Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selviytyjät Suomi 2018

Vierailija
04.02.2018 |

Alkaa nyt!

Kommentit (2836)

Vierailija
621/2836 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi kyllä uskonut että Mariko tippuu.

Mariko oli liitossa Kallen ja Kain kanssa mutta pudotettiin kun pyöritteli niin huonosti kuulaa. Kalle on oppinut suorittamaan ja heti heikoin lenkki kävi silmään.

Vierailija
622/2836 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nellu kirjoitti:

On aikamoista porukkaa suomen selviytyjät. Tosi huonokuntoisen ja läskin näköistä porukkaa. Chrystal on kuin kukkakeppi mutta vatsa on kuin olisi yhdeksännellä kuukaudella. . Ei ole paljon kun kuntoillut. Ja tää ihme risuparta, - voi jeesus. Löytyy sieltä tosin muutama hyväkuntoisen näköinenkin, mutta vieläihmettelen ton Saran pukeutumista, - takapuoli vaan vilkkuu... onko ihan käytännölliset alkkarit tuolla saarella .  :D :D

Ärsyttää vähän, olen sitä ikäluokkaa, etten totu tuohon persvaon esittelyyn. Ok, näyttelimme pienenä iltavillissä persettä ja heiluimme alkkarit persvakoon vedettyinä mutta tuosta Sarasta tulee se sama fiilis mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/2836 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä järkeä siinä nyt ois että kaikki ois tikissä

Pienellä rasvaprosentilla on ikävä kituuttaa ilman ruokaa.

Vierailija
624/2836 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka putoaa viitosjaksossa?

Vierailija
625/2836 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hillittömiä johtopäätöksiä täällä vedetään, näytetään sekunnin kuva kun James makoilee selällään leirissä, niin joku älypää tulkitsee sen Marttyyriksi joka makaa kun ei syö kanaa. Siis mitä vittua 😂.

Nimenomaan muuthan pysyvät seisoma_asennossa koko kisan, jee.

Christal on hauska, James kovakuntoisin, Sara kaikin tavoin pätevä, että tässä suosikkini. Kai on alkanut ärsyttää pomona, mutta kuuluuhan sekin peliin....ehkä liika on liikaa.

Oliko se Mariko josta Kain jengi puhui että hidas ja kankea, missä se joogaopettajuus näkyy? Hyvä kun putosi, Katjasta tykkään paljon. Sen ilmeet pudotuksessa on aina hillittömiä, wtf?!

Vierailija
626/2836 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerron kohta.

Tuolla alempana.

Paljon alempana.

nyt mennään alemmas

Cristal

Vierailija
627/2836 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua miksi ne ei äänestä Ilaria pois tuolta, eihän se edes tee mitään eikä osallistu kilpailuihin.

Vierailija
628/2836 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hillittömiä johtopäätöksiä täällä vedetään, näytetään sekunnin kuva kun James makoilee selällään leirissä, niin joku älypää tulkitsee sen Marttyyriksi joka makaa kun ei syö kanaa. Siis mitä vittua 😂.

Nimenomaan muuthan pysyvät seisoma_asennossa koko kisan, jee.

Christal on hauska, James kovakuntoisin, Sara kaikin tavoin pätevä, että tässä suosikkini. Kai on alkanut ärsyttää pomona, mutta kuuluuhan sekin peliin....ehkä liika on liikaa.

Oliko se Mariko josta Kain jengi puhui että hidas ja kankea, missä se joogaopettajuus näkyy? Hyvä kun putosi, Katjasta tykkään paljon. Sen ilmeet pudotuksessa on aina hillittömiä, wtf?!

Joo Marikosta Kalle puhua siinä et on hidas ja kankea. Ei kyllä sovi tuon joogan kanssa yhteen. Mut ehkä se voi olla tehtävätilanteissa jotenki kömpelö

Vierailija
629/2836 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olisi kyllä uskonut että Mariko tippuu.

