X-FACTOR Finland ~Tänään se alkaa~
Kommentit (1603)
Mun mielestä Suvi Teräsniska voisi olla the Voice of Finlandissa Ollin tai Annan tilalla
Ai saakeli tuolla Mikael Gabrielilla on ihanat silmät ja katse. <3
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Suvi Teräsniska voisi olla the Voice of Finlandissa Ollin tai Annan tilalla
Eikö Suvi ole ollut Voicessa? Miten mä muistin, että olis ollut siinäkin. Mutta joo Ollin tilalle vaikka heti.
Ei hitto tuollahan on vielä se Raid. Eikös se ollut hyvä? Toivottavasti Raid tiputtaa tuon rappaajan.
Mikael Gabriel on hyvännäköinen.
Ei hemmetti mitä pelleilyä tää "sata salamaa".
En nähnyt Kasperin/Jesperin esitystä. Oliko hyvä?
Vierailija kirjoitti:
Ai saakeli tuolla Mikael Gabrielilla on ihanat silmät ja katse. <3
Jep. Mutta en voi mitään sille, että sen huumesekoilut deletoi totaalisesti sen ulkonäön ihanuuden mun silmissä.
Vierailija kirjoitti:
En nähnyt Kasperin/Jesperin esitystä. Oliko hyvä?
No ei todellakaan. Se ei osannut laulaa ollenkaan.
Tällä pojalla on tosi hyvä ääni, mutta mahtaakohan sen maneerit tiputtaa sen tästä...
Petri laulaa kuin karaokessa. Harvoin laulu sattuu korviin, mutta nyt sattuu.
Toi Michael on tosi ihana ja mahtava, mutta välillä musta tuntuu ettei se ole ihan läsnä tuolla vaan enemmänkin jossain omassa maailmassa? 😂😂
Petri lauloi hyvin.
Onkohan tuo Jesper käsikirjoitettu jatkoon?
Petrin esitys oli yllättävän hieno, jotenkin jäin katsomaan sitä ihan eri lailla kuin muiden. Joku siinä vangitsi.
Hieman teatraalista meininkiä.
Petri lauloi ihan hyvin, ja ansaitsee tuolipaikan. Jesperin tai räppääjän pitäisi pudota.
Kumpa tuon yleisön saisi jotenkin hiljennettyä kaukosäätimestä :D Todella rasittavaa kiljuntaa ja buuausta. Myös jatkuva tuolin hokeminen ottaa kaaliin.
Vierailija kirjoitti:
Toi Michael on tosi ihana ja mahtava, mutta välillä musta tuntuu ettei se ole ihan läsnä tuolla vaan enemmänkin jossain omassa maailmassa? 😂😂
Michael ei seuraa näköjään ollenkaan nykymusiikkia . Sen takia outoa, että on tuomarina kisassa, jossa etsitään seuraava levyttävää tähtiartistia Suomeen. Jos on vähäänkään seurannut, mitä Suomessa soitetaan, niin olisi hän tiennyt joitakin MIklunkin biisejä. Eihän niiltä ole voinut välttyä, kun niitä soitetaan joka asemalla. Ja nyt ei tiennyt Justin Bieberiäkään. öööö...??? Miten valita keitä artisteja kannattaa ottaa mukaan, jos ei yhtään tiedä, millaisille artisteille olisi nyt tilausta? Mitä on jo olemassa ja mitä tarvitaan lisää, ketkä voisivat menestyä...
Rappaaja ulos ja Petri tilalle!