Selviytyjät Suomi 2018
Kommentit (2836)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka putoaa viitosjaksossa?
Kerron kohta.
Tuolla alempana.
Paljon alempana.
nyt mennään alemmasCristal
Siis HÄÄÄÄÄÄH??? Eikä!!!!! Ei cristal! Mä oon ruvennu tykkäämään Cristalista. Jotenkin huvittava tyyppi, nauratti joka kerta kun hän leikki mangustia ja kaivoi hassun näkösesti sen kuopan sille lipulle. ”mangustiiiii, mangustiii, mangustiiiiiiiii.....” 🤣
Ihan mielenkiinnosta kysyn: minkä ikäinen siellä kirjoittelee?
Vierailija kirjoitti:
Mäkin oon alkanut tykätä Ilarista. Jotenkin sympaattista, kun se on koko ajan niin pihalla (vai bluffaako?). Ja arvostan sitä, että melkein suuttui kun Kai ehdotti Marikon (Manilan liiton jäsen) äänestämistä. Sanoi tuohtuneena, että siinä tapauksessa äänestäkää mielummin mua. Ilari myös piti päänsä eikä äänestänyt Marikoa vaan ainoana Katjaa. Vai jättikö muut Ilarin pois liitosta?
Myös James on noussut suosikkeihini. Hienoa, ettei luopunut nälän vuoksi periaatteistaan ja sortunut syömään kanaa, vaikka siitä olisi saanut energiaa.
Mun inhokit tällä hetkellä on Kai, Cristal ja Sampo.
Minua ei naurata yhtään se Cristalin mangustishow. Siis kun kaivaa lipulle kolon ja ilmehtii "hassusti". Väsynyt juttu.
Eniten tuntuu hiertävän Juhanan ja Katjan välillä sekä Sampon ja Cristalin välillä.
Tätä ihmettelin: Sabitan voitti mausteet ja Sara lähti kisapaikalta maustekori käsissään, mutta kun kuvattiin porukan saapumista takaisin leiriin, kukaan heimosta ei enää kantanutkaan sitä maustekoria. Ja korikin oli muuttunut eri näköiseksi.
Eikö ne kanat muninut vai miksei munista puhuttu mitään?
Tuohon Kain ja Ilarin keskusteluun liitoista liittyen, siinä on sellainen tekijä kuin Sara amuletteineen. Tottakai Kain(kuten Kai itsekin sanoi) ja Kallen näkökulmasta tämä Saran kanssa perustettu "piiloliitto" on painavempi kuin tämä ns. manila liitto. Tämä manila liitto ei Kaille ja Kallelle merkitse juurikaan mitään. Vähä niin kuin peiteliitto.
Kai ja Sara(+Kalle) on vaan niin h*mmetin kovia pelureita ja ovelia!
Helmenkalastaja vastasi jollekin kysyjälle Twitterissä, että Sahamies oli niin kujalla, ettei hänelle hänelle kerrottu, että päättivät äänestää Marikoa.
~~spoilerivaroitus!~~
.
.
.
Kutkuttava käänne tuo heimojen sekoitus, jota en odottanut vielä tässä vaiheessa tulevan. Se Sahamiehen ja Cristalin kaksintaistelupeli oli kiinnostavaa seurattavaa. Uudet heimot on minusta kuitenkin harmillisen epätasaiset. Cristalin jälkeen varmaan lähtee Helena ja pian sen jälkeen tapahtunee heimojen yhdistäminen. Tällöin varmaan vanhan Sabitanin miehet + Sara äänestää yksitellen loput vanhasta Tugawesta pois...
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne kanat muninut vai miksei munista puhuttu mitään?
Kimmo sanoi aamulla Dynastian Heimoneuvosto-osiossa, että kanat ei munineet, koska olivat todennäköisesti niin stressaantuneita.
Vierailija kirjoitti:
~~spoilerivaroitus!~~
.
.
.Kutkuttava käänne tuo heimojen sekoitus, jota en odottanut vielä tässä vaiheessa tulevan. Se Sahamiehen ja Cristalin kaksintaistelupeli oli kiinnostavaa seurattavaa. Uudet heimot on minusta kuitenkin harmillisen epätasaiset. Cristalin jälkeen varmaan lähtee Helena ja pian sen jälkeen tapahtunee heimojen yhdistäminen. Tällöin varmaan vanhan Sabitanin miehet + Sara äänestää yksitellen loput vanhasta Tugawesta pois...