Mariko oli liitossa Kallen ja Kain kanssa mutta pudotettiin kun pyöritteli niin huonosti kuulaa. Kalle on oppinut suorittamaan ja heti heikoin lenkki kävi silmään.

Ei se varmaan ainoa syy ollut tämä yksi kisa. Puhuivathan ne muutenki et on hidas ja kömpelö.

Tuosta liitosta vielä, Kallehan itsekin jossain jaksossa sano et ku Saralla on se amuletti, niin se painaa tässä liitto asiassa kaikista eniten. Tottakai Kaitsu ja Kalle on ennemmin liitossa Saran kanssa, koska tietävät amuletistä. Ja lisäksi Sara on osoittanut luottamuksen kerrottuaan amuletistä, joten luottamuksen suhteen tämä liitto on vahvempi. Ja onhan Sara taitava peluri. Ei muut taida tietää näiden kolmen liitosta.

Vierailija
630/2836 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo Juhanakaan kummoinen ole ollut kisoissa

Vierailija
631/2836 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara on peluri

Vierailija
632/2836 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä tulevan jakson käänteestä?

Vierailija
633/2836 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerron kohta.

Tuolla alempana.

Paljon alempana.

nyt mennään alemmas

Cristal

Siis HÄÄÄÄÄÄH??? Eikä!!!!! Ei cristal! Mä oon ruvennu tykkäämään Cristalista. Jotenkin huvittava tyyppi, nauratti joka kerta kun hän leikki mangustia ja kaivoi hassun näkösesti sen kuopan sille lipulle. ”mangustiiiii, mangustiii, mangustiiiiiiiii.....” 🤣

Helena olis saanu tippua ekana. Sitten olis jääny semmone loppuporukka josta en olis toivonu kenenkään tippuvan. Oon ruvennu tykkäämään kaikista punaisen joukkueen tyypeistä, Cristalista, Samposta, Mustasta Barbaarista, Sannista ja Kimmosta. Helena on ainut joka olisi saanut tippua jo tässä vaiheessa. 😕

Vierailija
634/2836 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, mun mielestä se mangustiesitys oli joka kerta vaan ärsyttävämpi...

Vierailija
635/2836 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilari äänesti kuitenkin Katjaa, vaikka Kai ja Kalle äänestivät Marikoa. Olivat kolmisin puhuneet äänestyksestä ja Ilari sanoi kaksikolle että kertokaa ketä äänestän niin mä äänestän. Mitä tässä kuviossa siis tapahtui? Uskottelivatko Kai ja Kalle Ilarille että kaikki äänestävät Katjaa? Miksi? Siksikö kun Ilari ei suostunut äänestämään Marikoa liiton vuoksi, ja Kalle ja Kai pelkäsivät Ilarin varoittavan Marikoa?

Mutta Mariko sai niin paljon ääniä, että kyllähän jälkeenpäin Ilarin pitäisi tajuta että Kalle ja Kai äänestivätkin Marikoa Katjan sijaan ja puhuivat palturia siitä ketä aikovat yhdessä tuumin äänestää.

Vierailija
636/2836 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, mun mielestä se mangustiesitys oli joka kerta vaan ärsyttävämpi...

Samat sanat.

Liikaa yritystä.

Hyvä että Mariko putosi. Aika ärsyttävä hemuli.

Vierailija
637/2836 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilari äänesti kuitenkin Katjaa, vaikka Kai ja Kalle äänestivät Marikoa. Olivat kolmisin puhuneet äänestyksestä ja Ilari sanoi kaksikolle että kertokaa ketä äänestän niin mä äänestän. Mitä tässä kuviossa siis tapahtui? Uskottelivatko Kai ja Kalle Ilarille että kaikki äänestävät Katjaa? Miksi? Siksikö kun Ilari ei suostunut äänestämään Marikoa liiton vuoksi, ja Kalle ja Kai pelkäsivät Ilarin varoittavan Marikoa?

Mutta Mariko sai niin paljon ääniä, että kyllähän jälkeenpäin Ilarin pitäisi tajuta että Kalle ja Kai äänestivätkin Marikoa Katjan sijaan ja puhuivat palturia siitä ketä aikovat yhdessä tuumin äänestää.

