Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huvittaa Tinderissä olevat 35-45 -vuotiaat naiset

Vierailija
05.02.2018 |

Tinder näyttää olevan pullollaan nirsoja, urheilusta ja terveellisestä ruoasta pitäviä 35-45 -vuotiaita naisia, joiden”haaveena on perhe”. Varsinkin noilla nelikymppisillä (joukossa paljon akateemisia) luulisi olevan tietoa siitä, että vaikka on kuinka zen ja vegaani niin ei hedelmällinen aika siitä muutu. Kannattaisi ehkä lopettaa nirsoilu jos haluaa perheeseen kuuluvan luomumenetelmällä saatuja lapsia.

Kommentit (197)

Vierailija
1/197 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ilmoittaa Tinderissä haluavansa perheen?

Vierailija
2/197 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka ilmoittaa Tinderissä haluavansa perheen?

Aika moni otsikossa mainittuun ryhmään kuuluva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/197 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti, onko tinder pullollaan tuollaisia? Itse olen 38-vuotias enkä tunne yhtäkään oman ikäistäni, jolla olisi toiveena perhe. Se on joko tehty tai sitten sitä ei halutakaan. 

Vierailija
4/197 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeasti, onko tinder pullollaan tuollaisia? Itse olen 38-vuotias enkä tunne yhtäkään oman ikäistäni, jolla olisi toiveena perhe. Se on joko tehty tai sitten sitä ei halutakaan. 

Kyllä on. Onhan Hesarin mielipidepalstallakin itketty kun sitä ”ansaittua” hyvää miestä ei löytynytkään vaikka ollaan tohtoreita ja tuplamaistereita. Ehkä olisi pitänyt suorittaa vähän vähemmän.

Vierailija
5/197 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin halutaan perhe, mutta ne lapset on tehty jo siihen perheeseen.

Ei siinä haluta lapsia

Vierailija
6/197 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin vaikka olisikin, niin miksi se aloittajaa kaivelee?

Ja parempi jäädä ilman perhettä, kun perustaa se aloittajan kaltaisen ihmisen kanssa.

Vierailija
7/197 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä haluta lapsia

Osallan tietty lapsia edellisestä liitosta (kun ovat eronneet hyvästä miehestä harhaluulojen vuoksi), mutta tosi paljon on lapsettomia sinkkuja.

Vierailija
8/197 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ilmeisesti samaa ikäluokkaa kun tuon ikäisiä naisia siellä katselee. Ap ei halua perhet ja harmittaa kun joku muu haluaa vai apta harmittaa kun kukaan ei tyydy häneen?

Vierailija
9/197 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos noin vaikka olisikin, niin miksi se aloittajaa kaivelee?

Ja parempi jäädä ilman perhettä, kun perustaa se aloittajan kaltaisen ihmisen kanssa.

Happamia ovat, kettu sanoi...

Niin onhan se elämä parin kissan tai lehmän kokoisen hurjan kanssa kivempaa....eläin kun ei osaa sanoa ei tai ymmärrä nalkuttamista.

Vierailija
10/197 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aikoi lapsia tehdä niin todellakin kuuluu olla nirso jo pelkästään niiden mahdollisten lasten takia.

Vierailija
11/197 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua huvittaa lihavat ei niin komeat miehet jotka listaavat profiilissaan kymmenen eri naistyyppiä jotka eivät saa painaa heille sydäntä. Olen aika varma että he eivät saisi edes ilman tuota listaa yhtäkään tykkäystä.

Jaa jollain mammalla meni aloitus tunteisii. Taitaa olla tälläne profiili tinderissä.

Vierailija
12/197 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä haluta lapsia

Osallan tietty lapsia edellisestä liitosta (kun ovat eronneet hyvästä miehestä harhaluulojen vuoksi), mutta tosi paljon on lapsettomia sinkkuja.

Anteeksi mitä? :D Meinaatko, että miehen alkoholismi oli vain minun harhaluuloa? 

Vierailija
13/197 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä haluta lapsia

Anteeksi mitä? :D Meinaatko, että miehen alkoholismi oli vain minun harhaluuloa? 

Jostain kumman syystä naisten ex-puoliso on aina joko alkoholisti, narsisti tai hakkaaja. Ainakin AV:n otannan perusteella vaikka tuollainen on tilastollisesti mahdotonta.

Onko nämä asiat sinusta jotenkin harvinaisia, vai miksi se mielestäsi on mahdotonta? Enemmän se logiikkaa ja tilastoja vastaan sotii, että ihmiset eroavat hyvistä miehistä. 

Vierailija
14/197 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullulla on halvat huvit, idiootilla ilmaiset.

