vastaisi seuraavana päivänä?En mielestäni kysynyt yhtään mitään. Kerroin vain, miten tilanne etenee näiden muutamien vastaajien logiikan mukaan. Jos sinä kuitenkin otat Tiinan numeron ja hänelle haluaisit soittaa myöhemmin, sinähän et ajattele samalla logiikalla kuin nämä eräät vastaajat.
Pointti oli nyt se, miten suhtaudut Tiinaan joka on baarissa, mutta ei etsi siellä seksiä kuten sinä. Kohteletko häntä a) naisena, joka itsekin tietysti etsii vain seksiä eikä hän sen takia kelpaa sinulle parisuhdemielessä vai b) naisena, joka on ihan tutustumisen arvoinen parisuhdemielessä, vaikka baarissa olikin. Tässä nyt joidenkin mielestä tinderistä ei voi mitenkään koskaan ikinä löytää parisuhdetta, mikä on täysin verrannollinen vaihtoehtoon a, kun taas itse olen sitä mieltä, että myös tinderissä voi tavata ihmisen, jonka kanssa voi tutustua parisuhdemielessä (b). Minusta on siis naurettavaa, että tapaamispaikka määrittelee sen, mitä tästä ihmisestä ajattelet. Ja se on siis eri asia kuin se, mitä juuri sillä hetkellä olet itse etsimässä, mitä sinä nyt yrität selittää.
Ja tähän vielä jatkan. Minusta on kyllä silti jotenkin vinksahtanutta, jos sanot etsiväsi parisuhdetta ja kun löydät siihen sopivan ihmisen baarissa, olet valmis ohittamaan hänet, vain koska lähdit baariin hakemaan seksiä. En kyllä pidä kovin ihanteellisena kumppaniehdokkaana henkilöä, jolla se parisuhdemoodi voidaan siirtää kokonaan sivuun yhdeksi illaksi. Tai jos on ilmoitus nettitreffeillä ja yhtä aikaa tinderissä, niin se toive muuttuu sen mukaan, minkä sovelluksen avaat eli parilla klikkauksella. Aikamoinen tuuliviiri täytyy kyllä olla, jos se noin menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin halutaan perhe, mutta ne lapset on tehty jo siihen perheeseen.
Ei siinä haluta lapsiaOsallan tietty lapsia edellisestä liitosta (kun ovat eronneet hyvästä miehestä harhaluulojen vuoksi), mutta tosi paljon on lapsettomia sinkkuja.
Ei hyvästä miehestä erota. Sitä pidetään hyvänä. Sellainen on yhtä yleinen kuin valkoinen hirvi.
1 valkoinen hirvi on ainakin olemassa, mutta kuka on se 1 hyvä mies? Kerro nimi.
Tuntuuko siemensyöksy(miehen orgasmi) samalta lihavan naisen pillussa kuin kauniin naisen pillussa?
Seurustelukumppanin pitää siis olla kaunis, ettei tarvi hävetä naistaan kavereiden silmissä.
Kaunis nainen on myös kuin urheiluauto....aiheuttaa muissa kateuden väristyksiä
Noh miksei sais olla tinderissä?onhan siellä melkein kaikki sinkut nykyaikana.Vaikea sieltä mitää on löytää kun kukaan ei puhu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kenellekään sinun mielipiteistä peppu tulee kipeäksi, ainostaan kielenkäytöstä joka on ala-arvoista. Kertoo myös jotain niistä piireistä ja sinusta.Niin. Hyviksi ihmisiksi tekeytyvillä lampailla on taipumus kohottaa itsensä poikkeavasti ilmaisevia "paremmiks". Somessa näitä kuplia riittää.
Mä en ymmärrä mitä pahaa on sarjadeittailussa, tai mitä se kenellekään kuuluu kuka panee ketäki ja mitenkä paljon. Ihan yhtälailla ne miehet on siellä tinderissä lorttoilemassa naisille kuin toiste päin. Ennen sama tyypit lorttoili baaritiskillä, nyt ei tarvi niihinkään rahojaan tuhlata. Jos ihmisillä ei olis tarvetta tinderille, ei olis tinderiä. Vielä ku olis sellanen ”tinder” josta vois löytää uusia ystäviä, maailma vois olla taas vähän vähemmän yksinäinen paikka.
Uskispiireissä varmaan järjestetään sinkkuiltoja, menköön sinne jolle se siveys on joku arvo ja pitäköön kitansa kiinni. Muut tapailkoot ihmisiä siellä mikä omaan ajankäyttöön ja sielunmaisemaan sopii.
Ikähaarukkaan sopivat naiset ovat juuri parhaita ;)
-M26
En ymmärrä Tinderä.
Olen 43 mies.
Olen etsinyt kutakuinkin ikäistäni seuraa. Ei matsejä,
Mätsejä saan vain 20-25 vuotiasta jotka haluvat vakipanokumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Mua huvittaa lihavat ei niin komeat miehet jotka listaavat profiilissaan kymmenen eri naistyyppiä jotka eivät saa painaa heille sydäntä. Olen aika varma että he eivät saisi edes ilman tuota listaa yhtäkään tykkäystä.
Samaan olen kiinnittänyt huomiota nettideittien ulkonpuolellakin, mitä fyysisesti rumempi mies, sitä epämiellyttävämpi persoona ja kovemmat vaatimukset naisen ulkonäön suhteen.
Kai me sitten ollaan molemmat tyhmiä l*rttoja mutta mitäpä siitä kun nyt onnellisia yhdessä.