Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

X-FACTOR Finland ~Tänään se alkaa~

Vierailija
04.02.2018 |

Illalla klo 19.30 räjähtää!!!! 🎉🎉🎉🎉🎉

Kommentit (1603)

Vierailija
801/1603 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirrvetä kura

Vierailija
802/1603 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa päättää kumpi on pahemmissa kamoissa, Michael vai Mikael... Kaikki liikkeet, silmät ja koko olemus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/1603 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ollut tosi tylsä ja tasapaksu jakso.

Vierailija
804/1603 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"makee melodia" melodiahan ei ole mikaelin tekemä vaan lainattu muualta :D

Vierailija
805/1603 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

6G saa lähteä!

Vierailija
806/1603 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"makee melodia" melodiahan ei ole mikaelin tekemä vaan lainattu muualta :D

Ja Mikael vastaa: kiitos michael 😂

Vierailija
807/1603 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikkien eleet on ihan liioteltuja ja övereitä? Tuomarit ja yleisö saa Viivi Pumpasen näyttämään rauhalliselta ja neutraalilta vaikka yleensä se on mun mielestä tosi älämölö.

Vierailija
808/1603 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaan edelleen ymmärrä miten toi Saara Aalto voi neuvoo ketään tuolla? Se on itse yrittänyt niin monta kertaa päästä listoille biiseillään ja päästä kansan suosioon eikä oo koskaan onnistunut. Mun mielestä siis aika turha tuolla selitellä muille kuinka ei tiedä voisko ne pärjätä markkinoilla.

ai hän ei x factorissa ollessaan ollut kansan suosiossa?

Vierailija
809/1603 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois ollut mielenkiintoista, jos yllätyspudotuksessa pudonneista tytöistä tai pojista ois saatu edes yksi lauluyhtye kasaan tähän seuraavaan vaiheeseen, niinkuin Brittien versiossa usein tehdään.

Vierailija
810/1603 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vaan edelleen ymmärrä miten toi Saara Aalto voi neuvoo ketään tuolla? Se on itse yrittänyt niin monta kertaa päästä listoille biiseillään ja päästä kansan suosioon eikä oo koskaan onnistunut. Mun mielestä siis aika turha tuolla selitellä muille kuinka ei tiedä voisko ne pärjätä markkinoilla.

Ei tainnut olla ei :D Ja vaikka olisikin ollut, ei se tarkoita että Saara tietäis mistä puhuu. Se ei ole yhdelläkään biisillä lyönyt läpi ja isoa osaa taitaa vain ärsyttää Saara ja tapa jolla se mollaa Suomea.

Vierailija
811/1603 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki bändit oli tosi tylsiä. Ei muuta tästä illasta. 

Vierailija
812/1603 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuten tän tuolihaasteen jälkeen tapahtuu? Alkaako sitten jo livet? Finaali kuitenkin vasta 6.5. että livejä ehtisi olla kyllä aika monta :o

Vierailija
813/1603 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tainnut olla ei :D Ja vaikka olisikin ollut, ei se tarkoita että Saara tietäis mistä puhuu. Se ei ole yhdelläkään biisillä lyönyt läpi ja isoa osaa taitaa vain ärsyttää Saara ja tapa jolla se mollaa Suomea.

Joo ei ole lyönyt läpi, mutta hän osaa laulaa. Siinä on se ero. On myös hyvä lavaesiintyjä.

Vierailija
814/1603 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei ole lyönyt läpi, mutta hän osaa laulaa. Siinä on se ero. On myös hyvä lavaesiintyjä.

Osaa esiintyä lavalla jos joku laatii kunnon koreografian ja valvoo ettei itse häröile. Se ns oma jammailu lavalla on kamalaa.

Vierailija
815/1603 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaa esiintyä lavalla jos joku laatii kunnon koreografian ja valvoo ettei itse häröile. Se ns oma jammailu lavalla on kamalaa.

Ei voi kuitenkaan väittää etteikö hän osaisi laulaa. Monipuolinen ja mahtipontinen ääni on. Persoona tietysti ärsyttää monia. Mutta ihmeen paljon häntä sitten UKn X factorin aikoina tsempattiin täällä

Vierailija
816/1603 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi kuitenkaan väittää etteikö hän osaisi laulaa. Monipuolinen ja mahtipontinen ääni on. Persoona tietysti ärsyttää monia. Mutta ihmeen paljon häntä sitten UKn X factorin aikoina tsempattiin täällä

Lauloi UMK:ssa ihan persiilleen. Samaten eilinen Vilnan keikka oli ihan mitä aattui. Ja se äänensävy on aika kova. Muuttuu helposti huudoksi.

Vierailija
817/1603 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi 6g on kyllä ihan kauhea kuuloista kuraa. Jätkä laulaa todella tasapaksulla äänellä eikä mitään persoonaa koko tyypissä.

Vierailija
818/1603 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisö huutaa tuolia 24/ ihan kaikille. Menettää jotenkin järkevyyden noissa tuoleissa..

Vierailija
819/1603 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AHAHA!!!! 6G jatkoon ennen Jayhota. Hyi hitto. Skeidaa koko ohjelma.

Vierailija
820/1603 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on toisenlainen meininki, eka kilpailija ei päässyt tuolille.

Ketju on lukittu.