Vierailija
15/197 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan pitkään suomalaisille lortoille menee ymmärtää, että a)tinder = bordelli ja b) hyvin harvalle oikealle kunnolliselle miehelle kelpaa kymmeniä eri henkilöitä deittaillut tinderlortto? Useille oikeasti hyville miehille itseasiassa ei kelpaa tinderin käyttäjät edes maksusta. Standardeja saa olla ja yksi hyvä standardi on että ei luota millään tasolla ihmisiin jotka harrastavat aplikaatiodeittailua. Ennen sellaiselle ihmiselle oli nimi joka harrasti useiden ihmisten tapailua yhtä aikaa. Kyläpyörän arvo on alle nollan.

Kyllä on taas niin älytöntä lässytystä. Jos itse et ole ollut tinderissä, et voi tietää, millaisia naisia siellä on. Jos olet itse ollut tinderissä, sinulla ei ole varaa halveksia niitä, jotka siellä ovat. Valitse jompikumpi. Vai vetoatko taas siihen, kun "isot pojat kertoi"? 

Vierailija
16/197 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku ei ansaitsisi saada itselleen hyvää puolisoa? 

Vierailija
17/197 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua huvittaa lihavat ei niin komeat miehet jotka listaavat profiilissaan kymmenen eri naistyyppiä jotka eivät saa painaa heille sydäntä. Olen aika varma että he eivät saisi edes ilman tuota listaa yhtäkään tykkäystä.

Olisi kiinnostavaa nähdä tuollainen lista. Mitkä tyypit ovat ehdoton ei? 😀

Vierailija
18/197 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan pitkään suomalaisille lortoille menee ymmärtää, että a)tinder = bordelli ja b) hyvin harvalle oikealle kunnolliselle miehelle kelpaa kymmeniä eri henkilöitä deittaillut tinderlortto? Useille oikeasti hyville miehille itseasiassa ei kelpaa tinderin käyttäjät edes maksusta. Standardeja saa olla ja yksi hyvä standardi on että ei luota millään tasolla ihmisiin jotka harrastavat aplikaatiodeittailua. Ennen sellaiselle ihmiselle oli nimi joka harrasti useiden ihmisten tapailua yhtä aikaa. Kyläpyörän arvo on alle nollan.

Kyllä on taas niin älytöntä lässytystä. Jos itse et ole ollut tinderissä, et voi tietää, millaisia naisia siellä on. Jos olet itse ollut tinderissä, sinulla ei ole varaa halveksia niitä, jotka siellä ovat. Valitse jompikumpi. Vai vetoatko taas siihen, kun "isot pojat kertoi"? 

Tinderissä on vain kyläpyöriä ja lorttoja. Tiedän asian sillä minulla on tässä laaja aineisto ja informaatioväylä auki jatkuvasti. Ei minun tarvitse käyttää esim. heroiiniakaan tietääkseni että se on haitallista. Kymmenet tuttuni jotka ovat joskus käyttäneet tinderiä allekirjoittavat sanomani. Aines joka palvelussa toimii on häiriintynyttä.

Aika jännä juttu, että jos joku ei halua koskea pitkällä tikullakaan sarjasäätäviin lorttoihin niin siitä itketään. Ei täällä ole mitään velvollisuutta haluta olla tekemisissä lorttojen kanssa, vai onko? Naikaa siellä toisenne ristiin rastiin, mutta älkää olettako kaikkien ihmisten olevan yhtä idiootteja.

Eli isot pojat kertoi? :D Miksi olet tuollaisten häiriintyneiden lorttojen kaveri, vaikka juuri sanoit, ettet halua olla heidän kanssaan tekemisissä? 

Vierailija
19/197 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, tulee vaan niin omat muistot nettideiteistä kun puhutaan naisten nirsoiluista :D

Olen ihan hyvännäköinen nainen, ikää minulla oli silloin rapiat parikymmentä vuotta, mitat 165cm/54kg. Lapsiakaan ei tuolloin ollut, olin töissä tienaten oman elantoni jne. Eli kaikki oli päällisin puolin oikein lupaavasti.

Ja silti itse sain pakit monelta tavatulta mieheltä. Vaatimuksiahan minulla ei ollut miehille kuin ettei ole päihdeongelmainen, ylipainoinen ja että huolehtii omasta toimeentulostaan.

Että nuo kolme vaatimusta ovat siis nirsoiluja ja tulisi pariutua työttömän päihdeongelmaisen kanssa ja perustaa perhe, niinkö?

Onneksi sittemmin tapasin mieheni, joka täyttää tuon huikean nirson kriteerilistani, nyt melkein kymmenettä vuotta ja menossa.

Vierailija
20/197 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että aloittajan harrastus selvisi. 

Yksikään nainen ei huoli häntä. Eivät edes ne 35-40 -vuotiaat. 

Seuraavassa elämässä kannattaa syntyä nätemmille vanhemmille!