SPOILERIA
Ellein Jannilla ja Sampolla ole pokkaa äänestää Kaitsua pihalle nyt. En kyllä ole varma onnistuisko se. Sampohan tietää miten kova Kai on pelaamaan ja on myös fyysisesti vahvoillla,tuskin sitä halutaan loppukahinoihin. Toki se ei välttämättä vaikuta alkuperäisten punaisten asemaan, mutta ainakin heikentäisi näiden keltasten ylivoimaa loppukahinoissa jos Kai ei ole kuvioissa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua miksi ne ei äänestä Ilaria pois tuolta, eihän se edes tee mitään eikä osallistu kilpailuihin.
Miksi Ilari on niin usein Sabitanilta se, joka on kisoista syrjässä? Laiska? Huono kunto? Loukkaantunut? Joku muu syy? Ja miksi Suomen Selviytyjissä on sallittua, että sama (ei-loukkaantunut) kilpailija huilaa kilpailuissa peräjälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
~~spoilerivaroitus!~~
.
.
.Kutkuttava käänne tuo heimojen sekoitus, jota en odottanut vielä tässä vaiheessa tulevan. Se Sahamiehen ja Cristalin kaksintaistelupeli oli kiinnostavaa seurattavaa. Uudet heimot on minusta kuitenkin harmillisen epätasaiset. Cristalin jälkeen varmaan lähtee Helena ja pian sen jälkeen tapahtunee heimojen yhdistäminen. Tällöin varmaan vanhan Sabitanin miehet + Sara äänestää yksitellen loput vanhasta Tugawesta pois...
SPOILERIA
Ellein Jannilla ja Sampolla ole pokkaa äänestää Kaitsua pihalle nyt. En kyllä ole varma onnistuisko se. Sampohan tietää miten kova Kai on pelaamaan ja on myös fyysisesti vahvoillla,tuskin sitä halutaan loppukahinoihin. Toki se ei välttämättä vaikuta alkuperäisten punaisten asemaan, mutta ainakin heikentäisi näiden keltasten ylivoimaa loppukahinoissa jos Kai ei ole kuvioissa.
SPOILER ALERT
Näin kannattaisi toki toimia!
Myhäilin tyytyväisyyttäni kun Kai ja Kalle/Sara erotettiin. Samoin siitä, että Sampo ja Kimmo joutuivat vihdoin erilleen. Käänne oli onnenpotku epävarmoiksi itsensä tunteville Katjalle ja Cristalille. Tosin, toiselle tuli noutaja uudesta tilanteesta huolimatta.
Vaikka Cristalin luonne ärsyttää, tuntui silti pahalta, että jätettiin heimojen huutoäänestyksessä viimeiseksi (Ilarin kanssa). Minulla on sama trauma koululiikunnasta.
Sorruin sitten minäkin ja otin ilmaisen Ruutu+ -kokeilun kuukaudeksi, koska eilinen jakso imaisi niin mukaansa, enkä malttanut odottaa viikkoa uutta jaksoa. Etenkin kun jaksokuvauksesta pystyi päättelemään mitä saattaisi olla luvassa. Plus oli pitkästä aikaa kiva katsoa jakso ilman että tiesi kuka tippuu (olen yrittänyt vältellä ketjun spoilereita, mutta silti silmäni ne aina poimii ja tippuja on ollut tiedossa..).
Tekisi mieli avautua ensi jakson tapahtumista, mutta yritän säästää spekut ja analyysit ensi sunnuntaille. Silloin katson jakson uudestaan, jotta tapahtumat palaa muistiin ja voin niistä jutella täällä.
Kai on alkanut ärsyttää. Luulee olevansa joku kaikkivaltias. Ilari taas on alkanut miellyttää. Hienoa, että puolusti Marikoa ja liittoa.
Ihme kun tuota Parta-Osamaa ei päästetä mitenkään pois ohjelmasta.
Siis Juhana Omakeksimänisukunimi. Henkilöä.
Janni Hussi on kyllä huomattavan voivamakas noista kilpailijoista, varmaankin ylivoimainenkin voi olla.
Kuinka kauan noihin kilpailuihin (ja matkoihin kisapaikalle ja sieltä omalle saarelle) suunnilleen menee? Ilmeisesti useita tunteja?
