X-FACTOR Finland ~Tänään se alkaa~
Kommentit (1603)
Mahtava ohjelma! Hyvä Maikkari! Tykkään.
Three decades kyllä erottuu tuolta joukosta positiivisesti ainoana (?) lauluyhtyeenä. Oli myös ihan mukava kuunnella. Ovat mielestäni vaan väärässä kisassa, mutta kuuntelen heitä paljon mielelläni kuin yhtäkään näistä bändeistä.
Eiväthän nuo trion naiset osanneet edes tekstiä lausua oikein, pitäiskö pysyä suomen kielessä?
Minkä takia tuota päätöksen tekemistä pitää pitkittää niin pitkään? No, Michael yllätti kerrankin päätöksellään.
Mitä hel... tuo .Monroe miettii kun pudotti tuon ?
Kylläpä oli ohut ääni tuolla 6G:n laulajalla. Jännitti niin, että värisi, eikä pysynyt nuotissakaan.
Tossa laulajassa olis potentiaalia, mutta tarttis paljon laulutunteja.
Mikä ihmeen kirkuna tuolta kuuluu? Yksi ääni useaan kertaan kiljui menemään. Rauhoitu!
Nämä jatkoon ja edelliset kotiin? Mitä vittua nyt taas?
Toi yleisö on niin naurettavaa :D Ei sovi suomalaisiin kykyohjelmiin toi yleisön järkyttävä möyryäminen, ei olla jenkeissä.
Miksi tosiaan nämä yhtyeet on mukana, kuuluuko edes formaattiin? Briteissähän on vain ryhmät eli poika- ja tyttöbändit.
Katsoin koko jakson Katsomosta pikakelauksella 15 minuutissa, eli pelkät esitykset. Ei kyllä päätä huimaa näiden bändien taso. Koelauluista jäi mieleen raspikurkkuääninen nainen (Miken kaveri?), jonka bändiä ei kuitenkaan Suvi ja Saara päästänyt jatkoon.
Olen kyllä pettynyt näihin bändeihin. Tulee tosiaan mieleen koulun kevätjuhlat. Ketkään ei erotu laulutaidolla eikä karismalla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tosiaan nämä yhtyeet on mukana, kuuluuko edes formaattiin? Briteissähän on vain ryhmät eli poika- ja tyttöbändit.
Suomessa ei taida olla niin vahvoilla tuollainen tyttöbändi-/poikabändi -kulttuuri, jossa on vain joukko laulajia.
En tiiä mikä tässä Jayhossa mättää mutta ei yhtään uppoo muhun.
Päivän paras tämä kamalan kaunis.
Minä tykkäsin tästä Jayhosta. Laulusolistilla persoonallinen lauluääni.
En vaan edelleen ymmärrä miten toi Saara Aalto voi neuvoo ketään tuolla? Se on itse yrittänyt niin monta kertaa päästä listoille biiseillään ja päästä kansan suosioon eikä oo koskaan onnistunut. Mun mielestä siis aika turha tuolla selitellä muille kuinka ei tiedä voisko ne pärjätä markkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
En tiiä mikä tässä Jayhossa mättää mutta ei yhtään uppoo muhun.
Huono laulaja? Siinä toisessa bändissä oli parempi naislaulaja.
Tämä trio on musiikkia korville. Ihanan hyväntuulista.