Selviytyjät Suomi 2018
Kommentit (2836)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenkohan ainut joka tykkää Kaista. Tai ehkä tykkää on väärä sana, mut mun mielestä on mielenkiintoista et se on tullut pelaamaan ja valmistautunut peliin. Ja ymmärtää että tämä on peliä, eikä ole henkilökohtaista. En todellakaan todellisessa elämässä tällaisesta käytöksestä perusta,mut peli on peliä. Ja muuten hän mielestäni käyttäytyy kuitenkin ihan asiallisesti, ei mene henkilökohtaisuuksiin ja hauku ihmisiä.(Monet tähän sortuu).
Tämä voi kyllä osua omaan nilkkaan, kun muut huomaavat miten vahva pelaaja on, Kaita varmaan pelataan ulos jossain välissä. Sitten loppukommenteissa kuulee, että ymmärtääkö oikeasti pelin. Siis että jos itse tippuu, ymmärtää et se on peliä eikä ala toisia haukkumaan(Kuten Jekku teki)Et oo ainut. Just samoista syistä Vaine on mielenkiintoinen ja hyvä kilpailija, sanoisin että jopa mun suosikki. Ei tuonne mitään ystäviä olla menty hakemaan vaan pelaamaan peliä.
Kaikkihan siellä pelaa, kyse ei ole siitä. Minusta Kaissa on jotain ärsyttävää. Johtajan rooli, liika itsevarmuus ja aika tosikon oloinen. Tuntuu, että suurin osa katsojista ja kilpailijoistakin palvoo Kaita (koska komea näyttelijä eli alfa :D). Mä tsemppaan enemmän altavastaajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hussi sanoi että täytyy lähteä jos ei jaksa.
Vaikka onkin mies niin oli heikko kisassakin.
Myös mielialat vaihtui jatkuvasti eli myös henkisesti heikko.Laita jatkossa eteen varoitus kun puhut ensi sunnuntain jaksosta.
Se on selvää, että näissä puhutaan eteenpäin, joten ei kannata lukea, jos haluaa pitää "jännityksen" seuraavasta lähtijästä. Minua ei haittaa tietää etukäteen, kuulen muutenkin niin huonosti koko ohjelman keskustelut, että olen lähes pihalla vaikka katson jakson. Lukemalla edes jotain selviää.
Vierailija kirjoitti:
Hussi sanoi että täytyy lähteä jos ei jaksa.
Vaikka onkin mies niin oli heikko kisassakin.
Myös mielialat vaihtui jatkuvasti eli myös henkisesti heikko.
Ei noilla ole mitään järkiperustetta, äänestävät vain pois sen, jolle saavat valtaosan äänistä. Välillä koska on vahva, välillä koska on heikko.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin oon alkanut tykätä Ilarista. Jotenkin sympaattista, kun se on koko ajan niin pihalla (vai bluffaako?). Ja arvostan sitä, että melkein suuttui kun Kai ehdotti Marikon (Manilan liiton jäsen) äänestämistä. Sanoi tuohtuneena, että siinä tapauksessa äänestäkää mielummin mua. Ilari myös piti päänsä eikä äänestänyt Marikoa vaan ainoana Katjaa. Vai jättikö muut Ilarin pois liitosta?
Myös James on noussut suosikkeihini. Hienoa, ettei luopunut nälän vuoksi periaatteistaan ja sortunut syömään kanaa, vaikka siitä olisi saanut energiaa.
Mun inhokit tällä hetkellä on Kai, Cristal ja Sampo.
Minua ei naurata yhtään se Cristalin mangustishow. Siis kun kaivaa lipulle kolon ja ilmehtii "hassusti". Väsynyt juttu.
Eniten tuntuu hiertävän Juhanan ja Katjan välillä sekä Sampon ja Cristalin välillä.
Tätä ihmettelin: Sabitan voitti mausteet ja Sara lähti kisapaikalta maustekori käsissään, mutta kun kuvattiin porukan saapumista takaisin leiriin, kukaan heimosta ei enää kantanutkaan sitä maustekoria. Ja korikin oli muuttunut eri näköiseksi.
Eikö ne kanat muninut vai miksei munista puhuttu mitään?
Jos olivat laittaneet mausteet siihen hedelmäkoriin jonka olivat edellisessä kisassa voittaneet. Hedelmät vaan syöty ensin pois.
Mua harmittaa kun Tugave joutuu joka kerta katsomaan kun herkkuruuat lipuu heidän nenänsä edestä toiseen leiriin. 😕
Edellisen kisan heikoimmat lenkit olivat Helena, Sanni (hukkumisenpelkonsa takia) ja Kimmo (huono kunto kun on polttanut niin pitkään tupakkaa).