Saako kilpailijat harjoitella tai käydä kisarataa sääntöineen läpi ennen varsinaista kilpailua, joka kuvataan? Koska molemmat heimot tuntuu olevan aina kilpailun alussa hyvin perillä siitä mitä pitää tehdä ja missä järjestyksessä. Minä menisin varmaan sekaisin tai en välttämättä ymmärtäisi jotain vaihetta, jos sen tehtävänkuvauksen kuulee vain kerran ja auringonpaisteessa aivot käy muutenkin hitaalla :D
Vierailija kirjoitti:
Kai on alkanut ärsyttää. Luulee olevansa joku kaikkivaltias. Ilari taas on alkanut miellyttää. Hienoa, että puolusti Marikoa ja liittoa.
Ihan samat ajatukset mullakin. Myös se toissajaksossa Ilarilta nähty kättelyn "perumisliike" (halusi ottaa takaisin Helmenkalastajan kanssa sovitun asian) oli ele, joka kertoi siitä, että Ilarilla on periaatteita.
Kolmosjakson tukkikilpailu. Helena ei pitänyt tukista kiinni kun muu joukkue juoksi maaliin. Eikö se ollut sääntörike? Eikös Juuso alussa sanonut, että kaikkien joukkueen jäsenien pitää pitää kiinni tukista?
Spoileri
Kaitsu ei ole lähtenyt mihinkään vaan Cristal lensi pois.
Olenkohan ainut joka tykkää Kaista. Tai ehkä tykkää on väärä sana, mut mun mielestä on mielenkiintoista et se on tullut pelaamaan ja valmistautunut peliin. Ja ymmärtää että tämä on peliä, eikä ole henkilökohtaista. En todellakaan todellisessa elämässä tällaisesta käytöksestä perusta,mut peli on peliä. Ja muuten hän mielestäni käyttäytyy kuitenkin ihan asiallisesti, ei mene henkilökohtaisuuksiin ja hauku ihmisiä.(Monet tähän sortuu).
Tämä voi kyllä osua omaan nilkkaan, kun muut huomaavat miten vahva pelaaja on, Kaita varmaan pelataan ulos jossain välissä. Sitten loppukommenteissa kuulee, että ymmärtääkö oikeasti pelin. Siis että jos itse tippuu, ymmärtää et se on peliä eikä ala toisia haukkumaan(Kuten Jekku teki)
Hussi sanoi että täytyy lähteä jos ei jaksa.
Vaikka onkin mies niin oli heikko kisassakin.
Myös mielialat vaihtui jatkuvasti eli myös henkisesti heikko.
Vierailija kirjoitti:
Olenkohan ainut joka tykkää Kaista. Tai ehkä tykkää on väärä sana, mut mun mielestä on mielenkiintoista et se on tullut pelaamaan ja valmistautunut peliin. Ja ymmärtää että tämä on peliä, eikä ole henkilökohtaista. En todellakaan todellisessa elämässä tällaisesta käytöksestä perusta,mut peli on peliä. Ja muuten hän mielestäni käyttäytyy kuitenkin ihan asiallisesti, ei mene henkilökohtaisuuksiin ja hauku ihmisiä.(Monet tähän sortuu).
Tämä voi kyllä osua omaan nilkkaan, kun muut huomaavat miten vahva pelaaja on, Kaita varmaan pelataan ulos jossain välissä. Sitten loppukommenteissa kuulee, että ymmärtääkö oikeasti pelin. Siis että jos itse tippuu, ymmärtää et se on peliä eikä ala toisia haukkumaan(Kuten Jekku teki)
Et oo ainut. Just samoista syistä Vaine on mielenkiintoinen ja hyvä kilpailija, sanoisin että jopa mun suosikki. Ei tuonne mitään ystäviä olla menty hakemaan vaan pelaamaan peliä.
Vierailija kirjoitti:
James The Kitisijä ja nyt The Marttyyri, makaa lahnana kaverilla kun ei voi syödä kanaa. Voi Voi, elämä on valintoja 😂
Hieno valinta!
Ihme vittuilua.
Olen lukenut Jamesin perustelut miksei syö enää lihaa ja arvostan.
Marikon Amazing grace kuulosti kauniilta. Unohdin, että on hyvä laulamaan, muistikuvissa oli vain Kwanin räpit.