X-FACTOR Finland ~Tänään se alkaa~
Kommentit (1603)
Nämähän on kaikki melko huonoja. Miksi tuomarit hokee koko ajan, että tosi korkea taso? Tässä ohjelmassa on jotenkin huono energia.
Mikähän mun sävelkorvaa vaivaa, kun mussa ei herättänyt mitään elämyksiä tuon Viktorion laulu? Mun mielestä se vaan huusi siihen mikkiin ja ääni tärisi kun oli niin paniikissa. En ymmärrä tuota hehkutusta ollenkaan.
Ei kauhee kuinka aska taso.. tämä joka lauloi ennen mainoksia ois pitäny tippua jo karsinnoissa..
Siis täh miten Miklu pudotti todennäköisesti koko kisan parhaimman laulajan Alexin? Voiskohan jakson lopussa vielä tulla joku sing off tms ja hänet otettaisiin takaisin? Alexin tiputtaminen heikensi kisan tasoa entisestään...
Äh, vetääkö tämä rappaaja pelkkää märinää. Onko tällä siis muita kuin itsesäälikipaleita? En sua kummiskaan saa, sydäntä särkee, onko järkee... yhyy. Ihan samaahan se lauloi viimeksikin.
Vierailija kirjoitti:
Nämähän on kaikki melko huonoja. Miksi tuomarit hokee koko ajan, että tosi korkea taso? Tässä ohjelmassa on jotenkin huono energia.
Niin on ja sen nimi on Saara.
Miklu, niin samaa mieltä: TOSI samanlainen kappale! Alkanut toistaa itseään.
Tää insertti on kuin Kingistä. :D
Apua. Miten te voitte etukäteen tietää mitä kappaletta kukakin vvetää ja miten siihen reagoidaan? Mun telkkarissa tuo poika aloitti vasta laulamaan :O
Voi ei tätä räppiä. Piano vielä jotenkin korostaa yksinkertaisuutta.
Meni maku kun Alex tippui, oli ylivoimainen.
Miks tota kiusattua roikotetaan mukana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on ja sen nimi on Saara.
Täynnä negatiivisuutta.
Onks toi Jesper jotenkin ruskettunut?
Tätä ohjelmaa on vaikea katsoa, kun ei meinaa millään kestää tuota Saaran höpötystä
"tykkään olla outo"
Voi mikä myötähäpeä 😩
Vierailija kirjoitti:
"tykkään olla outo"
Voi mikä myötähäpeä 😩
Mitenkäs ihmeessä tää outo on päässyt näin pitkälle, kun laulaa ihan kuin jossain karaokessa?
Vierailija kirjoitti:
Tätä ohjelmaa on vaikea katsoa, kun ei meinaa millään kestää tuota Saaran höpötystä
Kauheeta mummokalkatusta.
Tykkään Viktoriosta, mutta olin kyllä pettynyt tähän biisivalintaan. Pisti kyllä kaiken peliin. Mutta kaveri on lahjakas.