Ja kyllä varmasti muutenkin kunto rupeaa huonontumaan kun ei kunnon ruokaa saa. Jannikin sanoi että ei enää jaksa sellaisia kantamuksia nostella käsillään kuin normaalisti.
Ja Sabitan-heimo vaan mässäilee kerta toisensa jälkeen herkuilla. ☹️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenkohan ainut joka tykkää Kaista. Tai ehkä tykkää on väärä sana, mut mun mielestä on mielenkiintoista et se on tullut pelaamaan ja valmistautunut peliin. Ja ymmärtää että tämä on peliä, eikä ole henkilökohtaista. En todellakaan todellisessa elämässä tällaisesta käytöksestä perusta,mut peli on peliä. Ja muuten hän mielestäni käyttäytyy kuitenkin ihan asiallisesti, ei mene henkilökohtaisuuksiin ja hauku ihmisiä.(Monet tähän sortuu).
Tämä voi kyllä osua omaan nilkkaan, kun muut huomaavat miten vahva pelaaja on, Kaita varmaan pelataan ulos jossain välissä. Sitten loppukommenteissa kuulee, että ymmärtääkö oikeasti pelin. Siis että jos itse tippuu, ymmärtää et se on peliä eikä ala toisia haukkumaan(Kuten Jekku teki)Et oo ainut. Just samoista syistä Vaine on mielenkiintoinen ja hyvä kilpailija, sanoisin että jopa mun suosikki. Ei tuonne mitään ystäviä olla menty hakemaan vaan pelaamaan peliä.
Kaikkihan siellä pelaa, kyse ei ole siitä. Minusta Kaissa on jotain ärsyttävää. Johtajan rooli, liika itsevarmuus ja aika tosikon oloinen. Tuntuu, että suurin osa katsojista ja kilpailijoistakin palvoo Kaita (koska komea näyttelijä eli alfa :D). Mä tsemppaan enemmän altavastaajia.
Niinno mielipiteet on mielipiteitä ja saa olla tietysti sitä mieltä kuin on :) En mä kyllä toisaalta ole huomannut et katsojat palvois Kaita, musta tuntui et suuren osan mielestä se on nimeenomaan ärsyttävä ja tosikko. Mut mikään ei ole tietenkään varmaa. Kilpailijoista osa varmaan pelkää sitä vastustajana, mikä on ihan ymmärrettävää.
Mulla ei kyllä ole mitään selkeätä suosikkia, tykkään esim. Katjasta ihan älyttömästi. Oikeastaan pidän kyllä kaikista :D
Mietin vain et oonko ainut palstalla, jonka mielestä Kai ei ole kamala. Mut ilmesesti en olekaan :D
Lisään vielä et mun mielestä Kai on kaukana tosikosta, sen huumori on ehkä aavistuksen rajua ja/tai erilaista :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, kaikkihan siellä pelaa. Mutta musta on mielenkiintoisinta seurata just Kain, Kallen ja Saran peliä, kun noiden jotka tuntuu oleva ihan kujalla suurimman osan ajasta.
Enkä nyt lähtis nurisemaan siitäkään että Kailla on "johtajanasema" heimossa, koska jollakin se kuitenkin olis. Aina joku on johtoasemassa tommosessa porukassa. Niin on myös punaisessa tiimissä.
Katjan ja Juhanan(+Kain) keskustelut 5. jaksossa oli kyllä niiiin hauskaa seurattavaa :D
Siihen päälle vielä Juhanan kommentit siitä et miten Katjan on vaikea ymmärtää et Juhana on tottunut johtamaan isoja joukkoja. Jotenki koominen tuo koko valitsemisjuttu siihen tehtävään näillä :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, kaikkihan siellä pelaa. Mutta musta on mielenkiintoisinta seurata just Kain, Kallen ja Saran peliä, kun noiden jotka tuntuu oleva ihan kujalla suurimman osan ajasta.
Enkä nyt lähtis nurisemaan siitäkään että Kailla on "johtajanasema" heimossa, koska jollakin se kuitenkin olis. Aina joku on johtoasemassa tommosessa porukassa. Niin on myös punaisessa tiimissä.
Mun mielestä punasessa tiimissä ei kukaan oo erottunut niin johtajana kuin Kai keltaisessa joukkueessa. Mun mielestä punaisessa joukkueessa kaikki on enemmän samalla viivalla, tasavertaisempia.
Vierailija kirjoitti:
Kai on alkanut ärsyttää. Luulee olevansa joku kaikkivaltias. Ilari taas on alkanut miellyttää. Hienoa, että puolusti Marikoa ja liittoa.