Mä muistelen jotai Ilarin ja Kain keskustelua rannalla, siinä Ilari sanoi et sanokaa vaan ketää äänestään. Mut sanoi tai antoi kuitenkin ymmärtää että äänestä ketä tahansa muuta kuin Marikoa. Ilmeisesti Kai ja Kalle oli laskenut että vaikka Ilari ei äänestäisi Marikoa, se tippuu kuitenkin. Näin ollen Kain oli turha alkaa vääntämään(mikä varmasti on ihan fiksua olla tuottamatta ylimääräistä vääntöjä tai konflikteja) Ilarin kanssa siitä ketä äänestää, kun lopputuloksen kannalta sillä ei ole väliä.

Näin mä tän ymmärsin

Vierailija
638/2836 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilari joko pelaa erittäin nerokaasti esittäen vähän ”tyhmää” tai sitten ei oikeastikkaan ole kovin hyvä tässä pelissä 😀 Jollain tavalla enemmän ja enemmän tykkään hänestä..

Top3 mun suosikit:

Janni

Ilari

Sampo

Vierailija
639/2836 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä muistelen jotai Ilarin ja Kain keskustelua rannalla, siinä Ilari sanoi et sanokaa vaan ketää äänestään. Mut sanoi tai antoi kuitenkin ymmärtää että äänestä ketä tahansa muuta kuin Marikoa. Ilmeisesti Kai ja Kalle oli laskenut että vaikka Ilari ei äänestäisi Marikoa, se tippuu kuitenkin. Näin ollen Kain oli turha alkaa vääntämään(mikä varmasti on ihan fiksua olla tuottamatta ylimääräistä vääntöjä tai konflikteja) Ilarin kanssa siitä ketä äänestää, kun lopputuloksen kannalta sillä ei ole väliä.

Näin mä tän ymmärsin

Tai en nyt ole yhtään varma kuitenkaan, niin hankala saada nuista keskusteluista selvää. Tossakin tilanteessa oli nii paljo napsittu keskeltä pois keskustelua että ei voi saada kokonaiskuvaa. Ehkä Ilari uskotteli äänestävänsä Marikoa, mutta äänesti kuitenkin Katjaa. Koska tuosta keskustelusta missä oli vain Kai ja Ilari vedessä, ymmärsin että puhuivat Marikosta. Ja Ilari mietti miten sit sen neljän liiton käy.

Vierailija
640/2836 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon alkanut tykätä Ilarista. Jotenkin sympaattista, kun se on koko ajan niin pihalla (vai bluffaako?). Ja arvostan sitä, että melkein suuttui kun Kai ehdotti Marikon (Manilan liiton jäsen) äänestämistä. Sanoi tuohtuneena, että siinä tapauksessa äänestäkää mielummin mua. Ilari myös piti päänsä eikä äänestänyt Marikoa vaan ainoana Katjaa. Vai jättikö muut Ilarin pois liitosta?

Myös James on noussut suosikkeihini. Hienoa, ettei luopunut nälän vuoksi periaatteistaan ja sortunut syömään kanaa, vaikka siitä olisi saanut energiaa.

Mun inhokit tällä hetkellä on Kai, Cristal ja Sampo.

Minua ei naurata yhtään se Cristalin mangustishow. Siis kun kaivaa lipulle kolon ja ilmehtii "hassusti". Väsynyt juttu.

Eniten tuntuu hiertävän Juhanan ja Katjan välillä sekä Sampon ja Cristalin välillä.

Tätä ihmettelin: Sabitan voitti mausteet ja Sara lähti kisapaikalta maustekori käsissään, mutta kun kuvattiin porukan saapumista takaisin leiriin, kukaan heimosta ei enää kantanutkaan sitä maustekoria. Ja korikin oli muuttunut eri näköiseksi.

Eikö ne kanat muninut vai miksei munista puhuttu mitään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi