X-FACTOR Finland ~Tänään se alkaa~
Kommentit (1603)
Jälleen yksi syy olla katsomatta kolmosta. Mieluummin katson Pekka Poutaa Kokkisodassa. Tai luen vaikka kirjaa, teen tulet leivinuuniin ja sinne yöksi muhimaan lihapadan, laitan lämpimiä leipiä uuniin.
Vierailija kirjoitti:
Illalla klo 19.30 räjähtää!!!! 🎉🎉🎉🎉🎉
Jos joku räjähtäisi niin pää. Onneksi ei ole pakko katsoa.
Ihan rauhassa vaan. En ole ennenkään katsonut enkä näe syytä muuttaa asiaa.
Ei pysty ottaa tosissaa kun mukana on joku mikael kaaprielli, mut on siinä tuomarina sentää yks oikea artisti.
Mä on negatiivinen ja en usko, että tosta kisasta lahjakkuuksia löytyy. On ollu viime aikoina Idols, VoF, Talent ja missään näissä ei oo ollu mitään superhyviä laulajia. Ei oo tässäkään. Ei näin pienessä maassa oo tarvetta useille kykykisoille, kun ei oo tarpeeksi lahjakkaita ihmisiä, jotka tollasiin kisoihin haluaa.
Pahimmillaan täynnä minisaaroja ruikuttamassa...
Vierailija kirjoitti:
Kanava on?
Kolmonen tai Nelonen. Ei näitä tässä maassa liikoja ole..
Veikkau: vedetään joka toisen keskinkertaisen laulajan inserttiin nyyhkystoori kiusaamisesta tai sairaudesta tmv. Nämä kisat on niin nähty, e i tässä maassa riitä musiikin markkinat tusinalle kykykilpailijalle.
Saara Aalto itse mainostanut ettei kannata voittaa, sai itse potkut Sonylta ja nyt kertoo somessa, ettei aio katsoa.
Lojaalia.
Eipä oo hääppöset arvostelut ekasta jaksosta. 😂
https://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/tv/x-factor-suomi-palaa…
Katson selviytyjät suomea joka tulee 20,30 neloselta. Se saattaa olla kiinnostava..tai sitten ei..
Mutta nuo faktorin mainoksetkin on olleet jotenkin vastenmielisiä.. Liian yliampuvaa ja kliseista..Ei mun makuun..
Karaokeohjelma. Siellä on Saaran taustalaulajakin, ei ole ollut hakijoita. :-D
Noissahan aina ne alkujaksot on sillä myötähäpeää ja toisten kustannuksella nauramista..
Tykkään Voisesta koska siitä puuttuu se vaihe.
Ja nyt sitten veikkaan ainakin Aallon tuomaroinnillaan lisäävän sen myötähäpeän potenssiin 10.. joten jokin muu kanava kiitos
Eikö näitä kuluneita ja kulahtaneita laulukisoja ole jo tarpeeksi?