Musta se on Juhana joka luulee olevansa kaikkivaltias tässä heimossa. Ja nimenomaan luulee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä punasessa tiimissä ei kukaan oo erottunut niin johtajana kuin Kai keltaisessa joukkueessa. Mun mielestä punaisessa joukkueessa kaikki on enemmän samalla viivalla, tasavertaisempia.
Keltaisessa heimossa johtaja on oikeasti Sara. Siis pelinjohtaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin oon alkanut tykätä Ilarista. Jotenkin sympaattista, kun se on koko ajan niin pihalla (vai bluffaako?). Ja arvostan sitä, että melkein suuttui kun Kai ehdotti Marikon (Manilan liiton jäsen) äänestämistä. Sanoi tuohtuneena, että siinä tapauksessa äänestäkää mielummin mua. Ilari myös piti päänsä eikä äänestänyt Marikoa vaan ainoana Katjaa. Vai jättikö muut Ilarin pois liitosta?
Myös James on noussut suosikkeihini. Hienoa, ettei luopunut nälän vuoksi periaatteistaan ja sortunut syömään kanaa, vaikka siitä olisi saanut energiaa.
Mun inhokit tällä hetkellä on Kai, Cristal ja Sampo.
Minua ei naurata yhtään se Cristalin mangustishow. Siis kun kaivaa lipulle kolon ja ilmehtii "hassusti". Väsynyt juttu.
Eniten tuntuu hiertävän Juhanan ja Katjan välillä sekä Sampon ja Cristalin välillä.
Tätä ihmettelin: Sabitan voitti mausteet ja Sara lähti kisapaikalta maustekori käsissään, mutta kun kuvattiin porukan saapumista takaisin leiriin, kukaan heimosta ei enää kantanutkaan sitä maustekoria. Ja korikin oli muuttunut eri näköiseksi.
Eikö ne kanat muninut vai miksei munista puhuttu mitään?
Jos olivat laittaneet mausteet siihen hedelmäkoriin jonka olivat edellisessä kisassa voittaneet. Hedelmät vaan syöty ensin pois.
Mua harmittaa kun Tugave joutuu joka kerta katsomaan kun herkkuruuat lipuu heidän nenänsä edestä toiseen leiriin. 😕
Edellisen kisan heikoimmat lenkit olivat Helena, Sanni (hukkumisenpelkonsa takia) ja Kimmo (huono kunto kun on polttanut niin pitkään tupakkaa).
Ja kyllä varmasti muutenkin kunto rupeaa huonontumaan kun ei kunnon ruokaa saa. Jannikin sanoi että ei enää jaksa sellaisia kantamuksia nostella käsillään kuin normaalisti.
Ja Sabitan-heimo vaan mässäilee kerta toisensa jälkeen herkuilla. ☹️
Sorry, siinä labyrinttitehtävässä Helena oli hyvä mutta kuten itsekin sanoi että siinä häkin viemis-tehtävässä ”hänestä ei ollut mitään apua siellä pohjassa kipittämässä”.
Tämän kesältä olevan uutisen perusteella Sampo tulee roikkumaan mukana lähes loppuun asti, sillä ei ollut eilisessä jaksossa vielä läheskään noin hoikistunut. En tykkää hänestä, mutta luultavasti hänestä ei päästä eroon pian. :(
Sanohan Kai, ettei Ilarille kaikkea kerrota. Se on lörppö, ei tiedä kenelle se puhuu ja mitä. Mä en tajua, miten Ilari on ikinä missään kansainvälisissä pokeripöydissä taalaakaan voittanut.. Eihän se penaalin terävin kynä ole, mutta viihdyttävä hönttiydessään.
Mariko oli kova vastus, siksi lähti. Toisaalta Sara on vielä pahempi vastus, kun sillä on amuletti. Sehän sieltä pitäis savustaa heti ulos. Etenkin kun Ilari pitää Sarasta huolta. Sara on pirun vaarallinen pelaaja. Osaa pelata, on fyysisesti hyvä, kokkaa ja pää kasassa.
Pääasia, että Katja on vielä pelissä mukana. :)
James on kuumin miehistä. Jospa vielä sais jarrutettua sitä tempperamenttiaan, että pysyis pelissä mukana leirien yhdistämisen myötä.
Mäkilähteen selostushan on myös kilpailijoille. Sen takia se huutaa, että kuulevat. Ääni-ihminen ei vaan ole ajantasalla ollut, että se huuto voisi olla hieman miedompaa täällä kotikatsomoissa.
Vierailija kirjoitti:
Kenelle se Kristal sanoi pari kertaa että laittaisi suunsa kiinni "sinä et nyt tätä tee"? Siinä kuulatehtävää tehdessään.
Kimmolle tuli ekat huudot ja sitten vika Jamekselle. Ihan oikeasta asiasta sano. Keskittyminenhän tuommoisessa herpaantuu.
Muakin ärsyttää tuommoinen takaa huutelu, vaikka toisaalta voisin helposti itsekin huudella neuvoja. :D Eiköhän he saaneet asian leirissä puhuttua. Ärsyttää vaan, että jätetään tuommoinen sitten ilmaan, kun on tuotu kisan aikana esille.
Vierailija kirjoitti:
Sanohan Kai, ettei Ilarille kaikkea kerrota. Se on lörppö, ei tiedä kenelle se puhuu ja mitä. Mä en tajua, miten Ilari on ikinä missään kansainvälisissä pokeripöydissä taalaakaan voittanut.. Eihän se penaalin terävin kynä ole, mutta viihdyttävä hönttiydessään.
Mariko oli kova vastus, siksi lähti. Toisaalta Sara on vielä pahempi vastus, kun sillä on amuletti. Sehän sieltä pitäis savustaa heti ulos. Etenkin kun Ilari pitää Sarasta huolta. Sara on pirun vaarallinen pelaaja. Osaa pelata, on fyysisesti hyvä, kokkaa ja pää kasassa.
James on kuumin miehistä. Jospa vielä sais jarrutettua sitä tempperamenttiaan, että pysyis pelissä mukana leirien yhdistämisen myötä.
Mäkilähteen selostushan on myös kilpailijoille. Sen takia se huutaa, että kuulevat. Ääni-ihminen ei vaan ole ajantasalla ollut, että se huuto voisi olla hieman miedompaa täällä kotikatsomoissa.
Sara on kyllä kova. Mut vähän vaikea sitä on lähteä savustamaan ulos. Kai ja Kalle tietää et Saralla on amuletti, Sara siis luottaa Kaihin ja Kalleen. Ei se Sara kovin helpolla lähde. Jos esim. Juhana alkaa pelaan et Sara ulos, hän taitaa itse lähteä seuraavana. Teoreettisesti Kain ja Kallenhan kannattais Saran selän takana pelata sitä ulos, mut ihan liian iso riski, eikä muutenkaan kannattavaa tässä vaiheessa. Jos Kalle ja Sara ois viisaita a riittävän kieroja, ne pelais ulos Kaitsun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sara on kyllä kova. Mut vähän vaikea sitä on lähteä savustamaan ulos. Kai ja Kalle tietää et Saralla on amuletti, Sara siis luottaa Kaihin ja Kalleen. Ei se Sara kovin helpolla lähde. Jos esim. Juhana alkaa pelaan et Sara ulos, hän taitaa itse lähteä seuraavana. Teoreettisesti Kain ja Kallenhan kannattais Saran selän takana pelata sitä ulos, mut ihan liian iso riski, eikä muutenkaan kannattavaa tässä vaiheessa. Jos Kalle ja Sara ois viisaita a riittävän kieroja, ne pelais ulos Kaitsun.
Senpä takia just Sara olisi nyt pitänyt äänestää ulos, ettei olisi tajunnut edes käyttää amulettia. Myöhemmin mitä vähemmän jengiä on, niin Sara osaa alkaa olla varuillaan ja on siten vahvoilla.
Toi oliskin hyvä, jos Kalle ja Sara liittoutuis Kaitsua vastaan. Jostain syystä mua alkoi koko Vaine ärsyttämään eilisessä jaksossa, että ulos vaan äkkiä. Liian itsevarma, sais joku sen punttia vavisuttaa. Edes näkis sen nimensä kerran vilahtavan lapusaa.
En voi sietää tuota Kai Vainetta. Ylimielinen, tyly, röyhkeä, siis ihan m*lkun oloinen ihminen.
Oliko se Sahamies joka oli mainittu jossain ohjelman voittajana? Mieshän on voinut maksaa muille siitä että voittaa. Sillehän toi itse palkinto on karkkirahaa.
Vierailija kirjoitti:
Oliko se Sahamies joka oli mainittu jossain ohjelman voittajana? Mieshän on voinut maksaa muille siitä että voittaa. Sillehän toi itse palkinto on karkkirahaa.
Sahamies on muutamasta pokerikisasta voittanut rahnulia ja käyttänyt rahansa niinkin fiksusti kuin ostanut hetken osakkuuden Teflonbros yhtyeestä. yms. pikkupojan fantasioita.
Se tarvii karkkirahaa taas.
Laita jatkossa eteen varoitus kun puhut ensi sunnuntain jaksosta.