Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selviytyjät Suomi 2018

Vierailija
04.02.2018 |

Alkaa nyt!

Kommentit (2836)

Vierailija
2821/2836 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se viimeinen heimoneuvosto oli pelkkää teatteria.  Nämä ns. tuomarit olivat tehneet päätöksensä jo ennen sitä, Juhanan hieman "johdatellessa". Janni olisi hävinnyt myös Kimmoa ja Ilaria vastaan, Juhanan hieman "johdatellessa", Katjan olisi voittanut.

Kumpikin finaalikaksikosta olisi ansainnut voiton, samoin Kimmo.  Jokainen voi selitellä jälkeen päin tekonokkeluuksilla ja jälkiviisaudella. Siitä olen eri mieltä, että Janni olisi edennyt pelkästään Sampon siivellä. Molemmat hyötyivät toisistaan, Janni voitti monta kisaa ja joutui tekemään ikävät temput Katjaa, Helenaa ja Ilaria kohtaan,  Sampon päästessä siinä kohtaa "siivellä".

Toivottavasti Juhanaa ei oteta enää toista kertaa mukaan, innostui skabasta hieman liikaakin.

Vierailija
2822/2836 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se viimeinen heimoneuvosto oli pelkkää teatteria.  Nämä ns. tuomarit olivat tehneet päätöksensä jo ennen sitä, Juhanan hieman "johdatellessa". Janni olisi hävinnyt myös Kimmoa ja Ilaria vastaan, Juhanan hieman "johdatellessa", Katjan olisi voittanut.

Kumpikin finaalikaksikosta olisi ansainnut voiton, samoin Kimmo.  Jokainen voi selitellä jälkeen päin tekonokkeluuksilla ja jälkiviisaudella. Siitä olen eri mieltä, että Janni olisi edennyt pelkästään Sampon siivellä. Molemmat hyötyivät toisistaan, Janni voitti monta kisaa ja joutui tekemään ikävät temput Katjaa, Helenaa ja Ilaria kohtaan,  Sampon päästessä siinä kohtaa "siivellä".

Toivottavasti Juhanaa ei oteta enää toista kertaa mukaan, innostui skabasta hieman liikaakin.

Miten se Juhana nyt yhtäkkiä onkin joku mielipidejohtaja, joka sai jopa päättää selviytyjien voittajankin?!?! Eikös se juuri äskettäin ollut joku kaikkien aikojen pahisten pahis, jota aivan kaikki maailmassa vihaavat! Ja aivan oikeutetusta syystä!! Onhan se NIIN ärsyttävä ja ärsyttäviähän saa jo lapsena alkaa dissata, koska mua ärsyttää ne! Niin paitsi James, jonka Juhana oli kieroista kieroimmalla pahuudellaan johdattanut mukaansa pimeyden ytimeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2823/2836 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka otettiin takaisin peliin?

Taas alapeukuttaa nää valehtelijat!

Paskan puhumisella ei ole mitään rajaa!

Ottakaa vastuu valheistanne, kiitos!

Valehteleminen niin syvältä!

Muita kyllä haukutaan mutta omasta suusta voi sitten päästää mitä tahansa!

Vierailija
2824/2836 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän Sampo bisnrsmiehenä tietää että ainakin osa palkinnosta kannattaa laittaa hyväntekeväisyyteen.

No voi jeesus. 30k miinus verot. Ei tuolla potilla nyt paljoa juhlita, saati että maailmaa hyväntekeväisyyden kautta pelastettaisiin. Laitapa kuule omat sossurahasi hyväntekeväisyyteen.

Eiköhän verot ole tuosta maksettu pois, eihän se palkintoraha muuten olisi 30 tuhatta euroa.

Haluatko miljonääriksi -ohjelmassakin verottaja vie puolet potista.

Höpsis.

https://m.iltalehti.fi/viihde/2016021121098393_vi.shtml

Vierailija
2825/2836 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka Janni olisi valinnut Kimmon finaaliin, hän olisi silti tullut suurella todennäköisyydellä toiseksi. Juhana kertoi omassa Instagram-storyssaan, että olisi 100% varmasti antanut äänensä Kimmolle finaalissa. Lisäksi Kimmo olisi arvatenkin saanut ääniä Juhanan vanavedessä myös Saralta, Jamesilta ja Ilarilta (+ todennäköisesti myös Helenalta, koska Janni puukotti suoraan selkään). Siinä olisi ollut jo 5 ääntä Kimmon hyväksi. 

Vierailija
2826/2836 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhana sanoi ihan itse instastoryssään tai youtube - kanavallaan että sopivat keskenään ketä äänestävät ennen viimeistä heimoneuvostoa. Ilari oli oikein kysynyt että äänestättekö nyt sitä kenestä puhutaan. Pakko sanoa etten tommosta arvosta yhtään, ois ollu kivempaa et tuomariston jäsenet olisivat itse päättäneet ketä äänestävät ja mieluusti vasta esittämiensä kysymysten jälkeen.

Vierailija
2827/2836 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sampo oli vähän törkeä ja ei halannut Jannia kun voitti. Itse olisin äänestänyt Jannia. Kyllä neuvoston perustelut kuulostivat ulkoa syötetyiltä, kaikki syyttivät Jannia peesaamisesta. Mutta ehkä se Sampo oli sitten niin hyvä tyyppi, kuin Kimmo antoi olettaa.

Juhanan lähdettyä viihdyttävin tyyppi oli ehdottomasti Kimmo :)

Vierailija
2828/2836 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän Sampo bisnrsmiehenä tietää että ainakin osa palkinnosta kannattaa laittaa hyväntekeväisyyteen.

No voi jeesus. 30k miinus verot. Ei tuolla potilla nyt paljoa juhlita, saati että maailmaa hyväntekeväisyyden kautta pelastettaisiin. Laitapa kuule omat sossurahasi hyväntekeväisyyteen.

Vaikututpa kivalta tyypiltä😄

No Hope ry.lle hän rahat laittoi.

Vierailija
2829/2836 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtube: sahamies pieni betsi

Vierailija
2830/2836 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katja oli liian rankka mielestäni omasta kropastaan. Ei hän nyt niin pahalta ikäisekseen näytä. Jos oikein muistan, hän sanoi olevansa 49 vuotias.

Vierailija
2831/2836 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tällänen aate heräs tuossa kun illalla selviytyjiä katsottiin, että eikö teistäkin kilpailijat näytä liian puhtailta siihen nähden, että ovat olleet siellä kaksi viikkoa. Suurena huomiona on hiukset jotka eivät ole lainkaan rasvaiset. Se että, naiset ovat täysin sheivattuja on varsin epäilyttävää... Myös vaatteet yms. vaikuttavat hyvin puhtailta. Lisäksi epäilyjäni herrättää se ettei öiltä ole minkäänlaista materiaalia. Noh monenlaista spekulointia minulla asiasta on mutta, oletteko samaa mieltä ja minkälaisia ajatuksia herättää teissä. Olisi huippua kuulla mietteitänne koko formaatista, kuinka paljon siitä käsikirjoitettua ja onko koko sarja täysin teennäinen?"

Nukkuvat hotellissa, eihän tämä nyt varsinaisesti mikään salaisuus ole.

Vierailija
2832/2836 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen selviytyjät kaipaisi jotain Russell Hanzin kaltaista suoraviivaisen ilkeää peluria joka etsisi amuletteja koko ajan. 

Vierailija
2833/2836 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin äskettäin kauden jossa oli juuri tuon Russellin veljenpoika Brandon, oli vielä ällömpi kun Russell.

Vierailija
2834/2836 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasilta se alkaa!!!!!! Nyt hehkutetaan!!!!!! It is survivor time!!!!!!! Cant wait!!!!!

Vierailija
2835/2836 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAATESPONSORIT HUOMIO

lola kommentoi vuorikiipeilyohjelmaa:

Viime seikkailuohjelmassa jossa kiipeilimme Perussa, yhteistyökumppanilta hankitut vaatteet eivät olleet mulle hyvät, mukavat, eivätkä tarpeeksi isot. Sillä on totisesti merkitystä olemisen ja tekemisen kannalta, jos vaatteet ovat jo lähtötilanteessa epämukavat tai liian pienet

Vierailija
2836/2836 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lola KÄYTTÄÄ MIESTEN VAATTEITA?

lolan oma kommentti

Heti kun sain tiedon, että omilla mennään, kerroin että olen mukana. Sitten vaan metsästämään hyviä miesten uimashortseja, koska naisille ei helmikuussa tai muulloinkaan oikein sellaisia pitkiä shortseja ole. Minä kun en ole mikään perus shortsityyppi, enkä ajatellut hillua saarella koko aikaa myöskään pelkissä uikkareissa. Kyllä se on jo osaltani nähty. Shortsit löytyi, ja olin enää terveen papereita vailla valmis lähtöön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme